(A-1) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Kaya Çağlar, Altınkurt Yahya, 2018. Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout. TED EĞİTİM VE BİLİM
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Kaya Çağlar, Kaya Sinem, 2017. Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy. Journal of Education and Learning
2-) Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, 2017. Türkiye’de Eğitim Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi (The Journal of Academic and Social Science)
3-) Kaya Çağlar, Kaya Sinem, 2015. Relationship between Prospective Teachers' Dysfunctional Attitudes and Their Attitudes towards the Teaching Profession. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi - Journal of Educational Sciences Research,
4-) Kaya Sinem, Kaya Çağlar, 2014. Pre-service Teachers' Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination. Journal of Teacher Education and Educators
(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Kaya Çağlar, Yazıcı Ahmet Şakir, Deliveli Kısmet, Hoşgörür Vural, 2016. Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi. Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Kaya Çağlar, Duman Ahmet, 2021. Öğretim Elemanlarının İş Ortamlarında Kullandıkları Politik Taktikler. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Kaya Çağlar, Duman Ahmet, 2018. Akademik Teşvik Uygulamasının Eleştirel Bir Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Türkkaş Anasız Burcu, Kaya Çağlar, Duman Ahmet, 2018. Eğitimin Değerlendirme Boyutunda Küreselleşmenin İzleri. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, 2017. Antecedents of Educational Supervision in Turkey. 5th International Symposium, New Issues on Teacher Education
5-) Yılmaz Tahir, Kaya Çağlar, 2017. A Critical Approach to Educational Supervision and Supervisory Role of Education. 5th International Symposium, New Issues on Teacher Education
6-) Kaya Çağlar, Yazıcı Ahmet Şakir, Duman Ahmet, 2017. Türkiye’de Karşılaştırmalı Eğitim Yanılsamasının Dayanılmaz Hafifliği. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi
7-) Kaya Çağlar, 2017. Öğretmenlerin Duygusal Emek Düzeylerinin İncelenmesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi
8-) Kaya Çağlar, Altun Burcu, 2015. Maarif Müfettişlerinin Farklılıklara Saygı Durumlarının İncelenmesi. 7. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi
9-) Kaya Çağlar, Kaya Sinem, 2015. The Relationship between Prospective Teachers Educational Beliefs and their Views about Critical Pedagogy. 3rd International Symposium, New Issues on Teacher Education - ISNITE 2015
10-) Kaya Çağlar, Yılmaz Tahir, 2015. Eğitimin Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri. VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
11-) Yılmaz Tahir, Kaya Çağlar, 2015. Özelleştirmeye Kurban Edilen Eğitim. VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
12-) Kaya Çağlar, 2015. Küreselleşmenin Eğitim Yönetimine Yansımaları. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
13-) Kaya Sinem, Kaya Çağlar, 2014. The Analysis of the Relationship amongst the Pre-service Teachers Academic Procrastination Academic Motivation and Coping Strategies. II International Symposium, New Issues on Teacher Education
14-) Kaya Çağlar, Acar Sinem, 2013. Öğretmen Adaylarının Fonksiyonel Olmayan Tutumları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu
(B-4) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Kaya Çağlar, Demir Ümit, 2012. Kurum Denetimi Bazında Eğitim Denetmenlerinin Okul Müdürlerine İlişkin Metaforik Algıları (Muğla İli Örneği). IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi
2-) Bilir Aynur, Kaya Çağlar, 2012. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongrelerinin Değerlendirilmesi. IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi
(B-5) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Kaya Çağlar, 2015. Eğitim Yönetiminde Biçimsel Modeller. 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
2-) Kaya Çağlar, Yazıcı Ahmet Şakir, Deliveli Kısmet, Hoşgörür Vural, 2015. Eğitim Denetiminde Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi 1990 2015. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
(Ç-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap bölümü çevirmenliği
1-) Kaya Çağlar, 2015. Eğitim Liderliği ve Yönetimi Kuramları/Biçimsel Modeller. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: RUHİ SARPKAYA
(D-11) Diğer uluslararası yayınevi tarafından yayımlanmış kitapta editörlük
1-) Talks on Education, Art, and Philosophy. 2018. Hakemlik Sayısı:
(D-12) Diğer ulusal yayınevi tarafından yayımlanmış kitapta editörlük
1-) II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu Bildiriler Kitabı. 2017. Hakemlik Sayısı:
2-) IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi Bildiri Kitabı. 2013. Hakemlik Sayısı:
(D-15) AHCI, ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergilerde hakemlik
1-) Participatory Educational Research. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(D-17) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki dergilerde hakemlik
1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
4-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Relationship between Prospective Teachers' Dysfunctional Attitudes and Their Attitudes towards the Teaching Profession - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Pre-service Teachers' Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Türkiye’de Eğitim Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) Relationship between Prospective Teachers' Dysfunctional Attitudes and Their Attitudes towards the Teaching Profession - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
5-) Özelleştirmeye Kurban Edilen Eğitim - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Türkiye’de Eğitim Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmenlerin Duygusal Emek Düzeylerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Pre-service Teachers' Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
6-) Özelleştirmeye Kurban Edilen Eğitim - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 9
2-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 5
3-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Pre-service Teachers' Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
7-) Relationship between Prospective Teachers' Dysfunctional Attitudes and Their Attitudes towards the Teaching Profession - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 15
9-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 8
10-) Türkiye’de Eğitim Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
13-) Özelleştirmeye Kurban Edilen Eğitim - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Türkiye’de Eğitim Finansmanında Kamu Dışı Kaynakların Yeri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 10
16-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
17-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 10
19-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
20-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
21-) Role of Psychological and Structural Empowerment in the Relationship between Teachers’ Psychological Capital and Their Levels of Burnout - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 7
22-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
23-) Pre-service Teachers' Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Özelleştirmeye Kurban Edilen Eğitim - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye de Eğitim Denetimi Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) 6. Uluslararası Öğretmen Eğitiminde Yeni Konular Sempozyumu - ISNITE 2018 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. . 2018
2-) 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu (Sempozyum Düzenleme Kurulu Üyesi). TÜRKİYE. . 2018
3-) The 5th International Symposium on New Issues in Teacher Education - ISNITE 2017 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). POLONYA. . 2017
4-) 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu ve Sergisi (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. . 2017
5-) The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education - ISNITE 2016 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). FİNLANDİYA. . 2016
6-) ISNITE 2015 - 3rd International Symposium (Sempozyum Sekretarya Üyesi). YUNANİSTAN. Yunanistan. 2015
7-) II International Symposium, New Issues on Teacher Education - ISNITE'2014 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). İTALYA. İtalya. 2014
8-) Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu - ISNITE'2013 (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. Türkiye. 2013
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu (Sempozyum Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. . 2015
2-) IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi (Kongre Sekretarya Üyesi). TÜRKİYE. Türkiye. 2012