Personel

Doç.Dr. AYŞE ÇELİK YETİM
Doç.Dr.
Ayşe Çelik Yetim
@ E-posta
aysecelik@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5403 , 0252 211 5410

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Fethiye İşletme Fakültesi / Turizm İşletmeciliği Bölümü / Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı

Kadro Birimi

Fethiye İşletme Fakültesi / Turizm İşletmeciliği Bölümü / Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Gazi Üniversitesi Ticaret Turizm Eğitim Fakültesi Seyahat İşletmeciliği ve Turist Rehberliği Öğretmenliği 2007

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Eğitimi 2009

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği ABD 2013

Yayin Bilgileri

(A-1) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Onur Neslihan, Çelik Yetim Ayşe, Güven Yiğit, Gözen Ebru, Özilhan Özbey Derya, Coşkun Değirmen Gül, 2024. Employer Brand Attractiveness and Organizational Commitment: The Moderating Role of Organizational Support. Sustainability
2-) Akbulut Onur, Çelik Tunahan, Ekin Yakın, Çelik Yetim Ayşe, 2024. A Research on Fethiye Babadag Commercial Tandem Paragliding Participants within the Scope of Experiential Tourism. Journal of Outdoor Recreation and Tourism

(A-3) AHCI kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Çelik Yetim, A., 2016. Paragliding accidents and injuries in Baba Mount Recreation Centre a cross sectional study. International Journal of Sport Studies

(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Ürkmezer Miray, Çelik Yetim Ayşe, 2023. Turizm Sektöründe Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Satın Alma Niyetine Etkisi Üzerine Bir Araştırma: Sarıgerme Örneği. Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi (SAKTAD)
2-) Hacıoğlu, Tülay Ve Ç. Yetim A., 2019. Sorumlu Turizm Algısının Turist Davranışlarına Etkileri: Fethiye Destinasyonuna Yönelik Bir Araştırma. Turizm Araştırma Dergisi
3-) Çelik Yetim Ayşe, 2017. Determining the benefits of adventure tourism from a providers’ perspective in Fethiye. Global Journal of Business, Economics and Management: Current Issues
4-) Çelik Yetim, A., Atlay Işık, D., 2016. Sosyal Amaç Bağlantılı Etkinliklere Katılımı Etkileyen Başlıca Motivasyon Faktörleri Fethiye Yaşam İçin Yarış Örneği. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
5-) Çelik Yetim, A., Umur, M., 2016. Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi Göreme Açık Hava Müzesi. Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
6-) Gavcar, E., Çelik Yetim, A., 2015. Paydaş Bakış Açısı ile Yeni Kuruluş Yeri Seçimi: Fethiye Sanayi Sitesi Örneği. Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal
7-) Çelik Yetim, A., 2015. Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
8-) Oral, S., Çelik Yetim, A., 2014. Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
9-) Çelik, A., 2014. A Focus on Far Eastern Tourists-Tour Operator Selection Criteria. İşletme Araştırmaları Dergisi
10-) Çelik, A., Göçmen, Z., 2013. Yerel Yönetim Bakış Açsıyla Etkinlik Turizmi Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
11-) Oral, S., Çelik, A., 2013. Türkiye’ye Gelen Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi

(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Şen, N., Çelik Yetim, A., Bilici, N., 2014. KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Meydan Uygur, S., Çelik, A., 2010. Etkinlik Turizminin Algılanan Sosyo-Ekonomik Etkilerini Belirlemeye Yönelik İstanbul Destinasyonunda Bir Araştırma. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi

(B-1) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni CPCI’da basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Çelik Yetim Ayşe, Gök Mediha, 2018. Paragliding Experience: Ölüdeniz Babadağ Sample. Innovation and Global Issues in Social Sciences
2-) Çelik Yetim Ayşe, Tülay Hacıoğlu, 2018. Restoranlarda Kullanılan Duyusal Marka Stratejileri: Balık Restoranlarına Yönelik Bir Uygulama. Innovation and Global Issues in Social Sciences III
3-) Çelik Yetim, A., Şen, N., 2016. Erzincan İlinin Macera Turizmi Potansiyelinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. I. Uluslararası Erzincan Sempozyumu
4-) Akbulut, O., Ekin, Y., Çelik Yetim, A., 2016. Residents Attitudes Toward Screen Tourism A Case Study of Bozuyuk Muğla Turkey. The 7th MAC 2016
5-) Çelik Yetim, A., Atlay Işık, D., 2015. Sosyal Amaç Bağlantılı Etkinliklerin Sosyal Girişimcilik Kapsamında Değerlendirilmesi: Fethiye Yaşam İçin Yarış Örneği. II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
6-) Çelik Yetim, A., Umur, M., 2015. Müze Deneyimi: Göreme Açık Hava Müzesi Örneği . 1. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu
7-) Çelik Yetim, A., 2015. Macera Turizmi ve Risk: Fethiye Destinasyonu Üzerine Bir Değerlendirme . 1. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu
8-) Çelik Yetim, A., 2015. Adventure Tourism Motivation: A Case of Fethiye. 4th World Conference on Business, Economics and Management

(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Çelik, A., 2014. Kongre Deneyimini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi
2-) Çelik, A., 2014. Erciyes Dağının Etkinlik Turizmi Bağlamında Değerlendirilmesi. III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi
3-) Meydan Uygur, S., Çelik Yetim, A., 2008. A Case Study to Determine The Effects of Heritage Tourism Attractions to Food and Beverage Aimed Tourists’ Buying Decision. International Tourism Conference 2008, Cultural and Event Tourism: Issues & Debates

(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Çelik Yetim Ayşe, 2016. Determining the Benefits of AdventureTourism from a Providers Perspective in Fethiye. 5th World Conference on Business, Economics & Management
2-) Çelik Yetim Ayşe, Meydan Uygur Selma, 2016. Entrepreneurial Marketing An Explotory Study in The Adventure Tour Operators. 5th World Conference on Business, Economics & Management
3-) Çelik Yetim, A., Özekin, M., 2015. A Research on Determining The Environmental Impact of Adventure Tourism. 4th World Conference on Business, Economics and Management
4-) Çelik, A., 2014. Deneyimsel Pazarlama: Tur Operatörlerine Yönelik Bir Uygulama. VII. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi

(B-4) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Şahin Faruk, Atlay Işık Derya, Çelik Yetim Ayşe, 2019. Hizmet Çalışanlarının Duygusal Zekâsının Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Çok Düzeyli Bir Analiz. 24. PPAD Pazarlama Kongresi
2-) Çelik Yetim, A., Akbulut, O., 2015. Fethiye'de Yamaçparaşütü Aktivitesinin Sürdürülebilirliği ve Rekabetçilik Analizi. Doğu Karadeniz Bölgesi Sürdürülebilir Turizm Kongresi
3-) Oral, S., Çelik, A., 2013. Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma. 14. Ulusal Turizm Kongresi
4-) Çelik, A., 2012. Destinasyon Pazarlamasında Etkinlik Turizminin Kullanılması: Yahyalı Örneği. I. Ulusal Yahyalı Sempozyumu
5-) Çelik, A., Göçmen, Z., 2010. Turistleri Etkinliklere Yönelten Motivasyonlar: İzmir İli Yerel Yönetimler Üzerine Bir Araştırma. 11.Ulusal Turizm Kongresi
6-) Meydan Uygur, S., Çelik, A., 2009. Etkinlik Turizminin Destinasyon Pazarlaması Üzerindeki Etkilerinin Ortaya Çıkarılmasına Yönelik Olarak İstanbul İlinde Bir Uygulama. 10. Ulusal Turizm Kongresi

(B-5) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Çelik, A., 2010. Destinasyon Pazarlama Unsuru Olarak Etkinlikler ve Etkileri-İstanbul Örneği. V. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi

(C-4) BKCI veya SENSE kategorisinde kitapta bölüm

1-) Şen Necibe, Çelik Yetim Ayşe, 2024. Theories and Practices in Tourism, Marketing and Management/Digital Transformation and Environmental Sustainability in Tourism Businesses. Yayın Evi: Peterlang Editör Adı: YAZICIOĞLU İRFAN, IŞIN ALPER, YAYLA ÖZGÜR, OĞAN YENER, YALÇIN EREN

(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm

1-) Çelik Yetim Ayşe, 2022. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama/Yiyecek İçecek İşletmelerinde 7P. Yayın Evi: Paradigma Akademi Editör Adı: Prof. Dr. Burhanettin ZENGİN, Dr. Muhammed TAŞ
2-) Çelik Yetim Ayşe, Ürkmezer Miray, 2021. Turizmde Yönetim ve Pazarlama Çalışmaları/KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK KAPSAMINDA SARIGERME’DEKİ OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Yayın Evi: Çizgi Yayınevi Editör Adı: Ebru Gözen
3-) Şen Necibe, Çelik Yetim Ayşe, 2018. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar -6/Turist Rehberleri Odalarında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Türkan Erdoğan Yıldırım Atayeter, Sevcan Yıldız
4-) Hacıoğlu Tülay, Çelik Yetim Ayşe, 2018. Sosyal ve Beşeri Bilimlere Dair Araştırma Örnekleri/Sorumlu Turizm Üzerine Bir LiteratürÇalışması. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Ali ACARAVCI
5-) Çelik Yetim Ayşe, 2018. Sosyal ve Beşeri Bilimlere Dair Araştırma Örnekleri/Macera Turizmi Motivasyonu: Yamaç Paraşütü Örneği. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Ali ACARAVCI
6-) Meydan Uygur Selma, Çelik Yetim Ayşe, 2016. Stratejik Yönetimde Güncel Konular/Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: AKYAY UYGUR
7-) Karamustafa Kurtuluş, Güllü Kenan, Çelik Ayşe, 2013. Sağlık Turizmi/Sağlık Turizmi İşletmelerinde Tutundurma. Yayın Evi: Siyasal Kitabevi Editör Adı: Prof. Dr. Dilaver Tengilimoğlu

(D-15) AHCI, ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergilerde hakemlik

1-) International Journal of Contemporary Hospitality Management . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Journal of Contemporary Hospitality Management. 2023. Hakemlik Sayısı: 1

(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik

1-) Tourism and Recreation. 2024. Hakemlik Sayısı: 1

(D-17) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki dergilerde hakemlik

1-) Journal of Tourism Intelligence and Smartness. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Business & Management Studies: An International Journal. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 2

(D-18) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve panelistlik

1-) Üniversite Öğrencilerinin Doğal ve Kültürel Miras Farkındalıklarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma. 2014. Hakemlik Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Determining the benefits of adventure tourism from a providers’ perspective in Fethiye - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Yerel Yönetim Bakış Açsıyla Etkinlik Turizmi Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Türkiye’ye Gelen Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Residents Attitudes Toward Screen Tourism A Case Study of Bozuyuk Muğla Turkey - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
6-) Türkiye’ye Gelen Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkiye’ye Gelen Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
3-) Türkiye’ye Gelen Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
2-) Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) Yerel Yönetim Bakış Açsıyla Etkinlik Turizmi Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Determining the benefits of adventure tourism from a providers’ perspective in Fethiye - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Determining the benefits of adventure tourism from a providers’ perspective in Fethiye - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
7-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
8-) Paragliding accidents and injuries in Baba Mount Recreation Centre a cross sectional study - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) Yerel Yönetim Bakış Açsıyla Etkinlik Turizmi Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
10-) Türkiye’ye Gelen Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
11-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
12-) Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
3-) Etkinlik Turizminin Algılanan Sosyo-Ekonomik Etkilerini Belirlemeye Yönelik İstanbul Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Determining the benefits of adventure tourism from a providers’ perspective in Fethiye - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Erzincan İlinin Macera Turizmi Potansiyelinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi Göreme Açık Hava Müzesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
7-) Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi Göreme Açık Hava Müzesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Etkinlik Turizminin Algılanan Sosyo-Ekonomik Etkilerini Belirlemeye Yönelik İstanbul Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Sorumlu Turizm Algısının Turist Davranışlarına Etkileri: Fethiye Destinasyonuna Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
10-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
11-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
12-) Türkiye’ye Gelen Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
13-) Türkiye’ye Gelen Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
14-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
15-) Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi Göreme Açık Hava Müzesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
17-) Türkiye’ye Gelen Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
18-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
19-) Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi Göreme Açık Hava Müzesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
20-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
21-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 6
22-) Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi Göreme Açık Hava Müzesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
23-) Türkiye’ye Gelen Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
24-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
25-) Etkinlik Turizminin Algılanan Sosyo-Ekonomik Etkilerini Belirlemeye Yönelik İstanbul Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Sorumlu Turizm Algısının Turist Davranışlarına Etkileri: Fethiye Destinasyonuna Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
3-) Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye’ye Gelen Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
5-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
6-) Etkinlik Turizminin Algılanan Sosyo-Ekonomik Etkilerini Belirlemeye Yönelik İstanbul Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) Erzincan İlinin Macera Turizmi Potansiyelinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Erzincan İlinin Macera Turizmi Potansiyelinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yüksek lisans tezleri

1-) Tez Adı: KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİNİN ALGILANAN DEĞER, MÜŞTERİ TATMİNİ VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SARIGERME'DEKİ OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Konu: Kurumsal Sosyal Sorumluluk. MİRAY-ÜRKMEZER. 2020
2-) Tez Adı: Turistlerin sorumlu turizm algıları üzerine bir araştırma: Fethiye örneği. Konu: Turizm. TÜLAY-HACIOĞLU. 2018
3-) Tez Adı: Turistlerin Sorumlu Turizm Algıları Üzerine Bir Araştırma: Fethiye Örneği. Konu: Turizm. Tülay-Hacıoğlu-Hacıoğlu. 1900

(G-1) Uluslararası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış projede yürütücülük/koordinatörlük yapmak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Ulusal Ajans Hayat Boyu Öğrenme Programının Hazırlık ziyareti projesi kapsamında Mobility for People in the Labour Market Hospitality Sector isimli proje için Danimarka da bulunan ortak ev sahipliğinde proje hazırlama konusunda görüşmeler yapılmıştır . Proje Türü: Avrupa Birliği. Mobility for People in the Labour Market Hospitality Sector 2012 1 TR1 LEO06 42661 Hazırlık Ziyareti Danimarka. 2012-2012

(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Hizmet çalışanlarının duygusal zekâsı, algılanan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti. 2019-2020

(G-12) Tamamlanmış TÜBİTAK 2209-A ve 2209-B projelerinde görev almak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: TUBİTAK 2209A . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TUBİTAK 2209A Sarıgerme Destinasyonunda Yer Alan Turizm İşletmelerinin Geri Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik Çalışmalarının Belirlenmesi. 2022-2024

(G-2) Uluslararası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış projede araştırmacı almak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: Termal turizmin gelişimi ve pazarlama uygulamaları.. Proje Türü: Avrupa Birliği. Leonardo Da Vinci - PLM "Development of Thermal Tourism and Marketing Applications". 2008-2008

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: Termal Turizm Pazarlama Uygulamaları. Proje Türü: AB. Development of Thermal Tourism and Marketing Applications, İtalya, LDV Hareketlilik PLM, LLP-LDV-PLM-07-TR-0250. 2008-2008

(G-4-Eski) TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman vb, olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Turizm ve Otel İşletmeciliği, Turizm, Yenilik, Kış Turizmi, Sağlık Turizmi, Pazarlama,. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 14. ULUSAL TURİZM KONGRESİ. 2013-2014
2-) Mobility for People in the Labour Market-Hospitality Sector, Hazırlık Ziyareti- Danimarka, 2012-1-TR1-LEO06-42661 - 2012

(G-7) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projelerde yürütücülük/koordinatörlük/danışmanlık yapmak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: 14 Ulusal Turizm Kongresi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. 14 Ulusal Turizm Kongresi. 2013-1900

(G-8) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede araştırmacı olmak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Turizm ve Otel İşletmeciliği, Turizm, Yenilik, Kış Turizmi, Sağlık Turizmi, Pazarlama, . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. 14. ULUSAL TURİZM KONGRESİ. 2013-2014
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: V Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi. Proje Türü: Diğer (Ulusal). V Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi. 2010-2010

(I-16) Yürütülen disiplin/ceza araştırma ve soruşturmalar

1-) Yürütülen Soruşturmalar. . . 2019

(I-18) Ulusal Hakemsiz Makaleler

1-) Turizm E Bülteni . Ankara. . 2022

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) 14. Ulusal Turizm Kongresi, Düzenleme Kurulu Üyesi, KAYSERİ, TÜRKIYE, Aralık 2013. Kayseri. . 2013
2-) V. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Düzenleme Kurulu Üyesi, NEVŞEHİR, TÜRKIYE, Mayıs 2010. Kapadokya. . 2010

(L-12) Bölüm Başkanlığı/Disiplinler arası ABD/ASD Başkanlığı, Dekan Yardımcılığı, Yüksekokul/Enstitü Müdür Yardımcılığı yapmak (her yıl için)

1-) Dekan Yardımcılığı. . . 2024
2-) Bölüm Başkanlığı. . . 2020
3-) Bölüm Başkanlığı. . . 2019
4-) Bölüm Başkanlığı. . . 2018

(L-13) Bölüm Başkan Yardımcılığı ve Anabilim/Anasanat Dalı Başkanlığı yapmak (her yıl için)

1-) Turizm İşletmeciliği ABD Başkanlığı. . . 2020
2-) Turizm İşletmeciliği ABD Başkanlığı. . . 2019
3-) Turizm İşletmeciliği ABD Başkanlığı. . . 2018
4-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2017
5-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2016
6-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2015

(L-16) ÜAK tarafından görevlendirilen doçentlik ya da Atama ve Yükseltme başvuru dosyalarında jüri üyeliği yapmak

1-) Dr. Öğretim Üyesi Atama Dosyası Jüri Üyeliği. . . 2022

(L-5) Alanı ile ilgili olarak, ulusal bilimsel/sanatsal toplantılarda davetli konuşmacı ya da panelist olmak

1-) “Kış Turizmi ve Erciyes Mastır Planı” Turizm Haftası Açılış Konferansı, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, 15 Nisan 2013, Kayseri. . Türkiye. . 1900
2-) “Kültür Turizmi-Kayseri Örneği” Turizm Haftası Açılış Konferansı, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, 17 Nisan 2012, Kayseri. . Türkiye. . 1900
3-) “Butik Otelcilik-Kavramlar ve Tarihsel Gelişimi: Dünyadaki Uygulamalar” Butik Otelcilik ve Erciyes Dağı Uygulaması Paneli, Turizm Haftası Etkinlikleri, ERÜ Turizm Fakültesi Paneli, 18 Nisan 2012, Kayseri.. . . 1900

Verdiği Dersler

AKD1000 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Akademik Danışmanlık

TUİ1020 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Türkiye Turizm Coğrafyası

TUİ2014 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Turizm Pazarlaması

TUİ2503 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Kat Hizmetleri Yönetimi

TUİ3509 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Etkinlik Yönetimi

TUİ4006 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Destinasyon Yönetimi

TUİ4509 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Turizmde Etik

TUİ4516 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Sürdürülebilir Turizm

TUİ2503 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Kat Hizmetleri Yönetimi

TUİ2503 2024-2025 Güz

Kat Hizmetleri Yönetimi

TUİ3509 2024-2025 Güz

Etkinlik Yönetimi

TUİ4509 2024-2025 Güz

Turizmde Etik

UİT 5525 2024-2025 Güz

Uluslararası Etkinlik Yönetimi

UİT 6527 2024-2025 Güz

Destinasyon Yönetimi

TUİ1020 2023-2024 Bahar

Türkiye Turizm Coğrafyası

TUİ2014 2023-2024 Bahar

Turizm Pazarlaması

TUİ4006 2023-2024 Bahar

Destinasyon Yönetimi

UİT 5522 2023-2024 Bahar

Destinasyon Pazarlaması ve Farklılaşma

TUİ2009 2023-2024 Güz

Pazarlamanın Temel İlkeleri

TUİ3509 2023-2024 Güz

Etkinlik Yönetimi

TUİ4509 2023-2024 Güz

Turizmde Etik

UİT 5525 2023-2024 Güz

Uluslararası Etkinlik Yönetimi

TUİ1020 2022-2023 Bahar

Türkiye Turizm Coğrafyası

TUİ2014 2022-2023 Bahar

Turizm Pazarlaması

TUİ3012 2022-2023 Bahar

Meslek Stajı (40 İşgünü)

TUİ4006 2022-2023 Bahar

Destinasyon Yönetimi

UİT 5522 2022-2023 Bahar

Destinasyon Pazarlaması ve Farklılaşma

TUİ2503 2022-2023 Güz

Kat Hizmetleri Yönetimi

TUİ3509 2022-2023 Güz

Etkinlik Yönetimi

TUİ4509 2022-2023 Güz

Turizmde Etik

UİT 5525 2022-2023 Güz

Uluslararası Etkinlik Yönetimi