(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Kahya Orhan, Ekinci C. Ergin, 2018. In their own words: School lives of children with an imprisoned parent. International Journal of Educational Development
2-) Altınkurt Yahya, Türkkaş Burcu, Ekinci Cemal Ergin, 2016. The Relationships between Structural and Psychological Empowermentof Teachers and Their Organizational Citizenship Behaviors. Eğitim ve Bilim
3-) Ekinci, C.E., 2011. Bazı Sosyoekonomik Etmenlerin Türkiye’de Yükseköğretime Katılım Üzerindeki Etkileri. Eğitim ve Bilim
4-) Ekinci, C.E., 2009. Türkiye’de Yükseköğretimde Öğrenci Harcama ve Maliyetleri. Eğitim ve Bilim
5-) Yağcı, E., Ekinci, C.E., Burgaz, B., Kelecioğlu, H., Ergene, T., 2007. Yurt Dışına Giden Hacettepe Üniversitesi Erasmus Öğrencilerinin Memnuniyet Düzeyleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Ekinci, C.E., Burgaz, B., 2007. Hacettepe Üniversitesi Öğrencilerinin Akademik Hizmetlere İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Ekinci Necla, Ekinci Cemal Ergin, 2022. Araştırmacı Olarak Öğretmenler: Araştırma Yeterlikleri Engelleri Algıları ve
Araştırmadan Bekledikleri Yararlar. IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
2-) Ekinci Cemal Ergin, Türkkaş Anasız Burcu, Iliman Püsküllüoğlu Elif, 2018. Yükseköğretim Modelleri ve Türkiye Yükseköğretim Modelinin Değerlendirilmesi. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi
3-) Türkkaş Anasız Burcu, Ekinci Cemal Ergin, Anasız Bekir Yağız, 2018. Okul Öncesi Eğitime Katılımın Daha Sonraki Yıllardaki Akademik Başarıya Etkisi: TEOG Sınavları. İnönü University Journal of the Faculty of Education
4-) Bağ Derya, Ekinci Cemal Ergin, 2018. Öğretim elemanlarında örgütsel sessizlik davranışı, nedenleri ve sonuçları. International Journal of Human Sciences
5-) Ekinci Cemal Ergin-ekinci Necla, 2017. A Study on the Relationships between Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Their Perceptions of Occupational Professionalism. Educational Process International Journal
6-) Ekinci Cemal Ergin, 2017. The Relationships between Organizational Ethical Climate and Political Behavior Perceptions of the Faculty Members. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Ekinci Cemal Ergin, 2017. An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures. Turkish Journal of Education
8-) Altınkurt Yahya, Ekinci Cemal Ergin, 2016. Examining the Relationships between Occupational Professionalism and Organizational Cynicism of Teachers. Educational Process International Journal
9-) Ekinci, C.E., Burgaz, B., 2009. İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının Öğretmen ve Okuldan Kaynaklanan Nedenleri. Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
10-) Burgaz, B., Ekinci, C.E., 2007. Misbehaviors of High School Students and Perceptions on the Disturbance Levels of Those Misbehaviors . World Applied Sciences Journal
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Ekinci Necla, Ekinci Cemal Ergin, 2011. Bazı Eğitim Fakültelerinde İlköğretim Programları Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Burgaz, B., Ekinci, C.E., 2007. Öğrencilerin Hacettepe Üniversitesi’nce Sunulan Hizmetlere İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
3-) Ekinci, C.E., 2000. Yükseköğretimin Finansmanına Öğrenci Katılımını Öngören Yaklaşımların Gerekçelerine İlişkin Öğrenci Görüşleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
4-) Kavak, Y., Ekinci, C.E., Gökçe, F., 1997. İlköğretimde Kaynak Arayışları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
5-) Kavak, Y., Ekinci, C.E., 1994. Eğitimin Finansmanı Sorunu ve Maliyetlerin Azaltılmasına İlişkin Alternatif Stratejiler. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Ekinci Cemal Ergin, Burgaz Berrin, Şentürk İlknur, 2007. Eğitim Fakültelerindeki Öğretme Öğrenme Ortamlarının Küresel Eğilimleri Yansıtma Düzeyi. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu,
2-) Bülbül, S., Kavak, Y., Ekinci, C.E., Gelbal, S., Gökçe, F., Üstündağ, T., 1999. Evaluation of the First Level Literacy Courses in Turkey, 1999. . Central Asia Regional Literacy Forum, Hotel Dedeman- İstanbul.
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Ekinci Necla, Ekinci Cemal Ergin, 2021. ARAŞTIRMACI OLARAK ÖĞRETMENLER: ARAŞTIRMA YETERLİKLERİ VE
EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDAN YARARLANMA DURUMLARI. IV. Felsefe, Eğitim Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Ekinci Cemal Ergin, 2021. Eğitim Yoksulluğu ve Sonuçları/Educational Poverty and Its Results. 6th INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. DNIPRO/ UKRAINE, 2021
3-) Ekinci Cemal Ergin, 2018. Neoliberal Politikalar ve Eğitim. 3. Uluslararası Felsefe Eğitim Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Korkut Ünsal, Ekinci Cemal Ergin, 2018. Öğretmenlerin İş ve Yaşam Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 3. Uluslararası Felsefe Eğitim Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
5-) Ekinci Cemal Ergin, Çavuş Barış, 2018. OECD Bir Bakışta Eğitim 2016 VerilerineGöre Toplumsal Çıktılar İle EğitimArasındaki İlişkinin Eğitimin Dışsallıkları Açısından Değerlendirilmesi. 2nd INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCHAND TEACHER EDUCATION CONGRESS/II. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VEÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ
6-) Ekinci Cemal Ergin, Sarıışık Duygu, 2017. Öğretmen Yetkinliği ile Öğretmen Özerkliği Arasındaki İlişki Üzerine Bir çalışma. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
7-) Bağ Derya, Ekinci Cemal Ergin, Altınkurt Yahya, 2017. Akademik personelin psikolojik sözleşme ihlali algıları ve iş doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
8-) Ekinci Cemal Ergin, 2017. Eğitimin Ekonomik Boyutları. 1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi
9-) Ekinci Necla, Ekinci Cemal Ergin, 2017. An Examination of the Relationships between Teachers Use of 21st Century Teacher Skills and Their Curriculum Design Orientations.. 5th International Symposium ISNITE 2017: New Issues on Teacher Education.
10-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, Ekinci Cemal Ergin, 2017. Bazı ülkelerdeki öğretmenlerin ve okulların özerklik düzeyleri.. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
11-) Ekinci Necla, Ekinci Cemal Ergin, 2016. Examining the Relationships between Critical Thinking Skills and Occupational Professionalism of Teachers. ISNITE 2016: 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education
12-) Kahya Orhan, Altınkurt Yahya, Ekinci Cemal Ergin, Yılmaz Kürşad, 2016. Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermeyeleri ile Mesleki Profesyonellikleri Arasındaki İlişki. III. International Eurasian Educational Research Congress
13-) Ekinci Cemal Ergin, Giziroğlu Berna, 2016. Okul Müdürlerinin Psikolojik Sermaye Düzeyleri ve İş Performansı Arasındaki İlişki. III. International Eurasian Educational Research Congress
14-) Ekinci Cemal Ergin, Yılmaz Kürşad, Altınkurt Yahya, 2016. Workaholic Tendencies of School Principals and Their Communication Style with Teachers. ISNITE 2016: 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education
15-) Bağ Derya, Altınkurt Yahya, Ekinci Cemal Ergin, 2015. Fenomenoloji ve Eğitim Yönetimi. Felsefe Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
16-) Bağ Derya, Ekinci Cemal Ergin, 2015. Öğretim Elemanlarında Örgütsel Sessizlik Davranışı ve Nedenleri. VII. International Congress of Educational Research
17-) Ekinci Cemal Ergin, 2015. The perceived effects of career progression barriers of female teachers. ISNITE 2015: 3rd International Symposium New Issues on Teacher Education
18-) Ekinci Necla, Ekinci Cemal Ergin, 2014. The Perceptions of Prospective Teachers about the Quality of Teaching and Learning Environment of Teacher Education Programs and their Relationships with Some Variables. ISNITE 2014: 2nd International Symposium New issues on teacher education
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Ekinci Necla, Ekinci Cemal Ergin, 2007. Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları. I. Ulusal İlköğretim Kongresi
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Ekinci Cemal Ergin, Sarıışık Duygu, 2016. Okul Öncesi Eğitimde Özel Harcamalar Muğla Menteşe Örneği. 11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
2-) Ekinci Cemal Ergin, Çağlar Mesut, 2015. Velilerin Okullara Bağış Yapmasını Etkileyen Bazı Etmenler Aydın İli Söke İlçesi Örneği. 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
3-) Ekinci Cemal Ergin, Altınkurt Yahya, Ekinci Necla, 2015. Öğretmen Adaylarının Yükseköğretim Yeterlikler Çerçevesi Öğretmen Yetiştirme Temel Alan Yeterliklerine Sahip Olma Düzeyleri. I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Hacettepe Üniversitesi, Beytepe-Ankara
4-) Ekinci Cemal Ergin, Ekinci Necla, 2012. Eğitim denetimi ile ilgili yüksek lisans programlarının değerlendirilmesi. IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi
(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Kavak Yüksel, Ekinci Cemal Ergin, Gökçe Feyyat, Ergen Hüseyin, Badavan Yusuf, Gündoğdu Mehmet, 2010. Structures of Education and Training Systems in Europe Turkey 2009/10/. Yayın Evi: EURYDICE Editör Adı: Yüksel KAVAK
2-) Kavak Yüksel, Ekinci Cemal Ergin, Ergen Hüseyin, Gökçe Feyyat, Badavan Yusuf, Gündoğdu Mehmet, 2010. Organisation of the education system in Turkey 2009/2010/. Yayın Evi: EURYDICE Editör Adı: Yüksel Kavak
(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Kavak Yüksel, Ekinci Cemal Ergin, Gökçe Feyyat, 1997. İlköğretimde Kaynak Arayışları Bir araştırma. Yayın Evi: Şafak Matbacılık Editör Adı: KAVAK YÜKSEL,EKİNCİ CEMAL ERGİN,GÖKÇE FEYYAT
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Iliman Püsküllüoğlu Elif, Ekinci Cemal Ergin, 2021. Psiko-sosyal Yönleriyle Yönetim/Örgütsel Direniş. Yayın Evi: Pegem Akdademi Editör Adı: Hasan Basri Memduhoğlu, Kürşad Yılmaz
2-) Iliman Püsküllüoğlu Elif, Ekinci Cemal Ergin, 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Örgütlerde Entelektüel Sermaye ve Yönetimi. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: Prof. Dr. Kamile Demir, Prof. Dr. Kürşat Yılmaz
3-) Iliman Püsküllüoğlu Elif, Ekinci Cemal Ergin, 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Yönetimde Sosyal Bilişsel Kuram. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: Prof. Dr. Kamile Demir, Prof. Dr. Kürşat Yılmaz
4-) Ekinci Cemal Ergin, 2017. Eğitim Bilimine Giriş/Eğitimin Ekomomik Temelleri. Yayın Evi: Pegem Editör Adı: Demirel, Özcan/ Kaya, Zeki
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Online Journal of Education and Teaching (IOJET). 2017. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Journal of Teacher Education and Educators. 2017. Hakemlik Sayısı: 2
4-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Educational Process International Journal. 2016. Hakemlik Sayısı: 3
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Beşeri ve Sosyal Bilimler Araştırmalar Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 2
4-) Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
(D-5) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafında
taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü
ya da yayın kurulu üyeliği.
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Eğitim ve Bilim.
(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı
editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. Journal of Teacher Education and Educators.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2017. Journal of Teacher Education and Educators.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2017. Journal of Teacher Edution and Educators.
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2016. Journal of Teacher Education and Educators.
5-) Editörlük Türü: Dergi. 2016. Journal of Teacher Education and Educators.
6-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Journal of Teacher Education and Educators.
7-) Editörlük Türü: Dergi. 2014. Hournal of Teacher Education and Educators.
8-) Editörlük Türü: Dergi. 2013. Journal of Teacher Education and Educators.
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) The Relationships between Structural and Psychological Empowermentof Teachers and Their Organizational Citizenship Behaviors - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Bazı Sosyoekonomik Etmenlerin Türkiye’de Yükseköğretime Katılım Üzerindeki Etkileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) Türkiye’de Yükseköğretimde Öğrenci Harcama ve Maliyetleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) The Relationships between Structural and Psychological Empowermentof Teachers and Their Organizational Citizenship Behaviors - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Türkiye’de Yükseköğretimde Öğrenci Harcama ve Maliyetleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Bazı Sosyoekonomik Etmenlerin Türkiye’de Yükseköğretime Katılım Üzerindeki Etkileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Okul Öncesi Eğitime Katılımın Daha Sonraki Yıllardaki Akademik Başarıya Etkisi: TEOG Sınavları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Bazı Sosyoekonomik Etmenlerin Türkiye’de Yükseköğretime Katılım Üzerindeki Etkileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) Examining the Relationships between Occupational Professionalism and Organizational Cynicism of Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) The Relationships between Structural and Psychological Empowermentof Teachers and Their Organizational Citizenship Behaviors - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Öğrencilerin Hacettepe Üniversitesi’nce Sunulan Hizmetlere İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) İlköğretimde Kaynak Arayışları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Bazı Sosyoekonomik Etmenlerin Türkiye’de Yükseköğretime Katılım Üzerindeki Etkileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) A Study on the Relationships between Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Their Perceptions of Occupational Professionalism - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Yurt Dışına Giden Hacettepe Üniversitesi Erasmus Öğrencilerinin Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2007 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) The Relationships between Organizational Ethical Climate and Political Behavior Perceptions of the Faculty Members - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) The Relationships between Organizational Ethical Climate and Political Behavior Perceptions of the Faculty Members - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) The Relationships between Organizational Ethical Climate and Political Behavior Perceptions of the Faculty Members - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
2-) The Relationships between Structural and Psychological Empowermentof Teachers and Their Organizational Citizenship Behaviors - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Examining the Relationships between Occupational Professionalism and Organizational Cynicism of Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Bazı Sosyoekonomik Etmenlerin Türkiye’de Yükseköğretime Katılım Üzerindeki Etkileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Hacettepe Üniversitesi Öğrencilerinin Akademik Hizmetlere İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) Öğretim elemanlarında örgütsel sessizlik davranışı, nedenleri ve sonuçları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) İlköğretimde Kaynak Arayışları Bir araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğrencilerin Hacettepe Üniversitesi’nce Sunulan Hizmetlere İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Türkiye’de Yükseköğretimde Öğrenci Harcama ve Maliyetleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Yurt Dışına Giden Hacettepe Üniversitesi Erasmus Öğrencilerinin Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğrencilerin Hacettepe Üniversitesi’nce Sunulan Hizmetlere İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretim elemanlarında örgütsel sessizlik davranışı, nedenleri ve sonuçları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) Yükseköğretim Modelleri ve Türkiye Yükseköğretim Modelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) İlköğretimde Kaynak Arayışları Bir araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
16-) Türkiye’de Yükseköğretimde Öğrenci Harcama ve Maliyetleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Hacettepe Üniversitesi Öğrencilerinin Akademik Hizmetlere İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
18-) The Relationships between Structural and Psychological Empowermentof Teachers and Their Organizational Citizenship Behaviors - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
19-) A Study on the Relationships between Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Their Perceptions of Occupational Professionalism - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
20-) Bazı Eğitim Fakültelerinde İlköğretim Programları Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Hacettepe Üniversitesi Öğrencilerinin Akademik Hizmetlere İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
22-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
23-) Examining the Relationships between Occupational Professionalism and Organizational Cynicism of Teachers - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
24-) The Relationships between Structural and Psychological Empowermentof Teachers and Their Organizational Citizenship Behaviors - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
25-) Bazı Sosyoekonomik Etmenlerin Türkiye’de Yükseköğretime Katılım Üzerindeki Etkileri - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 2
26-) Türkiye’de Yükseköğretimde Öğrenci Harcama ve Maliyetleri - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 2
27-) İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının Öğretmen ve Okuldan Kaynaklanan Nedenleri - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
28-) Öğrencilerin Hacettepe Üniversitesi’nce Sunulan Hizmetlere İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2007 Atıf Sayısı: 1
29-) Yurt Dışına Giden Hacettepe Üniversitesi Erasmus Öğrencilerinin Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2007 Atıf Sayısı: 2
30-) Eğitimin Finansmanı Sorunu ve Maliyetlerin Azaltılmasına İlişkin Alternatif Stratejiler - Atıf Yılı: 1994 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Examining the Relationships between Occupational Professionalism and Organizational Cynicism of Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) A Study on the Relationships between Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Their Perceptions of Occupational Professionalism - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) İlköğretimde Kaynak Arayışları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) The Relationships between Organizational Ethical Climate and Political Behavior Perceptions of the Faculty Members - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Türkiye’de Yükseköğretimde Öğrenci Harcama ve Maliyetleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
7-) Öğretim elemanlarında örgütsel sessizlik davranışı, nedenleri ve sonuçları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
8-) Hacettepe Üniversitesi Öğrencilerinin Akademik Hizmetlere İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
9-) Eğitim Bilimine Giriş/Eğitimin Ekomomik Temelleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) The Relationships between Structural and Psychological Empowermentof Teachers and Their Organizational Citizenship Behaviors - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
11-) Hacettepe Üniversitesi Öğrencilerinin Akademik Hizmetlere İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
12-) İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının Öğretmen ve Okuldan Kaynaklanan Nedenleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Türkiye’de Yükseköğretimde Öğrenci Harcama ve Maliyetleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Öğretim elemanlarında örgütsel sessizlik davranışı, nedenleri ve sonuçları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Yurt Dışına Giden Hacettepe Üniversitesi Erasmus Öğrencilerinin Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
16-) Bazı Eğitim Fakültelerinde İlköğretim Programları Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Bazı Sosyoekonomik Etmenlerin Türkiye’de Yükseköğretime Katılım Üzerindeki Etkileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Examining the Relationships between Occupational Professionalism and Organizational Cynicism of Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) In their own words: School lives of children with an imprisoned parent - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Hacettepe Üniversitesi Öğrencilerinin Akademik Hizmetlere İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
21-) Okul Öncesi Eğitime Katılımın Daha Sonraki Yıllardaki Akademik Başarıya Etkisi: TEOG Sınavları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
22-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
23-) A Study on the Relationships between Teachers’ Critical Thinking Dispositions and Their Perceptions of Occupational Professionalism - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
24-) Bazı Eğitim Fakültelerinde İlköğretim Programları Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımları - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
25-) İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının Öğretmen ve Okuldan Kaynaklanan Nedenleri - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 2
26-) Türkiye’de Yükseköğretimde Öğrenci Harcama ve Maliyetleri - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 2
27-) Yurt Dışına Giden Hacettepe Üniversitesi Erasmus Öğrencilerinin Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2007 Atıf Sayısı: 2
28-) Öğrencilerin Hacettepe Üniversitesi’nce Sunulan Hizmetlere İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2007 Atıf Sayısı: 3
29-) İlköğretimde Kaynak Arayışları - Atıf Yılı: 1997 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) İlköğretimde Kaynak Arayışları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
2-) The Relationships between Structural and Psychological Empowermentof Teachers and Their Organizational Citizenship Behaviors - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Bazı Sosyoekonomik Etmenlerin Türkiye’de Yükseköğretime Katılım Üzerindeki Etkileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
4-) Yükseköğretimin Finansmanına Öğrenci Katılımını Öngören Yaklaşımların Gerekçelerine İlişkin Öğrenci Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) İlköğretimde Kaynak Arayışları Bir araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) Türkiye’de Yükseköğretimde Öğrenci Harcama ve Maliyetleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
7-) Eğitim Bilimine Giriş/Eğitimin Ekomomik Temelleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) İlköğretimde Kaynak Arayışları Bir araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Yükseköğretim Modelleri ve Türkiye Yükseköğretim Modelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) An evaluation of PISA 2015 achievements of OECD countries within income distribution and education expenditures - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Eğitimin Finansmanı Sorunu ve Maliyetlerin Azaltılmasına İlişkin Alternatif Stratejiler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
12-) İlköğretimde Kaynak Arayışları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) Bazı Sosyoekonomik Etmenlerin Türkiye’de Yükseköğretime Katılım Üzerindeki Etkileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) İlköğretimde Kaynak Arayışları Bir araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Bazı Sosyoekonomik Etmenlerin Türkiye’de Yükseköğretime Katılım Üzerindeki Etkileri - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: Ortaöğretim Öğretmenlerinin Özyeterlik İnançları ve Profesyonellikleri Arasındaki İlişki. Konu: Ortaöğretim Öğretmenlerinin Özyeterlik İnançları ve Profesyonellikleri Arasındaki İlişki. Süleyman-Aydemir. 2019
2-) Tez Adı: Öğretmen ve Müdür Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Değişim Yönetimi Yeterlikleri ve Liderlik Stilleri. Konu: Öğretmen ve Müdür Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Değişim Yönetimi Yeterlikleri ve Liderlik Stilleri. Ayşen-Özdemir. 2019
3-) Tez Adı: Okul Öncesi Eğitime Yönelik Özel Harcamalar-Muğla İli Menteşe İlçesi Örneği. Konu: Okul Öncesi Eğitime Yönelik Özel Harcamalar. Duygu-Sarıışık. 2019
4-) Tez Adı: Okul Yöneticilerinin Özyeterlik İnançları ve Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Konu: Okul Yöneticilerinin Özyeterlik İnançları ve Tükenmişlik Düzeyleri. Prıl Anıl-Arıkan. 2019
5-) Tez Adı: Okul Yöneticilerinin Psikolojik Sermayeleri ve İş Performansları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Konu: Okul Yöneticilerinin Psikolojik Sermayeleri ve İş Performansları Arasındaki İlişki. BERNA-GİZİROĞLU. 2019
6-) Tez Adı: Ebeveyni Mahkum Olan Çocukların Okul Yaşantıları. Konu: Ebevyni mahkum olan çocukların okula ilişkin yaşantılarının incelenmesi. Orhan-Kahya. 2016
7-) Tez Adı: Akademik Personelin Örgütsel Sessizliği: Sessizlik Alanları, Nedenleri, Sonuçları. Konu: Öğretim elemanlarında örgütsel sessizlik davranışları. Derya-Bağ. 2015
8-) Tez Adı: Emniyet Genel Müdürlüğünce Düzenlenen Hizmet İçi eğitim Etkinliklerine İlişkin Katılımcı Görüşleri. Konu: Emniyet Genel Müdürlüğünce Düzenlenen Hizmet İçi Eğitim Etkinliklerinin değerlendirilmesi. Ömer-Sevinç. 2009
9-) Tez Adı: Hava Trafik Kontrolörlerinin Mesleki Yeterlikleri ve Hizmetiçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi. Konu: mesleki yeterlikler ve hizmetiçi eğitim. Fatih-Caner. 2008
10-) Tez Adı: Sınıf Öğretmenlerinin Okul Müdürlerinden Öğretim Liderliği Davranışlarına İlişkin Beklentileri ve Beklentilerinin Gerçekleşme Düzeyleri. Konu: Okul müdürlerinin öğretim liderliği davranışlarının incelenmesi. Tuğba-Toker. 2007
11-) Tez Adı: Ortaöğretim Kurumlarında Disipline Kuruluna Yansıyan Davranışlar ve Öğretmenlerin ceza Gerektirici Davranışlara İlişkin Görüşleri. Konu: Displin kuruluna yansıyan davranışlara ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi. Gülfem-Mercan. 2006
12-) Tez Adı: Jandarma Okullar Komutanlığı Öğretim Başkanlığı Çalışanlarının Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin Değerlendirilmesi. Konu: Örgütsel bağlılık. Orhan-Fazlıoğulları. 2004
13-) Tez Adı: Denetçilerin Öğretmen Denetimi Etkinliklerini Yerine Getirme Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşleri. Konu: Öğretmen denetimi. Mustafa-Demir. 2004
14-) Tez Adı: Üniversitelerdeki İngilizce Okutmanlarının Örgüte Uyum Sorunlarının İş Doyumu Açısından Yol Açtığı Sorunlar. Konu: İngilizce okutmanlarının işe uyumları, iş doyumları ve sorunları. Ömer Faruk-Cantekin. 2003
15-) Tez Adı: Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları İstenmeyen Öğrenci Davranışları ve Kullandıkları Başetme Yolları - Ankara İli Altındağ İlçesi Örneği. Konu: İstenmeyen öğrenci davranışları. Mehmet Ali -Keskin. 2002
(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Yetişkinlere Yönelik Okuma Yazma Kurslarının Değerlendirilmesi Araştırması, 1999. Destekleyen Kurum: Unicef Turkiye Temsilciliği, Ankara (Proje Yürütücüsü: Prof. Dr. Sudi BÜLBÜL).. 1998-1999
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Türkiye’de Mesleki-Teknik ve Gelir Getirici Yetişkin Eğitimi Çalışmalarını İnceleme Projesi, 1996. Destekleyen Kurum UNESCO Türkiye Milli Komisyonu.. 1995-1996
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Milli Eğitim Bakanlığı Bütçesinin Kontrolü ve Bütçeye Dayalı Okul Eğitim Performansının İzlenmesi Projesi: Destekleyen Kurum: TÜBİTAK, Proje no: KAMAG 1086050, Ocak 2009-Mayıs 2010 Dönemi (Proje Yürütücüsü: Doç. Dr. Umur TOSUN). 2010-2012
(G-6) TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve
tamamlanan projelerde görev (araştırmacı, eğitmen,
danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Lise Öğrencilerinin İstenmeyen Davranışları ve Nedenleri, 2007. Destekleyen Kurum: TUBİTAK, Proje No. 104K116. 2006-2007
(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
yürütücülük
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Yükseköğretimde Kişisel Öğrenci Harcamaları ve Bireysel Öğrenci Maliyetlerinin Belirlenmesi, 2009. Destekleyen Kurum: Hacettepe Üniversitesi, Proje No: 070174001.. 2007-2009
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Hacettepe Üniversitesi Öğrencilerinin Akademik Yönetsel ve Destek Hizmetlerine İlişkin Beklenti ve Memnuniyet Düzeyleri, Destekleyen kurum: Hacettepe Üniversitesi, Proje no. 05D05-704001. 2006-2006
(I-4) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. Ulusal
spor teşkilatları yönetim kurulu, genel kurul, teknik
kurul, eğitim kurulu, hakem kurulu üyeliği
yapmak.ulusal sportif organizasyonlarda yöneticilik,
düzenleme kurulu üyeliği yapmak.
1-) Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi. Muğla. . 2012
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) ISNITE2017. Polonya. . 2017
2-) ISNITE 2016. Finlandiya. . 2016
3-) Isnite 2015. Yunanistan. . 2015
4-) ISNITE2014. Italya. . 2014
(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans,
seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde
davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) 3. Eğitim Felsefe Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2018
2-) I. International Education Research and Teacher Education Congress- I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi. Türkiye. . 2017