(A-1) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Aslan Altan Bilge, Yorulmaz Alper, Karalar Halit, 2024. Modelling primary school teachers’ acceptance of distance-based educational technologies: A post-pandemic perspective. Education and Information Technologies
(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Aslan Altan Bilge, 2022. Students’ Behavior of Asking Questions Through Narrative and Informative Texts. Journal of Education
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Aslan Altan Bilge, 2023. Experiences of Preservice Teachers on Online-Based Microteachings: New Insights for Initial Teacher Education (ITE) Programs. Asian Institute of Research
2-) Göçen Kabaran Güler, Aslan Altan Bilge, 2022. Reflections of Pre-Service Teachers on Digital Material Design After Practising Digitally-Enhanced Instructional Events. Psycho-Educational Research Reviews
3-) Tican Başaran Semra, Aslan Altan Bilge, Gündoğdu Kerim, 2022. Reformative Shift on Initial Teacher Education in Turkey: From Authority to
Autonomy. International Journal of Progressive Education
4-) Aslan Altan Bilge, 2018. Hayat bilgisi dersi kazanımlarında çocuk istismarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin değerlendirilmesi. Journal of Human Sciences
5-) Aslan Altan Bilge, Altıntaş Havva Özge, 2017. Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities. Journal of Education and Training Studies
6-) Karalar, H., Aslan Altan, B., 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
. CUMHURİYET INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION
7-) Aslan Altan, B., Göçen Kabaran, G., Kabaran, H., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazma Eğitiminde Mitik ve Romantik Anlamaya Yönelik Ders Anlatım Etkinlikleri. CUMHURİYET INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION
8-) Aslan, B., Şeker, H., 2016. Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample. Journal of Education and Learning
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Aslan Altan Bilge, Hızlı Alkan Sinem, 2023. Changing Landscapes of Teacher Quality in Initial Teacher Education: Examples from Scotland and Turkey. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
2-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2022. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SENKRON EĞİTİME KATILIMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER. Trakya Eğitim Dergisi
3-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2022. Acil uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme etkinlikleri: Öğretmen adaylarının sesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2021. How a School Can Practice an Authentic Curriculum? Theoretical and Practical
Implications. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
5-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2021. Okul Özerkliğinde Geliştirilen Ekstra Program Etkinliklerinin Yansımaları: Yeni Bir Bakış Açısı Mümkün Mü?. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Aslan Altan Bilge, 2021. Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Göçen Kabaran Güler, Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, Altıntaş Sedat, 2019. Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde. Cumhuriyet International Journal of Education
8-) Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, 2018. NEW TECHNOLOGIES IN MICROTEACHINGS: IS IT POSSIBLE FOR WEB 2.0TOOLS TO AFFECT PROSPECTIVE TEACHERS’ WEB PEDAGOGICALCONTENT KNOWLEDGE AND SELF-EFFICACY?. International Online Journal of Education and Teaching
9-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2018. How students digitally age: by gaining or losing?. İlköğretim Online
10-) Aslan Altan Bilge, 2018. Değişen Dünyada Değişen Okul. Kastamonu Eğitim Dergisi
11-) Aslan Altan Bilge, Şeker Hasan, 2017. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKSTRA PROGRAM ETKİNLİKLERİNE KATILIMLARI VEMESLEKİ KARAKTERLERİNE YANSIMALARI (MUĞLA SITKI KOÇMANÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). International Journal of Eurasia Social Sciences
12-) Uşun Salih, Aslan Altan Bilge, 2017. Öğretmen Adaylarının Eğitime Yabancılaşma Durumlarının Eğitim Programları Çerçevesinde İncelenmesi. Journal of Turkish Studies
13-) Aslan, B., Görgen, İ., 2015. Ortaokul ve Lise Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi. Turkish Studies
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Aslan Altan Bilge, 2023. INNOVATIVE PEDAGOGIES vs. ADAPTIVE TEACHING: A COMPREHENSIVE EXAMINATION FOR THE FUTURE OF EDUCATION. 4. ISPEC INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC RESEARCH
2-) Aslan Altan Bilge, 2021. DİJİTAL ÖĞRETİCİ YETERLİKLERİNDE DÖNÜŞÜM: ÖĞRETMEN ADAYLARININ
GÖRÜŞLERİ. Ahi Evran International Conference On Scientific Research
3-) Hasan Şeker, Bilge Aslan Altan, 2016. Farklı Mesleklerde Çalışanların Öğretmenlik Mesleğini Tercih Motivasyonları. III. International Eurasian Educational Research Congress
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Aslan Altan Bilge, 2021. Okula Dayalı Program Geliştirme Çalışmaları: Yaklaşımlar - Uygulamalar. IV. Uluslararası Felsefe Eğitim Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu
2-) Aslan Altan Bilge, 2021. Process of Evaluating Prospective Teachers’ Performances on Practice Teaching Course During Covid-19 Period. Ninth International Congress on Curriculum and Instruction
3-) Tican Başaran Semra, Gündoğdu Kerim, Aslan Altan Bilge, 2021. Another New Term in Initial Teacher Training: Views and Suggestions of Curriculum and Instruction Specialists. 8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING
4-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2020. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime YönelikGörüşleri. 4. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU (USEAS 2020)
5-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2020. Ortaöğretimde Öğretim Teknolojileri. 2. Uluslararası Fen, Matematik,Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
6-) Karalar Halit, Aslan Altan Bilge, 2018. Güncellenen Bilişsel Alan Taksonomisine Göre Web 2.0 AraçlarınınSınıflandırılması. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
7-) Uşun Salih, Aslan Altan Bilge, 2017. Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Eğitime Yabancılaşma Durumlarının İncelenmesi. 2. Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
8-) Aslan Altan Bilge, Karalar Halit, 2017. Teknoloji Kullanımı İlkokul Öğrencilerini Nasıl Etkiliyor?. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
9-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2017. ÇAĞDAŞ EĞİTİM AKIMLARI ÜZERİNE: ÇOCUKTAN HAREKET AKIMI. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
10-) Aslan Altan Bilge, 2017. Temel Eğitimde Güvenli Hayat ve Çocuk İstismarı. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
11-) Bilge Aslan, Hasan Şeker, 2016. Öğretmen Adaylarının Mesleki Karakterleri ve Ekstra Program Etkinlikleri (Muğla Üniversitesi Örneği). III. International Eurasian Educational Research Congress
12-) Bilge Aslan Altan, Havva Özge Altıntaş, 2016. Meslek Lisesi Öğrencilerinin Profesyonel Kimlikleri ve Ekstra Program Etkinlikleri. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
13-) Bilge Aslan, Güler Göçen Kabaran, Hasret Kabaran, 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazma Öğretiminde Mitik ve Romantik Anlamaya Yönelik Ders Anlatım Eğilimleri . 15. International Primary Education Symposium
14-) Halit Karalar, Bilge Aslan, 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Yeterliklerinin ve Öğretmen Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi. 15. International Primary Education Symposium
15-) Bilge Aslan, İzzet Görgen, 2015. Öğretmenlerin Öğretim Teknolojileri ve Materyallerine Farkındalık Düzeyleri. VII. International Congress of Educational Research
(C-2) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Şeker Hasan, Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, Altıntaş Sedat, 2023. Eğitim ve Program Üzerine: Düşünceler Yönelimler. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Hasan Şeker
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, Altıntaş Sedat, 2024. International Research in the Field of Educational Instructional Technologies/Empowering Teachers:Digital Game Design Training For Primary School Teachers Teaching with Students With Learning Disabilities. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Ebru Albayrak
2-) Aslan Altan Bilge, 2024. NEW TRENDS AND FRONTIERS IN EDUCATIONAL SCIENCES/AI-Powered Writing Tools: A Game Changer in Graduate Academic Writing. Yayın Evi: All Sciences Academy Editör Adı: DEĞİRMENCİ YAVUZ
3-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2023. International Studies in Educational Sciences/EVALUATION OF DIGITAL STORIES AS TEACHING MATERIALS OF PRESERVICE TEACHERS OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING. Yayın Evi: Serüven Yayınevi Editör Adı: Pekdağ, Bülent
4-) Bektaş Berna, Aslan Altan Bilge, 2023. International Research in Education Sciences/EXTRACURRICULAR ACTIVITIES THROUGH TECHNO-CURRICULAR ACTIVITIES: DIGITAL GAMES IN MATHS. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Özlem Afacan
5-) Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, 2022. Eğitim Bilimleri Çalışmaları/Çağdaş Eğitim Akımları Üzerine: Çocuktan Hareket Akımı. Yayın Evi: Livre De Lyon Editör Adı: Harun Şahin
6-) Aslan Altan Bilge, 2022. DİJİTAL OYUNLAR -1 :Araçlar, Metodolojiler, Uygulamalar ve Öneriler/ÖĞRETIMDE DIJITAL OYUNLAR. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Sağıroğlu, Şeref; Bülbül, Halil İbrahim; Samur, Yavuz; Kılıç, Ahmet; Küçükali, Mustafa; Bayzan, Şahin
7-) Şeker Hasan, Aslan Altan Bilge, Göçen Kabaran Güler, Altıntaş Sedat, 2020. Eğitim ve Program Üzerine Düşünceler Yönelimler. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Hasan Şeker
(D-14) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergilerde hakemlik
1-) Education and Information Technologies. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Education and Information Technologies. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Education and Information Technologies. 2023. Hakemlik Sayısı: 4
4-) The Asia-Pacific Education Researcher. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) Uluslararası Temel eğitim Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Journal of Educational Studies and Policy. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Üniversite Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
6-) African Educational Research Journal. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Psycho-Educational Research Reviews. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Psycho-Educational Research Reviews. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
12-) International Journal of Progressive Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Education Journal. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(D-8) Diğer uluslararası hakemli veya TR Dizin kapsamındaki dergilerde editör yardımcılığı, alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği (her yıl için)
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Okul Özerkliğinde Geliştirilen Ekstra Program Etkinliklerinin Yansımaları: Yeni Bir Bakış Açısı Mümkün Mü? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) NEW TECHNOLOGIES IN MICROTEACHINGS: IS IT POSSIBLE FOR WEB 2.0TOOLS TO AFFECT PROSPECTIVE TEACHERS’ WEB PEDAGOGICALCONTENT KNOWLEDGE AND SELF-EFFICACY? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Reflections of Pre-Service Teachers on Digital Material Design After Practising Digitally-Enhanced Instructional Events - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Reformative Shift on Initial Teacher Education in Turkey: From Authority to
Autonomy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Acil uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme etkinlikleri: Öğretmen adaylarının sesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) How students digitally age: by gaining or losing? - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmen Adaylarının Eğitime Yabancılaşma Durumlarının Eğitim Programları Çerçevesinde İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
8-) Ortaokul ve Lise Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
9-) Ortaokul ve Lise Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
10-) Ortaokul ve Lise Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
7-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Ortaokul ve Lise Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen Adaylarının Eğitime Yabancılaşma Durumlarının Eğitim Programları Çerçevesinde İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) How students digitally age: by gaining or losing? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Değişen Dünyada Değişen Okul - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Hayat bilgisi dersi kazanımlarında çocuk istismarına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
8-) Reformative Shift on Initial Teacher Education in Turkey: From Authority to
Autonomy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) How students digitally age: by gaining or losing? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
11-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
14-) NEW TECHNOLOGIES IN MICROTEACHINGS: IS IT POSSIBLE FOR WEB 2.0TOOLS TO AFFECT PROSPECTIVE TEACHERS’ WEB PEDAGOGICALCONTENT KNOWLEDGE AND SELF-EFFICACY? - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
3-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
5-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
6-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
9-) Ortaokul ve Lise Branş Öğretmenlerin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
12-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
13-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazma Eğitiminde Mitik ve Romantik Anlamaya Yönelik Ders Anlatım Etkinlikleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Acil uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme etkinlikleri: Öğretmen adaylarının sesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Eğitim ve Program Üzerine Düşünceler Yönelimler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Interactive Response Systems (IRS) Socrative Application Sample - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-8) Diğer ulusal/uluslararası kitapta yapılan atıf
1-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
2-) Uzaktan Eğitimde Yeni Serüven: Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
3-) Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
4-) Professional Identities of Vocational High School Students and Extracurricular Activities - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
5-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerin ve Öğretmen Özyeterliklerinin İncelenmesi
- Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
(G-7) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projelerde yürütücülük/koordinatörlük/danışmanlık yapmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Kapsayıcı toplum uygulamalarında öğretimsel etkinliklerle destek. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Öğrenme Güçlüklerine Eğlenceli Destek: Dijital Oyunlar. 2022-2023
(G-9) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede G.7 ve G.8 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: bilim. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 122B126, Yarımadanın Doğasında Bilim Ve Sanat, Bilim ve Toplum. 2022-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Dijital Oyunlarla Hazırlanan Matematik Dersine Yönelik Program Dışı Etkinlikler. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Matematik Dersine Yönelik Dijital Oyun İçerikli Program Dışı Etkinliklerin Geliştirilmesi Ve Değerlendirilmesi. 2021-2022
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: dijital öyküleme. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Dijital Ötkü Atölyesi. 2016-2016
(Ğ-9) Başvuru sahibinin alanı ile ilgili yapmış olduğu mesleki, bilimsel veya sanatsal faaliyetler dolayısıyla almış olduğu ödül
1-) Kurum Adı: . Sıtkı Koçman Araştırma Ödülü. 2024