(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Erbilgin Evrim, Şahin Baki, 2021. The Effects of a Professional Development Program for Technology
Integrated Algebra Teaching. Research in Educational Policy and Management
2-) Şahin Baki, Aykaç Murtaza, 2018. Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Matematik Temel Becerileri’ne İlişkin Görüşleri Üzerindeki Etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Şahin Baki, 2016. Effect Of The Use Of Technology In Mathematics Course On Attitude A Meta Analysis Study. The Turkish Online Journal of Educational Technology
4-) Şahin, B., 2015. Opinions Of Teacher Candidates On The Gender Of Mathematics Teachers. TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
5-) Şahin, B., 2013. Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(A-3-Eski) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Şahin, T.Y., Şahin, B., Çakır, Ö.S., 2001. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenmelerini Tahmin Eden Çeşitli Değişkenler ve Tahmin Etme Güçleri. Eğitim Araştırmaları Dergisi
2-) Çakır, Ö.S., Şahin, T.Y., Şahin, B., 2000. İlköğretim 6. Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Çeşitli Değişkenlerin Öğrencilerin Duyuşsal Alanlarını Açıklama Gücü. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(A-5-Eski) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Çakır Özlem Sıla, Yelken Tuğba, Şahin Baki, 2000. İlköğretim 6. sınıf Fen Bilgisi Dersine İlişkin Bazı Değişkenlerin Öğrencilerin Duyuşsal Özelliklerini Açıklama Gücü. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Şahin Baki, 2019. SORGULAMA TEMELLİ MATEMATİK YAKLAŞIMININ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİ GELİŞTİRMELERİNE ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Şahin Baki, 2018. LEARNING MATHEMATICS WITH CREATIVE DRAMA. Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
3-) Erbilgin Evrim, Şahin Baki, Arıkan Serkan, 2015. PASTA DİLİMLERİNİN FİYATI NE KADAR. Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi (ATED)
4-) Şahin, B., 2015. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılmasına Karşı bakışlarının İncelenmesi. Yaratıcı Drama Dergisi
5-) Bulut Safure, Şahin Baki, 2003. Ortaöğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Başarılarının İncelenmesi. Eğitim ve Bilim
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Gün Hilal Kamile, Işık Osman Raşit, Şahin Baki, 2021. OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE
YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Ulusavaş, M., Şahin, B., Dündar, Ş., Çelik, Ö., 2006. Öğretmen Yetiştirme Sisteminde Çocuk Hakları Bakımından Bir Değerlendirme : Kepirtepe Köy Enstitüsü Örneği.. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,
3-) Şahin, B., 1998. İlköğretim 2. Sınıf Matematik Dersinde Toplama ve Çıkarma İşlem Tekniğinin Kavranmasında Sayıların Çözümlenmiş Şeklinden Yararlanmanın Erişiye Etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Hazer, B., Şahin, T., Bozkurt, A.İ., Şahin, B., 2000. Hazer, B., Şahin, T., Bozkurt, A.İ., Şahin, B. “Kimya Öğretiminde Kullanılan Tümevarım ve Tümdengelim İçerik Yaklaşımlarının Öğrencilerin 3 Farklı Ölçme Aracı Üzerindeki Başarılarına Etkisi” . H.Ü. Eğitim Fakültesi, 455-460, Ankara, 6-8 Eylül 2000.. IV. Fen Bilimleri Kongresi 2000
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Şahin Baki, 2021. Uzaktan Eğitimde Yaratıcı Drama Yönteminin Matematik Öğretiminde Kullanılmasına Bir Örnek. 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu
2-) Şahin Baki, 2021. Sınıf Öğretmenlerinin Geometri Öğretimine İlişkin Görüşleri. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Bulut Safure, Şahin Baki, 2017. Comparisons of Instructional Approaches of Elementray SchoolMathematics Curricula of 1998 and 2009. International Conference on Mathematics and Mathematics Education
4-) Şahin Baki, Bulut Safure, Erbilgin Evrim, 2016. Matematik Öğretmenlerinin Matematik Problemi Kurma Süreçlerini Kullanmadaki Performansları. III.International Eurasian Educational Research Congress
5-) Şahin Baki, 2015. İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmenlerinin Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi Silindir Problemi Örneği. VII. İnternational Congress of Educational Research
6-) Şahin Baki, 2007. İçerde Neler Oluyor: Yeni İlköğretim Matematik Programının Uygulandığı İlköğretim 1-5.Sınıf Matematik Derslerinin İşlenişine Bir Bakış. XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
7-) Şahin Baki, 2004. Matematik Dersinde Kavram Haritası Yöntemini Kullanarak Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesine İlişkin Bir Araştırma. VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan
ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Şahin, B., 2009. How Does Gender Affect The Preference of Being A Maths Teachers? Views From Pre-Service And In-Service Turkish Maths Teachers And Turkish Society. . The First International Congress of Educational Research
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Çakır, Ö.S., Şahin, B., Şahin, T., 2000. Çakır, Ö.S., Şahin, B., Şahin, T. “ Türkiye’de Farklı Coğrafi Bölgelerde Bulunan Okullardaki Öğrencilerin Fen Bilgisi Dersindeki Kişisel, Bilişsel, Duyuşsal ve Sosyal Açıdan Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi” . H.Ü. Eğitim Fakültesi, 201-206, Ankara, 6-8 Eylül 2000.. IV. Fen Bilimleri Kongresi 2000
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Şahin, B., 2013. Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Sayılar Öğrenme Alanındaki Okur Yazarlık Düzeyleri ile Kavram Yanılgıları. 12. Matematik Sempozyumu
2-) Şahin Baki, 2013. Toplumda Matematik. 12.Matematik Sempozyumu
3-) Şahin, B., Serçeler, Ö., Atmaca, S., Akgüller, Ö., Bozkurt, B., 2008. Anadolu Güzel sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Matematik ve Müzik Arasındaki İlişkileri Bilmelerinin Matematik Öğrenmelerine Etkisi Nedir?. 7. Matematik Sempozyumu
4-) Şahin, B., 2006. İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Programında Okutulmakta Olan Temel Matematik Derslerinin İçerikleri İle Öğretim Yöntemlerine Eleştirel Bir Bakış13-15 Eylül 2006.. XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
5-) Bulut, S., Şahin, B., 2000. 1. Bulut, S., Şahin, B. “Orta Öğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Yeterliliklerinin İncelenmesi” . H.Ü. Eğitim Fakültesi, Ankara, 6-8 Ekim 2000.. IV. Fen Bilimleri Kongresi 2000
6-) Şahin, B., Çakır, Ö.S., Şahin, T., 1998. İlköğretim Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutum Ölçeği. III. Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu,
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Arıkan Ahmet, Çetinkaya Ömer Faruk, Sezen Yüksel Nazan, Cantürk Günhan Berna, Dinçer Aksoy Behiye, Demircioğlu Handan, Kartalcı Sabiha, Boz Yaman Burçak, Köse Gülşad, Eroğlu Tuğçem, Pekel Tuğba, Halıcıoğlu Sait, Özcan Ayşe Çiğdem, Köse Handan, Dişlek Dilara, Çakıroğlu Erdinç, Dost Şenol, Ercan Selami, 2023. Türkiye'de Matematik Eğitimi: Sorunlar, Çözüm Önerileri ve İyi Örnekler/Ortaokullarda Matematiksel Kavramları Öğrenirken ve Öğretirken Yaşanan Sorunlar. Yayın Evi: Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü Editör Adı: Arıkan, Ahmet
2-) Aykaç Necdet, Çelik Özkan, Yıldırım Kasım, Ulubey Özgür, Korkut Perihan, Keskin Meryem Çolak, 2021. İlkokulda Drama Uygulama Örnekleri/Matematik Dersinde Drama Uygulamaları. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Aykaç Necdet
3-) Şahin Baki, Aypay Ahmet, Cemaloğlu Necati, Sarpkaya Ruhi, Tomul Ekber, Baştürk Ramazan, Ellez Ahmet Murat, Yolcu Hüseyin, Karakaya İsmail, Turgut Yıldız, 2014. Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji. Yayın Evi: Anı Editör Adı: Abdullah Tanrıöğen
4-) Aypay, A., Cemaloğlu, N., Sarpkaya, R., Ellez, A., Şahin, B., Tomul, E., Yolcu, H., Karakaya, İ., Baştürk, R., Turgut, Y., 2009. Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA . Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Abdullah Tanrıöğen
(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik
1-) Eğitim Araştırmaları(Eurasian Journal of Educational Research). 2022. Hakemlik Sayısı: 4
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Turkish Journal of Education(Turje). 2015. Hakemlik Sayısı: 2
(D-13) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce
desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve
panelistlik
1-) ATED(Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi). 2016. Hakemlik Sayısı: 1
(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü
1-) 7. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı, Pasifik Yayıncılık, Eylül 2007 / Ankara - 2007
2-) 7. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı, Pasifik Yayıncılık, Eylül 2007 / Ankara - 2007
3-) 5. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
4-) 5. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
5-) 5. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
6-) 4. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
7-) 4. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
8-) 4. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
9-) 3. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
10-) 3. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
11-) 3. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
12-) 2. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
13-) 2. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
14-) 2. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
15-) 1. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
16-) 1. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
17-) 1. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Ortaöğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Başarılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
3-) The Effects of a Professional Development Program for Technology
Integrated Algebra Teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) The Effects of a Professional Development Program for Technology
Integrated Algebra Teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
5-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE
YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
8-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
9-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
10-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
11-) SORGULAMA TEMELLİ MATEMATİK YAKLAŞIMININ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİ GELİŞTİRMELERİNE ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
13-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
14-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
15-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
16-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
17-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
4-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 9
5-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
6-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
7-) Opinions Of Teacher Candidates On The Gender Of Mathematics Teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
9-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 5
10-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 7
11-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
13-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE
YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
5-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 7
6-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
7-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 7
10-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretmen Adaylarının “Matematik Öğretmeni”, “Matematik” ve “Matematik Dersi” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
12-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). Drama Temelli Aktif Öğretim Yöntemleri ile Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Becerilerinin Geliştirilmesi .. 2015-2015
(G-6) TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve
tamamlanan projelerde görev (araştırmacı, eğitmen,
danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Teknolojinin Cebir Öğretimine Entegrasyonu. 2014-2014
(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
yürütücülük
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. İlkokulda Van Hiele Geometrik Gelişim Düzeylerini kullanarak Yapılan Geometri Öğretimlerinin Etkililiği. 2017-2022
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Japon Ders Araştırması Türkiye’de Nasıl Çalışır? . 2013-2016
(I-13) Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı
1-) İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı ABD Başkanlığı. Türkiye. . 2023
2-) İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı ABD Başkanlığı. . . 2022
3-) Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı. . . 2008
4-) Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı. . . 2007
5-) Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı. Türkiye. . 2006
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) Müzik ve Matematik. Türkiye. . 2008
2-) Değişen Matematik Dersi Müfredatı. Türkiye. . 2007
3-) Yenilenen İlköğretim Matematik Programlarını Paylaşım. Türkiye. . 2006