(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Blancu Laura, Mintah Rockson, Atlay Işık Derya, Matemane Reon, Mıhladız Oral Deniz Burcu, Şahin Faruk, 2024. Cultural intelligence and relationship quality in export market ventures in Ghana. Human Systems Management
2-) Atlay Işık Derya, Dinler Ferhat, 2023. CHALLENGES IN INTERNATIONAL HUMANITARIAN LOGISTICS: PROBLEM AREAS. Journal of Community Positive Practices
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Hatipoğlu Veysel Fuat, Gürbüz Burcu, Atlay Işık Derya, Gavcar Erdoğan, 2024. DETERMINATION OF DECISION VARIABLES IN TRANSPORTATION MODE SELECTION BY AHP METHOD. Management and Education
2-) Şahin Faruk, Atlay Işık Derya, 2020. Service Employee’s Emotional Intelligence and Customer’s Evaluations of Service Quality in Hospitality Industry. Journal of Advanced Management Science
3-) Diakomihalis Mihail, Parra Katerina, Vaio Assunta D, Atlay Işık Derya, 2018. Criteria of Optimal Portfolio Selection: Evidence From Private Investors in Greece, Turkey, Italy. International Journal of Accounting and Financial Reporting
4-) Günaydın Özge Elmas, Atlay Işık Derya, 2017. ULUSLARARASI TİCARET İŞLEMLERİNDE KARŞILAŞILAN HİZMET HATALARININ BELİRLENMESİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA. International Journal of Management Economics and Business
5-) Altunoğlu Ali Ender, Atlay Işık Derya, Erbilgin Ramazan, 2017. SOSYAL SERMAYE VE İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: YAT İŞLETMECİLİĞİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA. Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi
6-) Çelik Yetim, A., Atlay Işık, D., 2016. Sosyal Amaç Bağlantılı Etkinliklere Katılımı Etkileyen Başlıca Motivasyon Faktörleri: Fethiye Yaşam İçin Yarış Örneği.. Journal of International Social Research
7-) Atlay Işık, D., Altunoğlu, A.E., 2016. The Effects of Internal Marketing on Some Job Attitudes: A Study in Private Hospitals in Turkey. Journal of Business Research - Turk
8-) Atlay Işık, D., Altunoğlu, A.E., 2016. İçsel Pazarlamanın Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Bağlılığa Etkisi Üzerine Bir Araştırma. . Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
9-) Atlay Işık Derya, Hatipoğlu Veysel Fuat, 2016. Logistics From the View Point Of Mathematical Models: A Literature Review.. Management and Education
10-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2015. Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay. Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Academic Review of Economics and Administrative Sciences)
11-) Tuncer, B., Atlay Işık, D., 2014. Havalimanı Yolcularının Satın Alma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma. The Journal of Academic Social Science
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Atlay Işık Derya, Topcu Aykut, 2022. PAZARLAMA KARMASI BAKIŞ AÇISIYLA MEDİKAL TURİZM BİLEŞENLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ. KARADENIZ 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES
2-) Derya Atlay Işık, Zeynep Nur Varol, 2019. Girişimci Pazarlamada Hizmet Baskın Mantığın Önemi: Marinalar Örneği. IV. INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP, EMPLOYMENT AND CAREER CONGRESS
3-) Diakomihalis Mihail, Parra Katerina, Atlay Işık Derya, 2017. Evaluation of Optimal Portfolio Criteria Selection: A comparison of Greek and Turkish Private Investors. Hellenic Finance and Accounting Association (HFAA)16th Annual Conference
4-) Atlay Işık, D., Hatipoğlu, V.F., 2016. Logistics From the View Point of Mathematical Models: A Literature Review. . International Conference of Education, Science, Economics and Technologies.
5-) Çelik Yetim, A., Atlay Işık, D., 2015. Sosyal Amaç Bağlantılı Etkinliklerin Sosyal Girişimcilik Kapsamında Değerlendirilmesi: Fethiye Yaşam İçin Yarış Örneği . II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
6-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2011. Marketing Approaches in the Yacht Tourism Industry: A Factor Analysis Study for the Eastern Mediterranean. . European Conference on Shipping Intermodalism and Ports ECONSHIP 2011
7-) Dıakomıhalıs, M.N., Atlay Işık, D., 2011. Maritime Tourism Potential in the Aegean: A Comparative Study of Yachting Development in Greek Islands and Turkey.. Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management Conference
8-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2010. A Holistic Marketing Approach For Yacht Tourism. 14th International Association of Maritime Economists-IAME Congress
9-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2009. Green Marketing Strategies in Yacht Tourism: An Evaluation of Turkish Marinas.. 13th International Association of Maritime Economists-IAME Congress
10-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2008. Yacht Tourism Education: A Study on Curriculums.. International Maritime Lecturers Association (IMLA) 16th Conference
11-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2007. Outbound Movements in Yacht Tourism: Importance of Logistics Functions.. 5th International Logistics and Supply Chain Congress
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Dinler Ferhat, Atlay Işık Derya, 2023. Challenges in International Humanitarian Logistics. LMSCM 2023 21st Logistics and Supply Chain Congress
2-) Şahin Faruk, Atlay Işık Derya, 2019. Service Employee’s Emotional Intelligence and Customer’s Evaluations of Service Quality in Hospitality Industry. 10th International Conference on E-Business, Management and Economics
3-) Günaydın Özge Elmas, Atlay Işık Derya, 2017. Determining of Service Failure in International Trade Transactions: A Qualitative Research. International Congress on Management economics and Business - ICMEB’xx17
4-) Gök Hatice Kübra, Atlay Işık Derya, 2017. Satış Elemanına ve İşletmeye Duyulan Güvenin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi. International Multidisiplinary Studies Congress- Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi
5-) Altunoğlu, A.E., Atlay Işık, D., Erbilgin, R., 2016. Investigation of Interaction Effect of Social Capital and Relationship Marketing: A Qualitative Study for Yacht Tourism. 2nd INTERNATIONAL ANNUAL MEETING Sosyoekonomi Society
6-) Atlay Işık Derya, 2016. The Imporetance of Supplementary Services for Determining Differentiation Strategies A Case Study from Marine Tourism. 5th World Conference On Business, Economics and Management
7-) Altunoğlu, A.E., Atlay Işık, D., 2016. The Effects of Organizational Innovation on Developing Competitive Strategies: Empirical Evidence from Technopark Companies in Turkey.. INTERNATIONAL ANNUAL MEETING Sosyoekonomi Society
8-) Atlay Işık, D., Kişi, H., 2004. Economic Impact of Ports: Case of Port Izmir.. 10th World Conference on Transport Research
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Şahin Faruk, Atlay Işık Derya, Çelik Yetim Ayşe, 2019. Hizmet Çalışanlarının Duygusal Zekasının Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Çok Düzeyli Bir Analiz. PPAD Pazarlama Kongresi- MMRA Marketing Congress
2-) Atlay Işık, D., Altunoğlu, A.E., 2014. İçsel Pazarlamanın Sinizm ve Örgütsel Bağlılığa Etkisi Üzerine Bir Araştırma. 19. Ulusal Pazarlama Kongresi
3-) Tuncer, B., Atlay Işık, D., 2013. Havalimanı Yolcularının Satın Alma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Alan Araştırması.. 18. Ulusal Pazarlama Kongresi
4-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2012. Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay. 17. Ulusal Pazarlama Kongresi
5-) Atlay Işık, D., 2009. Türk Marinalarında Mavi Bayrak Ödülünün Sürdürülebilir Çevre ve Rekabet Anlayışlarına Etkileri. Deniz Kirliliğinin Önlenmesine Yönelik Sürdürülebilir Yat ve Deniz Turizmi Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi Çalıştayı
6-) Atlay Işık, D., Cerit, A.G., 2008. Yat Turizminde Yeşil Pazarlama Stratejileri: Keşifsel Bir Araştırma.. 13. Ulusal Pazarlama Kongresi
7-) Oral, E.Z., Atlay Işık, D., 2006. Ülkemizdeki Yat Turizminin Darboğazları. Türkiye’nin Kıyı ve Deniz Alanları VI. Ulusal Kongresi
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Derya Atlay Işık, Özge Elmas Günaydın, 2017. Müşteri Odaklılık ve Görev Performansının Hizmet Telafi Performansı Üzerindeki Etkisi: Dış Ticaret Hizmetleri Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma. 22. Pazarlama Kongresi
2-) Atlay Işık, D., 2003. Lojistik Merkezlerin Sosyo-Ekonomik Katkılarının İncelenmesinde Kullanılan Metodlar.. Lisansüstü Eğitimde Lojistik Yönetimi Çalıştayı
(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Atlay Işık Derya, 2022. LİMAN EKONOMİK ETKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE BİR MODEL ÖNERİSİ. Yayın Evi: EKİN YAYINEVİ Editör Adı: -
(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Atlay Işık, D., 2011. Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri. Yayın Evi: Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Derya ATLAY IŞIK
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Atlay Işık Derya, Özdemir Sercan, 2023. İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler/ENDÜSTRİYEL SATIN ALMA SÜRECİNE TEORİK BİR YAKLAŞIM. Yayın Evi: Serüven Yayınevi Editör Adı: PROF.DR. GÜLSÜN İŞSEVEROĞLU PROF. DR. MUSTAFA METE DOÇ. DR. CUMHUR ŞAHİN
2-) Atlay Işık Derya, 2019. TURİZM ANSİKLOPEDİSİ TÜRKİYE/YATÇI. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: PROF. DR. ORHAN İÇÖZ, PROF. DR. MUZAFFER UYSAL
3-) Atlay Işık Derya, 2019. TURİZM ANSİKLOPEDİSİ TÜRKİYE/YAT BROKERLERİ. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: PROF. DR. ORHAN İÇÖZ, PROF. DR. MUZAFFER UYSAL
4-) Atlay Işık Derya, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Yat Çekek Yeri. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Orhan İÇÖZ ve Prof. Dr. Muzaffer UYSAL.
5-) Atlay Işık Derya, 2019. TURİZM ANSİKLOPEDİSİ TÜRKİYE/ALTIN ÇIPA. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: PROF. DR. ORHAN İÇÖZ, PROF. DR. MUZAFFER UYSAL
6-) Atlay Işık Derya, 2019. TURİZM ANSİKLOPEDİSİ TÜRKİYE/3-4-5 ÇIPALI YAT LİMANLARI. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: PROF. DR. ORHAN İÇÖZ, PROF. DR. MUZAFFER UYSAL
7-) Atlay Işık Derya, 2019. TURİZM ANSİKLOPEDİSİ TÜRKİYE/YAT. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: PROF. DR. ORHAN İÇÖZ, PROF. DR. MUZAFFER UYSAL
8-) Hatice Kübra Gök, Atlay Işık Derya, 2018. Disiplinler Arası Akademik Çalışmalar II/Satış Elemanına ve İşletmeye Duyulan Güvenin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: ERASLAN Meriç, DEMİRKAYA Hilmi, DİREKCİ Bekir, ASLAN Fürüzan, KILINÇ, Mustafa
9-) Hatipoğlu Veysel Fuat, Atlay Işık Derya, Altunoğlu Ali Ender, 2017. RESEARCHES ON SCIENCE AND ART IN 21ST CENTURY TURKEY/LOCATION ANALYSIS FOR PACKAGING WASTES RECYCLING CENTER OF MUGLA PROVINCE BY APPLYING AHP METHOD. Yayın Evi: Gece Publishing Editör Adı: ARAPGIRLIOGLU HASAN, ATIK ATILLA, ELLIOTT ROBERT L., TURGEON EDWARD
10-) Atlay Işık Derya, Paker Serim, Şengönül Güven, 2013. Denizcilik İşletmeleri Yönetimi/Deniz Turizmi. Yayın Evi: Beta Editör Adı: A. Güldem CERİT, D. Ali DEVECİ, Soner ESMER
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Atlay Işık, D., 2010. Denizcilik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme Senaryoları- Problem Based Learning Scenarios For Maritime Education and Training. Yayın Evi: Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Mustafa KALKAN
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Journal of Yasar University (Yaşar Üniversitesi E-Dergisi). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Journal of Economic and Administrative Studies. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Journal of Yasar University (Yaşar Üniversitesi E-Dergisi). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi . 2020. Hakemlik Sayısı: 1
8-) International Journal of Economic and Administrative Studies. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 2
10-) Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 1
11-) İş ve İnsan Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 2
12-) Journal of ETA Maritime Sciense. 2017. Hakemlik Sayısı: 3
13-) Denizcilik Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 3
14-) Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 2
15-) Dokuz Eylül üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi . 2015. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi. 2014. Hakemlik Sayısı: 2
(D-13) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce
desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve
panelistlik
1-) TUBİTAK 2209-A. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) TUBİTAK 2209-A. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) TUBİTAK 2209-A. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) TUBİTAK 2209-A. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) TUBİTAK 2209-A. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(D-7) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde
yardımcı editörlük, misafir editörlük yada yayın kurulu
üyeliği
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. İş ve İnsan Dergisi.
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) The Effects of Internal Marketing on Some Job Attitudes: A Study in Private Hospitals in Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Service Employee’s Emotional Intelligence and Customer’s Evaluations of Service Quality in Hospitality Industry - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
4-) The Effects of Internal Marketing on Some Job Attitudes: A Study in Private Hospitals in Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
6-) The Effects of Internal Marketing on Some Job Attitudes: A Study in Private Hospitals in Turkey - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Service Employee’s Emotional Intelligence and Customer’s Evaluations of Service Quality in Hospitality Industry - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) İçsel Pazarlamanın Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Bağlılığa Etkisi Üzerine Bir Araştırma. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
3-) Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
5-) Havalimanı Yolcularının Satın Alma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) ULUSLARARASI TİCARET İŞLEMLERİNDE KARŞILAŞILAN HİZMET HATALARININ BELİRLENMESİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) SOSYAL SERMAYE VE İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: YAT İŞLETMECİLİĞİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
8-) SOSYAL SERMAYE VE İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: YAT İŞLETMECİLİĞİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
9-) Havalimanı Yolcularının Satın Alma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Service Employee’s Emotional Intelligence and Customer’s Evaluations of Service Quality in Hospitality Industry - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) İçsel Pazarlamanın Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Bağlılığa Etkisi Üzerine Bir Araştırma. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
12-) Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) ULUSLARARASI TİCARET İŞLEMLERİNDE KARŞILAŞILAN HİZMET HATALARININ BELİRLENMESİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) SOSYAL SERMAYE VE İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: YAT İŞLETMECİLİĞİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) SOSYAL SERMAYE VE İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: YAT İŞLETMECİLİĞİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
16-) İçsel Pazarlamanın Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Bağlılığa Etkisi Üzerine Bir Araştırma. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
17-) The Effects of Internal Marketing on Some Job Attitudes: A Study in Private Hospitals in Turkey - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
19-) Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
20-) The Effects of Internal Marketing on Some Job Attitudes: A Study in Private Hospitals in Turkey - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
21-) Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
22-) İçsel Pazarlamanın Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Bağlılığa Etkisi Üzerine Bir Araştırma. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
23-) Havalimanı Yolcularının Satın Alma Davranışlarını İncelemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
24-) Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
25-) Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) SOSYAL SERMAYE VE İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: YAT İŞLETMECİLİĞİNE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
3-) Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kültürünün Oluşturulmasında İçsel Pazarlamanın Rolü: Kruvaziyer Turizmden Bir Örnek Olay - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) İçsel Pazarlamanın Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Bağlılığa Etkisi Üzerine Bir Araştırma. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Yat Turizminde Holistik Pazarlama ve Türkiye için Farklılaştırma Stratejileri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: Pazarlama karması bakış açısıyla medikal turizm bileşenlerinin değerlendirilmesi: Muğla ili örneği. Konu: Pazarlama karması bakış açısıyla medikal turizm bileşenlerinin değerlendirilmesi: Muğla ili örneği. AYKUT-TOPCU. 2022
2-) Tez Adı: Müşteri yönlülüğün hizmet baskın mantık yaklaşımıyla değerlendirilmesi: Yat işletmeciliği üzerine nitel bir araştırma. Konu: Müşteri yönlülüğün hizmet baskın mantık yaklaşımıyla değerlendirilmesi: Yat işletmeciliği üzerine nitel bir araştırma. ZEYNEP NUR-VAROL. 2021
3-) Tez Adı: Markaya, işletmeye ve satış elemanına duyulan güven ve satış elemanının etik davranışlarının yeniden satın alma davranışına etkileri: Elektronik ürünler üzerine bir araştırma. Konu: Markaya, işletmeye ve satış elemanına duyulan güven ve satış elemanının etik davranışlarının yeniden satın alma davranışına etkileri: Elektronik ürünler üzerine bir araştırma. HATİCE KÜBRA-GÖK. 2019
4-) Tez Adı: Müşteri Odaklılık, İş Tatmini ve Güven Performansının Hizmet Telafi Performansı Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi: Dış Ticaret Departmanı Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma. Konu: Pazarlama. Özge Elmas -GÜNAYDIN. 2018
(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: 2531 - Alman Akademik Değisim Servisi (DAAD) ile ikili işbirligi Programı. Proje Türü: Diğer(Uluslararası). OPTIMIZATION OF ALTERNATIVE TRANSPORTATION ROUTES FOR FOREIGN TRADE SHIPMENTS BETWEEN TURKEY AND GERMANY: mix research method approach. 2022-2024
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla İli Ters Lojistik Faaliyetlerinin Geri Dönüşüm Uygulamaları Kapsamında Yeniden Değerlendirilmesi. 2022-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla İli Domates İhracatının Gıda Lojistiği Kapsamında Değerlendirilmesi. 2022-2023
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. “Kurumsal Yapısı, Yasal Çerçevesi ve Göstergeleriyle Ulaştırma Sektörü” başlıklı, Şubat 2007 tarihli TUSİAD Raporu’nun “Türkiye’de Ulaştırma ve Gelişmeler” bölümü yazarlığı. Nisan 2006 – Şubat 2007, Proje Koordinatörü: Prof. Dr. A.Güldem CERİT, İzmir. . 2007-2007
(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
yürütücülük
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Satış Elemanının Etik Davranışlarının Tüketici Algısı, Güven ve Memnuniyet Üzerinden Tekrar Satın Alma Davranışına Etkisi. 2017-2019
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Hizmet Çalışanlarının Duygusal Zekâsı, Algılanan Hizmet Kalitesi Ve Müşteri Memnuniyeti. 2019-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Muğla İli Ambalaj Atıkları Geri Dönüşüm Merkezi İçin AHP Yöntemi İle Kuruluş Yeri Seçimi. 2016-2017
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. SOSYAL SERMAYE VE İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN SATIŞ PERFORMANSINA ETKİSİ: Yat İşletmeciliğine Yönelik Nitel Bir Araştırma. 2016-2017
(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler
dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi,
panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )
1-) Halkla İlişkiler Semineri. Türkiye. . 2017
(I-11) Değişim/İşbirliği Programları kapsamında yurtdışı
kurumlarda ders vermek
1-) ERASMUS+ STAFF TEACHING MOBILITY (ERASMUS+ PERSONEL DERS VERME HAREKETLİLİĞİ). Portekiz. . 2023
(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü
1-) Fethiye İşletme Fakültesi Dekan Yardımcılığı. Türkiye. . 2020
2-) Fethiye İşletme Fakültesi Dekan Yardımcılığı . Türkiye. . 2019
3-) Fethiye İşletme Fakültesi Dekan Yardımcılığı . Türkiye. . 2018
4-) Fethiye İşletme Fakültesi Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölüm Başkanlığı. . . 2014
5-) Fethiye İşletme Fakültesi Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölüm Başkanlığı . Türkiye. . 2013
(I-13) Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı
1-) Fethiye İşletme Fakültesi Lojistik ABD Başkanlığı . Türkiye. . 2024
2-) Fethiye İşletme Fakültesi Lojistik ABD Başkanlığı . Türkiye. . 2023
(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için
1-) Azami ders saati dışında verilen ders (2022-2023 Güz Dönemi). . . 2022
(I-16) Yürütülen disiplin/ceza araştırma ve soruşturmalar
1-) soruşturmacı. Türkiye/Muğla. . 2023
2-) soruşturmacı. Türkiye. . 2019
(I-17) ÜAK ya da Atama ve Yükseltilme Jüri Üyelikleri
1-) Yardımcı Doçent Kadrosu Atama Dosyası Jüri Üyeliği. Türkiye. . 2019
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) 11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi Deniz İşletmeciliği ve Yönetimi Yüksekokulu, 1-3 Kasım 2006, İzmir, Kongre Düzenleme Kurulu Üyesi. . Kasım . Türkiye. 2006
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) İzmir Deniz Ticaret Odası/ Yat Turizmi ve Türk Yat Turizminin Değerlendirilmesi . Türkiye / İzmir. . 2011
(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya
kurullarda görev yapmak (her yıl için )
1-) Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2024
2-) Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2023