Personel

Doç.Dr. EMEL GÜVEY AKTAY
Doç.Dr.
Emel Güvey Aktay
@ E-posta
emelguveyaktay@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5703

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Temel Eğitim Bölümü / Sınıf Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Temel Eğitim Bölümü / Sınıf Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği Programı 2006

Yüksek Lisans

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Anabilim Dalı Sınıf Öğretmenliği Yüksek Lisans Programı 2009

Doktora

Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Anabilim Dalı Sınıf Öğretmenliği Doktora Programı 2015

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Duran Ceren, Güvey Aktay Emel, Kuru Oğuzhan, 2021. Improving the Speaking Skill of Primary School Students Instructed in a Multigrade Class through Cartoons. Participatory Educational Research
2-) Güvey Aktay Emel, 2021. Impromptu Speaking Skills of Pre-Service Teachers. International Journal of Educational Methodology
3-) Güvey Aktay Emel, 2020. Writing a Folktale as an Activity of Written Expression: Digital Folktales with StoryJumper. Educational Policy Analysis and Strategic Research

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Mermi Ferah, Güvey Aktay Emel, 2020. İlkokul Öğrencilerinin Dinleme ve Konuşma Becerilerine İlişkin Metaforik Algıları. International Journal of Language Academy
2-) Tolun Kevser, Güvey Aktay Emel, 2020. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Konuşma Kaygıları. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
3-) Güvey Aktay Emel, Kuşçu Hanife Pınar, 2019. Primary School Teacher Candidates and Nomophobia. International Technology and Education Journal
4-) Güvey Aktay Emel, 2015. Early Reading and Writing Instruction in Turkey. Samara Science Journal
5-) Acat Mehmet Bahaddin, Güvey Emel, 2009. A qualitative research related to project and performance tasks held in primary schools. The International Journal of Learning

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Güvey Aktay Emel, 2019. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Diksiyona İlişkin Görüşleri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2-) Gültekin Mehmet, Güvey Aktay Emel, Gültekin Işıl, 2018. İlköğretimde Mesleki Çalışma (Seminer) Dönemi Uygulamaları. Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
3-) Güvey Aktay Emel, Gültekin Mehmet, 2015. Akran işbirliği ve ilk okuma yazma öğretimi. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
4-) Aktay Sayım, Güvey Aktay Emel, 2015. İlkokullarda Teknoloji Eğitimi. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
5-) Yaşar Şefik, Güvey Aktay Emel, 2015. Okuma becerisi açısından cümle yöntemi ve ses temelli cümle yöntemi. Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
6-) Gültekin Mehmet, Güvey Aktay Emel, 2014. İlk okuma yazma öğretiminde dikte çalışmaları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Ersoy Ali, Gürdoğan Bayır Ömür, Güvey Aktay Emel, 2010. İlköğretimde proje çalışmaları Sınıf öğretmenlerinin velilerden beklentileri. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Güvey Aktay Emel, Karasu Yaren Filiz, Depçe Hüseyin Emre, Mirioğlu Duygu, 2019. Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleriyle İlkokulda Sağlıklı Beslenme. 3rd International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2019)
2-) Güvey Aktay Emel, Orak Yakup, Karakoyun Burcu, 2019. Sınıf Öğretmeni Adaylarına Göre Çocuk Kitaplarının Seçimi. 3rd International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2019)
3-) Öz Hatice, Tekin Merve Nur, Güvey Aktay Emel, 2019. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Disleksik Öğrencilere İlişkin Oluşturdukları Metaforlar. 2nd International Elementary Education Congress
4-) Güvey Aktay Emel, Bilge Nalin, 2018. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bakış Açısıyla Hızlı Okuma. 2nd International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2018)

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Sarsık Şeyma İrem, Güvey Aktay Emel, 2021. Sesli Kitaplarla Seçici Dinleme Etkinliklerinin Gerçekleştirilmesi: Bir Durum Çalışması. 5th International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2021)
2-) Güvey Aktay Emel, Kuşçu Hanife Pınar, 2019. Sınıf Öğretmeni Adayları ve Nomofobi. 3rd International Symposium of Limitless Education and Research (ISLER 2019)
3-) Mermi Ferah, Güvey Aktay Emel, 2019. İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Dinleme ve Konuşma Becerilerine Yönelik Metafor Algıları . 2nd International Elementary Education Congress
4-) Mermi Ferah, Karaçay Burçin, Güvey Aktay Emel, 2019. Dinleme Becerisi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi. 2nd International Elementary Education Congress
5-) Güvey Aktay Emel, 2018. Tale Writing as a Written Expression Activity: Digital Tales with the Storyjumper. 27. International Conference on Educational Sciences: Education in the Changing World
6-) Güvey Aktay Emel, Duran Ceren, Haskıriş Elif, Taç İmra, Özdemir Uğur, 2018. Dijital Öykülerle Dinleme Çalışmalarında Not Alma Tekniklerinin Öğrencilerin Not Tutma Becerilerinin Gelişimine Etkisi. 2nd International Symposium of Limitless Education and Research (Isler 2018)
7-) Güvey Aktay Emel, Akmeşe Tuba, 2018. Okuma Güçlüğü Olan Bir İlkokul Öğrencisinin Okuma Becerisini Geliştirme. 2nd International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2018)
8-) Güvey Aktay Emel, Andıç Çetin, 2018. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlk Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Öz Yeterlikleri ile Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları Arasındaki İlişki. 17th Primary Teacher Education Symposium
9-) Güvey Aktay Emel, 2017. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Konuşma Öz Yeterlikleri. VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
10-) Güvey Aktay Emel, 2017. Öğretmen Adaylarının Hazırlıksız Konuşma Becerileri. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017)
11-) Güvey Aktay Emel, 2016. Sınıf Öğretmeni Adayları ve Diksiyon. XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
12-) Yaşar Şefik, Güvey Aktay Emel, 2014. The Clause Method versus Sound Based Clause Method Related to Reading Skills. The Twenty-first International Conference on Learning, Lander College For Women, New York.
13-) Hakan Ayhan Gaffar, Sağlam Mustafa, Yaşar Şefik, Gültekin Mehmet, Deveci Handan, Kürüm Yapıcıoğlu Dilruba, Batmaz Bülent, Çam Aktaş Bilge, Güvey Aktay Emel, Kasa Başak, 2011. İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri. I. International Congress on Curriculum and Instruction
14-) Acat Mehmet Bahaddin, Güvey Emel, 2009. A Qualitative Research Related to Project and Performance Tasks Held in Primary Schools. The Sixteenth International Conference on Learning, University of Barcelona, Barcelona.

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Güvey Aktay Emel, Gültekin Işıl, 2014. İlkokul Öğrencilerinin Gözüyle Nur İçözü Öyküleri. VI. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yaşayan Yazarlar Sempozyum Dizisi Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Nur İçözü Sempozyumu, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir.
2-) Yaşar Şefik, Güvey Aktay Emel, 2011. Türkiye'de Okuma Alanına İlişkin Yapılan Tezlerin İncelenmesi. X. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Cumhuriyet Üniversitesi, Sivas.
3-) Acat Mehmet Bahaddin, Güvey Emel, 2009. İlköğretim 1-5. Sınıf Öğretim Programlarında Yer Alan Proje ve Performans Görevlerinin Öğretmen ve Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir.

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Gültekin Mehmet, Güvey Aktay Emel, Gültekin Işıl, 2014. İlköğretimde Mesleki Çalışma Seminer Dönemi Uygulamaları. III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep.
2-) Gültekin Mehmet, Güvey Aktay Emel, 2013. İlkokuma Yazma Sürecinde Öğretmen Öğrenci ve Aile. XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Adnan Menderes Üniversitesi, Aydın.
3-) Güvey Aktay Emel, 2012. Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İlk Okuma Yazma Öğretiminde Dikte Çalışmaları. XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize.

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Hakan Ayhan Gaffar, Sağlam Mustafa, Yaşar Şefik, Gültekin Mehmet, Deveci Handan, Kürüm Yapıcıoğlu Dilruba, Batmaz Bülent, Çam Aktaş Bilge, Güvey Aktay Emel, Kasa Ayten Başak, 2011. İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri. Yayın Evi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları Editör Adı: -

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Güvey Aktay Emel, 2019. İlk Okuma Yazma Öğretimi (Yeni Programa Uygun)/Birleştirilmiş Sınıflarda İlk Okuma Yazma Öğretimi. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Fatma SUSAR KIRMIZI ve Emre ÜNAL
2-) Güvey Aktay Emel, 2018. The Skill Approach in EducationFrom Theory to Practice/Group Work Skills in the First Literacy. Yayın Evi: Cambridge Scholars Publishing Editör Adı: Firdevs GÜNEŞ & Yusuf SÖYLEMEZ
3-) Güvey Aktay Emel, 2018. İlk okuma yazma öğretimi/İlk Okuma Yazma Sürecinde Dinleme Eğitimi. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Firdevs GÜNEŞ Sabri SİDEKLİ
4-) Güvey Aktay Emel, 2018. İlkokulda Türkçe Öğretimi/İlkokulda Dinleme Eğitimi. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Güneş, Firdevs, Sidekli, Sabri

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Güvey Aktay Emel, 2019. OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA/Okuma Türleri. Yayın Evi: VizeTek Yayıncılık Editör Adı: Hüseyin ANILAN
2-) Güvey Aktay Emel, Anılan Hüseyin, 2019. OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA/Okumada Kuram ve Modeller. Yayın Evi: VizeTek Yayıncılık Editör Adı: Hüseyin Anılan

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) European Journal of Science and Mathematics Education. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Osmangazi Journal of Educational Research . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
5-) İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
6-) İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
7-) OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Educational Policy Analysis and Strategic Research. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Educational Policy Analysis and Strategic Research. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
17-) İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
19-) Educational Policy Analysis and Strategic Research. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
20-) Educational Policy Analysis and Strategic Research. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
21-) Ahi Evran Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
22-) Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi . 2019. Hakemlik Sayısı: 1
23-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
24-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
25-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
26-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
27-) International Journal of Human Sciences. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
28-) Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
29-) Anadolu Journal of Educational Sciences International. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
30-) Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
31-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
32-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
33-) The International Journal of Learning in Higher Education. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
34-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
35-) The International Journal of Literacies. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
36-) Educational Research and Reviews. 2013. Hakemlik Sayısı: 1
37-) The International Journal of Learning. 2009. Hakemlik Sayısı: 1
38-) The International Journal of Learning. 2009. Hakemlik Sayısı: 1

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) İlk okuma yazma öğretiminde dikte çalışmaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) İlk okuma yazma öğretiminde dikte çalışmaları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Diksiyona İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) Akran işbirliği ve ilk okuma yazma öğretimi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
5-) İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
6-) İlköğretimde proje çalışmaları Sınıf öğretmenlerinin velilerden beklentileri - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Akran işbirliği ve ilk okuma yazma öğretimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Konuşma Kaygıları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) İlkokul Öğrencilerinin Dinleme ve Konuşma Becerilerine İlişkin Metaforik Algıları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) İlköğretimde Mesleki Çalışma (Seminer) Dönemi Uygulamaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Diksiyona İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
6-) İlk okuma yazma öğretiminde dikte çalışmaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
7-) İlk okuma yazma öğretiminde dikte çalışmaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) İlkokullarda Teknoloji Eğitimi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
9-) İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
10-) Türkiye'de Okuma Alanına İlişkin Yapılan Tezlerin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) İlk okuma yazma öğretiminde dikte çalışmaları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
12-) İlkokullarda Teknoloji Eğitimi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) Türkiye'de Okuma Alanına İlişkin Yapılan Tezlerin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) Okuma becerisi açısından cümle yöntemi ve ses temelli cümle yöntemi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
15-) Akran işbirliği ve ilk okuma yazma öğretimi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
16-) İlkokullarda Teknoloji Eğitimi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
17-) İlk okuma yazma öğretiminde dikte çalışmaları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
18-) İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
19-) Okuma becerisi açısından cümle yöntemi ve ses temelli cümle yöntemi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
20-) Türkiye'de Okuma Alanına İlişkin Yapılan Tezlerin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
21-) İlköğretimde proje çalışmaları Sınıf öğretmenlerinin velilerden beklentileri - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
22-) İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Alanlarındaki Hizmetiçi Eğitim Gereksinimleri - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
23-) İlköğretimde proje çalışmaları Sınıf öğretmenlerinin velilerden beklentileri - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Okuma becerisi açısından cümle yöntemi ve ses temelli cümle yöntemi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) İlk Okuma Yazma Öğretimi (Yeni Programa Uygun)/Birleştirilmiş Sınıflarda İlk Okuma Yazma Öğretimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Okuma becerisi açısından cümle yöntemi ve ses temelli cümle yöntemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA/Okuma Türleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) İlk okuma yazma öğretiminde dikte çalışmaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) Okuma becerisi açısından cümle yöntemi ve ses temelli cümle yöntemi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: İlkokul öğrencilerinin konuşma becerisine ilişkin tutumlarının incelenmesi. Konu: Konuşma becerisi. FERAH-MERMİ. 2021
2-) Tez Adı: İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA KAYGILARININ İNCELENMESİ. Konu: Yazma becerisi. BURÇİN-KARAÇAY. 2021
3-) Tez Adı: Birleştirilmiş sınıflı ilkokul 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin Türkçe dersinde konuşma becerilerinin karikatürler yoluyla geliştirilmesi: Bir eylem araştırması. Konu: Konuşma becerisi. CEREN-DURAN. 2020
4-) Tez Adı: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Konuşma Kaygılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Konu: Konuşma Kaygısı. KEVSER-TOLUN. 2019

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla'nın Bilim Yolcuları. 2021-2021
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 4007 ”Günlerden Bilim”. 2017-2017

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) 5th International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2021). Türkiye. . 2021
2-) 4th International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2020). Türkiye. . 2020
3-) 3rd International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2019). Türkiye. . 2019
4-) 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019). Türkiye. . 2019
5-) 2nd International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2018). Türkiye. . 2018
6-) 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016). Türkiye. . 2016

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı. Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eskişehir/TÜRKİYE. . 2009

(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) Over the hills and far beyond borders-International week/ Literacy Teaching in Primary Schools in Turkey . Stenden University School of Education, Meppel/THE NETHERLANDS. . 2014

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) Muğla Eğitimde Ufuk Çalıştayı PISA. Türkiye. . 2020
2-) Çoklu Zeka Kuramı ve Çocuğumun Farkındayım. Türkiye. . 2016
3-) Velilere Yönelik Seminer/Temel Eğitime Hazırlık ve İlk Okuma Yazma Öğretimi . Mustafa Kemal İlkokulu, Eskişehir/TÜRKİYE. . 2015
4-) 4+4+4 Eğitim Sistemi / İlköğretime Hazırlık Sürecinde Okuma-Yazma Öğretimi. Mustafa Kemal İlköğretim Okulu, Eskişehir/TÜRKİYE. . 2012
5-) Eskişehir Tepebaşı Belediyesi- Anadolu Üniversitesi işbirliği kapsamında düzenlenen seminer / Etüt. 23 Nisan Çocuk Sanat ve Kültür Merkezi, Eskişehir/TÜRKİYE. . 2011

Verdiği Dersler

GKD00010 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

GKD10017 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TÜRK DİLİ 1: SÖZLÜ VE YAZILI ANLATIM

TSE 5501 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Akademik Araştırmalarda Etik

TSE 5512 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İlkokulda Konuşma Eğitimi

TSE 5515 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İlkokulda Dinleme Eğitimi

TSE 5536 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Proje Hazırlama

GKD10017 2024-2025 Güz

TÜRK DİLİ 1: SÖZLÜ VE YAZILI ANLATIM

TSE 5515 2024-2025 Güz

İlkokulda Dinleme Eğitimi

TSE30011 2024-2025 Güz

OKUL DENEYİMİ 1

TSE40001 2024-2025 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

GKD00010 2023-2024 Bahar

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

GKD10004 2023-2024 Bahar

TÜRK DİLİ 2

TSE 5512 2023-2024 Bahar

İlkokulda Konuşma Eğitimi

TSE40002 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

GKD10003 2023-2024 Güz

TÜRK DİLİ 1

GKD10017 2023-2024 Güz

TÜRK DİLİ 1: SÖZLÜ VE YAZILI ANLATIM

TSE 5515 2023-2024 Güz

İlkokulda Dinleme Eğitimi

TSE40001 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

GKD00010 2022-2023 Bahar

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

GKD10004 2022-2023 Bahar

TÜRK DİLİ 2

TSE 5512 2022-2023 Bahar

İlkokulda Konuşma Eğitimi

TSE40002 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

GKD10017 2022-2023 Güz

TÜRK DİLİ 1: SÖZLÜ VE YAZILI ANLATIM

TSE 5515 2022-2023 Güz

İlkokulda Dinleme Eğitimi

TSE40001 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

TSE7507 2022-2023 Güz

İlkokulda Dinleme Eğitimi

TSE9507 2022-2023 Güz

İlkokulda Dinleme Eğitimi