(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Terzi Onur, Türken Ayşe Gülgün, 2020. Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma. Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Marangoz Mehmet, Türken Ayşe Gülgün, 2018. Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi. Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2024. Pazarlama Perspektifinden Dijital Bağımlılık Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2022. Pazarlama Alanına Güncel Bir Bakış: Sürdürülebilir Pazarlama ve Tüketici Yenilikçiliği Kavramlarına Yönelik Bir Bibliyometrik Analiz. INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE / ULUSLARARASI KORKUT ATA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Terzi Onur, Türken Ayşe Gülgün, 2018. Banka Müşterilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma. 3. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi / 3. Congress of International Applied Social Sciences
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Türken Ayşe Gülgün, Fırat Aytekin, 2023. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXIV/SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMAYA YÖNELİK KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Doç. Dr. Arzu Kazaz
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Dijitalleşen Dünyada Dijital Okuryazarlık: Banka Müşterileri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Bilinçaltı Reklamcılık ve Tüketicilerin Satın Alma Niyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1