(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Çelikel Bülent, 2013. Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler. DİN BİLİMLERİ Akademik Araştırma Dergisi
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Çelikel Bülent, 2021. Değerler Eğitiminde 'Özne Olma Durumu' ve Din Eğitimindeki Uzanımları. |TOPLUM BİLİMLERİ Dergisi
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Çelikel Bülent, 2020. Din Eğitimini Sosyoloji Gözüyle Okumak. TUDEAR: Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi
2-) Çelikel Bülent, 2014. Din Eğitiminin Psikolojik Temeli Üzerine Bir Değerlendirme. EKEV Akademi Dergisi
3-) Çelikel Bülent, 2013. Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası. MARİFE: Dinî Araştırmalar Dergisi
4-) Çelikel Bülent, 2008. Fazlur Rahman da Eğitimin Tanımı ve Hedefleri. DEÜ İlâhiyat Fakültesi Dergisi
5-) Çelikel Bülent, 2008. Fazlur Rahman ın Geleneksel İslâmi Eğitim Eleştirisi. DEÜ İlâhiyat Fakültesi Dergisi
(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Çelikel Bülent, 2009. Din Eğitimi Neden Çağdaşlaş a madı Fazlur Rahman ın Küreselleşme Bağlamındaki Cevabı. TÜRKİYE GÜNLÜĞÜ
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Çelikel Bülent, 2022. İnsan Doğası ve Erdemlilik: Gazâlî'nin Yaklaşımı. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu
2-) Çelikel Bülent, 2021. İslam Ahlak Düşüncesinde İnsan Olmanın (İnsaniyyet) İmkânı. II. Uluslararası Din ve İnsan Sempozyumu (UDİS 2021) "Din, Ahlak ve Hukuk"
3-) Çelikel Bülent, 2020. "Ahlâk-ı Celâlî'de Benliğin İnşâsı: Eğitim Bakımından Bir Analiz". Uluslararası 14. ve 15. Yüzyıl İslam Düşüncesinde Felsefe, Kelam ve Tasavvuf Sempozyumu
4-) Çelikel Bülent, 2019. Günümüz Gençlik Sorunlarından Biri: Aşırı Bireycilik. Cunda Toplantıları 2: Uluslararası Hz. Peygamber ve Gençlik Sorunları Çalıştayı
5-) Çelikel Bülent, 2017. Yüksek Din Öğretiminde Gerçekliklere Dayanmak: İlahiyat Fakülteleri İçin Bir Yeterlilik Önerisi. Uluslararası Yüksek Din Öğretimi Kongresi
(B-4) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Çelikel Bülent, 2018. Din Hizmetlerinde Din Dili. Cunda Toplantıları 1 : Din Anlatımında Din Dili Çalıştayı
2-) Çelikel Bülent, 2011. Anlamlı Yetişkin Olarak Vâiz. DİB Vaaz ve Vâizlik Sempozyumu
(C-2) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Çelikel Bülent, 2022. Benliğin İnşâsı: Ahlâk-ı Nâsırî'nin Eğitim Bakımından İçerik Analizi/. Yayın Evi: Ötüken Editör Adı: Ayşegül Büşra Paksoy
2-) Çelikel Bülent, 2014. Benliğin İnşâsı Ahlâk ı Nâsırî nin Eğitim Bakımından İçerik Analizi/. Yayın Evi: Tıbyan Yay. Editör Adı: Yok
(C-3) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Çelikel Bülent, 2008. Gazâlî ve Eğitim/. Yayın Evi: İlâhiyat Fakültesi Vakfı Yayınları, İzmir Editör Adı: Yok
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Çelikel Bülent, 2016. Klasik İslam Eğitimcileri/Gazâlî (ss. 287-308). Yayın Evi: Rağbet Yay. Editör Adı: Köylü, Mustafa; Koç, Ahmet
(C-6) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Çelikel Bülent, 2020. Fârâbi Anısına Türkiye ve Türk Dünyası Araştırmaları - II/”Yüksek Din Öğretiminde Paradigma Değişiminin Gerekliliği”. Yayın Evi: İKSAD Publishing House Editör Adı: Yunus Emre TANSÜ
2-) Çelikel Bülent, 2019. Hz. Peygamber ve Gençlik Sorunları/”Aşırı Bireycilik ve Din Eğitimi”. Yayın Evi: Palet Yayınları Editör Adı: Mehmet Bayyiğit, Mehmet Özkan, Ahmet Ali Çanakçı, Asem Abdelghany
(Ç-7) Alanında makale, kitap bölümü, kitap incelemesi, şiir, öykü vb. çevirileri
1-) Çelikel Bülent, 2014. İslam’da Eğitime Dair/Makale - Çeviri: Gazali’nin Eğitim Görüşü (Nabil Nofal, “Gazali”, Prospects: the Quarterly Review of Comparative Education, vol. XXIII, no. 3/4, 1993, ss. 519-542). Yayın Evi: Tıbyan Yay. Editör Adı: Yok
2-) Çelikel Bülent, 2014. İslam’da Eğitime Dair/Kitap Bölümü - Çeviri: Çağdaş Batı Eğitimi: İslami Eğitim ile Bir Karşılaştırma (Islamic Versus Modern Western Education (Prospects For The Future), The Institute of Middle Eastern Studies, Japan 1990, ss. 60-73.). Yayın Evi: Tıbyan Yay. Editör Adı: Yok
3-) Çelikel Bülent, 2014. İslam’da Eğitime Dair/Makale - Çeviri: Pakistan’ın Eğitim Sorunlarının Kur’ânî Çözümü (Islamic Studies, VI/4, 1967, ss. 315-326). Yayın Evi: Tıbyan Yay. Editör Adı: Yok
(Ç-8) Alanıyla ilgili çevriyazı ve sadeleştirme
1-) Çelikel Bülent, 2014. İslam’da Eğitime Dair/Makale - Sadeleştirme: Nâsır Tûsî’nin Terbiye Hakkındaki Fikri: Çocuk Terbiyesi (Mihrab, I/5, ss. 132-140, İstanbul 1340 (1924).. Yayın Evi: Tıbyan Yay. Editör Adı: Yok
2-) Çelikel Bülent, 2014. İslam’da Eğitime Dair/Makale - Sadeleştirme: Terbiyevî Bir Tetkik: İstanbul’da Yetişen İlk Filozoflarımızdan Kınalızâde Âli Efendi’nin Terbiye Hakkındaki Efkâr ve Telâkkiyâtına Bir Nazar (Mihrab, I/4, ss. 100105, İstanbul 1340 (1924).. Yayın Evi: Tıbyan Yay. Editör Adı: Yok
(D-12) Diğer ulusal yayınevi tarafından yayımlanmış kitapta editörlük
1-) Dinî Hayatımızın Temel Taşları Hanefîlik-Mâtürîdîlik-Yesevîlik Dünü-Bugünü-Yarını. 2021. Hakemlik Sayısı:
(D-15) AHCI, ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergilerde hakemlik
1-) İlahiyat Tetkikleri Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Cumhuriyet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi . 2012. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) Türkiye İlahiyat Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Turkish Studies- Comparative Religious Studies. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Üniversite Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) İslami Araştırmalar. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Yükseköğretim ve Bilim Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Anasay. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Avrasya Terim Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
11-) GİFAD Gümüşhane Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
12-) TASAVVUR: Tekirdağ İlahiyat Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Değerler Eğitimi Dergisi . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Balıkesir İlahiyat Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi: TUDEAR . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
16-) KİLİTBAHİR Çanakkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi: TUDEAR. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Pamukkale Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
19-) Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi . 2019. Hakemlik Sayısı: 1
20-) ANEMON Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi . 2019. Hakemlik Sayısı: 1
21-) Rumeli İslam Araştırmaları . 2018. Hakemlik Sayısı: 1
22-) TUDEAR Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 1
23-) Çukurova İlahiyat Fakültesi Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 1
24-) Diyanet İlmi Dergi . 2017. Hakemlik Sayısı: 2
25-) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi . 2016. Hakemlik Sayısı: 1
26-) Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi . 2014. Hakemlik Sayısı: 1
27-) MARİFE Dini Araştırmalar Dergisi . 2014. Hakemlik Sayısı: 1
28-) Değerler Eğitimi Dergisi . 2011. Hakemlik Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
4-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
5-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Değerler Eğitiminde 'Özne Olma Durumu' ve Din Eğitimindeki Uzanımları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Benliğin İnşâsı Ahlâk ı Nâsırî nin Eğitim Bakımından İçerik Analizi/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
10-) Klasik İslam Eğitimcileri/Gazâlî (ss. 287-308) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
11-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
13-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
14-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
15-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
16-) Fazlur Rahman ın Geleneksel İslâmi Eğitim Eleştirisi - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
17-) Fazlur Rahman da Eğitimin Tanımı ve Hedefleri - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Benliğin İnşâsı Ahlâk ı Nâsırî nin Eğitim Bakımından İçerik Analizi/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Din Eğitimini Sosyoloji Gözüyle Okumak - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Klasik İslam Eğitimcileri/Gazâlî (ss. 287-308) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
7-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
8-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
9-) Fazlur Rahman da Eğitimin Tanımı ve Hedefleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-8) Diğer ulusal/uluslararası kitapta yapılan atıf
1-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
2-) Değerler Eğitiminde 'Özne Olma Durumu' ve Din Eğitimindeki Uzanımları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
3-) Fazlur Rahman da Eğitimin Tanımı ve Hedefleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
4-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
5-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
6-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
7-) Anlamlı Yetişkin Olarak Vâiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
8-) Din Eğitiminin Psikolojik Temeli Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
9-) Fazlur Rahman da Eğitimin Tanımı ve Hedefleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
10-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
11-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
12-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
13-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
14-) Din Hizmetlerinde Din Dili - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
15-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
16-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
17-) Din Eğitiminin Psikolojik Temeli Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
18-) Fazlur Rahman ın Geleneksel İslâmi Eğitim Eleştirisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
19-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:
20-) Fazlur Rahman ın Geleneksel İslâmi Eğitim Eleştirisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı:
21-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı:
22-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı:
23-) Klasik İslam Eğitimcileri/Gazâlî (ss. 287-308) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı:
24-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı:
25-) Dinî Danışmanlık Psikoterapi ile Din Eğitiminin Buluşma Noktası - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı:
26-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı:
27-) Gazâlînin Dönemindeki Ulemâya Yönelttiği Eleştiriler - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı:
28-) Din Eğitiminin Psikolojik Temeli Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı:
29-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı:
30-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı:
31-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı:
32-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı:
33-) Gazâlî ve Eğitim/ - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı:
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yüksek lisans tezleri
1-) Tez Adı: İlkokul hayat bilgisi dersi öğretim programının din eğitimi bakımından değerlendirmesi. Konu: Din Eğitimi, Eğitim. NAKİYE-TOPRAK. 2019
2-) Tez Adı: Nurettin Topçu'da milli mektep fikri. Konu: Din Eğitimi. BATTAL-SARAÇOĞLU. 2019
3-) Tez Adı: Ortaokul din kültürü ve ahlâk bilgisi dersi öğretim programı ile temel dini bilgiler dersi öğretim programının karşılaştırılması. Konu: Din Eğitimi. MURAT-ARSLANDAĞI. 2015
(G-10) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük/koordinatörlük yapmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Din Eğitimi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Gazali'nin Eğitim Görüşü . 2003-2006
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Din Eğitimi . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Fazlur Rahman'ın Eğitim Anlayışı . 2000-2001
(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Hakemliği. Konu: Din Eğitimi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Lisans Düzeyindeki İlahiyat Eğitiminde Kalite Standartları. 2017-2019
(L-10) Dekanlık/Müdürlük tarafından oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)
1-) Birim Özdeğerlendirme Takım Başkanı. Muğla. . 2022
2-) Bölüm Uygulama Koordinatörü. Türkiye. . 2022
3-) Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi . Muğla. . 2022
4-) Birim Kalite Komisyonu Üyesi. TÜRKİYE/Muğla. . 2021
5-) Atama Ön Değerlendirme ve Sınav Jüri Üyeliği . TÜRKİYE/Muğla. . 2020
6-) İntibak Komisyonu Üyesi. TÜRKİYE/Muğla. . 2020
7-) Fakülte Kurulu Üyeliği, DEÜ İlahiyat Fakültesi. TÜRKİYE/İzmir . . 2016
(L-12) Bölüm Başkanlığı/Disiplinler arası ABD/ASD Başkanlığı, Dekan Yardımcılığı, Yüksekokul/Enstitü Müdür Yardımcılığı yapmak (her yıl için)
1-) Bölüm Başkanlığı, MSKÜ İslami İlimler Fakültesi (FDB). Muğla. . 2022
(L-13) Bölüm Başkan Yardımcılığı ve Anabilim/Anasanat Dalı Başkanlığı yapmak (her yıl için)
1-) Anabilim Dalı Başkanlığı. TÜRKİYE/Muğla. . 2020
2-) Bölüm Başkan Yardımcılığı, DEÜ İlahiyat Fakültesi (DKAB) . TÜRKİYE/İzmir . . 2012
(L-16) ÜAK tarafından görevlendirilen doçentlik ya da Atama ve Yükseltme başvuru dosyalarında jüri üyeliği yapmak
1-) Doçentlik Jüriliği (ÜAK) . Türkiye . . 2023
2-) Doçentlik Jüriliği (ÜAK). Muğla. . 2023
(L-2) Uluslararası sertifikalı eğitim kursuna eğitici olarak katılmış olmak
1-) Seminer: Aile ve Dini Rehberlik Bürolarında Görev Yapan Vaizler İçin Hazırlanan Hizmetiçi Eğitim Programı, TC Başbakanlık Diyanet İşleri Başkanlığı Din Hizmetleri Genel Müdürlüğü. TÜRKİYE / Ankara . . 2017
(L-3) Ulusal sertifikalı eğitim kursuna eğitici olarak katılmış olmak
1-) Çevrimiçi Seminer: Din Öğretiminde Yeni Yöntem Arayışları", İzmir MEM. Türkiye. . 2022
2-) Seminer: "Tutuklu ve Hükümlü Çocuk, Genç ve Yetişkinlerle Eğitim/İletişim", Muğla İl Müftülüğü (Ceza İnfaz Kurumlarında Görevli Personele Yönelik Eğitim Programı). TÜRKİYE/Muğla. . 2020
3-) Seminer: "Erken Çocuklukta Dini Gelişim", Menteşe Müftülüğü Hizmetiçi Eğitim Programı. Türkiye. . 2019
(L-4) Alanı ile ilgili olarak, uluslararası bilimsel/sanatsal toplantılarda davetli konuşmacı ya da panelist olmak
1-) Bilim Kurulu Üyesi: 3. Uluslararası Din Eğitimi Kongresi . Konya. . 2022
(L-5) Alanı ile ilgili olarak, ulusal bilimsel/sanatsal toplantılarda davetli konuşmacı ya da panelist olmak
1-) Konferans: Benliğin İnşası, Türk Ocakları Muğla Şubesi. Türkiye. . 2022
2-) Konferans: "Gazali'ye Göre Davranış Öncesi Psikolojik Süreç", MSKÜ İslami İlimler Fakültesi . Türkiye. . 2021
3-) Panel: "İstiklal'in Sesi: Mehmed Akif": MSKÜ İslami İlimler Fakültesi Dekanlığı. TÜRKİYE/Muğla. . 2020
4-) Oturum Başkanlığı: Uluslararası Değerler ve Semboller: Adalet Kavramı Sempozyumu, DEU İlahiyat Fakültesi. TÜRKİYE/İzmir . . 2019
5-) Panel: Güncel Sorunlar ve Yüksek Din Öğretimi Kurumları, Uşak Üniversitesi İslam Araştırmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi. TÜRKİYE/Uşak . . 2018
6-) Seminer: “Benliğin İnşası: Ahlâk-ı Nâsırî Örneği”, DEÜ Din Bilimleri Araştırma Enstitüsü. TÜRKİYE / izmir . . 2018
7-) Konferans: "Benliğin İnşâsı ve Din Eğitimi": Türk Ocakları Şehzadeler Şubesi . TÜRKİYE/Manisa. . 2018
8-) Konferans: "Eğitim, İnsan ve Din": Türk Ocakları İzmir Şubesi . TÜRKİYE/İzmir . . 2017
9-) Konferans: "Mevlânâ'da İnsan", DEÜ Mevlana Uygulama ve Araştırma Merkezi (DEUMAM). Türkiye/İzmir. . 2016
10-) Çalıştay: Türkiye'de Yüksek Din Öğretimi Çalıştayı: Sorunlar ve Gelecek, NEÜ İlahiyat Fakültesi. TÜRKİYE/Konya. . 2012
11-) Çalıştay: Değişen Dünyada Yetişkin Eğitimi, DEÜ İlahiyat Fakültesi. Türkiye. . 2004
(L-9) Rektörlük tarafından kurum içi/kurum dışı oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)
1-) Eğitim Çalıştayı. Muğla. . 2024