(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Akçay Salim, Yüksel Faruk, Ön Funda, Uzun Büşra, 2022. Destinasyon Aidiyeti ve Sürdürülebilirlik Ekseninde Kite Sörf Turizmi: Akyaka Spotu. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
2-) Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2020. Muğla Gastronomi Turizmi Potansiyelinin Turist Rehberlerinin Bakış Açısıyla İncelenmesi. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
3-) Yılmaz Emine, Çelik İlal Nur, Ön Esen Funda, Akçay Salim, 2019. ADULT-ONLY VS CHILD-FRIENDLY: A RESEARCH ABOUT ADULT-ONLY HOTELS WITH THE CASE OF MARMARİS. Tourism, Leisure and Global Change
4-) Yılmaz Emine, Ön Esen Funda, 2017. MUĞLA’DA ŞENLİK VAR: GELENEKSEL YÖRÜK-TÜRKMEN ŞENLİĞİ ÖRNEĞİ. The Journal of Academic Social Science
5-) Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2017. Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
6-) Ön Esen Funda, Gülmez Mustafa, 2017. VIEWS OF ACADEMICIANS AND PROFESSIONAL TOURISTGUIDES ON DOMESTIC PRACTICE TOURS. International Journal of Economics, Commerce and Management
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Ön Funda, Akyurt Kurnaz Hande, Güzel Fatma Özlem, 2021. Doğa Turu Deneyimi ve Doğa Yürüyüşü Yönetimi: Turist Rehberlerinin Perspektifinden Fenomonolojik Bir Çözümleme. Turizm Akademik Dergisi
2-) Ön Esen Funda, Yüksel Faruk, Kılıç Burhan, 2020. Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Datça Badem Çiçeği Festivali. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
3-) Ayaz Nermin, Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2020. Turist Rehberi Adaylarının Marmaris Destinasyon İmajı Algılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
4-) Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2020. Turizm Öğrencilerinin Yamaç Paraşütü Algısı: Kelime İlişkilendirme Testi Uygulaması. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
5-) Yüksel Faruk, Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, Akçay Salim, 2020. Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm. Turizm Akademik Dergisi
6-) Güzel Fatma Özlem, Ön Esen Funda, 2019. Seyahat Acentalarının Bölgesel Sürdürülebilir Gelişime Katkısı: Turlar ve Rehberler Kapsamında Travelife Örneği Üzerinden Bir Değerlendirme. TURİZM AKADEMİK DERGİSİ
7-) Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2019. Turist Rehberleri Odalarının Sosyal Medya Kullanımı: Facebook Örneği. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
8-) Ön Esen Funda, Bahar Ozan, 2019. Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
9-) Yozukmaz Nisan, Kılıç Burhan, Ön Esen Funda, 2018. Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin “Helal” Konseptli Otellerde Çalışma Deneyimi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
10-) Ön Esen Funda, Gülmez Mustafa, 2018. TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
11-) Ön Esen Funda, Topaloğlu Cafer, 2018. Otel Çalışanlarının Mesleki ve Gelecek Beklentilerine Yönelik Bir Araştırma: Antalya Örneği. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
12-) Kılıç Burhan, Kırlı Güven, Ön Esen Funda, 2017. Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Ön Esen, F., 2013. Turizm Öğrencilerinin Her Şey Dahil Sistemine Yönelik Tutumları. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Kılıç Burhan, Kabacık Mehmet, Zağralı Egem, Ay Yiğit Emine, Ön Esen Funda, 2019. Turistlerin Tatil Satın Alma Kararlarında Çocukların Etkisi: Yerli Turistler Üzerine Bir Araştırma. II. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi
2-) Yılmaz Emine, Çelik Nur, Ön Esen Funda, Akçay Salim, 2018. Adult-Only vs Child-Friendly: A Research about Adult-Only Hotels with The Case of Marmaris. 11th Tourism Outlook Conference
3-) Kılıç Burhan, Esen Turgay, Ön Esen Funda, 2017. GÜNÜBİRLİK KÜLTÜR TURLARINDA ALINAN YİYECEK HİZMETİNİN ÖNEM-PERFORMANS ANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. 3. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
4-) Ön Esen Funda, Topaloğlu Cafer, 2017. KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE İSTİHDAM EDİLEN PERSONELİN MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE FARKLILIK GÖSTERİYOR MU?. 3.ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
5-) Akçay Salim, Kılıç Burhan, Ön Esen Funda, Yozukmaz Nisan, 2017. THE FACTORS INFLUENCING SENIOR TOURISTS’ HOTEL PREFERENCES. 7th ADVANCES IN HOSPITALITY &TOURISM MARKETING &MANAGEMENT (AHTMM) CONFERENCE
6-) Kılıç Burhan, Ön Esen Funda, Yozukmaz Nisan, 2017. Çalışanların Bakış Açısıyla Helal Otel. I. Uluslararası Helal Turizm Kongresi
7-) Ön Esen, F., Yılmaz, E., 2016. Ot Festivali Ala Bir Çatı Oluşturabilir Mi?. 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi
8-) Ön Esen, F., Kılıç, B., Yozukmaz, N., Yüksel, F., 2015. Neden Rodos?: Yerli Turistlerin Seyahat Motivasyonlarının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma. I. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi: Güncel Konular, Eğilimler ve Göstergeler
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Yüksel Faruk, Akçay Salim, Ön Funda, 2021. Akyaka’da Kite Sörf Turizmi Perspektifinden Sürdürülebilirlik ve Destinasyon Aidiyeti. III. International Sustainable Tourism Congress
2-) Ön Esen Funda, 2020. Yeni Tip Koronavirüsün Sağlık Turizmine Etkisi: Turizm Öğrencileri Üzerine Nitel Bir Araştırma. 5th International Scientific Research E-Congress (IBAD-2020)
3-) Kılıç Burhan, Kabacık Mehmet, Zağralı Egem, Ay Yiğit Emine, Ön Esen Funda, 2019. Turistlerin Tatil Satın Alma Kararlarında Çocukların Etkisi: Yerli Turistler Üzerine Bir Araştırma. II. ULUSLARARASI ÇOCUK DOSTU TURİZM KONGRESİ
4-) Güzel Fatma Özlem, Ön Esen Funda, 2018. Seyahat Acentalarının Bölgesel Sürdürülebilir Gelişime Katkısı: Turlar ve Rehberler Kapsamında Travelife Örneği Üzerinden Bir Değerlendirme. 2. International Rural Tourism and Development Congress
5-) Ön Esen Funda, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, 2018. Konaklama İşletmelerinde Çocuklara Yönelik Uygulamalar: Antalya Örneği. I. Uluslararası Çocuk Dostu Turizm Kongresi
6-) Ön Esen Funda, Yılmaz Emine, 2017. Kültürel Miras Turizmi: Belen Kahvesi Örneği. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2019. Metaforlarla İstanbul: Kültür Mü? Karmaşa Mı?. 20. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Ön Esen Funda, Bahar Ozan, 2018. Afyonkarahisar’da Termal Turizm: Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi. 19. Ulusal Turizm Kongresi
3-) Ön Esen, F., Güzel, F.Ö., Gülmez, M., 2016. Profesyonel Turist Rehberliği Öğrencilerinin Yurtiçi Uygulama Gezisi ve Tur Rehberlerine İlişkin Algılarını Ölçmeye Yönelik Pilot Bir Çalışma. 17. Ulusal Turizm Kongresi
4-) Yılmaz, E., Ön Esen, F., 2015. Turizmin Gelişmesine Etki Eden Sorunlar ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Yerli Turistler Üzerine Ayvalık’ta Bir Araştırma. 16. Ulusal Turizm Kongresi
5-) Özdoğan, O.N., Ön Esen, F., 2011. Seyahat Acentalarında Dış Kaynak Kullanımı: Fethiye Örneği. 12.Ulusal Turizm Kongresi
6-) Yavuz, E., Ön Esen, F., 2011. 360 Derece Performans Değerlemenin Turizm Sektörü Açısından Önemi. II. Turizmde İnsan Kaynakları Sempozyumu
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Ön Esen Funda, Kılıç Burhan, 2019. TURİST REHBERLERİ ODALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMI: FACEBOOK ÖRNEĞİ. 2. ULUSAL TURİZM REHBERLİĞİ KONGRESİ
2-) Kılıç Burhan, Esen Turgay, Ön Esen Funda, 2018. TURİST REHBERİNİN NİTELİK VE ÖZELLİKLERİ: FETHİYE GÜNÜBİRLİK KÜLTÜR TURU ÖRNEĞİ. I. Turizm Rehberliği Kongresi
3-) Ön Esen Funda, Gülmez Mustafa, 2018. TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNDE EĞİTİM, TUR KALİTESİ VE TUR MEMNUNİYETİ: ÖĞRENCİLER ÜZERİNDE GÖRGÜL BİR ARAŞTIRMA. I. Turizm Rehberliği Kongresi
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Akyurt Kurnaz Hande, Ön Funda, Yüksel Faruk, 2022. Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility
Evidence from the Tourism Industry/A New Age in Tourist Guiding Digital Tourism and Sustainability. Yayın Evi: CRC Press Taylor & Francis Group Editör Adı: El Amine Abdelli, Mohammed; Mansour, Nadia; Akbaba, Atilla; Serradell-Lopez, Enric
2-) Ön Funda, Akyurt Kurnaz Hande, Yozukmaz Nisan, 2022. Festival and Event Tourism: Building Resilience and Promoting Sustainability/Festivals in Terms of Cultural Sustainability: a Study from the Perspective of Tourist Guides. Yayın Evi: CABI Editör Adı: Anukrati Sharma, Jeetesh Kumar, Bakhodir Turaev, Priyakrushna Mohanty
3-) Ön Esen Funda, 2020. Selçuk Bir Unesco Kentine Disiplinlerarası Bakış/Şirince’de Şarap Turizmi. Yayın Evi: Çizgi Kitabevi Editör Adı: Avcı Eda, Akcan Tolga, Ertürk Devrim
4-) Ön Esen Funda, Bahar Ozan, 2019. Contemporary Human Resources Management In The Tourism Industry/Career Management In Tourist Guidance. Yayın Evi: IGI GLOBAL Editör Adı: TÜZÜNKAN, Demet ALTINTAŞ, Volkan
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Akyurt Kurnaz Hande, Ön Funda, 2023. Kavramdan Uygulamaya Turist Rehberliği Mesleği-Genişletilmiş 2. Basım/Yeni Nesil Turist Rehberliği. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Köroğlu, Özlem; Güzel, Özlem
2-) Ön Funda, 2023. Turist Rehberliğine Yönelik 7 Bölge Müzeler/Akdeniz Bölgesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Akyurt Kurnaz, Hande
3-) Ön Funda, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi/Aktif Turizm, Kültürlerarası Eğitim, Tatil Kampı, Muğla, Göcek, Gökova, Muğla Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak, Nazmi, Kozak, Metin
4-) Ön Funda, 2022. Turizm Endüstrisinde Modern Pazarlama Yaklaşımları 2/Yeniden Pazarlama (Remarketing). Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Doğan, Seden, Yücel Güngör, Mehtap
5-) Yılmaz Gökhan, Ön Funda, 2022. Gastronomi Rehberliği/Akdeniz Bölgesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Akyurt Kurnaz Hande, Kurnaz Alper
6-) Ön Esen Funda, Akyurt Kurnaz Hande, 2021. Kongre Turizmi/Kongre Turizminde Örgütlenmeler. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Değirmencioğlu, A. Özdal; Ilgaz, Burcu
7-) Akyurt Kurnaz Hande, Ön Funda, 2021. ANADOLU HALK KÜLTÜRÜNDE İNANIŞ VE RİTÜELLER - Teoriden Pratiğe Köken ve Yansımalar/Eski Bir Balkan Kutlaması: Bocuk Kültürü ve Bocuk Gecesi Ritüeli. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Güzel Özlem
8-) Ön Funda, Akyurt Kurnaz Hande, 2021. Turist Rehberleri İçin GENEL MİTOLOJİ CİLT I Ortadoğu, Yunan, Anadolu, Türk Mitoloji ve Destanları/Urartu Dini ve Mitolojisi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Çakmak, Tolga Fahri
9-) Ön Funda, Kılıçarslan Ulaş, 2021. TURİZM TOPLUM KÜLTÜR/Birimiz Hepimiz, Hepimiz Turizm İçin: Turizm Örgütlerinin Toplumsal Rolü ve Önemi. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Arıkan Saltık, Işıl
10-) Kılıç Burhan, Yozukmaz Nisan, Ön Funda, 2021. KALİTE YÖNETİMİ/Kalite Yönetim Sistemleri ve Standartları. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Tuna, Muharrem Diker, Oğuz
11-) Ön Funda, 2021. Örneklerle TUR PLANLAMASI VE YÖNETİMİ/Turist Tipolojileri. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Değirmencioğlu, A. Özdal
12-) Ön Funda, 2021. Turist Rehberliğine Yönelik Mimari Yapılar I/Ev Tipleri. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Zorlu Özcan, Akyurt Kurnaz Hande
13-) Ön Esen Funda, 2020. Turist Rehberliğine Yönelik 7 Bölge Müzeler/Akdeniz Bölgesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Akyurt Kurnaz, Hande
14-) Ön Esen Funda, 2020. Turist Rehberleri İçin ANADOLUDA ANTİK KENT VE MERKEZLER/ASSOS. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: Çakmak, Tolga F.
15-) Ön Esen Funda, 2020. ANADOLU’DA İNANÇ TURİZMİ Fenomenler, Efsaneler, Kişiler ve Mekanlar/Selimiye Camii ve Külliyesi: Zeka ve Bilginin Buluştuğu Yapı. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Güzel, F. Özlem
16-) Ön Esen Funda, 2020. Turizm Endüstrisinde Modern Pazarlama Yaklaşımları/İçerik Pazarlaması. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Doğan Seden
17-) Ön Esen Funda, 2019. TURİZM ANSİKLOPEDİSİ/Bölgesel Bütünleşmeler, Genel Havacılık İşletmeciliği, Hava Koridoru, Hava Trafiği, İrtifa, Kentsel Miras, Rekabette Bütünleşme. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: İÇÖZ ORHAN, UYSAL MUZAFFER
18-) Akyurt Kurnaz Hande, Ön Esen Funda, 2019. Kavramdan Uygulamaya TURİST REHBERLİĞİ MESLEĞİ/Yeni Nesil Turist Rehberliği. Yayın Evi: NOBEL Editör Adı: Köroğlu, Özlem Güzel, Özlem
19-) Kılıç Burhan, Esen Turgay, Ön Esen Funda, 2018. Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar/Turist Rehberinin Nitelik ve Özellikleri: Fethiye Günübirlik Kültür Turu Örneği. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Hacıoğlu Necdet, Avcıkurt Cevdet, Kılıç Arzu, Ulusoy Yıldırım Hasret
20-) Ön Esen Funda, Gülmez Mustafa, 2018. Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar/Turist Rehberliği Yurtiçi Uygulama Gezilerinde Eğitim, Tur Kalitesi ve Tur Memnuniyeti: Öğrenciler ÜZerinde Görgül Bir Araştırma. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Hacıoğlu Necdet, Avcıkurt Cevdet, Kılıç Arzu, Ulusoy Yıldırım Hasret
21-) Ön Esen, Funda; Gülmez, Mustafa, 2017. Turist Rehberliği Araştırmaları Öngörüler ve Uygulamalar/Turizm Rehberliği Eğitimi ve Eğitim Modelleri. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Güzel, F. Özlem, Altıntaş, Volkan ve Şahin, İlker
22-) Kılıç, B., Ön Esen, F., Yozukmaz, N., 2015. Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar (Niş Pazarlama). Yayın Evi: Beta Yayıncılık Editör Adı: Burhan Kılıç, Zafer Öter
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Turist Rehberliği Araştırmaları Öngörüler ve Uygulamalar/Turizm Rehberliği Eğitimi ve Eğitim Modelleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) THE FACTORS INFLUENCING SENIOR TOURISTS’ HOTEL PREFERENCES - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility
Evidence from the Tourism Industry/A New Age in Tourist Guiding Digital Tourism and Sustainability - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Muğla Gastronomi Turizmi Potansiyelinin Turist Rehberlerinin Bakış Açısıyla İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Destinasyon Aidiyeti ve Sürdürülebilirlik Ekseninde Kite Sörf Turizmi: Akyaka Spotu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
8-) Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility
Evidence from the Tourism Industry/A New Age in Tourist Guiding Digital Tourism and Sustainability - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Doğa Turu Deneyimi ve Doğa Yürüyüşü Yönetimi: Turist Rehberlerinin Perspektifinden Fenomonolojik Bir Çözümleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin “Helal” Konseptli Otellerde Çalışma Deneyimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Turizm Öğrencilerinin Yamaç Paraşütü Algısı: Kelime İlişkilendirme Testi Uygulaması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Turist Rehberi Adaylarının Marmaris Destinasyon İmajı Algılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Turist Rehberliği Araştırmaları Öngörüler ve Uygulamalar/Turizm Rehberliği Eğitimi ve Eğitim Modelleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin “Helal” Konseptli Otellerde Çalışma Deneyimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) MUĞLA’DA ŞENLİK VAR: GELENEKSEL YÖRÜK-TÜRKMEN ŞENLİĞİ ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Metaforlarla İstanbul: Kültür Mü? Karmaşa Mı? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Turizmin Gelişmesine Etki Eden Sorunlar ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Yerli Turistler Üzerine Ayvalık’ta Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
22-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
23-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
24-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
25-) Seyahat Acentalarında Dış Kaynak Kullanımı: Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
2-) Kavramdan Uygulamaya TURİST REHBERLİĞİ MESLEĞİ/Yeni Nesil Turist Rehberliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Turist Rehberi Adaylarının Marmaris Destinasyon İmajı Algılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin “Helal” Konseptli Otellerde Çalışma Deneyimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Datça Badem Çiçeği Festivali - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
10-) Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility
Evidence from the Tourism Industry/A New Age in Tourist Guiding Digital Tourism and Sustainability - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Adult-Only vs Child-Friendly: A Research about Adult-Only Hotels with The Case of Marmaris - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Turizmin Gelişmesine Etki Eden Sorunlar ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Yerli Turistler Üzerine Ayvalık’ta Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) GÜNÜBİRLİK KÜLTÜR TURLARINDA ALINAN YİYECEK HİZMETİNİN ÖNEM-PERFORMANS ANALİZİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Turizm Öğrencilerinin Yamaç Paraşütü Algısı: Kelime İlişkilendirme Testi Uygulaması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Muğla Gastronomi Turizmi Potansiyelinin Turist Rehberlerinin Bakış Açısıyla İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
18-) Seyahat Acentalarının Bölgesel Sürdürülebilir Gelişime Katkısı: Turlar ve Rehberler Kapsamında Travelife Örneği Üzerinden Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
21-) Turist Rehberi Adaylarının Marmaris Destinasyon İmajı Algılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
22-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
23-) Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar/Turist Rehberliği Yurtiçi Uygulama Gezilerinde Eğitim, Tur Kalitesi ve Tur Memnuniyeti: Öğrenciler ÜZerinde Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Turist Rehberliği Araştırmaları Öngörüler ve Uygulamalar/Turizm Rehberliği Eğitimi ve Eğitim Modelleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Datça Badem Çiçeği Festivali - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Turizm Öğrencilerinin Her Şey Dahil Sistemine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Otel Çalışanlarının Mesleki ve Gelecek Beklentilerine Yönelik Bir Araştırma: Antalya Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) Turizmin Gelişmesine Etki Eden Sorunlar ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Yerli Turistler Üzerine Ayvalık’ta Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) Seyahat Acentalarının Bölgesel Sürdürülebilir Gelişime Katkısı: Turlar ve Rehberler Kapsamında Travelife Örneği Üzerinden Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) Turizm Öğrencilerinin Her Şey Dahil Sistemine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
34-) Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
35-) TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
36-) Profesyonel Turist Rehberliği Öğrencilerinin Yurtiçi Uygulama Gezisi ve Tur Rehberlerine İlişkin Algılarını Ölçmeye Yönelik Pilot Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
37-) MUĞLA’DA ŞENLİK VAR: GELENEKSEL YÖRÜK-TÜRKMEN ŞENLİĞİ ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
38-) Turizm Öğrencilerinin Her Şey Dahil Sistemine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
39-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
40-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
41-) Turizm Öğrencilerinin Her Şey Dahil Sistemine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Doğa Turu Deneyimi ve Doğa Yürüyüşü Yönetimi: Turist Rehberlerinin Perspektifinden Fenomonolojik Bir Çözümleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) MUĞLA’DA ŞENLİK VAR: GELENEKSEL YÖRÜK-TÜRKMEN ŞENLİĞİ ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Gastronomi Rehberliği/Akdeniz Bölgesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
5-) Turist Rehberleri İçin ANADOLUDA ANTİK KENT VE MERKEZLER/ASSOS - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Turizm Öğrencilerinin Yamaç Paraşütü Algısı: Kelime İlişkilendirme Testi Uygulaması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
10-) Destinasyon İmajı, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakati İlişkisi Açısından Afyonkarahisar da Termal Turizm - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Seyahat Acentalarının Bölgesel Sürdürülebilir Gelişime Katkısı: Turlar ve Rehberler Kapsamında Travelife Örneği Üzerinden Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Kavramdan Uygulamaya TURİST REHBERLİĞİ MESLEĞİ/Yeni Nesil Turist Rehberliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Contemporary Human Resources Management In The Tourism Industry/Career Management In Tourist Guidance - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Muğla Gastronomi Turizmi Potansiyelinin Turist Rehberlerinin Bakış Açısıyla İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar (Niş Pazarlama) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Turist Rehberleri Odalarının Sosyal Medya Kullanımı: Facebook Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Kavramdan Uygulamaya TURİST REHBERLİĞİ MESLEĞİ/Yeni Nesil Turist Rehberliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Datça Badem Çiçeği Festivali - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) VIEWS OF ACADEMICIANS AND PROFESSIONAL TOURISTGUIDES ON DOMESTIC PRACTICE TOURS - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Çalışanların Bakış Açısıyla Helal Otel - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Turizmin Gelişmesine Etki Eden Sorunlar ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Yerli Turistler Üzerine Ayvalık’ta Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) TURİST REHBERLİĞİ YURTİÇİ UYGULAMA GEZİLERİNİN ÖĞRENCİLER AÇISINDAN ÖNEMİ: AKADEMİSYENLER VE TURİST REHBERLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Seyahat Acentalarında Dış Kaynak Kullanımı: Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Kavramdan Uygulamaya TURİST REHBERLİĞİ MESLEĞİ/Yeni Nesil Turist Rehberliği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar/Turist Rehberinin Nitelik ve Özellikleri: Fethiye Günübirlik Kültür Turu Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Ot Festivali Ala Bir Çatı Oluşturabilir Mi? - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Turist Rehberliği Araştırmaları Öngörüler ve Uygulamalar/Turizm Rehberliği Eğitimi ve Eğitim Modelleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) Destinasyon Rekabetçiliğini Etkileyen Faktörler: Fethiye ve Marmaris Turizm Destinasyonlarında Karşılaştırılmalı Bir Analiz - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) Seyahat Acentalarının Bölgesel Sürdürülebilir Gelişime Katkısı: Turlar ve Rehberler Kapsamında Travelife Örneği Üzerinden Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Seyahat Acentalarında Dış Kaynak Kullanımı: Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
12-) Turizmin Gelişmesine Etki Eden Sorunlar ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Yerli Turistler Üzerine Ayvalık’ta Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1