(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Ersoy Elif, Çetin Didem, 2023. Investigation of the Relationship Between the Writing Autonomy and Writing Skill of Students Learning Turkish as a Foreign Language. Shanlax International journal of Education
2-) Çetin Didem, 2023. The Relationship Between the Emotional Literacy Skills and Communication Skills of Pre-Service Turkish Teachers . International Journal of Progressive Education
3-) Çetin Didem, 2020. The Relationship Between Pre-Service Turkish Teachers’ Attitudes Towards the Creative Drama Method and Their Self-Efficacy Perception: The Case of Mugla Sitki Kocman University. International Journal of Progressive Education
4-) Sarıman Gurbet, Çetin Didem, 2018. The Effect of Computer Aided Education on the Skill of Word Stressing in Teaching Turkish as a Foreign Language. Universal Journal of Educational Research
5-) Çetin Didem, İpek Eğilmez Nigar, Coşkun Mustafa Volkan, 2018. Thinking Development Techniques Used By Pre-service Turkish Language Teachers inInformative Text Writing. Educational Policy Analysis and Strategic Research
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Çetin Didem, 2023. Yaratıcı Drama Yöntemi ile Edebî Metin Türlerinin Öğretimi: Fabl Örneği. International Journal of Languages' Education and Teaching (IJLET)
2-) Uyğun Aslıhan, Çetin Didem, 2020. 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğu. Ana Dili Eğitimi
3-) Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, 2017. Validity and Reliability Study:Values Scale for Secondary School Students (VSS). Educational Process: International Journal
4-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, 2016. Finding and Associating the Core in the Texts within Turkish Textbooks. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi/Journal of Educational Sciences Research
5-) Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, 2016. Turkish Sentence Stress. The International Journal of Research in Teacher Education
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Didem Çetin, Mustafa Volkan Coşkun, 2020. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kavramlaştırma Becerileri ile Okumaya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki. Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
2-) Çetin Didem, Doğanay Meltem, 2020. 5, 6, 7 ve 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Bibliyoterapi Açısından İncelenmesi. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi (MJER)
3-) Coşkun, M.V., Çetin, D., 2009. Türkçe Eğitimi Bölümü Birinci Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Becerilerinin Öbek-Anlam İlişkisi Bakımından Değerlendirilmesi. Millî Eğitim Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Özkaya, P.G., Çetin, D., 2014. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği). Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Özbay, M., Çetin, D., 2011. Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Çetin, D., 2011. Türkçe Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Konuşma Becerilerinin Ses-Söz Dizimi İlişkisi Bakımından İncelenmesi. Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu
2-) Coşkun, M.V., Açık Önkaş, N., Çetin, D., 2005. Prosodik Unsurların Şiir Okuma Yoluyla Beceri Olarak Kazandırılmasında Bilgisayarlı Öğretim. V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya.
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, 2017. 8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN BİBLİYOTERAPİ AÇISINDAN İNCELENMESİ. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Çetin, D., İpek Eğilmez, N., Coşkun, M.V., 2016. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bilgilendirici Metin Yazmada “Düşünceyi Geliştirme Teknikleri”ni Kullanma Düzeyleri. 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
3-) Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Özkaya Perihan Gülce, 2016. Value Perceptions of Students at Turkish Language Taching Department, Faculty of Education, MSK University. IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences
4-) İpek Eğilmez, N., Çetin, D., Coşkun, M.V., 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kavramlaştırma Becerileri ile Okumaya Yönelik Tutumlarıı Arasındaki İlişki. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
5-) Çetin, D., Coşkun, M.V., 2016. 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Kavramlaştırma Açısından İncelenmesi. 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
6-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Özşavlı Gülan, 2015. Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi. 8. Uluslararsı Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
7-) Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Ergül Özkul Zehra, 2015. Akıcılığı Sağlayan Unsurlar ve Konuşma Eğitimi. 1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu
8-) Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, 2015. Türkçede Cümle Vurgusu ve Konuşma Eğitimi. 8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
9-) Çetin Didem, Özbay Murat, 2014. Bilgisayar Destekli Prozodi Eğitiminin Ton ve Duyguyu Algılama ve Yansıtma Becerilerine Etkisi. 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Coşkun, V., Çetin, D., 2013. Cevat Şakir Kabaağaçlı'nın Öykülerinde Bibliyoterapik Unsurlar ve Türkçe Eğitimi. Ulusal Halikarnas Balıkçısı Sempozyumu Bildiri Kitabı
2-) Coşkun, V., Çetin, D., 2007. Yapılandırmacı Öğrenme Sürecinde Öğretmen-Kılavuz Kitap İlişkisi. Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu IV (Yapılandırmacılık ve Öğretmen)
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, 2015. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Değerler Eğitimi ve Değer Aktarımına Yönelik Görüş ve Önerileri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği). Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Çetin Didem, 2015. Okuma Eğitiminde Özü Yakalama Becerisinin Kazandırılması. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, 2015. Yapılandırmacı Yaklaşımda Felsefe. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Coşkun, V., Çetin, D., 2006. İlköğretim Kurumlarında Fonetik-Sentaks İlişkisinin Algılatılması. XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Çetin Didem, Özbay Murat, 2023. Eğitim ve Bilim 2023-I/Bilgiyi İşleme Kuramı. Yayın Evi: Efe Akademi Yayınları Editör Adı: Karabatak, Songül
2-) Çetin Didem, 2023. Türkçe Eğitiminde Temel Kavramlar/Konuşma Becerisinin Temel Kavramları. Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi Editör Adı: İpek Eğilmez, Nigar; Çağlayan Dilber, Nilay
3-) Çetin Didem, 2017. Uygulamalı Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi El Kitabı-I/Dil Becerileri-Anlatma (Konuşma ve Yazma Becerileri). Yayın Evi: Kesit Yayınları Editör Adı: Hayati Develi, Cemal Yıldız, Mustafa Balcı, İbrahim Gültekin, Deniz Melanlıoğlu
4-) İpek Eğilmez Nigar, Fırat Hatice, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Özşavlı Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Türkçe Öğretmenlerinin Değer Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Mustafa Volkan COŞKUN
5-) Fırat Hatice, İpek Eğilmez Nigar, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Özşavlı Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Ortaokul Öğrencilerinin ”Değerler” ve Değer Eğitiminde Türkçe Dersinin Yeri Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Mustafa Volkan COŞKUN
6-) Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, 2017. Demokratik Değerler Eğitimi/8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Kavramlaştırma ve Demokratik Değerler İlişkisi. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide Akpınar Dellal
7-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Gülan Özşavlı, 2016. Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi/Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Şükran DİLİDÜZGÜN, Zeynep ÇETİNKAYA EDİZER, Nuray KÜÇÜKLER KUŞÇU, Nazlı CİHAN, Ak BAŞOĞUL, Melda KARAGÖZ, Neslihan YÜCELŞEN
8-) Çetin Didem, Özbay Murat, 2015. Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar/Bilgisayar Destekli Prozodi Eğitiminin Ton ve Duyguyu Algılama ve Yansıtma Becerilerine Etkisi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Mustafa Volkan COŞKUN, Nilgün Açık ÖNKAŞ, Nigar İPEK EĞİLMEZ, Hatice FIRAT, Özden FİDAN, Didem ÇETİN, Sibel TURHAN TUNA, Mustafa SARGIN, Perihan Gülce ÖZKAYA, Zeynep Ezgi ERDEMİR, Gülan ÖZŞAVLI, Handan ÇELİK
9-) Özbay Murat, Çetin Didem, 2015. Murat Özbay’a Armağan/Bilgisayar Destekli Prozodi Eğitiminin Vurgulama ve Vurguyu Algılama Becerilerine Etkisi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Duygu UÇGUN, Ahmet BALCI
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, 2017. Prof. Dr. Hacıeminoğlu Hatıra Kitabı/MSKÜ Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Değer Algıları. Yayın Evi: Türk Edebiyatı Vakfı Yayınları. Editör Adı: Öbek A. İ., Topaloğlu Y., Durmuş, O.
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) African Educational Research Journal. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Medeniyet Eğitim Arasştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
8-) The International Journal of Progressive Education - IJPE. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
9-) International Journal of Assessment Tools in Education. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
10-) International Journal of Language Academy . 2023. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
13-) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
14-) International Journal of Progressive Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 2
15-) Participatory Educational Research. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Turkish Studies-Educational Sciences. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
17-) International Electronic Journal of Elementary Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Academy Journal of Educational Sciences. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
19-) International Journal of Progressive Education . 2020. Hakemlik Sayısı: 6
20-) Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
21-) Turkish Studies-Educational Sciences. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Turkish Studies-Educational Sciences. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Türk Eğitim Bilimleri dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) VIIth International Euarasian Educational Research Congress . 2021. Hakemlik Sayısı: 4
5-) Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi (MJER). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Turkish Studies. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi (MJER). 2019. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Araştırma ve Deneyim Dergisi (ADADER). 2018. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Folklor Akademi Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Turkish Studies . 2017. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Araştırma ve Deneyim Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Amasya Üniversitesi eğitim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
15-) 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2017. Hakemlik Sayısı: 2
16-) Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2016. Hakemlik Sayısı: 12
17-) il. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu . 2016. Hakemlik Sayısı: 10
18-) Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
19-) Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları. 2013. Hakemlik Sayısı: 1
(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2015. Türkçenin Eğitimi-Öğretimine Yönelik Çalışmalar.
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The Effect of Computer Aided Education on the Skill of Word Stressing in Teaching Turkish as a Foreign Language - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Investigation of the Relationship Between the Writing Autonomy and Writing Skill of Students Learning Turkish as a Foreign Language - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Uygulamalı Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi El Kitabı-I/Dil Becerileri-Anlatma (Konuşma ve Yazma Becerileri) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) The Relationship Between Pre-Service Turkish Teachers’ Attitudes Towards the Creative Drama Method and Their Self-Efficacy Perception: The Case of Mugla Sitki Kocman University - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
6-) Finding and Associating the Core in the Texts within Turkish Textbooks - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğu - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Uygulamalı Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi El Kitabı-I/Dil Becerileri-Anlatma (Konuşma ve Yazma Becerileri) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
10-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
11-) Uygulamalı Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi El Kitabı-I/Dil Becerileri-Anlatma (Konuşma ve Yazma Becerileri) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
12-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
13-) Cevat Şakir Kabaağaçlı'nın Öykülerinde Bibliyoterapik Unsurlar ve Türkçe Eğitimi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) The Relationship Between the Emotional Literacy Skills and Communication Skills of Pre-Service Turkish Teachers - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) The Relationship Between the Emotional Literacy Skills and Communication Skills of Pre-Service Turkish Teachers - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğu - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
4-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) The Effect of Computer Aided Education on the Skill of Word Stressing in Teaching Turkish as a Foreign Language - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Uygulamalı Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi El Kitabı-I/Dil Becerileri-Anlatma (Konuşma ve Yazma Becerileri) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Finding and Associating the Core in the Texts within Turkish Textbooks - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) Validity and Reliability Study:Values Scale for Secondary School Students (VSS) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Cevat Şakir Kabaağaçlı'nın Öykülerinde Bibliyoterapik Unsurlar ve Türkçe Eğitimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) 5, 6, 7 ve 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Bibliyoterapi Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
12-) Finding and Associating the Core in the Texts within Turkish Textbooks - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Uygulamalı Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi El Kitabı-I/Dil Becerileri-Anlatma (Konuşma ve Yazma Becerileri) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
20-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
21-) The Effect of Computer Aided Education on the Skill of Word Stressing in Teaching Turkish as a Foreign Language - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
22-) 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğu - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
25-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
26-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
27-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
28-) Turkish Sentence Stress - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
29-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
30-) Yapılandırmacı Öğrenme Sürecinde Öğretmen-Kılavuz Kitap İlişkisi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğu - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
9-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
10-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
11-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
12-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Uygulamalı Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi El Kitabı-I/Dil Becerileri-Anlatma (Konuşma ve Yazma Becerileri) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) The Relationship Between Pre-Service Turkish Teachers’ Attitudes Towards the Creative Drama Method and Their Self-Efficacy Perception: The Case of Mugla Sitki Kocman University - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Uygulamalı Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi El Kitabı-I/Dil Becerileri-Anlatma (Konuşma ve Yazma Becerileri) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
7-) The Effect of Computer Aided Education on the Skill of Word Stressing in Teaching Turkish as a Foreign Language - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
11-) 5, 6, 7 ve 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Bibliyoterapi Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
13-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
15-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
2-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kavramlaştırma Becerileri ile Okumaya Yönelik Tutumlarıı Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi/Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Uygulamalı Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi El Kitabı-I/Dil Becerileri-Anlatma (Konuşma ve Yazma Becerileri) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) Uygulamalı Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi El Kitabı-I/Dil Becerileri-Anlatma (Konuşma ve Yazma Becerileri) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
8-) Prosodik Unsurların Şiir Okuma Yoluyla Beceri Olarak Kazandırılmasında Bilgisayarlı Öğretim - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Uygulamalı Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi El Kitabı-I/Dil Becerileri-Anlatma (Konuşma ve Yazma Becerileri) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
10-) Prosodik Unsurların Şiir Okuma Yoluyla Beceri Olarak Kazandırılmasında Bilgisayarlı Öğretim - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazma Özerkliği ile Yazma Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Konu: Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazma Özerkliği ile Yazma Becerileri Arasındaki İlişki. Elif-ERSOY. 2021
2-) Tez Adı: 2018 Türkçe dersi öğretim programındaki yazma kazanımlarının ve ders kitaplarındaki etkinliklerin yaratıcı yazma becerisine uygunluğu. Konu: 2018 Türkçe dersi öğretim programındaki yazma kazanımlarının ve ders kitaplarındaki etkinliklerin yaratıcı yazma becerisine uygunluğu. ASLIHAN-UYĞUN. 2019
3-) Tez Adı: KÜÇÜREK ÖYKÜ TEMELLİ YAZMA EĞİTİMİNİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜÇÜREK ÖYKÜ YAZMA BECERİLERİNE VE YAZMA TUTUMLARINA ETKİSİ. Konu: KÜÇÜREK ÖYKÜ TEMELLİ YAZMA EĞİTİMİNİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜÇÜREK ÖYKÜ YAZMA BECERİLERİNE VE YAZMA TUTUMLARINA ETKİSİ. ZEYNEP-ÇAKIR. 2019
4-) Tez Adı: 5, 6, 7 VE 8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN BİBLİYOTERAPİ AÇISINDAN İNCELENMESİ. Konu: 5, 6, 7 VE 8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN BİBLİYOTERAPİ AÇISINDAN İNCELENMESİ. MELTEM-DOĞANAY. 2019
5-) Tez Adı: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Bilgisayar Destekli Eğitimin Kelime Vurgulama Becerisine Etkisi. Konu: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Bilgisayar Destekli Eğitimin Kelime Vurgulama Becerisine Etkisinin Tespiti. Gurbet-Sarıman. 2016
(F-3) Lisansüstü/Tıpta Uzmanlık/ Sanatta Yeterlilik tez
çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyesi olarak görev
almak
1-) Tez Adı: Yabancı Dil OLrak Türkçe Öğretiminde Metin Uyarlama Bağlamında Türk Masallarından Yararlanma. Konu: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi. Evrim Gülen-YAZAR. 2024
2-) Tez Adı: YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN YEDİ İKLİM TÜRKÇE A2 DERS KİTABINDAKİ OKUMA-ANLAMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK WEB 2.0 ARAÇLARI İLE ETKİLEŞİMLİ İÇERİK ÜRETME . Konu: Yabancılara Türkçe öğretimi. Tuğçe-KÖMÜR ASLAN. 2024
3-) Tez Adı: Türkçe Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Değerlendirilmesi. Konu: Teknolojik Pedagojik Alan BilgiSİ. Aygül-DİNÇ. 2023
4-) Tez Adı: Bibliyometrik Metin Temelli Yaratıcı Okuma Eğitiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Okuma Becerilerine ve Okumaya Yönelik tutumlarına Etkisi. Konu: bibliyometrik metin temelli yaratıcı okuma eğitimi. Zeynep Ezgi-UYSAL. 2023
5-) Tez Adı: Bilgisayar Destekli Prozodi Eğitiminin Türkçeyi İkinci Dil Olarak Edinen Ortaokul Öğrencilerinin Parçalar ve Parçalarüstü Birimleri Kullanma Becerileri ile Konuşma Kaygılarına Etkisi. Konu: iki dillilik, prozodi eğitimi. Gülan-KALI. 2023
6-) Tez Adı: Aytül Akal’ın Çocuk Kitaplarındaki Söz Varlığ. Konu: söz varlığı. Büşra-GÜNER. 2023
7-) Tez Adı: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılan Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeyi ve Sözcük Sıklığı. Konu: okunabilirlik ve sözcük sıklığı. Hanife-Sarıtaş. 2023
8-) Tez Adı: Türkçe Ders Kitaplarındaki Dinleme Metinleriyle Yaratıcı Drama Uygulamaları. Konu: Dinleme metinleriyle yaratıcı drama. Hacer-YÜCEER. 2022
9-) Tez Adı: Çizgi Romanlarla Değer Aktarımı-Naruto Örneği. Konu: Değer aktarımı. Yasin-YILMAZ. 2022
10-) Tez Adı: Söz Varlığı ve Sözcük Öğretimi Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi (Ortaokul Düzeyi). Konu: Söz varlığı. Ekrem-SARI. 2020
11-) Tez Adı: Ahmet Hamdi Tanpınar’ın “Huzur”, “Saatleri Ayarlama Enstitüsü” ve “Beş Şehir” Adlı Kitaplarında Kavramlaştırma. Konu: Kavramlaştırma. Şaidin-BÜYÜKBAYRAM. 2019
12-) Tez Adı: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Etkileşimli Kelime Duvarı ile Kelime Öğretimi. Konu: Kelime Öğretimi. HANDE-BALKAN. 2019
13-) Tez Adı: 5E ÖĞRETİM MODELİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA TUTUMUNA KAYGISINA VE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNE ETKİSİ. Konu: 5E Öğretim Modeli. Neslihan -Tekdemir. 2019
14-) Tez Adı: Türkçe Öğretmenlerinin Sosyal Medyadaki Dil Kullanımının Yazım (İmla) Açısından İncelenmesi: Facebook Örneği. Konu: Sosyal medyada dil kullanımı. Muhammed Yasir-OPUŞ. 2019
15-) Tez Adı: Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Duyarlık Eğitimi Bağlamında İncelenmesi: Gülten Dayıoğlu Örneği. Konu: Duyarlık eğitimi. Pınar-ETOĞLU KİBRİS. 2019
16-) Tez Adı: Türkçenin Yabancılara Öğretiminde Otantik Öğrenmenin Dinleme Becerisine Etkisi. Konu: Otantik öğrenme. Samet-NALBANT. 2019
17-) Tez Adı: Hikâye Kitaplarında Dilin Şiddet Aracı Olarak Kullanımı: Ömer Seyfettin Örneği. Konu: Dilin şiddet aracı olarak kullanımı. Sibel-KAYA. 2019
18-) Tez Adı: Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Türkçe Yeterlik Algı Düzeyleri ve Türkçe Yazılı Anlatımlarındaki Yazım Yanlışları. Konu: Türkçe yeterlik algısı, yazım yanlışları. Duygu-KIVRAK. 2019
19-) Tez Adı: Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Atasözü Dağarcıklarının Belirlenmesi (Konya İli Selçuklu İlçesi Örneği). Konu: Söz varlığı. Ahmet-YONCACI. 2019
20-) Tez Adı: Ortaokul 7. Sınıf Öğrenci Kompozisyonlarının Okunabilirlik Düzeylerinin Geliştirilmesinde Özü Bulma Becerisinin Etkisi. Konu: Özü bulma becerisi. Irmak-KARACA. 2018
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Türkçe öğretmenlerinin değer kavramına ilişkin görüşleri. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Türkçe Öğretmenlerinin "Değer" Hakkındaki Görüşleri. 2015-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Ortaokul Öğrencilerinin Değerler Hakkındaki Görüşleri ve Değerler Eğitiminde Türkçe Dersinin Yeri. 2015-2017
(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler
dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi,
panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )
1-) Öğretmen Adayları İçin Diksiyon Eğitimi. Türkiye, MSKÜ Çocuk Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi. . 2022
2-) Öğretmenlere Yönelik Diksiyon Eğitimi (Çevrimiçi). Türkiye, MSKÜ Çocuk Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi . . 2022
3-) TEB 4001 Tiyatro ve Drama Uygulamaları” dersi kapsamında düzenlenen “Otogargara” adlı tiyatro oyunun sergilenmesi. . . 2013
(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için
1-) TEB003 Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi. . . 2018
2-) TEB1006 Yazılı Anlatım II. . . 2017
3-) EBB4804 Öğretmenlik Uygulaması. . . 2017
4-) TEB1003 Türk Dil Bilgisi I: Ses Bilgisi. . . 2017
5-) EBB4803 Okul Deneyimi. . . 2017
6-) EBB4003 Okul Deneyimi. . . 2016
7-) TEB3009 Anlama Teknikleri I: Okuma Eğitimi. . . 2016
8-) TEB1008 Sözlü Anlatım II. . . 2016
9-) TEB4506 Kitle İletişimi ve Türkçe. . . 2015
10-) TEB1008 Sözlü Anlatım II. . . 2015
11-) EBB4804 Öğretmenlik Uygulaması. . . 2015
12-) TEB1003 Türk Dil Bilgisi I: Ses Bilgisi. . . 2015
13-) TEB3011 Tiyatro ve Drama Uygulamaları. . . 2015
14-) TEB3003 Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi. . . 2015
15-) TEB1008 Sözlü Anlatım II. . . 2014
16-) TEB4506 Kitle İletişimi ve Türkçe. . . 2014
17-) TEB1009 Sözlü Anlatım I. . . 2014
18-) TEB2001 Türk Dil Bilgisi III: Sözcük Bilgisi. . . 2014
19-) TEB003 Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi. . . 2014
20-) TEB1802 Türkçe II: Sözlü Anlatım. . . 2014
21-) TEB3007 Dünya Edebiyatı (İ.Ö.). . . 2013
22-) TEB3901 Diksiyon ve Sunum. . . 2013
23-) TEB 1009 Sözlü Anlatım I. . . 2013
24-) TEB3007 Dünya Edebiyatı. . . 2013
(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve
1-) Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü Yönetim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2017
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) VIIth International Euarasian Educational Research Congress , Bilim Kurulu. Türkiye. . 2020
2-) 4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bilim kurulu. Türkiye. . 2018
3-) IVth International Euarasian Educational Research Congress , Bilim Kurulu. Türkiye. . 2017
4-) IIIrd International Euarasian Educational Research Congress , Bilim Kurulu. Türkiye. . 2016
5-) VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Düzenleme Kurulu. Türkiye. Türkiye. 2015
6-) II. Uluslararası Mevlevîlik ve Şâhidî Sempozyumu, Düzenleme Kurulu. Türkiye. . 2015
7-) 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Düzenleme Kurulu. Türkiye. Türkiye. 2014
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Ulusal Halikarnas Balıkçısı Sempozyumu, Düzenleme Kurulu. Türkiye. Türkiye. 2013
(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya
kurullarda görev yapmak (her yıl için )
1-) Farabi Koordinatörlüğü. Türkiye. . 2024
2-) Azami Öğrenim Süresi Tespit ve Uygulama Komisyonu. . . 2021