Personel

Prof.Dr. AYCAN ÇİÇEK SAĞLAM
Prof.Dr.
Aycan Çiçek Sağlam
@ E-posta
aycancicek@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5707

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi ve Planlaması Haziran 1992

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enst. Eğitim Yönetimi ve Teftişi 1996

Doktora

Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enst. Eğitim Yönetimi ve Teftişi 2002

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Çiçek, A., Güvercin, D., 2016. Teacher burnout - an evaluation according to demographic, organizational and personal variables. ICLEL 2015: 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL (Proceedings Book)

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Özten İlke, Çiçek Sağlam Aycan, 2023. The Relationship Between Dark Leadership Behaviors of School Principals and Organizational Power Distance Perceptions of Teachers. The Excellence in Education Journal
2-) Çiçek Sağlam Aycan, Akbaş Günday, 2020. Yabancı Dil Dersi Öğretmenlerinin Motivasyon Düzeylerini Etkileyen Yönetimsel ve Örgütsel Faktörler. Atlas Journal
3-) Iliman Püsküllüoğlu Elif, Türkkaş Anasız Burcu, Çiçek Sağlam Aycan, 2019. The Supervisor Selection, Assignment and Training Processes in Education System of Turkey. Educational Process
4-) Çiçek Sağlam Aycan, Emir Ali, 2018. Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişki. Researcher: Social Science Studies
5-) Çiçek Sağlam, A., Yüksel, A., 2015. Liselerde görev yapan öğretmen ve yöneticilerin örgütsel sessizliğe ilişkin görüşleri” (The views of managers and teachers working in high schools about organizational silence). Turkish Studies Academic Journal
6-) Çiçek Sağlam, A., Özsezer, S., 2015. LİSELERDE OKUL YÖNETİMLERİNİN KRİZ YÖNETME BECERİLERİNE İLİSKİN ÖĞRETMEN GÖRÜSLERİ. ELECTRONIC JOURNAL OF EDUCATION SCIENCES
7-) Çiçek Sağlam, A., Büyükuysal, E., 2013. Üniversite son sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme düzeyleri ve eleştirel düşünmenin önündeki engeller (Critical thinking levels of senior students at education faculties and their views on obstacles to critical thinking). Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi

(A-3-Eski) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Çiçek Sağlam Aycan, 2013. Critical thinking levels of senior students at education faculties and their views on obstacles to critical thinking. International Journal of Human Sciences
2-) Çiçek Sağlam Aycan, 2011. Akademik personelin sosyo-demografik özelliklerinin tükenmişlik düzeyleri ile ilişkisi.. MKÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(A-4) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar

1-) Özten İlke, Çiçek Sağlam Aycan, 2023. Karanlık Liderlik Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. IBAD Sosyal Bilimler Dergisi IBAD Journal of Social Sciences

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Kahya Orhan, Çiçek Sağlam Aycan, 2019. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Psikolojik Güçlendirilmelerinin Örgütsel Sessizlik Davranışları Üzerindeki Etkisi. Eğitimde Kuram ve Uygulama
2-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Çiçek Sağlam Aycan, 2018. The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy. Journal of Educational Sciences Research
3-) Çiçek Sağlam Aycan, Yorulmaz Yılmaz İlker, Türkkaş Anasız Burcu, Çolak İbrahim, Dumlu Nahide Nur, 2018. Prediction of academic staffs’ organizational silence through their power distance perceptions. ÜNİVERSİTEPARK Bülten
4-) Çiçek Sağlam Aycan, Geçer Ali, Bağ Derya, 2017. Training and appointing processes of school leaders in developed and developing countries: how is the situation in Turkey?. Universal Journal of Educational Research
5-) Çiçek Sağlam Aycan, Çankaya İbrahim Halil, Üçer Hakan, Çetin Muhammet, 2017. The effect of ınformation literacy on teachers’ critical thinking tendencies.. Journal of Education and Learning
6-) Çiçek Sağlam Aycan, Emirbey Ali Rıza, 2017. Okul yöneticilerinin etik liderlik davranışları ile öğretmen motivasyonu arasındaki ilişki. Tidsad (Türkİslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi
7-) Çiçek Sağlam Aycan, Aydoğmuş Murat, 2017. Secondary school directors’ communication competence on the basis of teacher opinions. üniversitepark Bülten
8-) Çiçek Sağlam, A., 2016. The Effects of Vocational High School Teachers’ Perceived Trust on Organizational Silence. Journal of Education and Training Studies
9-) Çankaya, İ., Çiçek Sağlam, A., Öztürk, E., 2016. A Scale Development Study about School Safety. International Journal of Humanities and Social Science Invention
10-) Çiçek Sağlam Aycan, Çağla Topçu, 2015. 9 Sınıf rehberlik programının etkililiğinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
11-) Çiçek Sağlam Aycan, 2015. Pedagojik formasyon sertifikası programının etkililiğinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi. Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
12-) Çiçek Sağlam Aycan, Bostancı Bozkurt Aynur, 2012. Milli eğitim bakanlığı merkez ve taşra örgütleri yönetim pozisyonlarında kadınların temsil edilme düzeyine yönelik yönetici görüşleri. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Çiçek Sağlam Aycan, Göl Dede Derya, 2020. ÖĞRETMENLERİN GÜÇ MESAFESİ ALGILARI İLEÖRGÜTSEL SESSİZLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ (THE RELATIONSHIP BETWEEN POWER DISTANCE PERCEPTIONS OF TEACHERS AND THEIR ORGANIZATIONAL SILENCE). Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD) Eurasian Journal of Researches in Social and Economics (EJRSE)
2-) Sevinç Yusuf Sezer, Çiçek Sağlam Aycan, 2018. OKUL YÖNETİCİLERİNİN İLETİŞİM YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ İLE ÖRGÜTSEL GÜVEN DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Çiçek Sağlam, A., Dönmez, N., 2016. Meslek Liselerinde Öğrenci Devamsızlığının Nedenleri ve Olası Çözüm Yollarına İlişkin Yönetici Ve Öğretmen Görüşleri. Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
4-) Yancı, F., Çiçek Sağlam, A., 2014. Ortaöğretim okulu öğretmenlerinin duygusal zekâları ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
5-) Çiçek Sağlam, A., 2011. Müzik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Çiçek Sağlam Aycan, Demir Ali, 2009. İlköğretim müfettişlerinin rehberlik görevlerini yerine getirme düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri. Milli Eğitim Dergisi
7-) Çiçek Sağlam Aycan, 2008. Müzik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
8-) Sağlam, M., Çiçek Sağlam, A., 2005. Öğretmenlik mesleğinin maddi yönüne ilişkin genel bir değerlendirme. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
9-) Sağlam Miraç, Çiçek Sağlam Aycan, 2005. Öğretmenlik mesleğinin maddi yönüne ilişkin genel bir değerlendirme. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Çiçek Sağlam, A., Aydoğmuş, M., 2016. Gelişmiş ve Gelişmekte Olan Ülkelerin Eğitim Sistemlerinin Denetim Yapıları Karşılaştırıldığında Türkiye Eğitim Sisteminin Denetimi Ne Durumdadır?*. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2-) Çiçek Sağlam Aycan, 2003. İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Sınıf Öğretmenlerini İşe Güdüleme Davranışları. Eğitim Araştırmaları

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Çankaya İbrahim Halil, Çiçek Sağlam Aycan, 2019. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL BEKLENTİSİNEİLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
2-) Çankaya İbrahim Halil, Çiçek Sağlam Aycan, Avni Aytekin, 2019. EĞİTİMDE YERELLEŞME POLİTİKALARININ PISA BAŞARISINA YANSIMASINA İLİŞKİN DEĞERLENDİRME. XI.ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ
3-) Çankaya İbrahim Halil, Çiçek Sağlam Aycan, 2018. OKUL ÖZERKLİĞİNE İLİŞKİN YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. II. International Congress on Science and Education
4-) Çankaya İbrahim Halil, Çiçek Sağlam Aycan, 2018. Öğretmen Adaylarının Okul Tutumu Ve Nedenlerine İlişkin Görüşleri. 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE EĞİTİM ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Erdoğan Gülşah, Çiçek Sağlam Aycan, 2021. Eğitim Kademelerine Göre Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Genel Bir Bakış. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Yılmaz İlyas, Çiçek Sağlam Aycan, 2021. ÖĞRETMENLERİN VE OKUL MÜDÜRLERİNİN DERS DENETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ . 6. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
3-) Çiçek Sağlam Aycan, Özge Yamaner, 2021. Güzel Sanatlar Lisesi Programlarının Etkililiğinin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Çiçek Sağlam Aycan, Yılmaz İlyas, 2021. PANDEMİ DÖNEMİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İŞ MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLER. 6. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
5-) Aydoğmuş Murat, Çiçek Sağlam Aycan, 2018. PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKASI PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR, SORUNLARIN KAYNAĞI VE ÇÖZÜM YOLLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)
6-) Özten İlke, Çiçek Sağlam Aycan, 2018. BAZI AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİ İLE TÜRKİYE’DE MÜFETTİŞLERİN SEÇİMİ, YETİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ SÜRECİ. 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’xxna (EYFOR-9)
7-) Keskin Efraim, Çiçek Sağlam Aycan, 2018. Türkiye’deki Eğitim Denetiminde Yapılan Son Düzenlemelere İlişkin Genel Bir Değerlendirme (General Evaluation of The Education about Last Edits In Educational Supervision In Turkey). II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU
8-) Ziblim Lukman, Çiçek Sağlam Aycan, 2018. Gana Eğitim Denetiminin Yapısı, İşleyişi, Sorunlar ve Çözüm Önerileri (The Structure of the Ghana Education’s Supervision System, Its Way of Functioning, Problems and Alternative Solutions). II. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU
9-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Çiçek Sağlam Aycan, 2018. Öğretmenlerin yapısal ve psikolojik güçlendirilmeleri ile özerklik davranışları arasındaki ilişki. 2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi
10-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Türkkaş Anasız Burcu, Dumlu Nahide Nur, Çiçek Sağlam Aycan, 2017. Örgütsel sessizlik ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. II. International Contemporary Educational Research Congress
11-) Çiçek Sağlam Aycan, Yorulmaz Yılmaz İlker, Türkkaş Anasız Burcu, Çolak İbrahim, Dumlu Nahide Nur, 2017. The effect of academic staffs’ power distance perceptions on organizational silence. II. International Contemporary Educational Research Congress
12-) Çiçek Sağlam Aycan, Emir Ali, 2017. Öğretmenlerin örgütsel adalete ilişkin Görüşleri ile motivasyon düzeyleri Arasındaki ilişki.. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
13-) Çiçek Sağlam Aycan, Kara Bilal, 2017. İlköğretim Okullarında Değerler Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri.. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
14-) Çiçek Sağlam Aycan, Emirbey Ali Rıza, 2017. Okul Yöneticilerinin Etik LiderlikDavranışları İle Öğretmen Motivasyonu Arasındaki İlişki.. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
15-) Çiçek Sağlam Aycan, Karın Emre, 2017. Okul Müdürlerinin Motivasyonlarına Etki Eden Faktörler. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
16-) Çiçek Sağlam Aycan, Özsezer Sevda, 2017. A Case Study Upon Fatıh Project: Examınıng The Change In A Case Hıgh School In Lıghts Of The Leadıng And Managıng Change Theorıes. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
17-) Çiçek Sağlam Aycan, Tolu Rabia, 2017. Öğretmenlerin Motivasyonunu Azaltan Ve Arttıran Etmenler. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
18-) Çiçek Sağlam, A., Aydoğmuş, M., 2016. ORTAÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN İŞ MOTİVASYONLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ. II rd International Eurasian Educational Research Congress 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
19-) Çiçek Sağlam, A., Güvercin, D., 2016. Ortaöğretim Kurumlarında Görülen Bilgi Uçurma (Whistleblowing) Nedenlerine ve Bilgi Uçurma Sürecine İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri. III rd International Eurasian Educational Research Congress 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
20-) Çiçek Sağlam, A., Çankaya, İ., 2016. Öğretmenlerin Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Bilgi Okuryazarlık Durumlarının Çeşitli Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi. 1. International Academic Research Congress
21-) Çiçek Sağlam, A., Güler, T., 2016. The Relationship Between The Secondary School Managers’ Ethical Leadership Behaviors And Organizational Silence of Teachers. 1. International Academic Research Congress

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Çiçek Sağlam, A., 2013. Yönetimde Yeni Yaklaşımlar. Yayın Evi: Pegem A Yayıncılık Editör Adı: H.B. Memduhoğlu ve K. Yılmaz

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Çiçek, A., 2007. Eğitim örgütlerinde kuramdan uygulamaya güdüleme. Yayın Evi: Nobel Yayın Dağıtım Editör Adı: Aycan ÇİÇEK SAĞLAM

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Yaman Muratcan, Yıldırım Yeşim, Kocabaş Hatice, Çiçek Sağlam Aycan, 2023. EDUCATION, SCIENCE AND ART IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION: INDIVIDUAL AND SOCIETY/Eğitim Denetiminde Yaşanan Sık Değişimlere İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri. Yayın Evi: Lambert Editör Adı: Akpınar-Dellal Nevide, Yıldız Özgür, Balkaya Şengül
2-) Çiçek Sağlam Aycan, Yılmaz İlyas, 2021. CHALLENGES TRENDS AND EQUAL OPPORTUNITIES IN INTERNATIONAL EDUCATION AND SCIENCE PRACTICES/PANDEMİ DÖNEMİNDE SINIF ÖGRETMENLERİNİN İŞ MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLER. Yayın Evi: Lap Lambert Akademik Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Sergii KHOLOD
3-) Özten İlke, Çiçek Sağlam Aycan, 2018. EĞİTİMDEN KARELER /BAZI AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİ VE TÜRKİYE’DE MÜFETTİŞLERİN SEÇİMİ, YETİŞTİRİLMESİ VE PERFORMANSLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Yayın Evi: EYUDER Yayınları Editör Adı: Emine BABAOĞLAN ÇELİK, Erkan KIRAL ve Adem ÇİLEK
4-) Çiçek Sağlam Aycan, Aydoğmuş Murat, 2017. Researches on Science and Art in 21st Century Turkey/Comparison of Turkey’s Higher Educational Audit Structure with Developed and Developing Countries. Yayın Evi: Gece Publishing Editör Adı: H. Arapgirlioğlu, A. Atik, R. L. Elliott, E. Turgeon
5-) Çiçek Sağlam Aycan, 2009. Eğitim Bilimine Giriş/Eğitim Hukuku ve Politik Temelleri. Yayın Evi: Maya Editör Adı: Çiçek-Sağlam Aycan

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Çiçek Sağlam Aycan, Yıldırım Atila, Sağlam Halil İbrahim, Demirtaş Madran Hanife Andaç, 2021. Eğitim Bilimine Giriş/Eğitimin Hukuki Temelleri. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: AYCAN ÇİÇEK SAĞLAM
2-) Çiçek Sağlam Aycan, 2021. Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi/Türkiye Eğitim Sisteminin Denetim Yapısı. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Aycan ÇİÇEK SAĞLAM
3-) Çiçek Sağlam Aycan, 2021. Eğitime Giriş/Eğitimin Hukuki Temelleri. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: ÇİÇEK SAĞLAM, Aycan
4-) Çiçek Sağlam Aycan, 2008. Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi/Okul Örgütü ve Yönetimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Memduhoğlu, Hasan Basri ve Yılmaz, Kürşad

(C-6) Alanında Ulusal Kitap ve kataloglarda Sunuş, giriş,son söz vb

1-) Çiçek Sağlam Aycan, 2021. AKADEMİDE ETİK İHLALLERİ Yaşanmış Vakalar-1/MOBBİNGLE İLGİLİ VAKALAR (Ön Söz). Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Fahri Apaydın, Doç. Dr. Sinan Kadir Çelik

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2017. Eğitim Bilimine Giriş.

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) The effect of ınformation literacy on teachers’ critical thinking tendencies. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Müzik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
3-) Üniversite son sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme düzeyleri ve eleştirel düşünmenin önündeki engeller (Critical thinking levels of senior students at education faculties and their views on obstacles to critical thinking) - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Milli eğitim bakanlığı merkez ve taşra örgütleri yönetim pozisyonlarında kadınların temsil edilme düzeyine yönelik yönetici görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Meslek Liselerinde Öğrenci Devamsızlığının Nedenleri ve Olası Çözüm Yollarına İlişkin Yönetici Ve Öğretmen Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Pedagojik formasyon sertifikası programının etkililiğinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) The Effects of Vocational High School Teachers’ Perceived Trust on Organizational Silence - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) The effect of ınformation literacy on teachers’ critical thinking tendencies. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Müzik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
7-) Training and appointing processes of school leaders in developed and developing countries: how is the situation in Turkey? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) LİSELERDE OKUL YÖNETİMLERİNİN KRİZ YÖNETME BECERİLERİNE İLİSKİN ÖĞRETMEN GÖRÜSLERİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi/Okul Örgütü ve Yönetimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
10-) Gelişmiş ve Gelişmekte Olan Ülkelerin Eğitim Sistemlerinin Denetim Yapıları Karşılaştırıldığında Türkiye Eğitim Sisteminin Denetimi Ne Durumdadır?* - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
11-) Critical thinking levels of senior students at education faculties and their views on obstacles to critical thinking - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
13-) Prediction of academic staffs’ organizational silence through their power distance perceptions - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
14-) Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
15-) Öğretmenlik mesleğinin maddi yönüne ilişkin genel bir değerlendirme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
16-) Müzik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 6
17-) Liselerde görev yapan öğretmen ve yöneticilerin örgütsel sessizliğe ilişkin görüşleri” (The views of managers and teachers working in high schools about organizational silence) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
18-) Üniversite son sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme düzeyleri ve eleştirel düşünmenin önündeki engeller (Critical thinking levels of senior students at education faculties and their views on obstacles to critical thinking) - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2

(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Müzik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
2-) Liselerde görev yapan öğretmen ve yöneticilerin örgütsel sessizliğe ilişkin görüşleri” (The views of managers and teachers working in high schools about organizational silence) - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
3-) Eğitim örgütlerinde kuramdan uygulamaya güdüleme - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
4-) Ortaöğretim okulu öğretmenlerinin duygusal zekâları ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmenlik mesleğinin maddi yönüne ilişkin genel bir değerlendirme - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Training and appointing processes of school leaders in developed and developing countries: how is the situation in Turkey? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The Effects of Vocational High School Teachers’ Perceived Trust on Organizational Silence - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Meslek Liselerinde Öğrenci Devamsızlığının Nedenleri ve Olası Çözüm Yollarına İlişkin Yönetici Ve Öğretmen Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Secondary school directors’ communication competence on the basis of teacher opinions - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Milli eğitim bakanlığı merkez ve taşra örgütleri yönetim pozisyonlarında kadınların temsil edilme düzeyine yönelik yönetici görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) LİSELERDE OKUL YÖNETİMLERİNİN KRİZ YÖNETME BECERİLERİNE İLİSKİN ÖĞRETMEN GÖRÜSLERİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi/Türkiye Eğitim Sisteminin Denetim Yapısı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) 9 Sınıf rehberlik programının etkililiğinin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Müzik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
10-) Eğitim örgütlerinde kuramdan uygulamaya güdüleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
11-) The effect of ınformation literacy on teachers’ critical thinking tendencies. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) Liselerde görev yapan öğretmen ve yöneticilerin örgütsel sessizliğe ilişkin görüşleri” (The views of managers and teachers working in high schools about organizational silence) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
13-) The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
14-) Critical thinking levels of senior students at education faculties and their views on obstacles to critical thinking - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
15-) Yönetimde Yeni Yaklaşımlar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Müzik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi/Türkiye Eğitim Sisteminin Denetim Yapısı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Ortaöğretim okulu öğretmenlerinin duygusal zekâları ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) LİSELERDE OKUL YÖNETİMLERİNİN KRİZ YÖNETME BECERİLERİNE İLİSKİN ÖĞRETMEN GÖRÜSLERİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Gelişmiş ve Gelişmekte Olan Ülkelerin Eğitim Sistemlerinin Denetim Yapıları Karşılaştırıldığında Türkiye Eğitim Sisteminin Denetimi Ne Durumdadır?* - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) İlköğretim müfettişlerinin rehberlik görevlerini yerine getirme düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi/Okul Örgütü ve Yönetimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Akademik personelin sosyo-demografik özelliklerinin tükenmişlik düzeyleri ile ilişkisi. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Öğretmenlik mesleğinin maddi yönüne ilişkin genel bir değerlendirme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) The relationship between teachers’ structural and psychological empowerment and their autonomy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Sınıf Öğretmenlerini İşe Güdüleme Davranışları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi/Okul Örgütü ve Yönetimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Gelişmiş ve Gelişmekte Olan Ülkelerin Eğitim Sistemlerinin Denetim Yapıları Karşılaştırıldığında Türkiye Eğitim Sisteminin Denetimi Ne Durumdadır?* - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Eğitim Bilimine Giriş/Eğitim Hukuku ve Politik Temelleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Milli eğitim bakanlığı merkez ve taşra örgütleri yönetim pozisyonlarında kadınların temsil edilme düzeyine yönelik yönetici görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1

(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlilik tezleri.

1-) Tez Adı: ÖĞRETMENLERİN GÜÇ MESAFESİ ALGILARI İLE ÖRGÜTSEL SESSİZLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. Konu: Öğretmenlerin güç mesafesi algısı ile örgütsel sessizlikleri arasındaki ilişki. DERYA-GÖL DEDE. 2019

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretim Elemanlarının Güç Mesafesi Algılarının Örgütsel Sessizliklerine Etkisi. 2017-2017

Verdiği Dersler

EBB00010 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

EĞİTİM FELSEFESİ

EBB00120 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ

EBB00120 2024-2025 Güz

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ

EBB4806 2024-2025 Güz

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

EYT 5511 2024-2025 Güz

KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM SİSTEMLERİ

EYT 6005 2024-2025 Güz

Çağdaş Denetim Yaklaşımları

PFD 4033 2024-2025 Güz

Sınıf Yönetimi

EBB00010 2023-2024 Bahar

EĞİTİM FELSEFESİ

EYT 5008 2023-2024 Bahar

EĞİTİM DENETİMİ VE UYGULAMASI

EYT 5510 2023-2024 Bahar

YÖNETİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR

EBB00120 2023-2024 Güz

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ

EBB00110 2022-2023 Bahar

SINIF YÖNETİMİ

EYT 4556 2022-2023 Bahar

EĞİTİM DENETİMİNE GİRİŞ

EYT 5008 2022-2023 Bahar

EĞİTİM DENETİMİ VE UYGULAMASI

EBB00120 2022-2023 Güz

TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ

EBB10001 2022-2023 Güz

EĞİTİME GİRİŞ

EYT 5507 2022-2023 Güz

EĞİTİMİN YERİNDEN YÖNETİMİ

EYT 5509 2022-2023 Güz

EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE LİDERLİK