Personel

Doç.Dr. BENGİ YURTSEVER İKİNCİ
Doç.Dr.
Bengi Yurtsever İkinci
@ E-posta
bengiyurtsever@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5745

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Mimarlık Fakültesi / Mimarlık Bölümü / Bina Bilgisi Abd

Kadro Birimi

Mimarlık Fakültesi / Mimarlık Bölümü / Bina Bilgisi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Karabük Üniversitesi Safranbolu Fethi Toker Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi Mimarlık Bölümü 2008

Yüksek Lisans

İstanbul Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Mimarlık Anabilim Dalı 2011

Doktora

Yıldız Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Mimarlık Anabilim Dalı 2017

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2018. A Secret Component In Architectural Design Studio: The “Filtering” Concept. Open House International

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Zengin Gözde, Yurtsever Bengi, 2023. Spatial transformation of remote working spaces of university students receiving studio education during the pandemic. GRID: Architecture Planning and Design Journal
2-) Yurtsever Bengi, 2022. Kentsel Yalıtılmışlık Üzerine Anlam Arayışları. International Design and Art Journal
3-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2020. Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri. MEGARON / Yıldız Technical University, Faculty of Architecture E-Journal
4-) Yurtsever Bengi, 2019. Architect As The Subject Of Change. International Refereed Journal of Design and Architecture
5-) Yurtsever Bengi, 2017. Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama. Megaron Dergisi

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Yurtsever Bengi, 2023. Mekan Algısının Dönüşümünde Gerçeklik Kavramı: Pleasantville Filminin Okuması. Bodrum Journal of Art and Design
2-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2017. The “Filtering” Concept: Blended Learning Culture in Architectural Education. US-China Education Review B
3-) Çakır Gözde, Yurtsever Bengi, 2013. An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student’s Outputs. Procedia-Social and Behavioral Sciences
4-) Yurtsever Bengi, 2012. Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education. Procedia - Social and Behavioral Sciences
5-) Yurtsever Bengi, Çakır Gözde, 2012. An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture. Procedia - Social and Behavioral Sciences
6-) Çakır Gözde, Yurtsever Bengi, 2012. An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample. Procedia - Social and Behavioral Sciences

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Yurtsever Bengi, 2020. Pandemic Process Returns: Face-to-Face and Remote Gains. The 13th International Conference of Education, Research and Inovation
2-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2015. Dilemma at Renewed Housing Zones Bomonti Sample. AMPS Housing – a Critical Perspective
3-) Yurtsever Bengi, 2015. Interior or Exterior. ARCHTHEO '15
4-) Yıldız Selin, Düzgün Hande, Yurtsever Bengi, 2015. Informal Education Experience for Architectural Students Through Art Works. IJAS (International Journal of Arts & Sciences) - International Conference for Academic Disciplines
5-) Çakır Gözde, Yurtsever Bengi, 2013. An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student s Outputs. International Conference on New Horizons in Education
6-) Çakır Gözde, Yurtsever Bengi, 2012. An Implementation of Distance Education Program For Teaching Common Necessary Courses in Formal Education Karabuk University Sample. International Conference on New Horizons in Education

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Yurtsever İkinci Bengi, 2024. The Re-Definition of Architecture Through Nature. 2. International Architectural Design Conference RIXARCH
2-) Yurtsever Bengi, Yıldırım Melek Zühre, 2023. Milas'ın Geleceğini Dijital Eğitim Ortamında Tartışmak: Gelecek 100 Yıl. 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
3-) Yurtsever Bengi, 2021. An up-to-date urban utopia theory on fragments and settlements: New-fract-in cities. 5th International Conference on 'Urban E-Planning'
4-) Yurtsever Bengi, 2020. Search For Housing Between Chaos and Minimalism: Lagom Life. AMPS The City and Complexity – Life, Design and Commerce in the Built Environment
5-) Yurtsever Bengi, 2018. Mimari Tasarım Stüdyolarında Sürece İlişkin Sorumluluk Bilincinin Oluşturulmasına Yönelik Bir Çalışma. 1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences
6-) Yurtsever Bengi, Polatoğlu Çiğdem, 2016. The Filtering Concept in Architectural Design Education. Cyprus International Conference on Educational Research
7-) Yurtsever Bengi, Çakır Gözde, 2012. An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture. World Conference on Design, Arts and Education
8-) Yurtsever Bengi, 2012. Re thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education. World Conference on Design, Arts and Education

(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Yurtsever Bengi, 2010. Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education. 22. Uluslararası Yapı ve Yaşam Kongresi: Mimarlık ve Değişim

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Yurtsever Bengi, Ulukavak Harputlugil Gülsu, Harputlugil Timuçin, 2013. Sürdürülebilir Bina Tasarımının Mimarlık Eğitim Süreci İçerisinde Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma. 11. Ulusal Tesisat Mühendisliği Kongresi
2-) Yurtsever Bengi, Sinem Kaya Akçay, 2011. Tasarım Eğitiminin Dünü Bugünü ve Geleceğinin Sinema Perspektifinden Değerlendirilmesi. Başkent Üniversitesi 1. Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyumu / Dün, Bugün, Gelecek

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Türkmenoğlu Besra İzem, Peçenek Duygu, Yurtsever Bengi, 2022. Erişilebilir Öğrenme Ortamı Üzerine Bir Araştırma: Tasarım Stüdyosunun Güncellenmesine Yönelik Model Önerileri. MSKÜ Ulusal Disiplinlerarası Öğrenci Kongresi
2-) Yurtsever Bengi, 2011. Göçten Kaynaklanan Kent Sorunlarına Yaklaşım Bütünleştirme Çalışmaları. Diyarbakır Mimarlık ve Kent Sempozyumu

(B-6) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Yurtsever Bengi, 2011. Reklamlarla Değişen Kültür: Tüketilen Kimlikler. İstanbul Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi IAPS-CSBE Network Kültür ve Mekan Toplantıları 2. Ulusal Sempozyumu
2-) Özkan Altınöz Meltem, Kaya Akçay Sinem, Yurtsever Bengi, 2011. Dere Evler. DOCOMOMO Türkiye Ulusal Çalışma Grubu Poster Sunuşları VII

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Ulukavak Harputlugil Gülsu, Harputlugil Timuçin, Yurtsever Bengi, 2014. Çanakkale Belediyesi Yeşil Yerel Yönetim ve Kültür Merkezi Binası ile Yakın Çevresinin Düzenlenmesi/. Yayın Evi: KARABÜK ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI Editör Adı: Bengi Yurtsever
2-) Ulukavak Harputlugil Gülsu, Harputlugil Timuçin, Yurtsever Bengi, 2014. Karabük Üniversitesi Demir Çelik Enstitüsü Malzeme Araştırma ve Geliştirme Merkezi MARGEM/. Yayın Evi: KARABÜK ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI Editör Adı: Bengi Yurtsever

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Yurtsever Bengi, 2023. Contemporary Manifests on Design Thinking and Practice/The Hidden Ego-Centric Approach in Architectural Education. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Gözde Zengin, Bengi Yurtsever

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Civil Engineering and Architecture. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Civil Engineering and Architecture. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) International Journal of Engineering Technologies. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
4-) bab Journal of FSMVU Faculty of Architecture and Design. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Ege Mimarlık. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Digital international journal of Architecture Art Heritage. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
7-) bab Journal of FSMVU Faculty of Architecture and Design. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Journal of Architectural Sciences and Applications. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Journal of Architectural Sciences and Applications. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
10-) A|Z ITU Journal of the Faculty of Architecture. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
11-) IDA: International Design and Art Journal. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Civil Engineering and Architecture. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Civil Engineering and Architecture. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Sanat ve Tasarım Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Sanat ve Tasarım Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Bodrum Journal of Art and Design. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Journal of Architectural Sciences and Applications. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
18-) IDA: International Design and Art Journal. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
19-) Megaron: Yıldız Technical University Faculty of Architecture E-Journal . 2022. Hakemlik Sayısı: 1
20-) GRİD - Mimarlık, Planlama ve Tasarım Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
21-) Sanat ve Tasarım Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
22-) Ege Mimarlık. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
23-) Civil Engineering and Architecture. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
24-) Ege Mimarlık. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
25-) Ege Mimarlık. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
26-) Megaron: Yıldız Technical University Faculty of Architecture E-Journal. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
27-) GRİD - Mimarlık, Planlama ve Tasarım Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
28-) Ege Mimarlık. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
29-) Sanat ve Tasarım Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
30-) Megaron. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
31-) Sanat ve Tasarım Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
32-) GRİD - Mimarlık, Planlama ve Tasarım Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Journal of Spatial Research. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Meltem: İzmir Akdeniz Akademisi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1

(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. International Journal of Interdisciplinary and Intercultural Art.

(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2023. Contemporary Manifests on Design Thinking and Practice.

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) A Secret Component In Architectural Design Studio: The “Filtering” Concept - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) A Secret Component In Architectural Design Studio: The “Filtering” Concept - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Sürdürülebilir Bina Tasarımının Mimarlık Eğitim Süreci İçerisinde Değerlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
4-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
6-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
7-) Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
3-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) A Secret Component In Architectural Design Studio: The “Filtering” Concept - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
6-) An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student’s Outputs - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
8-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
11-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Re-thinking Bauhaus on the Context of Architectural Education - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
14-) Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student’s Outputs - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
17-) Dilemma at Renewed Housing Zones Bomonti Sample - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) Mimari Tasarım Eğitiminde Eleştirel Düşünme Becerisinin Rolüne İlişkin Sorgulama - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
19-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
20-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
21-) An Assesment of Critical Thinking Skills Based Architectural Project Course in Terms of Student’s Outputs - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Mimari Tasarım Eğitiminde ”Aktif Stüdyo” Deneyimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) An Implementation of Distance Education Program for Teaching Common Necessary Courses in Formal Education: Karabuk University Sample - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) An Assessment for Interdisciplinary Education Modal Implementation of Basic Design Education in Architecture - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Hayvanlar İçin Doğada Yaşam Alanı Tasarımı.Atölye Tarihi: 13-15/10/2022. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 4007: Yarımadanın Doğasında Bilim ve Sanat (Atölye Lideri). 2022-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Erişilebilir Öğrenme Ortamı Üzerine Bir Araştırma: Tasarım Stüdyolarının Güncellenmesine Yönelik Model Önerileri. 2021-2022

(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak

1-) Kurum Adı: . Mimarca Mekan Anlatımı Metin Yarışması'nda Özel Seçki (Evren Karması). 2022
2-) Kurum Adı: . Mimarca Mekan Anlatımı Metin Yarışması'nda Özel Seçki (Sonsuz Mutluluklar Diyarı). 2021
3-) Kurum Adı: . Mimarca Mekan Anlatımı Metin Yarışması'nda Özel Seçki (Kaçıyor Muyuz?). 2020
4-) Kurum Adı: . Mimarca Mekan Anlatımı Metin Yarışması'nda Özel Seçki (Göçebe Huzursuzluk). 2019
5-) Kurum Adı: . TUCSA-TYÇD Türk Yapısal Çelik Derneği Ulusal Çelik Yapı Ödülü. 2014

(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü

1-) Mimarlık Fakültesi Dekan Yardımcılığı - 2023/2024. Türkiye. . 2023
2-) Mimarlık Fakültesi Dekan Yardımcılığı - 2022/2023. Türkiye. . 2022
3-) Mimarlık Fakültesi Dekan Yardımcılığı - 2021/2022. Türkiye. . 2021

(I-13) Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı

1-) Mimarlık Bölümü Bölüm Başkan Yardımcılığı - 2020/2021. Türkiye. . 2020
2-) Mimarlık Bölümü Bölüm Başkan Yardımcılığı - 2019/2020. Türkiye. . 2019

(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için

1-) Mimarlık Bölümü 2023/2024 Bahar Yarıyılı Verilen Dersler. Türkiye. . 2024
2-) Mimarlık Bölümü 2022/2023 Bahar Yarıyılı Verilen Dersler. Türkiye. . 2023
3-) Mimarlık Bölümü 2023/2024 Güz Yarıyılı Verilen Dersler. Türkiye. . 2023
4-) Mimarlık Bölümü 2021/2022 Bahar Yarıyılı Verilen Dersler. Türkiye. . 2022
5-) Mimarlık Bölümü 2022/2023 Güz Yarıyılı Verilen Dersler. Türkiye. . 2022
6-) Mimarlık Bölümü 2020/2021 Bahar Yarıyılı Verilen Dersler. Türkiye. . 2021
7-) Mimarlık Bölümü 2021/2022 Güz Yarıyılı Verilen Dersler. Türkiye. . 2021
8-) Mimarlık Bölümü 2020/2021 Güz Yarıyılı Verilen Dersler. Türkiye. . 2020
9-) Mimarlık Bölümü 2019/2020 Bahar Yarıyılı Verilen Dersler. Türkiye. . 2020
10-) Mimarlık Bölümü 2019/2020 Güz Yarıyılı Verilen Dersler. Türkiye. . 2019
11-) Mimarlık Bölümü 2018/2019 Bahar Yarıyılı Verilen Dersler. Türkiye. . 2019
12-) Mimarlık Bölümü 2018/2019 Güz Yarıyılı Verilen Dersler. Türkiye. . 2018

(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve

1-) Üniversite Kalite Komisyonu Üyeliği - 2023/2024. Türkiye. . 2023
2-) Üniversite Kalite Komisyonu Üyeliği - 2022/2023. Türkiye. . 2022
3-) Üniversite Kalite Komisyonu Üyeliği - 2021/2022. Türkiye. . 2021
4-) Web Sitesi Sorumluluğu - 2019/2020. Türkiye. . 2019
5-) Muybis Birim Sorumlusu. Türkiye. . 2019
6-) Web Sitesi Sorumluluğu - 2018/2019. Türkiye. . 2018

(I-2) Ulusal sanat ve tasarım yarışma jürilerinde görev almak

1-) Aura Crea Iasos Pazar Yeri ve Karşılama Merkezi Yarışması Jüri Üyeliği. Türkiye. . 2022
2-) Bodrum'da İki Meydan Bir Cadde Öğrenci Fikir Proje Yarışması Jüri Üyeliği. Türkiye. . 2021

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Uluslararası Mimarlık Araştırmaları Sempozyumu Bilim Komitesinde Görev Alma. Türkiye. . 2020

(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) DAKAM ARCHTHEO . İstanbul / Türkiye. . 2015

(S-1) Özgün yapıt, proje yada tasarımlarla kişisel etkinliklerde

1-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI /Döner sermaye ve resmi kanallardan alınmış projelerde proje ekibinde yer almak /. 2012. Karabük Üniversitesi Gençlik Merkezi
2-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI /Döner sermaye ve resmi kanallardan alınmış projelerde proje ekibinde yer almak /. 2012. Karabük Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi ve Turizm Fakültesi
3-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI /Döner sermaye ve resmi kanallardan alınmış projelerde proje yürütücüsü /. 2010. Karabük Üniversitesi Demir Çelik Enstitüsü Malzeme Araştırma Geliştirme Merkezi Tasarımı (MAR-GEM)

(S-2) Karma sanat etkinliklerine katılma.*(sergi, proje, uygulama,

1-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI /Döner sermaye ve resmi kanallardan alınmış projelerde proje yürütücüsü /. 2021. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Mavi Çatı Binası Revizyonu
2-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE VE UYGULAMA ÇALIŞMALARI /Döner sermaye ve resmi kanallardan alınmış projelerde proje ekibinde yer almak /. 2010. Karabük Üniversitesi Merkezi Derslik

(S-20-1) Sanat ve Tasarım Atölye Çalışmaları Atölye Yöneticiliği

1-) WORKSHOP /Workshop yöneticiliği /. 2022. Aura Crea Iasos Pazar Yeri ve Karşılama Merkezi Atölye/Çalıştay
2-) WORKSHOP /Workshop yöneticiliği /. 2019. What If?
3-) WORKSHOP /Workshop /. 2017. Student Hubs: New Nodes of Living
4-) WORKSHOP /Workshop /. 2014. Konut Nasıl Tasarlanır? I
5-) WORKSHOP /Workshop /. 2014. Konut Nasıl Tasarlanır? II
6-) WORKSHOP /Workshop /. 2012. Üç Boyut Düzeni

(S-7) Yapıtların, projelerin, tasarımların, uygulamaların yayınlarda yer alması (kitap, ansiklopedi, katalog, periyodik sanat dergileri, belgesel nitelikli tv yayınları, film) (Duyuru niteliğindeki yayınlar geçerli değildir.)

1-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE YARIŞMALARI /Yarışmalarda diğer ödüller /. 2022. ”Mimarca Mekan Anlatımı” Metin Yarışması / "Evren Karması"
2-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE YARIŞMALARI /. 2021. "Mimarca Mekan Anlatımı" Metin Yarışması / "Sonsuz Mutluluklar Diyarı"
3-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE YARIŞMALARI /Yarışmalarda diğer ödüller /. 2020. ”Mimarca Mekan Anlatımı” Metin Yarışması / "Kaçıyor muyuz?"
4-) MİMARLIK ANABİLİM DALLARINDA PROJE YARIŞMALARI /Yarışmalarda diğer ödüller /. 2019. ”Mimarca Mekan Anlatımı” Metin Yarışması / ”Göçebe Huzursuzluk”

Verdiği Dersler

AKD1000 2024-2025 Güz

Akademik Danışmanlık

AKD1000 2023-2024 Bahar

Akademik Danışmanlık

MİM2004 2023-2024 Bahar

MİMARLIK TARİHİ VE KURAMI III

MİM2504 2023-2024 Bahar

HESAPLAMALI TASARIM

MİM4002 2023-2024 Bahar

MİMARİ TASARIM ATÖLYESİ VIII

AKD1000 2023-2024 Güz

Akademik Danışmanlık

MİM1005 2023-2024 Güz

MİMARLIĞA GİRİŞ

MİM3001 2023-2024 Güz

MİMARİ TASARIM ATÖLYESİ V

MİM3505 2023-2024 Güz

DOĞA VE MİMARLIK

AKD1000 2022-2023 Bahar

Akademik Danışmanlık

MİM1010 2022-2023 Bahar

MİMARİ TASARIM ATÖLYESİ II

MİM1012 2022-2023 Bahar

MİMARİ İLETİŞİM TEKNİKLERİ II

MİM2004 2022-2023 Bahar

MİMARLIK TARİHİ VE KURAMI III

MİM3010 2022-2023 Bahar

STAJ III (BÜRO)

AKD1000 2022-2023 Güz

Akademik Danışmanlık

MİM1005 2022-2023 Güz

MİMARLIĞA GİRİŞ

MİM1007 2022-2023 Güz

MİMARİ TASARIM ATÖLYESİ I

MİM3501 2022-2023 Güz

SANAT VE ELEŞTİRİ