(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Deliveli Kısmet, 2023. An Emphatic Perspective: How Do Pre-School and Classroom Teacher Candidates Interpret Child Abuse and Neglect?. Journal of Qualitative Research in Education (ENAD)
2-) Deliveli Kısmet, 2021.
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Konusundaki Görüşleri ve Geleceğe Yönelik Beklentileri [Opinions and Expectations of Classroom Teacher Candidates about the Teaching Profession]
. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Deliveli Kısmet, 2021. Application of sentence-based sound teaching method for first reading and writing in education. Participatory Educational Research
4-) Deliveli Kısmet, 2021. A Case Study: How Did We Learn Literacy Through Word-Accompanied Sentence Method?. Eurasian Journal of Educational Research (EJER)
5-) Deliveli Kısmet, Kıral Erkan, 2020. The relationship between emotional labor and organizational commitment
. Educational Policy Analysis and Strategic Research
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Deliveli Kısmet, 2020. Özne temelli dil öğretim yöntemi. International Journal of Language Academy
2-) Deliveli Kısmet, 2020. İşitme engelli öğrencilere sunulan eğitim hizmetlerinin değerlendirilmesine ilişkin nitel bir araştırma. SDU International Journal of Educational Studies
3-) Deliveli Kısmet, 2020. A method proposal for teaching students with intellectual disability to read and write: sentence targeted syllable method. Turkish International Journal of Special Education and Guidance & Counseling.
4-) Deliveli Kısmet, 2019. Eğitim örgütleri açısından duygusal emeğin önemi. Toplum Bilimleri Dergisi
5-) Deliveli Kısmet, 2019. Sınıf öğretmenlerinin duygu davranış bozukluğu olan öğrencilere sundukları eğitimsel hizmetler. Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR),
6-) Deliveli Kısmet, 2019. Lisans Düzeyinde Uygulamalı Kaynaştırma Eğitimi Modelinin Çıktılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması. Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)
7-) Deliveli Kısmet, Yılmaz Fatih, 2019. Öğretmenlik uygulaması dersinin etkililiğini değerlendirmeye yönelik nitel bir araştırma. SSS journal
8-) Deliveli Kısmet, 2014. A new method suggestion for the students who have learning disabilitiy in first reading and writing: Vocal and syllable based sentence method. Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counseling
9-) Deliveli Kısmet, Erkan Nilüfer, 2013. Mobbing olgusunun sanat etkinliği yoluyla dışa vurumu ve kadın gözüyle değerlendirilmesi. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi
10-) Deliveli Kısmet, 2013. Üniversitelerde mobbing mağduru kadın yöneticiler. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
11-) Deliveli, K., 2012. Okuma yazma öğretiminde özel bir yöntem: Ses odaklı dil öğretim yöntemi. E- Journel of New World Sciences Academy
12-) Deliveli Kısmet, 2011. Ses çağrışımlı bütünleşik kelime yöntemi. NWSA - New World Sciences Academy (Uluslararası Hakemli E-Dergi)
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Deliveli Kısmet, 2022. Dijital teknoloji destekli ses tabanlı hece öğretim yöntemi ile okuma yazmanın öğretilmesi (Vaka çalışması). Journal of Computer and Education Research JCER
2-) Deliveli Kısmet, 2021. Topluma hizmet uygulamaları dersi kapsamında sınıf öğretmeni adaylarıyla yürütülen yankılayıcı okuma projesinin çıktılarının incelenmesi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Deliveli Kısmet, Ar Tuğçe, 2021. EĞİTİM FAKÜLTESİ MEZUNU OLACAĞIM!... NE İŞ OLSA YAPARIM!?. Trakya Eğitim Dergisi
4-) Deliveli Kısmet, 2020. Nitel bir araştırma: Uygulamalı çocuk edebiyatı ders etkinliklerinin değerlendirilmesi. Journal of Computer and Education Research
5-) Deliveli Kısmet, 2020. Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere okuma-yazma öğretilirken karşılaşılan güçlükler ve geliştirilen stratejiler,. Turkish Studies
6-) Deliveli Kısmet, 2020. Aday öğretmen gözüyle birleştirilmiş sınıflarda öğretmen olmak: Bir olgubilim çalışması. Turkish Studies - Education
7-) Deliveli Kısmet, 2006. Yeni Türkçe programı ve dil becerilerinin kazanılması ve geliştirilmesinde yöntem sorunu. Çağdaş Eğitim Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Kaya Çağlar, Yazıcı Şakir, Deliveli Kısmet, Hoşgörür Vural, 2016. Türkiye’de eğitim denetimi alanında yapılan lisansüstü çalışmaların değerlendirilmesi. Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Deliveli Kısmet, Kıral Bilgen, 2018. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin okuma alışkanlığına yönelik tutumlarının değerlendirilmesi. 9.ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU PROGRAMI (EYFOR)
2-) Deliveli Kısmet, 2018. Birleştirilmiş sınıflı mahalle ilkokullarının sorunlarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi. 4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
3-) Deliveli Kısmet, 2018. Yönetim yaklaşımları çerçevesinde denetim modellerinin değerlendirilmesi. 2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (ERTE)
4-) Deliveli Ömür, Deliveli Kısmet, 2014. Hatay’da artan Suriyeli sığınmacı sayısı ile ortaya çıkan sorunlar, tehlike ve tehditler. 2. Uluslararası Davraz Kongresi
5-) Güven Didem, Deliveli Kısmet, Yusuf Yıldrım, Aksu İlim, Demirdağ Gözde, 2013. Abaut EVS: Takel all you can. Bangkok International Conference on Social Science
6-) Deliveli Kısmet, 2013. Zekânın onuncu boyutu yaratıcı zekâ olabilir mi?. V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
7-) Deliveli Kısmet, 2013. Çocuğun oyun hakkı. V. International Congress of Educational Resarch Peace, MemoryEducation Resarch (V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi)
8-) Deliveli Kısmet, 2012. Okuma yazma öğretiminde drama destekli ses öğretim yöntemi. 4. Eğitim Araştırmaları Kongresi (2012)
9-) Deliveli Kısmet, 2012. Okuma yazma öğretiminde yeni bir yöntem: İstasyon tekniğiyle ses öğretim yöntemi. 1. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
10-) Deliveli Kısmet, 2012. Eylem esaslı dil öğretim yöntemi. 1. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
11-) Deliveli Kısmet, 2012. Geniş yönelimli okuma yazma öğretim yöntemi. 1. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
12-) Deliveli Kısmet, 2012. Çoklu öğrenme ortamında ses öğretim yöntemi. 6th International Computer Instructional Technologies Symposium
13-) Deliveli Kısmet, 2012. Şarkı sözü temelli ve ritim destekli okuma yazma öğretim yöntemi. Uluslar Arası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu
14-) Deliveli Kısmet, 2012. Renklerle okuma yazma öğretim yöntemi. I. Uluslar Arası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu.
15-) Deliveli Kısmet, 2012. Kelime tabanlı ses öğretim yöntemi. 1. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Deliveli Kısmet, 2021. Kaynaştırma/Bütünleştirme Uygulamalarının Başarısını Etkileyen Unsurlar Çerçevesinde Sınıf Öğretmenlerinin Rolü. I. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi
2-) Deliveli Kısmet, 2020. Uzaktan Eğitim Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Kullanabilecekleri Etkili Yedi Web 2.0 Aracı. The 9th Eurasian Conference on Language and Social Sciences
3-) Deliveli Kısmet, 2020. Türk Eğitim Sisteminde Öğretmenin İstihdam Sorunu. The 10th Eurasian Conference on Language and Social Sciences
4-) Deliveli Kısmet, Küçükgöz Gizem, 2019. Çocuk istismarının okul öncesi ve sınıf öğretmen adaylarının gözüyle değerlendirilmesi. USEAS 2019
5-) Deliveli Kısmet, Bilge Nalin, 2019. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin birleştirilmiş sınıflara yönelik izlenim, görüş ve değerlendirmeleri. USEAS 2019
6-) Deliveli Kısmet, Küçükefe Burcu, 2019. Dünya’da ve Türkiye’de özel eğitim, kaynaştırma ve bütünleştirme uygulamalarının tarihsel süreç içerisinde analizi. USEAS 2019
7-) Deliveli Ömür, Deliveli Kısmet, 2018. Eğitim kuruluşlarındaki denetim mekanizmalarının değerlendirilmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
8-) Deliveli Kısmet, Deliveli Ömür, 2018. Eğitimde kamu denetçiliği kurumunun yeri ve önemi. 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-9)
9-) Deliveli Ömür, Deliveli Kısmet, 2018. Cumhuriyet dönemi Türk eğitim sistemin mevzuat çerçevesinde tarihsel analizi. 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-9)
10-) Deliveli Kısmet, Ar Tuğçe, 2018. Eğitim fakültesi mezunu olacağım!... Ne iş olsa yaparım!?. . 2 nd INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH (USEAS 2018)
11-) Deliveli Kısmet, 2018. Denetim türleri ve mekanizmaları kapsamında Türk eğitim sisteminde denetimi. 2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi (ERTE)
12-) Deliveli Kısmet, 2016. Birinci sınıf öğretmenlerinin ilkokuma yazma öğretiminde zihin engelli öğrenciler için geliştirdikleri taktikler. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
13-) Deliveli Kısmet, 2016. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin kariyer tercihleri ve gelecek beklentileri. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
14-) Yengin Sarpkaya Pınar, Deliveli Kısmet, 2016. Sınıf öğretmenlerinin kariyer engellerine yönelik nitel bir araştırma. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
15-) Deliveli Ömür, Deliveli Kısmet, 2014. Küreselleşmenin demokrasiye etkileri. 3. Uluslararası Felsefe Kongresi
16-) Duman Ahmet, Deliveli Kısmet, 2014. Türk eğitim sisteminde eğitim deneticilerinin yetiştirilmesi, atanması, yetki, görev ve sorumluluklarında meydana gelen değişikliklerin analizi. 6. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi
17-) Deliveli Ömür, Deliveli Kısmet, 2014. Öğretim elemanlarının akademik üsluplarının öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi. 6. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
18-) Deliveli Kısmet, Deliveli Ömür, 2014. Cumhuriyet dönemi eğitim tarihinde önemli mevzuat değişiklikleri ve dönüm noktaları. 6. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
19-) Deliveli Kısmet, Deliveli Ömür, 2014. Eğitim kuruluşlarında denetim mekanizmaları ve kamu denetçiliği kurumunun denetimi. 6. Uluslarası Eğitim Denetimi Kongresi
20-) Deliveli Kısmet, 2013. İlkokuma yazma öğretiminde öğrenme güçlüğü çeken öğrenciler için yeni bir yöntem önerisi: Ses ve hece temelli cümle yöntemi. ICPE 2013 (International Conference on 1. Primary Education)
21-) Deliveli Kısmet, 2013. Zihinsel Engelli Çocuklar İçin Okuma Yazma Öğretiminde Yeni Bir Yöntem: Cümle Hedefli Hece Yöntemi. 2013, International Conference on Primary Education, Girne, KKTC, September 2013 (sözlü bildiri olarak sunuldu)
22-) Güven Didem, Yıldırım Yusuf, Deliveli Kısmet, 2013. Zihin engelli çocuğa sahip ailelerin çocuklarına yönelik iş kaygıları ve iş beklentileri. 2013, International Conference on Primary Education, Girne, KKTC, September 2013
23-) Yıldırım Yusuf, Deliveli Kısmet, Güven Didem, 2013. Otizm spektrum bozukluğu gösteren öğrenciler için hazırlanan bilgisayar destekli hayat bilgisi dersi öğretim etkinlikleri. 2013, International Conference on Primary Education, Girne, KKTC, September 2013 (sözlü bildiri olarak sunuldu)
24-) Deliveli Kısmet, 2012. Kelime eşlikli cümle yöntemi. 1.UluslararasıTürk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu
25-) Deliveli Kısmet, 2012. Özne temelli dil öğretim yöntemi. 1.Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu.
26-) Deliveli Kısmet, 2010. Aşamalı ses öğretim yöntemi. 19. Eğitim Bilimleri Kurultayı. (16-18 EYLÜL Kuzey Kıbrıs-Lefkoşa).
27-) Deliveli Kısmet, 2010. Ses Çağrışımlı Bütünleşik Kelime Yöntemi. 19. Eğitim Bilimleri Kurultayı. (16-18 EYLÜL Kuzey Kıbrıs-Lefkoşa).
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Deliveli Kısmet, 2021. Dijital Teknoloji Destekli Ses Tabanlı Hece Öğretim Yöntemi. First International Eurasian Conference on Educational & Social Studies [IECES2021]
2-) Deliveli Kısmet, 2013. Birleştirilmiş sınıf uygulamalarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (İl oluşunun 100. Yılında Muğla İli Değerleri Sempozyumu)
3-) Deliveli Kısmet, 2013. Birinci sınıf öğretmenlerinin ilkokuma yazma öğretiminde geliştirdikleri taktikler. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (İl oluşunun 100. Yılında Muğla İli Değerleri Sempozyumu)
4-) Deliveli Kısmet, Karataş Zeynep, 2013. Birleştirilmiş sınıf uygulaması olan ilkokullarda yürütülen rehberlik hizmetlerinin değerlendirilmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (İl oluşunun 100. Yılında Muğla İli Değerleri Sempozyumu)
5-) Deliveli Kısmet, 2009. Türkçe’nin temel becerileri ve etkinliklerle öğretimi. 8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Deliveli Ömür, Deliveli Kısmet, 2014. Öğrencilerde demokrasi ve vatandaşlık bilincinin geliştirilmesi. Yenilikçi Öğretmen Semineri (EÇEV 2014)
2-) Deliveli Kısmet, Deliveli Ömür, 2014. Türkiye'de engellilerin istihdamı sorunu. 1. Sosyal Koruma Sempozyumu
3-) Deliveli Kısmet, 2013. Cümle eksenli ses öğretim yöntemi. 22. Eğitim Bilimleri Kurultayı
4-) Güven Didem, Deliveli Kısmet, 2013. Özel sınıf annelerinin bir yıl boyunca yapılan okuma etkinliğine ilişkin deneyimleri. 22. Eğitim Bilimleri Kurultayı
5-) Deliveli Kısmet, 2009. Çağrışımsal ses öğretim yöntemi: İşitme engelliler için okuma yazma öğretiminde kullanılabilecek yöntem önerisi. 18. Eğitim Bilimleri Kurultayı
6-) Deliveli Kısmet, 2008. Örgütsel bir yönetim sorunu: Mobbing eğitim örgütlerini tehdit eder mi?. III. Eğitim Yönetimi Kongresi
7-) Deliveli Kısmet, 2007. İlkokuma yazma öğretiminde yeni bir yöntem: Ses odaklı cümle yöntemi. Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Kongresi
(B-6) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet
metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Deliveli Kısmet, Aysun Çalışkan, 2013. Okullarda akran baskısı ile mücadele etme yöntemleri ve akran baskısını önlemek üzere alınacak tedbirler. Polis Akademisi Suç Araştırmaları Merkezince düzenlenen SAMER) 5. Uluslarası Risk Altında ve Korunması Gereken Çocuklar Sempozyumu
2-) Deliveli Kısmet, 2009. Okul öncesi dönemde yaratıcılık eğitimi. I. Uluslar Arası Eğitim Araştırmaları Kongresi
(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Deliveli Kısmet, 2020. ÖĞRETİM ELEMANLARININ DUYGUSAL EMEK DAVRANIŞLARI İLE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ALGI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. Yayın Evi: Eğiten Editör Adı: -
(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Deliveli Kısmet, 2003. 1-Deliveli, K. (2003). KPSS Öğretmenlik. Yayın Evi: Adalet Yayınları Editör Adı: Ankara
2-) Deliveli Kısmet, 2001. 2-Deliveli, K.(2001). KMS Öğretmenlik Eleme Sınavı Hazırlık Kitabı. Yayın Evi: Yargı Yayıncılık Editör Adı: -
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Deliveli Kısmet, 2023. EDUCATION & SCIENCE 2023-IV/A CASE STUDY: EVALUATION OF THE RESULTS OF THE SOUND-FOCUSED SENTENCE METHOD IN PRACTICE. Yayın Evi: EFE ACADEMY PUBLISHING Editör Adı: KARABATAK SONGÜL
2-) Deliveli Kısmet, 2022. Eğitim Bilimleri Alanındaki Gelişmeler/İlkokulda yaratıcılık eğitimi: Dil, sanat, müzik, matematik, fen ve doğa etkinliklerinin bütüncül bir yaklaşımla uygulanması. Yayın Evi: Duvar Yayınları Editör Adı: Rasim Erol Demirbatır
3-) Deliveli Kısmet, 2022. Eğitim & Bilim 2022 (11. BÖLÜM)/Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kapsamında Yürütülen Okuma ve Yazma Etkinliklerinin Sonuçlarının İncelenmesi. Yayın Evi: EFE AKADEMİ Editör Adı: Songül Karabatak
4-) Deliveli Kısmet, 2022. EĞİTİM & BİLİM 2022 (9. Bölüm)/Metaforiksel Bir Çalışma: Okul Öncesi Öğretmen Adayları Eğitim Fakültesinde Öğrenci Olmayı Nasıl Değerlendiriyor?. Yayın Evi: Efe Akademi Yayınları Editör Adı: Songül Karabatak
5-) Deliveli Kısmet, 2021. EĞİTİM BİLİM 2021-III/OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE İSTASYON TEKNİĞİYLE SES ÖĞRETİM YÖNTEMİ. Yayın Evi: EFE AKADEMİ Editör Adı: Karabatak, Songül
6-) Deliveli Kısmet, 2021. EĞİTİM & BİLİM
2021-III
/ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN BİR ÖĞRENCİNİN CÜMLE HEDEFLİ HECE YÖNTEMİYLE OKURYAZARLIĞA ERİŞİM DURUMUNUN İNCELENMESİ. Yayın Evi: EFE AKADEMİ Editör Adı: Karabatak, Songül
7-) Deliveli Kısmet, 2021. Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar (Bölüm 15)/İŞİTME YETERSIZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLER İÇIN ÖZEL BIR OKUMA YAZMA ÖĞRETIM YÖNTEMİ: ÇAĞRIŞIMSAL SES ÖĞRETiM YÖNTEMi. Yayın Evi: Duvar Yayınları Editör Adı: Çetin, Ali
8-) Deliveli Kısmet, 2021. EĞİTİM BİLİMLERİNDE
ARAŞTIRMA VE
DEĞERLENDİRMELER - II
ARALIK 2021 (Bölüm 12)/Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamaları ve Sınıf Yönetimi Yeterlilik Durumlarının Belirlenmesi. Yayın Evi: GECE Kitaplığı Editör Adı: Koca, Şehriban, Erten, Pınar
9-) Deliveli Kısmet, 2021. Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler - II (Aralık 2021)-21. BÖLÜM/İlkokul Düzeyinde Türkçe Programının Temel Becerileriyle Uyumlu Dil Etkinlikleri Nasıl Geliştirilir?. Yayın Evi: GECE Kitaplığı Editör Adı: Koca, Şehriban, Erten, Pınar
10-) Deliveli Kısmet, 2021. Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları-Current Educational Sciences Research/Ses ve hece temelli cümle yönteminin uygulamadaki sonuçlarının incelenmesi [Analysis of the application results of vocal and syllable based sentence method].. Yayın Evi: Livre de Lyon Editör Adı: Şahin, Harun, Ünvan, Canan
11-) Deliveli Kısmet, 2020. Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Etik/Bilimsel Araştırma ve Bilimsel Araştırma Süreci . Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: CEMALOĞLU Necati
12-) Deliveli Kısmet, 2020. Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar Cilt 1/Türkiye’de öğretmenlik mesleğinin gelişim sürecinin değerlendirilmesi (1920-2020). Yayın Evi: GECE Kitaplığı Editör Adı: ZAHAL Onur
13-) Deliveli Kısmet, Kılınç Mustafa, 2020. Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar II, Cilt 1/Sınıf öğretmenlerinin gözünden kaynaştırma uygulamaları: sorunlar, çözümler ve beklentiler. Yayın Evi: GECE Kitaplığı Editör Adı: ZAHAL Onur, KOCA, ŞEHRİBAN
14-) Kıral Erkan, Deliveli Kısmet, 2019. Eğitim Yönetimi/Yönetim Süreçleri . Yayın Evi: Pegem Akademi Yayınları Editör Adı: Cemaloğlu Necati, Özdemir Murat
15-) Deliveli Kısmet, Kıral Erkan, 2019. Eğitim Araştırmaları-2019 (ULUSLARARASI BÖLÜMLÜ KİTAP)/Duygusal emeğin kavramsal analizi. Yayın Evi: Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği Yayınları Editör Adı: Erkan KIRAL, Emine BABAOĞLAN ÇELİK, Adem ÇİLEK
16-) Deliveli Kısmet, 2014. Kamu etiği/ Anayasal çerçevede ve temel hak ve hürriyetler bağlamında mobbing uygulamalarının değerlendirilmesi. . Yayın Evi: Türkiye ve Ortadoğu Amme İdaresi Enstitüsü (TOAİE) Editör Adı: FEYZI ULUĞ-KIVILCIM ERTAN-HANDE ÖZGEN
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Deliveli Kısmet, 2012. Pedogojik değerler/İletişim . Yayın Evi: Vize Basın Yayın Editör Adı: Mustafa Girgin
2-) Deliveli Kısmet, 2008. Etkinliklerle Türkçe öğretimi/Konuşma. Yayın Evi: Ekin Yayın Dağıtım Editör Adı: Bursa
3-) Deliveli Kısmet, 2008. Etkinliklerle Türkçe öğretimi/Görsel okuma ve görsel sunu. Yayın Evi: Ekin Yayın Dağıtım Editör Adı: Bursa
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Okuma yazma öğretiminde özel bir yöntem: Ses odaklı dil öğretim yöntemi - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
2-) Etkinliklerle Türkçe öğretimi/Konuşma - Atıf Yılı: 2008 Atıf Sayısı: 1
(I-4) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. Ulusal
spor teşkilatları yönetim kurulu, genel kurul, teknik
kurul, eğitim kurulu, hakem kurulu üyeliği
yapmak.ulusal sportif organizasyonlarda yöneticilik,
düzenleme kurulu üyeliği yapmak.
1-) 11. Yaratıcı, Yenilikçi, Öğretmen Semineri, "Mobbingle Uygulamalarının Değerlendirilmesi ve Mobbingle Mücadele Yöntemleri çalıştayı" . Nisan. Türkiye. 2014
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) 6 - 9 Haziran 2013 Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi’nce düzenlenen “V. International Congress of Educational Resarch” “Peace, Memory&Education Resarch” kapsamında düzenlenen “Nitel Araştırma Kod Rehberi”konulu çalıştaya katılımcı. Türkiye . Türkiye. 2013
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi’nce (20-22 Şubat 2014) düzenlenen “V. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı”nda “Okuma-Yazma Öğretimi ve Türkçe Öğretimi” Konulu Oturumlarına katılımcı. Türkiye . Türkiye. 2014
2-) Türkiye ve Orta Doğu Amme İdaresi Enstitüsü’nce Ankara’da düzenlenen II. Kamu Etiği kongresi kapsamında “Kamu Örgütlerinde Psikolojik Taciz (Mobbing) Çalıştayı” na katılımcı. Türkiye . Türkiye. 2013
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) 2023 Eğitim Vizyonu / Okullar Arası Başarı Farkının Azaltılması ve Okulların Niteliğinin Geliştirilmesi . Türkiye . . 2019
2-) "Eğitim, Öğretim Teknolojisi ve İletişim- Araç Gereçlerin Eğitimde Yeri ve Önemi" MSKÜ Eğitim Fakültesi. Türkiye/Muğla. Türkiye. 2010
3-) İletişim Semineri (Slayt Gösterisi-Etkinlik Örnekleri-Müzik Dinletisi MSKÜ MMYO) . Muğla . Türkiye. 2009
4-) Panel: “İletişimde Davranış Değiştirme Yöntemleri” MSKÜ MMYO. Mayıs. Türkiye. 2009
5-) İşitme Engelli Çocukların Gelişimi ve Eğitimi Semineri, MSKÜ MMYO. Muğla . Türkiye. 2009
6-) İşitme Engelli Çocuklar ve Eğitimi MSKÜ MMYO. Türkiye. Türkiye. 2008
7-) İşitme ve Konuşma Sorunları Olan Çocuklar İçin Okuma Yazma Eğitimi” MSKÜ MMYO. Nisan. Türkiye. 2008
8-) "Çağdaş Yaklaşımlar ve Yeni İlköğretim Programları", MSKÜ Eğitim Fakültesi . Türkiye . Türkiye. 2005
9-) "Yeni Türkçe 1-5 Programı ve Genel Değerlendirmesi" MSKÜ Eğitim Fakültesi . Türkiye. Türkiye. 2005
10-) "Birinci Sınıf Türkçe Programı ve İlkokuma Yazma Öğretimi" MSKÜ Eğitim Fakültesi . Türkiye . Türkiye. 2005
11-) “Okul Öncesi Dönemde Yaratıcı Çocuk Edebiyatı Etkinlikleri” MSKÜ Eğitim Fakültesi. Türkiye . Türkiye. 2005
12-) “İlkokuma Yazmada Bilgisayar Destekli Öğretimden Yararlanma” MSKÜ Eğitim Fakültesi. Türkiye/Muğla . Türkiye. 2005
(S-8) Kendi rehberliğinde hazırlanan öğrenci eser
yada yorumlarıyla gerçekleştirilen etkinlikler
(sergi, konser, workshop, heykel, sempozyum
vb.)
1-) Görsel Sanatlar Dersi Materyal Sergisi- 18/19 Aralık 2014 MSKÜ Eğitim Fakültesi - 2014
2-) Gösteri ve Sergi Etkinlikleri, Eğitim Fakültesi 2013 Bahar Şenlikleri, MSKÜ - 2013
3-) Gösteri ve Sergi Etkinlikleri, Eğitim Fakültesi 2012 Bahar Şenlikleri, MSKÜ - 2012
4-) “2010 Okul Öncesi Eğitimi Bahar Şenliği Programı” kapsamında “ Okul Öncesi Öğretmenliği Materyal ve Oyuncak Sergisi” ile “Sınıf Öğretmenliği Topluma Hizmet Uygulamaları Afiş” - 2010
5-) Okul Öncesi Öğretmenliği 4. Sınıfların Oyuncak Yapımı ve Uygulamaları Dersinde Hazırladıkları Araçlardan Oluşan Oyuncak Yapımı Sergisi - 2010
6-) Sınıf Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Topluma Hizmet Uygulamaları dersi kapsamında yaptıkları proje çalışmalarıyla ilgili olarak; Topluma Hizmet Uygulamaları Poster Sergisi - 2010
7-) Müzikli Masal Okuma Etkinliği: Okul Öncesi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencileri - 2006
8-) Okul Öncesi Dönemde Yaratıcı Etkinlikler: Okul Öncesi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencileri MSKÜ Eğitim Fakültesi - 2006
9-) . 2005. Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerinin Katılımıyla “Çocuk ve Şiir” konulu şiir dinletisi
10-) . 2004. 2004-2005 Öğretim Yılı Güz Döneminde Sınıf Öğretmenliği 3. sınıf öğrencilerinin hazırladıkları materyallerden oluşan “İlkokuma-Yazma Materyalleri Sergisi”
11-) 2003-2004 Öğretim Yılı Bahar Döneminde Okul Öncesi Öğretmenliği 3. sınıf öğrencilerinin, Araç Yapımı II dersinde hazırlamış oldukları materyallerden oluşan “Okul Öncesinde Araç Yapımı” sergisi - 2004
12-) Sınıf Öğretmenliği 3. sınıf öğrencilerinin İlkokuma Yazma dersinde hazırladıkları materyallerden oluşan “Okuma Yazma Öğretiminde Araçlar” sergisi - 2004