Personel

Doç.Dr. BURÇAK BOZ YAMAN
Doç.Dr.
Burçak Boz Yaman
@ E-posta
burcak@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1823 , 0252 211 3152

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü/ Matematik Eğitimi Anabilim Dalı 2002

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) Fen Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü/ Matematik Eğitimi Anabilim Dalı 2004

Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) Fen Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Anabilim Dalı 2009

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Çibik Naz Fulya, Boz Yaman Burçak, 2024. The Effect of a Cross-Curricular Course on Pre-Service Teachers’ Sustainable Development Attitudes and Mathematical Modeling Self-Efficacy Beliefs. International Journal of Science and Mathematics Education
2-) Erbilgin Evrim, Boz Burçak, 2013. Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Yiğit Koyunkaya Melike, Boz Yaman Burçak, 2023. Changes in students’ mental constructions of function transformations through the APOS framework. International Electronic Journal of Mathematics Education, Modestum Ltd
2-) Boz Yaman Burçak, 2022. Preservice Mathematics Teachers’ Achievement and Evaluation of Mathematical Modelling. Acta Didactica Napocensia
3-) Kaygısız Feyza Nur, Demir Merket Buket, Boz Yaman Burçak, 2022. Examining Middle School Mathematics Student Teachers’ Post-Observation Conferences. Research on Education and Psychology
4-) Çibik Naz Fulya, Boz Yaman Burçak, 2022. A glance at mathematical modeling from an ecological perspective: the problem of "Pine Processionary Caterpillar Invasion". Science Activities
5-) Uslu Sadık, Boz Yaman Burçak, 2021. STEM Temelli Çevreci Sifon Etkinliği Uygulamasından Yansımalar. Pamukkale University Journal of Education
6-) Duatepe Paksu Asuman, Boz Yaman Burçak, 2021. Examining a Platonic octahedron through origami. The Australian Mathematics Education Journal
7-) Boz Yaman Burçak, 2019. A multiple case study: What happens in peer tutoring of calculus studies?. International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
8-) Boz Yaman Burçak, Yiğit Koyunkaya Melike, 2019. EXAMINATION OF PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS’MENTAL CONSTRUCTIONS OF FUNCTION TRANSFORMATION. Acta Didactica Napocensia
9-) Boz Yaman Burçak, Duatepe Paksu Asuman, 2019. Triggering geometrical habits of mind by origami activity: Folding a dodecahedron. Australian mathematics education journal
10-) İnam Bahattin, Uğurel Işıkhan, Boz Yaman Burçak, 2018. High School Students’ Performances on Proof Comprehension Tests. International Journal of Assessment Tools in Education
11-) Uğurel Işıkhan, Boz Yaman Burçak, 2017. Semantic Structure of Classroom Discourse Concerning Proof and Proving in High School Mathematics. INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SCIENCE
12-) Boz Burçak, Adnan Müge, 2017. How do freshman engineering students reflect an online calculus course?. The International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
13-) Uğurel Işıkhan, Moralı Hasibe Sevgi, Karahan Özge, Boz Burçak, 2016. Mathematically Gifted High School Students Approaches to Developing Visual Proofs VP and Preliminary Ideas about VP. International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
14-) Boz Burçak, Erbilgin Evrim, 2015. Incorporating technology and cooperative learning to teach function transformation. Australian Mathematics Teacher

(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Horzum Tuğba, Boz Yaman Burçak, 2024. Preservice Mathematics Teachers’ Dispositions Regarding Using Tasks in a Computer-mediated Learning Environment. Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education
2-) Asar Kübra, Boz Yaman Burçak, 2021. Investigation of the Transformation of Linear Function from the Perspective of Realistic Mathematics Education. Technology, Innovation and Special Education Research Journal

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Horzum Tuğba, Boz Yaman Burçak, 2024. Preservice Mathematics Teachers’ Dispositions Regarding Using Tasks in a Computer-mediated Learning Environment. Electronic Journal for Research in Science & Mathematics Education
2-) Asar Kübra, Boz Yaman Burçak, 2021. Investigation of the Transformation of Linear Function from the Perspective of Realistic Mathematics Education. Technology, Innovation and Special Education Research Journal

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Boz Yaman Burçak, Ekinci Necla, 2021. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğrenme Ortamları Hazırlamaya İlişkin Algılar. Milli Eğitim
2-) Boz Yaman Burçak, Bulut Safure, 2019. EULER FORMÜLÜ ÖĞRETİMİNDE 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE DAYALI DERSLERİN PAYDAŞLARININ DENEYİMLERİ. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Boz Yaman Burçak, Uyarlı Melike, 2018. BİR MATEMATİKSEL MODELLEME ETKİNLİĞİ: MURAT’IN CEPTELEFONU. Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
4-) Boz Yaman Burçak, Bulut Safure, 2017. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tahmin Hakkındaki Görüşleri. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
5-) Boz Yaman Burçak, Tarım Şeyda Deniz, 2017. Opinions of Preservice Mathematics Teachers on Their Professional Development. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Adnan Müge, Boz Yaman Burçak, 2017. Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
7-) Bulut Safure, Yavuz Fatma Derya, Boz Yaman Burçak, 2017. Tahmin Becerilerinin 1948’den 2015’e 1-5. SınıflarMatematik Dersi Öğretim Programlarındaki Yeri. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
8-) Bulut Safure, Boz Burçak, Yavuz Fatma Derya, 2016. 7 Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi. İlköğretim Online
9-) Adnan Müge, Boz Burçak, 2015. Faculty Members Perspectives on Teaching Mathematics Online Does Prior Online Learning Experience Count. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
10-) Boz Yaman Burçak, Bulut Safure, 2012. A Case Study about Computational Estimation Strategies of SeventhGraders. İlköğretim Online (elektronik)
11-) Boz Yaman Burçak, Bulut Safure, 2012. Affective Factors Associated with Computational Estimation of Seventh Graders. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Boz Burçak, 2015. İki Boyutlu Kağıtlardan Üç boyutlu Origami Küpüne Yolculuk. Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi (ATED)

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Çakan Ayşe Tuğba, Boz Yaman Burçak, 2022. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Yaptıkları Öz Değerlendirmelerin İncelenmesi. III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU
2-) Bayar Aleyna, Yılmaz Hazal, Yılmaz Ünal, Boz Yaman Burçak, 2021. İlköğretim Matematik Öğretmenliği 3. Sınıf Öğretmen Adaylarının Etkinliklerindeki Sosyomatematiksel Norm Farkındalıklarının İncelenmesi. VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress
3-) Gürakar Özlem, Bulut Muhammed Mustafa, Ilgın Elif, Yılmaz Vesile, Boz Yaman Burçak, 2021. Merkezi Sınavlarda Karşılaşılan Katlama ve Kesme İçerikli Geometri Sorularının İncelemesi. 2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST)
4-) Akbulut Esra, İnan Ezgi, Boz Yaman Burçak, 2021. Kirigami ve Teknoloji ile Kare Oluşturmaya Yönelik Bir Etkinlik Hazırlama ve Uygulama. 2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST)
5-) Boz Yaman Burçak, Ekinci Necla, 2019. Matematik Öğretmenlerinin Bireysel Farklılıklara ve Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrencilere Yönelik Yeterlik Algıları. 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education
6-) Ekinci Necla, Boz Yaman Burçak, 2019. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Materyal Hazırlama ve Kullanma Yetkinlikleri. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
7-) Kopar, Tuğba Nur; Kaygısız, Feyza Nur; Boz-yaman, Burçak, 2019. Matematik Dersi Aday Öğretmenlerin Öğretim Pratiklerine Dair Yansıtmaları. 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education
8-) Duatepe Paksu Asuman, Boz Yaman Burçak, 2018. Origami Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Uzamsal Düşünme Yeteneklerine ve Origaminin Matematik Dersinde Kullanımına Yönelik İnançlarına Etkisi. International Congress on Social Sciences and Sports
9-) Adnan Müge, Boz Burçak, 2014. Faculty Members Perspectives on Teaching Mathematics Online Does Prior Online Experience Count. 2nd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Toz Sedef Elif, Aydın Feray, Boz Yaman Burçak, 2023. Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine göre 9. Sınıf Öğrencilerinin HAGA Teoremini anlama ve uygulama düzeyleri nedir?. 7.Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
2-) Kopar Tuğba Nur, Boz Yaman Burçak, Özsoy Nesrin, 2023. Origami Etkinliklerinin Uygulanma Sürecinde Öğretmen Ve Öğrencilerin Karşılaştığı Zorluklar. 7.Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
3-) Kaygısız Feyza Nur, Demir Buket, Boz Yaman Burçak, 2021. ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI KAPSAMINDA MATEMATİK DERSİ UYGULAMA ÖĞRETMENLERİNİN REHBERLİK YAKLAŞIMLARI. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Akbaş Esin, Poyraz Elif, Boz Yaman Burçak, 2019. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dönüşüm Geometrisinde Kullandığı Stratejilerin İncelenmesi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
5-) Yiğitcan Nayir Özge, Boz Yaman Burçak, Kayhan Kırmaç Emine Banu, Fatma Derya Yavuz, Bulut Safure, 2018. Orthographic and Isometric Drawing Ability of 5th Grade Students. International Conference on Mathematics and Mathematics Education
6-) Girgin Mustafa, Boz Yaman Burçak, 2018. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Mekânsal Düşünme Ve Uzamsal Görselleştirme Becerilerinin İncelenmesi. 4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
7-) Boz Yaman Burçak, Yiğitcan Nayir Özge, Kayhan Kırmaç Banu, Yavuz Fatma Derya, Bulut Safure, 2018. Lise ve İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Ortografik ve İzometrik Çizim Becerilerinin İncelenmesi.. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
8-) Uğurel Işıkhan, Boz Yaman Burçak, 2017. Matematik ve Sanat Dersinin Anatomisi ve Matematik Öğretmeni Adaylarının Buna Dair Düşünceleri. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
9-) Boz Yaman Burçak, Yalçınkaya Rabia, Kıncı Ecem, Gündüz Gizem, 2016. Akran Akademik Destek Merkezine Dair Bir Durum Çalışması Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. III rd International Eurasian Educational Research Congress
10-) Boz Yaman Burçak, Savar Emine, Tilki Ayşe, 2016. Yükseköğretimde Öğrencilerin İspat Yapmaya Yönelik Tutumları ve İspat Düzeyleri. III rd International Eurasian Educational Research Congress
11-) Bulut Safure, Yavuz Fatma Derya, Boz, Burçak, 2016. Geçmişten Günümüze İlköğretim Matematik Derslerindeki Estetik Anlayış. IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
12-) Bulut Safure, Yavuz Fatma Derya, Boz Yaman Burçak, 2016. Elementary School Mathematics Curricula (Grades 1-5) with respect to Physical Instructional Objects. International Conference on Mathematics and Mathematics Education
13-) Boz Yaman Burçak, 2016. 1 4 SINIF DÜZEYİNDE ORİGAMİ İLE GEOMETRİ ÖĞRETİMİ. XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
14-) Bulut Safure, Boz Yaman Burçak, Yavuz Fatma Derya, 2016. Geçmişte ve Günümüzde Okutulan Bazı Matematik Ders Kitaplarınının Görsel Estetik Anlayışlarının İncelenmesi. III.INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
15-) Boz Yaman Burçak, Bulut Safure, 2016. The Investigation of Euler s Formula on Platonic Solids by Origami. International Conference on Mathematics and Mathematics Education
16-) Bulut Safure, Yavuz Fatma Derya, Boz Burçak, 2015. Geçmişten Günümüze İlköğretim Matematik Derslerindeki Estetik Anlayış. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi ”21. Yüzyılda Eğitim Politikaları: Kanıt, Araştırma İnovasyon ve Değerler”
17-) Erbilgin Evrim, Boz Burçak, 2013. Türkiye ve Singapur Matematik Öğretmeni Yetistirme Programlarının Karsılastırması. ISNITE 2013 New Issues on Teacher Education International Symposium
18-) Boz Burçak, 2013. Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretimine ve Hizmet-içi Eğitime Dair Düşünceleri Nelerdir? (Muğla İli Örneklemi). ISNITE 2013 New Issues on Teacher Education International Symposium
19-) Boz Burçak, Bulut Safure, 2006. Investigation of Computational Estimation Ability on Numbers of Secondary School Students. International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education

(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Duatepe Paksu Asuman, Boz Yaman Burçak, 2017. EVOKING AND EXAMINING GEOMETRIC HABITS OF MIND WHILE CONSTRUCTING TETRAHEDRON BY MODULAR ORIGAMI. International Symposium Elementary Maths Teaching

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Boz Yaman Burçak, 2021. Öğretimsel Eylemlerini Değiştirmeye İhtiyaç Duyan Bir Lise Matematik Öğretmeninin Çabaları. 14.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)
2-) Pektaş Fatma Sude, Boz Yaman Burçak, 2021. Enstrümantal Oluşum Teorisi Perspektifinden Hareket Dedektörü ve TI Nspire ile Doğrusal Fonksiyonların Oluşturulma Sürecinin İncelenmesi. 14.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK)
3-) Boz Yaman Burçak, Yiğitcan Nayir Özge, Kayhan Kırmaç Emine Banu, Fatma Derya Yavuz, Bulut Safure, 2018. Lise Öğrencilerinin ve İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Ortografik ve İzometrik Çizim Becerilerinin İncelenmesi. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
4-) Yiğit Koyunkaya Melike, Boz Yaman Burçak, 2018. Fonksiyon Dönüşümleri Üzerine Bir Öğretim Modeli. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
5-) Uslu Sadık, Boz Yaman Burçak, 2018. Bir Fen Bilimleri Öğretmeninin STEM Ders Planı Hazırlama ve Uygulama Deneyimleri. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
6-) Boz Yaman Burçak, Duatepe Paksu Asuman, 2017. ORİGAMİYLE YAPILAN SORGULAMALARIN ZİHNİN GEOMETRİK ALIŞKANLIKLARI SÜREÇLERİNİ TETİKLEMESİ. Eğitimde Gelecek Konferansı
7-) Boz Yaman Burçak, Bulut Safure, 2017. 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Tahmin Becerisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi. Eğitimde Gelecek Konferansı
8-) Boz Yaman Burçak, Aslan Tutak Fatma, 2017. Origami ile STEM Eğitimi. Eğitimde Gelecek Konferansı
9-) Boz Yaman Burçak, Akgün Çiğdem, 2016. FONKSİYON DÖNÜŞÜMLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME APOS TEORİSİ. 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
10-) Boz Yaman Burçak, Bulut Safure, 2016. Euler Bağıntısının Öğretiminde 5E Öğrenme Döngüsünün Kullanıldığı Ders İşlenişin Geliştirilmesi Eylem Araştırması. 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
11-) Bulut Safure, Fatma Derya Yavuz, Boz Yaman Burçak, 2014. Tahmin Becerilerinin 1948’den 2013’e 1-5. Sınıflar Matematik Dersi Öğretim Programlarındaki Yeri ve Son Yıllardaki 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki İşlemsel Tahmin İşlenişlerinin Öğretim Programları Açısından İncelenmesi. 11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ ve MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
12-) Boz Yaman Burçak, 2014. Matematik Bölümü Öğrencilerinin Matematiğe Dair İnançları Nelerdir?. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
13-) Boz Burçak, Akgüller Ömer, 2013. Origami ile Çokyüzlülerin Öğretimi ve Geometrik Olarak İncelenmesi. 12. Matematik Sempozyumu ”Toplumda Matematik”
14-) Karaarslan Enis, Boz Burçak, Yıldırım Kasım, 2013. Matematik ve Geometri Eğitiminde Teknoloji Tabanlı Yaklaşımlar. XVIII. Türkiye’de İnternet Konferansı
15-) Boz Burçak, 2012. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tahmin Becerisi Hakkındaki Görüşleri ve Başarı Düzeyleri. 11. Matematik Sempozyumu ”Anadolu’da Matematik”
16-) Boz Burçak, Bulut Safure, 2010. İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Tahmin Becerilerinin İncelenmesi. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
17-) Boz Burçak, Bulut Safure, 2004. 9. Sınıf Öğrencilerin Tahmin Becerilerinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi. VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
18-) Boz Burçak, Bulut Safure, 2002. İlköğretim Matematik, Fen Bilgisi ve Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Tahmin Becerilerinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi. V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
19-) Boz Burçak, 2001. Katı Cisimlerin Alan ve Hacimleri. Matematik Etkinlikleri 2001, Matematikçiler Derneği

(B-6) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Duatepe Paksu Asuman, Boz Yaman Burçak, 2018. Origamiyle Platonik Oniki Yüzlü Oluşturma Sürecinde Gerçekleştirilen Sorgulamalarla Matematiksel İlişkilendirme. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
2-) Alpaslan Muhammet Mustafa, Boz Yaman Burçak, 2016. Matematik Aritmetik Ortalama Problem Çözümlerinde Moment Kavramının Kullanılması: Bir Öğrenci Merkezli Aktivite. 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Boz Yaman Burçak, Duatepe Paksu Asuman, 2023. Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler/Zihnin Geometrik Alışkanlıkları. Yayın Evi: Vizetek Yayıncılık Editör Adı: Akkuş Recai, Toluk-Uçar Zülbiye, Duatepe-Paksu Asuman, Boz-Yaman Burçak, Bulut Safure
2-) Boz Yaman Burçak, Boz Salih, 2022. Geometri Öğretim Bilgisi/Perspektif Öğretimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Zülbiye TOLUK UÇAR, Recai AKKUŞ, Burçak BOZ YAMAN, Asuman DUATEPE PAKSU, Safure BULUT
3-) Boz Yaman Burçak, 2022. MATEMATİKSEL AKIL YÜRÜTME/AKIL YÜRÜTME VE TAHMİN. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Arzu Aydoğan Yenmez, Semirhan Gökçe
4-) Duatepe Paksu Asuman, Toluk Uçar Zülbiye, Akkuş Recai, Boz Yaman Burçak, Bulut Safure, 2022. Geometri Öğretim Bilgisi/Geometri Öğretim Bilgisine Giriş. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Zülbiye TOLUK UÇAR, Recai AKKUŞ, Burçak BOZ YAMAN, Asuman DUATEPE PAKSU, Safure BULUT
5-) Boz Yaman Burçak, 2020. Geometri ve Öğretimi/Temel Geometrik Kavramlar ve Öğretimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: AĞIRMAN AYDIN, Tuba KÜÇÜK DEMIR, Betül
6-) Boz Yaman Burçak, 2020. Uygulama ÖrnekleriyleMATEMATİK ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR/MATEMATİK EĞİTİMİNDE YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: ÜNLÜ, Melihan
7-) Boz Yaman Burçak, 2020. Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış/Kağıt Katlama (Origami) ve İspat. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Uğurel, Işıkhan
8-) Boz Yaman Burçak, 2020. GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ: TANIMLAR, KAVRAMLAR VE ETKİNLİKLER/Uzamsal Muhakeme ve Öğretimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Ertekin, Erhan Ünlü, Melihan
9-) Boz Yaman Burçak, 2019. Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların Öğretimi/Sayı Kavramı ve Sayı Hissinin Geliştirilmesi. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: Erhan ERTEKİN, Melihan ÜNLÜ
10-) Girgin Mustafa, Boz Yaman Burçak, 2018. Eğitim, Gençlik ve Gelecek (Education, Youth and Future)/Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Mekansal Düşünme ve Uzamsal Görselleştirme Becerilerinin İncelenmesi. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide Akpınar Dellal ve Özgür Yıldız
11-) Boz Yaman Burçak, 2018. KUŞAK KAVRAMINA DİSİPLİNLER ARASI BAKIŞ - 2/Türkiye Bağlamında Kuşaklara Göre İlkokul Matematik Öğretim Programları. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Hatice Hicret Özkoç, Funda Bayrakdaroğlu
12-) Boz Yaman Burçak, Sezen Yüksel Nazan, 2017. Eğitim Teknoloileri Okumaları 2017/TERS-YÜZ SINIFLARDA MATEMATİK UYGULAMALARI ÖRNEĞİ:KUADRİKLER. Yayın Evi: TOJET - The Turkish Online Journal ofEducational Technology Editör Adı: Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin Şişman
13-) Boz Yaman Burçak, 2016. TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARIÖğrenenler ve Öğretenler İçin/Simetri ve Dönüşüm Geometrisi ve İzdüşüm. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: Aysun Nüket Elçi, Esra Bukova Güzel, Berna Cantük Günhan, Emre Ev Çimen

(Ç-2) Alanında makale, kitap bölümü ve karar tahlili vb.çevirileri

1-) Boz Yaman Burçak, 2022. Okulöncesinden Liseye Matematikle Düşünen Sınıflar/DÜŞÜNEN BİR SINIFTA İŞBİRLİKLİ GRUPLARI NASIL OLUŞTURABİLİRİZ?. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Aydoğan Yenmez, Arzu; Gökçe, Semirhan

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Eğitim ve Bilim. 2020. Hakemlik Sayısı: 5

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) International Journal of Technology in Education and Science. 2024. Hakemlik Sayısı: 2
2-) Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS, SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Sakarya University Journal of Education. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
6-) The Journal of Inquiry Based Activities (JIBA). 2023. Hakemlik Sayısı: 2
7-) Reflective Practice: International and Multidisciplinary Perspectives. 2023. Hakemlik Sayısı: 2
8-) European Journal of Science and Mathematics Education. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
9-) International Journal of Contemporary Educational Research. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Asian Journal of Instruction (E-AJI). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Journal of Inquiry Based Activities. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
13-) International Journal of Educational Studies in Mathematics. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
14-) International Journal of Qualitative Studies in Education. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Reflective Practice: International and Multidisciplinary Perspectives. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
16-) International Journal For Mathematics Teaching and Learning. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Journal of Teacher Education and Educators. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisİ. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
19-) İlköğretim Online (elektronik). 2017. Hakemlik Sayısı: 1
20-) İlköğretim Online (elektronik). 2016. Hakemlik Sayısı: 1
21-) Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
22-) İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
23-) İlköğretim Online. 2015. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) International Journal of Educational Studies in Mathematics. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi (TURCOMAT). 2020. Hakemlik Sayısı: 3
7-) Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). 2019. Hakemlik Sayısı: 2
8-) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi . 2019. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1

(D-13) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve panelistlik

1-) TÜBİTAK 3501 KARİYER GELİŞTİRME PROGRAMI . 2024. Hakemlik Sayısı: 4
2-) Tübitak 1001 ve 1002. 2023. Hakemlik Sayısı: 3
3-) Tübitak 3501 KARİYER GELİŞTİRME PROGRAMI . 2023. Hakemlik Sayısı: 2
4-) TÜBİTAK 2204-Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
5-) TÜBİTAK 2204-Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması. 2017. Hakemlik Sayısı: 1

(D-7) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde yardımcı editörlük, misafir editörlük yada yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.

(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2024. Geometri Öğretiminde Farklı Yaklaşımlar.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2023. Geometri Öğretiminde Bilişsel Süreçler.
3-) Editörlük Türü: Kitap. 2022. Geometri Öğretim Bilgisi.

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. Ortaokul ve İmam Hatip Ortaokulu Matematik 7. Sınıf Ders Kitabı.

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) Mathematically Gifted High School Students Approaches to Developing Visual Proofs VP and Preliminary Ideas about VP - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) A multiple case study: What happens in peer tutoring of calculus studies? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) How do freshman engineering students reflect an online calculus course? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Faculty Members Perspectives on Teaching Mathematics Online Does Prior Online Learning Experience Count - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) A multiple case study: What happens in peer tutoring of calculus studies? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
7-) A multiple case study: What happens in peer tutoring of calculus studies? - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) STEM Temelli Çevreci Sifon Etkinliği Uygulamasından Yansımalar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) EULER FORMÜLÜ ÖĞRETİMİNDE 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE DAYALI DERSLERİN PAYDAŞLARININ DENEYİMLERİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) A Case Study about Computational Estimation Strategies of SeventhGraders - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Eğitim Teknoloileri Okumaları 2017/TERS-YÜZ SINIFLARDA MATEMATİK UYGULAMALARI ÖRNEĞİ:KUADRİKLER - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) İlköğretim Matematik, Fen Bilgisi ve Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Tahmin Becerilerinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Geometri Öğretim Bilgisi/Geometri Öğretim Bilgisine Giriş - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tahmin Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
9-) Matematiksel İspat ve Öğretimi. Okul Yıllarında İspat Öğretimini Destekleyen Çok Yönlü Bir Bakış/Kağıt Katlama (Origami) ve İspat - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) 7 Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tahmin Becerisi Hakkındaki Görüşleri ve Başarı Düzeyleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) Matematik Dersi Aday Öğretmenlerin Öğretim Pratiklerine Dair Yansıtmaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Tahmin Becerilerinin 1948’den 2015’e 1-5. SınıflarMatematik Dersi Öğretim Programlarındaki Yeri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) İki Boyutlu Kağıtlardan Üç boyutlu Origami Küpüne Yolculuk - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) A multiple case study: What happens in peer tutoring of calculus studies? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) A Case Study about Computational Estimation Strategies of SeventhGraders - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
17-) Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tahmin Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
18-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
19-) How do freshman engineering students reflect an online calculus course? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) A Case Study about Computational Estimation Strategies of SeventhGraders - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tahmin Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
24-) Faculty Members Perspectives on Teaching Mathematics Online Does Prior Online Learning Experience Count - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) Matematik ve Geometri Eğitiminde Teknoloji Tabanlı Yaklaşımlar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Matematik ve Geometri Eğitiminde Teknoloji Tabanlı Yaklaşımlar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) 7 Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) High School Students’ Performances on Proof Comprehension Tests - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
30-) Mathematically Gifted High School Students Approaches to Developing Visual Proofs VP and Preliminary Ideas about VP - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
31-) A multiple case study: What happens in peer tutoring of calculus studies? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) How do freshman engineering students reflect an online calculus course? - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
33-) Faculty Members Perspectives on Teaching Mathematics Online Does Prior Online Learning Experience Count - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
34-) Matematik ve Geometri Eğitiminde Teknoloji Tabanlı Yaklaşımlar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
35-) Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
36-) Faculty Members Perspectives on Teaching Mathematics Online Does Prior Online Learning Experience Count - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) How do freshman engineering students reflect an online calculus course? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) A multiple case study: What happens in peer tutoring of calculus studies? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Matematik ve Geometri Eğitiminde Teknoloji Tabanlı Yaklaşımlar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Tahmin Becerilerinin 1948’den 2015’e 1-5. SınıflarMatematik Dersi Öğretim Programlarındaki Yeri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tahmin Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) A multiple case study: What happens in peer tutoring of calculus studies? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
10-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Faculty Members Perspectives on Teaching Mathematics Online Does Prior Online Learning Experience Count - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Mathematically Gifted High School Students Approaches to Developing Visual Proofs VP and Preliminary Ideas about VP - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
13-) 7 Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) Matematik ve Geometri Eğitiminde Teknoloji Tabanlı Yaklaşımlar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
15-) Faculty Members Perspectives on Teaching Mathematics Online Does Prior Online Learning Experience Count - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğrenme Ortamları Hazırlamaya İlişkin Algılar - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Uygulama ÖrnekleriyleMATEMATİK ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR/MATEMATİK EĞİTİMİNDE YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) EVOKING AND EXAMINING GEOMETRIC HABITS OF MIND WHILE CONSTRUCTING TETRAHEDRON BY MODULAR ORIGAMI - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Geometri Öğretim Bilgisi/Geometri Öğretim Bilgisine Giriş - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) 7 Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğrenme Ortamları Hazırlamaya İlişkin Algılar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tahmin Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Eğitim Teknoloileri Okumaları 2017/TERS-YÜZ SINIFLARDA MATEMATİK UYGULAMALARI ÖRNEĞİ:KUADRİKLER - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) Mathematically Gifted High School Students Approaches to Developing Visual Proofs VP and Preliminary Ideas about VP - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
13-) Origami Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Uzamsal Düşünme Yeteneklerine ve Origaminin Matematik Dersinde Kullanımına Yönelik İnançlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
14-) EULER FORMÜLÜ ÖĞRETİMİNDE 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE DAYALI DERSLERİN PAYDAŞLARININ DENEYİMLERİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
15-) STEM Temelli Çevreci Sifon Etkinliği Uygulamasından Yansımalar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
16-) Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
17-) İki Boyutlu Kağıtlardan Üç boyutlu Origami Küpüne Yolculuk - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
18-) 7 Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
19-) STEM Temelli Çevreci Sifon Etkinliği Uygulamasından Yansımalar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
20-) Matematik Dersi Aday Öğretmenlerin Öğretim Pratiklerine Dair Yansıtmaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
21-) Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tahmin Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
22-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
23-) Tahmin Becerilerinin 1948’den 2015’e 1-5. SınıflarMatematik Dersi Öğretim Programlarındaki Yeri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
24-) A Case Study about Computational Estimation Strategies of SeventhGraders - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
25-) Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tahmin Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) 7 Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) A Case Study about Computational Estimation Strategies of SeventhGraders - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
28-) Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
29-) İki Boyutlu Kağıtlardan Üç boyutlu Origami Küpüne Yolculuk - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
30-) Faculty Members Perspectives on Teaching Mathematics Online Does Prior Online Learning Experience Count - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
31-) 7 Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) Matematik Dersi Aday Öğretmenlerin Öğretim Pratiklerine Dair Yansıtmaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Tahmin Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
34-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
35-) İki Boyutlu Kağıtlardan Üç boyutlu Origami Küpüne Yolculuk - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
36-) Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
37-) Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
38-) Faculty Members Perspectives on Teaching Mathematics Online Does Prior Online Learning Experience Count - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
39-) 7 Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
40-) Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
41-) Matematik ve Geometri Eğitiminde Teknoloji Tabanlı Yaklaşımlar - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) A multiple case study: What happens in peer tutoring of calculus studies? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) İki Boyutlu Kağıtlardan Üç boyutlu Origami Küpüne Yolculuk - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) How do freshman engineering students reflect an online calculus course? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Faculty Members Perspectives on Teaching Mathematics Online Does Prior Online Learning Experience Count - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Origami ile STEM Eğitimi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) 7 Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Dönüşüm Geometrisi İşlenişinin Öğretim Programları Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) İki Boyutlu Kağıtlardan Üç boyutlu Origami Küpüne Yolculuk - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Matematik Öğretmeni Yetiştirme Programlarımızın Finlandiya Japonya ve Singapur Programları ile Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
10-) Faculty Members Perspectives on Teaching Mathematics Online Does Prior Online Learning Experience Count - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(F-3) Lisansüstü/Tıpta Uzmanlık/ Sanatta Yeterlilik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyesi olarak görev almak

1-) Tez Adı: Matematiksel modellemenin uygulandığı süreçte ortaokul öğrencilerinin değişen matematiksel ilişkilendirme ve üstbilişsel becerilerinin incelenmesi. Konu: Bu araştırmanın amacı ortaokul öğrencilerinin matematiksel modellemenin uygulandığı süreçte değişen matematiksel ilişkilendirme becerileri ve üstbilişsel becerilerini incelemektir. . SULTAN ÖZGE -DUMAN. 2023
2-) Tez Adı: Ortaokul 8.sınıf öğrencilerinin doğrusal denklemler konusuna yönelik matematiksel söylemlerinin incelenmesi. Konu: Araştırmanın amacı, ortaokul öğrencilerinin doğrusal denklemlere yönelik matematiksel söylemlerinin gelişimini ve öğretimle olan ilişkisini ortaya çıkarmaktır. . HATİCE -ÇOLAK. 2022
3-) Tez Adı: 10. sınıf öğrencilerinin özel dörtgenlerin hiyerarşik ilişki kurma sürecinde sorgulamalarının incelenmesi . Konu: Bu çalışmanın amacı 10.sınıf öğrencilerinin özel dörtgenlerin hiyerarşik ilişkisini kurma sürecinde sorgulama süreçlerinin incelenmesidir. . ÖZGE -ÇOBAN. 2020
4-) Tez Adı: 5. sınıf öğrencilerinin doğal sayılarla bölme işleminde yaşadığı zorluklar ve bu zorlukların nedenleri . Konu: Bu çalışmanın amacı beşinci sınıf öğrencilerinin doğal sayılarla bölme işleminde yaşadığı zorlukları ve bu zorlukların nedenlerini tespit etmektir. . NESRİN -ORAL. 2020
5-) Tez Adı: Matematik eğitimi lisansüstü tezlerindeki geçerlik ve güvenirlik çalışmalarının çağdaş standartlara uygunluğunun incelenmesi. Konu: Bu çalışma, tezlerdeki geçerlik ve güvenirlik çalışmaları, geçerlik ve güvenirlik kavramının kullanımı ve geçerlik ve güvenirlikteki çağdaş standartlar üzerinedir.. SAMİ SEZER -ARBAĞ. 2019
6-) Tez Adı: Kesrin alt anlamlarına ait öğrenci kavrayışlarının bazı kavramlara ilişkin performanslarını yordama gücü . Konu: Bu araştırmanın amacı, 9. sınıf öğrencilerinin kesrin alt anlamlarına ilişkin performanslarını karşılaştırmak, aralarındaki ilişkileri incelemek ve kesrin alt anlamlarına ilişkin kavrayışlarının bu anlamların ilişkili olduğu bazı kavramlar için performanslarını yordama gücünün nasıl olduğunu belirlemektir.. HÜLYA -MITIR. 2019
7-) Tez Adı: Altıncı sınıfta yer alan cebir öğrenme alanına ait kazanımların öğretiminde model kullanımının öğrencilerin başarılarına ve öğrenmelerinin kalıcılığına etkisi . Konu: Bu araştırmanın amacı, altıncı sınıfta yer alan cebir öğrenme alanına ait kazanımların öğretiminde model kullanımının öğrencilerin başarılarına ve öğrenmelerinin kalıcılığına etkisini incelemektir.. BANU -TÜRKSEVER. 2019
8-) Tez Adı: Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının ispat şemaları . Konu: Bu araştırmanın amacı ortaokul matematik öğretmeni adaylarının sayılar alanında kullandıkları ispat şemalarının neler olduğunu, bu şemaları nasıl ortaya koyduklarını inceleyerek ispat şemalarının ne gibi farklılıklar gösterdiğini belirlemektir. . EMİNE GAYE -ÇONTAY. 2017
9-) Tez Adı: Fen lisesi öğrencilerinin görsel ispat geliştirme süreçlerinin incelenmesi üzerine bir öğretim deneyi çalışması . Konu: Bu çalışmanın amacı, Fen Lisesi öğrencilerinin görsel ispat geliştirme süreçlerini analiz etmek ve görsel ispatın matematik öğrenme sürecinde kullanımına yönelik örnek bir uygulama sunmaktır.. NUREFŞAN -ŞADAN. 2017
10-) Tez Adı: Ortaokul matematik öğretmen adaylarının alan ve pedagojik alan bilgileri çerçevesinde kesirlerle çarpma ve bölme işlemlerinin öğretimine ilişkin kullandıkları modeller . Konu: Bu çalışmada, ortaokul matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde model kullanımına yönelik bilgileri alan bilgisi (AB) ve pedagojik alan bilgisi (PAB) bağlamında incelenmektedir. . NUR BANU -DURAN. 2017
11-) Tez Adı: Ortaokul öğrencilerinin kağıt-kalem ve dinamik geometri ortamında üçgen inşa etme süreçlerinin incelenmesi . Konu: Bu araştırmanın amacı; ortaokul öğrencilerinin kağıt-kalem ve dinamik geometri yazılımı GeoGebra ortamında üçgen inşa süreçlerinin nasıl olduğunu derinlemesine incelemektir. . KAZIM ÇAĞLAR -ŞENGÜN. 2017
12-) Tez Adı: Lise öğrencilerinin geometrik dönüşümlerle ilgili matematiksel söylemlerinin gelişiminin incelenmesi . Konu: Bu araştırmanın amacı, lise öğrencilerinin dönüşümler öğrenme alanı ile ilgili matematiksel söylemlerinin gelişimini ve öğretimle olan ilişkisini ortaya koymaktır. . ELÇİN EMRE -AKDOĞAN. 2015
13-) Tez Adı: Ortaöğretim düzeyinde, kavrama testlerine dayalı bir ispat öğretim uygulamasının değerlendirilmesi . Konu: Bu çalışmanın amacı ortaöğretim öğrencilerine yönelik yapılan, ispat kavrama testlerine dayalı bir öğretim uygulamasının değerlendirmesidir.. BAHATTİN -İNAM. 2014

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Günümüzde artan çevre sorunları ve sürdürülebilir bir dünyada yaşama fikri, eğitim öğretim süreçlerinde de değişiklik ihtiyacını beraberinde getirmektedir. Bu değişimler öğretim programlarında revizyon, öğrencilere beceri kazandırılmasının önem kazanması, teknoloji ve bilgi okuryazarlığı, öğrenme alanlarının disiplinlerarası yaklaşımlarla bütüncül şekilde ele alınması, Fen-Teknoloji-Matematik-Mühendislik yaklaşımının uygulanması ve çevre konularının öğretimin tüm alanlarına entegre edilmesi gibi yaklaşımları içermektedir. Bu projede eğitimde yenilikçi bir uygulama olarak çevre konularının ve matematik öğretiminin entegre şekilde ele alınıp, ortaokul öğrencileri için bir haftalık bir Eko-matematik kampı uygulaması planlanmıştır. Bu Eko-matematik kampında köy okullarında ve taşımalı eğitimle öğrenim gören 30 öğrencinin katılımcı olarak yer alması planlanmıştır. Eko-matematik kampında sürdürülebilirlik, su kirliliği, çevre kirliliği, iklim değişikliği, karbon salınımı, geri dönüşüm, ekolojik temizlik malzemelerinin üretimi ve hayvancılık konularına odaklanılmış matematik bilgisini arttırmaya yönelik etkinlikler ile sanatsal, sportif ve sosyal etkinliklere yer verilmiştir. Projenin etkinlikleri hazırlanırken çevre sorunları ve matematik disiplinlerarası bir yaklaşımla ele alınmış, eğitimler için konunun sosyal, teknolojik ve ekonomik boyutları da dikkate alınarak farklı disiplinlerde alan uzmanlarından ve kamu kurum ve kuruluşlarından destek sağlanmıştır. Bu kamptaki etkinlikler aracılığıyla köy okullarında öğrenim gören öğrencilerin ekomatematik ile tanıştırılması, ortaokul öğrencilerinin çevre farkındalığı ve çevreye yönelik tutumlarının olumlu yönde geliştirilmesi, matematik bilgilerinin artırılması ve matematik öğrenmeye yönelik tutumlarının ve motivasyonlarının geliştirilmesi amaçlanmaktadır. Kampın hedeflerine ulaşıp ulaşmadığının belirlenmesi amacıyla kampın başında ve sonunda hedefler doğrultusunda öğrencilerle ölçekler doldurulacak, görüşmeler ve yansıtıcı değerlendirmeler yapılacaktır. Projenin dezavantajlı öğrencilere ve öğretmenlerine matematik öğrenme ve çevre farkındalığı açısından katkı sağlaması ve matematik eğitimine yenilikçi bir bakış açısı geliştirmesi yönleriyle toplumsal katkı sağlaması amaçlanmaktadır. . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Ortaokul Öğrencileri için Eko-Matematik . 2022-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Matematiksel Modelleme ile STEM Eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Matematiksel Modelleme ile STEM Eğitimi. 2021-2021
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Matematiksel Modelleme Eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Bilimsel Süreçlerde Matematiksel Modelleme ve Uygulamaları. 2021-2021
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: “Her Yer Matematik” isimli projenin çıkış noktası Millî Eğitim Bakanlığının “2023 Vizyonu” çerçevesindeki Okul Dışı Öğrenme Ortamları” projesi ve UNESCO’nun 2020 yılı için belirlediği “Matematik Her Yerde” temasıdır. Bu iki proje hayatın her yerinde olan matematiğin yalnızca okul duvarları içinde değil okul dışında da öğrenilebileceği düşüncesinde birleşmektedir. Bu çıkış noktasından hareketle “Her Yer Matematik” projesinin amacı 7. sınıfa geçen öğrencilerin okul dışı ortamlardaki matematiği fark etmelerini sağlayarak, matematik öğrenmeye yönelik merak uyandırmak, araştırma, sorgulama ve öğrenme isteklerini tetiklemektir.Bu amaçlar doğrultusunda projemize katılımcı öğrencilerle PAÜ Prof. Dr. Fuat Sezgin ve Merkezefendi kütüphaneleri, park ve mesire alanı gibi okul dışı ortamlarda matematik öğrenme etkinlikleri gerçekleştirilmiştir. Etkinlik sürecinde öğrencilerin Denizli’nin yöresel özelliklerini ve bitki örtüsünü tanıması, şehrin kütüphanelerinde vakit geçirmesi, bir yandan da bu ortamlarda yer alan matematiği fark etmesi ve öğrenmesi hedeflenmiştir.Proje uygulamasına Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı, Pamukkale Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Denizli Milli Eğitim Müdürlüğü, Merkezefendi Belediyesi Kütüphanesi Müdürlüğü ayni olarak destek vermiştir.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Her Yer Matematik. 2020-2021
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: TÜBİTAK 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları çağrısı kapsamında desteklenen proje, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilim Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi (MUBEM) ve Muğla Bilim ve Sanat Merkezi (Muğla BİLSEM) işbirliği ile gerçekleştirilmiştir. a) Temel amaç: STEM eğitiminin doğasına uygun olarak bilime bütünsel bir bakış açısı geliştirmek, STEM alanlarına yönelik kariyer seçimlerini desteklemek, okul dışı öğrenme ortamlarını ve bilim insanları ile bilimsel araştırmaları deneyimlemek, ürün oluşturabilmek için stratejiler geliştirmeyi ve keşfetmeyi öğrenerek mühendislik tasarım döngülerini içselleştirmek ve doğa ve bilim etkileşimini kavrayabilmek. b) Kapsamı: STEM eğitimi temelinde özgün etkinliklerle bilimin (fizik, kimya, biyoloji, matematik, astronomi, arkeoloji, müzik, sanat, mühendislik ve teknoloji gibi) çerçevesini ve disiplinler arası ilişkileri anlama, bir mühendis ve bilim insanı gibi düşünme ve tasarlama süreçlerini algılama, kavrama ve uygulama, farklı bilim dallarındaki uygulamaları bilim insanları ile birlikte keşfetme, deneyimleme ve anlama ve üniversitelerin bilim ve kültürün gelişmesindeki önemini kavrama. Hedef kitle: Bilim ve Sanat Merkezlerine (BİLSEM) devam eden ortaokul 6. sınıf ve 7. sınıf öğrencileri (30 öğrenci).. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. MUBEM & BİLSEM: STEM Temelli Doğa Bilim Kampı II. 2019-2020
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Aydın İlinde öğrenim gören ve eğitime erişimi taşımalı yolla sağlanan ortaokul öğrencilerine yönelik Stem eğitimi temalı doğa eğitimi ve bilim okulu. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Steme Taşınalım, Stemle Tanışalım. 2018-2019
7-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: MUBEM& BİLSEM STEM Temelli Doğa Bilim Kampında Origami ile Matematiksel Tasarımlar yapılmıştır. . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. STEM Temelli Doğa Bilim Kampı-I. 2017-2017
8-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: MUBEM Doğa Okulu Yaz Bilim Kampı, dünyada kabul gören dokunma, hissetme, keşfetme, sorgulama temelli etkinlikleri merkeze koyan, yeniden yapılanan bilim eğitimini daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedeflen bir anlayışla Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilim Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi (MUBEM) tarafından gerçekleştirilmiştir. Doğa bilim kampına 11 ila 14 yaşlarında toplam 28 ortaokul öğrencisi katılmıştır.. Proje Türü: Diğer (Ulusal). MUBEM Doğa Okulu Yaz Bilim Kampı. 2015-2015

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Üniversite öğrencilerinin geometrik düşünme alışkanlıklarını origami ile ortaya çıkarmak ve bu süreci gözlemleyebilmektir. . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Zihnin Geometrik Alışkanlıklarının Origami Yardımıyla Belirlenmesi. 2017-2018
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Matematik Öğretmeni Adayları ve Gençlik Merkezinde Gönüllü Matematik Öğretmenliği Yapan Öğrencilerin Matematik Hakkındaki İnançları ve Öğretmenliğine Dair Tutumlarını değerlendirmek . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Matematik Öğretmeni Adayları ve Gençlik Merkezinde Gönüllü Matematik Öğretmenliği Yapan Öğrencilerin Matematik Hakkındaki İnançları ve Öğretmenliğine Dair Tutumları Nelerdir . 2011-2015

(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi, panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )

1-) Dünya Matematik Günü Pi Şenliği . Türkiye/Muğla. . 2024
2-) Muğla Matematik Şenliği. Türkiye/Muğla . . 2023
3-) Uluslararası Matematik Günü-Pi Şenliği . Türkiye. . 2020
4-) İçimizdeki Matematik Sergisi . Türkiye . . 2019
5-) Pi Günü Şenliği . Türkiye. . 2014
6-) Matematik Şenliği . Türkiye . . 2012

(I-11) Değişim/İşbirliği Programları kapsamında yurtdışı kurumlarda ders vermek

1-) Erasmus Ders Verme Hareketliliği . Hollanda. . 2013

(I-13) Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı

1-) Anabilim Dalı Başkanlığı . Türkiye. . 2022
2-) Anabilim Dalı Başkanlığı . Türkiye. . 2021
3-) Anabilim Dalı Başkanlığı . Türkiye. . 2020

(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve

1-) AR-GE Üst Kurulu. Türkiye . . 2024
2-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurulu Üyeliği . Türkiye. . 2023
3-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurulu Üyeliği . Türkiye. . 2022
4-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurulu Üyeliği . Türkiye. . 2021
5-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2020

(I-18) Ulusal Hakemsiz Makaleler

1-) Matematik Dünyası_Fonksiyon Dönüşümlerine Yapılandırmacılık Gözünden Bir Bakış . Türkiye/İstanbul. . 2022
2-) MEB Neşide Dergisi_Pandemi Döneminde Matematik Öğretimi. Türkiye. . 2021

(I-20) Yurt Dışı Araştırma (Puansız)

1-) Doktora Sonrası Araştırma . Amerika Birleşik Devletleri . . 2010

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) 3. Lise Matematik Çalıştayı . Türkiye. . 2023
2-) MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü- Matematik Materyal Seti Kılavuz ve Etkinlik Hazırlama . Türkiye. . 2022
3-) MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü- Matematik Materyal Seti Kılavuz ve Etkinlik Hazırlama . Türkiye. . 2022
4-) MEB Ortaöğretim Genel Müdürlüğü- Matematik Materyal Seti Kılavuz ve Etkinlik Hazırlama . Türkiye . . 2022
5-) Bartın Üniversitesi_Origaminin Matematik Eğitiminde Kullanımı . Türkiye/Bartın . . 2022
6-) Muğla-MEM E-Twinning Eğitimleri . Türkiye/Muğla. . 2022
7-) TÜBİTAK Bilim Söyleşileri . Türkiye/Muğla. . 2022
8-) Mathematics Education at Secondary Schools in Türkiye (ECONOMIC COOPERATION ORGANIZATION EDUCATIONAL INSTITUTE). Türkiye/Ankara. . 2022
9-) Erciyes Üniversitesi _Matematik Eğitiminde Origaminin Yeri ve Önemi . Türkiye/Kayseri . . 2021
10-) Matematik Eğitimi Etkileşim Topluluğu Ulusal Paylaşımı 2021 (MEET-UP)- Matematik Topluluklarının Öğrenme Ekosistemleri . Türkiye. . 2021
11-) Matematiğin Peşinde-Kağıt Katlamanın Matematiği . Türkiye. . 2021
12-) Düzce Üniversitesi-Matematik ile Sanat İlişkisinin Matematik Eğitiminde Kullanımı. . . 2021
13-) Origaminin Matematik ve Geometri Eğitiminde Etkili Kullanımı -MATEMATİKUS Araştırma Grubu . Türkiye . . 2021
14-) Selçuk Üniversitesi - Fen Fakültesi - Matematik Bölümü Seminerleri . Türkiye. . 2021
15-) İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü-Sanat Akademisi Sayısal Bilimler Akademisi . Türkiye . . 2020
16-) Dokuz Eylül Üniversitesi Matematik ve Eğitim Topluluğu-Matematik Eğitiminde Origami Kullanımı . Türkiye . . 2020
17-) ZEMAGO Sohbetleri_Nedir Bu Yeni Nesil Sorular?. Türkiye. . 2020

Verdiği Dersler

İFÖ 6536 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

PROBLEM ÇÖZME VE MATEMATİK MODELLEME

İME00040 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MATEMATİK DERS KİTABI İNCELEMESİ

İME00070 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME

İME20001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

İME30001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SAYILARIN ÖĞRETİMİ

İME30002 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

CEBİR ÖĞRETİMİ

İME40003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI

İME40004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MODELLEME

İME40005 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

İME00070 2024-2025 Güz

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME

İME20001 2024-2025 Güz

MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

İME30001 2024-2025 Güz

SAYILARIN ÖĞRETİMİ

İME40003 2024-2025 Güz

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI

İME40005 2024-2025 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

İME00040 2023-2024 Bahar

MATEMATİK DERS KİTABI İNCELEMESİ

İME00100 2023-2024 Bahar

MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM

İME30002 2023-2024 Bahar

CEBİR ÖĞRETİMİ

İME40004 2023-2024 Bahar

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MODELLEME

İME40006 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

DGDT5552 2023-2024 Güz

Matematik ve Oyun

İME00040 2023-2024 Güz

MATEMATİK DERS KİTABI İNCELEMESİ

İME00070 2023-2024 Güz

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME

İME00100 2023-2024 Güz

MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM

İME20001 2023-2024 Güz

MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

İME30001 2023-2024 Güz

SAYILARIN ÖĞRETİMİ

İME40003 2023-2024 Güz

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI

İME40005 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

EBB4804 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

GKD00010 2022-2023 Bahar

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

İFÖ 6536 2022-2023 Bahar

PROBLEM ÇÖZME VE MATEMATİK MODELLEME

İME00100 2022-2023 Bahar

MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM

İME30002 2022-2023 Bahar

CEBİR ÖĞRETİMİ

İME40004 2022-2023 Bahar

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE MODELLEME

İME40006 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

İMÖ4502 2022-2023 Bahar

MATEMATİK VE SANAT

EBB4803 2022-2023 Güz

OKUL DENEYİMİ

İME00070 2022-2023 Güz

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME

İME00100 2022-2023 Güz

MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM

İME20001 2022-2023 Güz

MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

İME30001 2022-2023 Güz

SAYILARIN ÖĞRETİMİ

İME40003 2022-2023 Güz

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARI

İME40005 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

İMÖ4505 2022-2023 Güz

MATEMATİK EĞİTİMİ PSİKOLOJİSİ