(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Aliyev Javid, Türker Ali, 2023. Çalışanların Sosyal Zeka Seviyelerinin Müşteri Şikayetlerine Yaklaşımları Üzerindeki Etkisi: Bodrum Örneği. Journal of Travel and Tourism Research
2-) Ayaz Nermin, Türker Ali, 2021. Villa Tipi Konaklama Ünitelerinin Nitelikleri: Seyahat Acentaları Web Siteleri Üzerinden Bir Değerlendirme. Journal of Travel and Tourism Research
3-) Köksal Gökhan, Türker Ali, 2019. Profesyonel Turist Rehberlerinin Kültürel Zekâ Seviyelerinin Mesleğe BakışAçıları Üzerine Etkisi. Journal of Travel and Tourism Research
4-) Özaltın Türker Gülay, Türker Ali, 2017. Çağdaş Pazarlama İletişim Kanallarının Butik Oteller Tarafından Kullanım Etkinliğinin Analizi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
5-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. PAZARLAMA İLETİŞİM KANALI OLARAK SOSYAL MEDYANIN TURİST REHBERLERİ TARAFINDAN KU. The Journal of Social Sciences
6-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikâyetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Ankara ve Antalya Karşılaştırması. Researcher Social Science Studies
7-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ DÜZEYLERİNİN TURİZM SEKTÖRÜNDE KALMA EĞİLİMLERİNE ETKİSİ: ORTACA MYO ÖRNEĞİ. the Journal of Academic Social Sciences
8-) Türker, A., 2016. Duygusal Zeka ve Duygusal Emeğin Satış Performansına Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama. "İŞ, GÜÇ" Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
9-) Türker, A., 2016. Duygusal Beceri Değerlendirme Sürecinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Turist Rehberleri Üzerine bir Uygulama. SOİD
10-) Korkmaz Nazan, Özaltın Türker Gülay, Türker Ali, Işık Selim, 2016. Agro-Turizm Kapsamında Narın Turistik Ürün Olarak Kullanımı: Ortaca Örneği. IJSES Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Bilimler Dergisi
11-) Türker, A., Kurt, S., Özaltın Türker, G., 2016. Fakelore ve Folklorizmin Turizm ile İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme. TURAN-SAM
12-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Deneyimsel Pazarlamanın Halk Bilimi Ürünlerinde Kullanımı: Yaşayan Müze Örneği. Akademik bakış Dergisi
13-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2015. Turizm Çalışanlarının Boş Zaman Tutumlarının Ölçülmesi: Muğla İli Örneği . Akademik Bakış Dergisi
14-) Türker, A., İşçi, C., Özaltın Türker, G., 2015. Biliş İhtiyacının Satış Performansı Üzerine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama. Akademik Bakış Dergisi
15-) Türker, A., Özaltın Türker, G., Çelik, A., 2015. Dış Mekân Turizm Ve Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Muğla İli İklim Konforu Analizi . Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
16-) Çokişler, N., Türker, A., 2015. Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı. Karam Karadeniz Araştırmaları Dergisi
17-) Çokişler, N., Türker, A., 2015. Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
18-) Türker, A., 2015. Çevrimiçi Seyahat Topluluklarına Üye Olma ve Aktif Katılımda Bulunma Nedenleri Arasındaki İlişkinin Kanonik Korelasyon Analizi ile İncelenmesi. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi
19-) Özaltın Türker, G., Türker, A., Güzel, F.Ö., 2014. Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi. International Journal of Science Culture and Sport
20-) Güzel, F.Ö., Türker, A., Şahin, İ., 2014. Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi
21-) Güzel, F.Ö., Özaltın Türker, G., Türker, A., 2014. Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
22-) Özaltın Türker, G., Türker, A., 2014. Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği. Electronic Journal of Vocational Colleges
23-) Türker, A., Güzel, F.Ö., Özaltın Türker, G., Duman, F., 2014. Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi. International Journal of Science Culture and Sport
24-) Ateşoğlu, İ., Türker, A., 2014. Tatil Yeri Seçiminde Ülke İmajının Turistin Risk Algısı Üzerine Etkisi. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
25-) Ateşoğlu, İ., Türker, A., 2013. Türkiye'de Tatil Yapan Turistlerin Algıladıkları Risk Türleri. SOİD
26-) Özaltın Türker, G., Türker, A., 2013. GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama. Electronic Journal of Vocational Colleges
27-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2013. Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
28-) Ateşoğlu, İ., Türker, A., 2010. Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği. Süleyman Demirel Ünv. İ.İ.B.F. Dergisi
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Aliyev Javid, Türker Ali, 2023. Çalışanların Sosyal Zeka Seviyelerinin Müşteri Şikayetlerine Yaklaşımları Üzerindeki Etkisi: Bodrum Örneği. Journal of Travel and Tourism Research
2-) Ayaz Nermin, Türker Ali, 2021. Villa Tipi Konaklama Ünitelerinin Nitelikleri: Seyahat Acentaları Web Siteleri Üzerinden Bir Değerlendirme. Journal of Travel and Tourism Research
3-) Köksal Gökhan, Türker Ali, 2019. Profesyonel Turist Rehberlerinin Kültürel Zekâ Seviyelerinin Mesleğe BakışAçıları Üzerine Etkisi. Journal of Travel and Tourism Research
4-) Özaltın Türker Gülay, Türker Ali, 2017. Çağdaş Pazarlama İletişim Kanallarının Butik Oteller Tarafından Kullanım Etkinliğinin Analizi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
5-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. PAZARLAMA İLETİŞİM KANALI OLARAK SOSYAL MEDYANIN TURİST REHBERLERİ TARAFINDAN KU. The Journal of Social Sciences
6-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikâyetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Ankara ve Antalya Karşılaştırması. Researcher Social Science Studies
7-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ DÜZEYLERİNİN TURİZM SEKTÖRÜNDE KALMA EĞİLİMLERİNE ETKİSİ: ORTACA MYO ÖRNEĞİ. the Journal of Academic Social Sciences
8-) Türker, A., 2016. Duygusal Zeka ve Duygusal Emeğin Satış Performansına Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama. "İŞ, GÜÇ" Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
9-) Türker, A., 2016. Duygusal Beceri Değerlendirme Sürecinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Turist Rehberleri Üzerine bir Uygulama. SOİD
10-) Korkmaz Nazan, Özaltın Türker Gülay, Türker Ali, Işık Selim, 2016. Agro-Turizm Kapsamında Narın Turistik Ürün Olarak Kullanımı: Ortaca Örneği. IJSES Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Bilimler Dergisi
11-) Türker, A., Kurt, S., Özaltın Türker, G., 2016. Fakelore ve Folklorizmin Turizm ile İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme. TURAN-SAM
12-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Deneyimsel Pazarlamanın Halk Bilimi Ürünlerinde Kullanımı: Yaşayan Müze Örneği. Akademik bakış Dergisi
13-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2015. Turizm Çalışanlarının Boş Zaman Tutumlarının Ölçülmesi: Muğla İli Örneği . Akademik Bakış Dergisi
14-) Türker, A., İşçi, C., Özaltın Türker, G., 2015. Biliş İhtiyacının Satış Performansı Üzerine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama. Akademik Bakış Dergisi
15-) Türker, A., Özaltın Türker, G., Çelik, A., 2015. Dış Mekân Turizm Ve Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Muğla İli İklim Konforu Analizi . Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
16-) Çokişler, N., Türker, A., 2015. Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı. Karam Karadeniz Araştırmaları Dergisi
17-) Çokişler, N., Türker, A., 2015. Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
18-) Türker, A., 2015. Çevrimiçi Seyahat Topluluklarına Üye Olma ve Aktif Katılımda Bulunma Nedenleri Arasındaki İlişkinin Kanonik Korelasyon Analizi ile İncelenmesi. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi
19-) Özaltın Türker, G., Türker, A., Güzel, F.Ö., 2014. Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi. International Journal of Science Culture and Sport
20-) Güzel, F.Ö., Türker, A., Şahin, İ., 2014. Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi
21-) Güzel, F.Ö., Özaltın Türker, G., Türker, A., 2014. Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
22-) Özaltın Türker, G., Türker, A., 2014. Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği. Electronic Journal of Vocational Colleges
23-) Türker, A., Güzel, F.Ö., Özaltın Türker, G., Duman, F., 2014. Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi. International Journal of Science Culture and Sport
24-) Ateşoğlu, İ., Türker, A., 2014. Tatil Yeri Seçiminde Ülke İmajının Turistin Risk Algısı Üzerine Etkisi. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
25-) Ateşoğlu, İ., Türker, A., 2013. Türkiye'de Tatil Yapan Turistlerin Algıladıkları Risk Türleri. SOİD
26-) Özaltın Türker, G., Türker, A., 2013. GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama. Electronic Journal of Vocational Colleges
27-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2013. Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
28-) Ateşoğlu, İ., Türker, A., 2010. Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği. Süleyman Demirel Ünv. İ.İ.B.F. Dergisi
(A-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanan kitap
eleştirisi, teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka
takdimi ve özet türünden yayınlar
1-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2018. İletişim Becerilerinin Satış Performansı ve Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Ateşoğlu, İ., Türker, A., 2013. Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Algıladıkları Ülke İmajı ve Olumsuz Algılara İlişkin Çözüm Önerileri. Yeni Fikir Uluslararası Hakemli Fikir ve Araştırma Dergisi
2-) Türker, A., Çelik, İ., 2012. Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler. Yeni Fikir
3-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2010. Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Türker Ali, Karaca Kağan Çağrı, 2020. Yeni Tip Koronavirüs (Covid-19) Salgını Sonrası Turizm ve Turist Rehberliği. TURNAD-Turist Rehberliği Nitel Araştırmalar Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin İletişim Becerileri Düzeylerinin Turizm Sektöründe Kalma Eğilimlerine Etkisi:
Ortaca MYO Örneği. International EJER Congress 2016
2-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Turizm Rehberliği Bölümü Öğrencilerinin Kültürel Zekâ Seviyelerinin Sektörde Kalma Eğilimleri Üzerindeki Etkisi. International EJER Congress 2016
3-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2015. Tüketicilerin Online Seyahat Topluluklarına Üye Olma ve Aktif Katılımda Bulunma Nedenleri. I. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi
4-) Özaltın Türker, G., Türker, A., Güzel, F.Ö., 2014. Sosyal Paylaşım Sitelerinin Pazarlama İletişim Kanalı Olarak Konaklama İşletmelerinde Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Muğla İli Örneği. Tourman2014 Uluslararası Kongre: "Turizm İşletmeciliğinde Yeni Perspektifler"
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikayetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Antalya ve Ankara Karşılaştırması. 17. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Özaltın Türker, G., Türker, A., Güzel, F.Ö., 2012. Ağızdan Ağıza İletişimin Ülke İmajı Üzerindeki Etkisi, , Akdeniz Üniversitesi. 13. Ulusal Turizm Kongresi
3-) Türker, A., Güzel, F.Ö., Özaltın Türker, G., 2012. Turizm Aktörü Olarak Profesyonel Turist Rehberlerinin Rehberlik Eğitim Sistemine Bakış Açılarını Belirlemeye Yönelik Bir Odak Grup Çalışması. Turizm Eğitimi Konferansı
(C-2) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Türker Ali, 2024. Turizmde Satış. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Ali Türker
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Türker Ali, Aslan Furkan, 2023. Turist Rehberleri İçin Anadolu'nun Somut Olmayan Kültürel Mirası/Sivas. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Kurt Sinan, Köksal Gökhan
2-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2023. Disiplinler Arası Yaklaşımlarla Kırsal Endüstri Mirası/Geleneksel Mesleklerin Turizm Ürünü Olarak Kullanımı: Muğla İli Örneği. Yayın Evi: Ege Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Baykal Füsun, Karadağ Arife
3-) Türker Ali, 2023. Turist Rehberleri İçin Anadolu'nun Somut Olmayan Kültürel Mirası/Tunceli. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Kurt Sinan, Köksal Gökhan
4-) Türker Ali, 2022. Turizmde Kariyer Alternatifleri/Seyahat İşletmeleri. Yayın Evi: Detay Yayınları Editör Adı: Türker Ali, Karaca Kağan Çağrı
5-) Türker Ali, 2022. Turizmde Kariyer Alternatifleri/Girişimcilik. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Karaca Kağan Çağrı
6-) Kaya Ozan, Türker Ali, 2022. Yavaş Turizm ve Türkiye'deki Yavaş Turizm Destinasyonları/Yavaş Turizm Temaları. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Öter Zafer, Yumuk Yurdanur
7-) Türker Ali, Aslan Furkan, 2021. Turist Rehberleri İçin Şehir Turu Rehberi/Sivas. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: Türker Ali, Köksal Gökhan
8-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2021. Destinasyon Yönetimi ve Pazarlaması: Yeni Normal/Destinsyon Yönetimi ve E-Turizm. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Özer Özgür
9-) Kurt Sinan, Türker Ali, 2021. Turist Rehberleri İçin Genel Mitoloji Cilt I/Dede Korkut Hikayeleri. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Çakmak, Tolga Fahri
10-) Türker Ali, Köksal Gökhan, 2020. Türk Turizmine Kanat Gerenler Cilt V Kadın Turizmciler/June Haimoff (Kaptan june): İztuzu Plajı’nı Kurtaran Kahraman. Yayın Evi: Detay yayıncılık Editör Adı: Kozak Metin, Kozak Nazmi
11-) Gölbaş Alper, Türker Ali, 2020. Turist Rehberleri İçin ANADOLUDA ANTİK KENT VE MERKEZLER/Kaunos. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Tolga Fahri Çakmak
12-) Türker Ali, 2020. Anadolu’da İnanç Turizmi Fenomenler, Efsaneler, Kişiler ve Mekanlar/Hz. Eyüp Peygamber: Sabır Makamı (Şanlıurfa). Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Güzel, Fatma Özlem
13-) Türker Ali, 2020. Anadolu’da İnanç Turizmi Fenomenler, Efsaneler, Kişiler ve Mekanlar/Düzgün Baba: Hızır İnanışıyla Özdeşleştirilen Bir Evliya. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Güzel, Fatma Özlem
14-) Türker Ali, 2019. Güncel Turizm Sorunları/Turime İlişkin Yasal Düzenlemelerde Yaşanan Sorunlar ve Eksiklikler. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Özaltın Türker Gülay
15-) Türker Ali, 2019. Kavramdan Uygulamaya Turist Rehberliği Mesleği/Tur Yönetimi Uygulaması. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Köroğlu Özlem, Güzel Fatma Özlem
16-) Türker Ali, Köksal Gökhan, 2018. Turist Rehberliği Üzerine güncel Araştırmalar/Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistlere Aktalarılmasının Turist Rehberleri Açısından Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Necdet Hacıoğlu Cevdet Avcıkurt, Arzu Kılıç, Hasret Ulusor Yıldırım
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Türker Ali, 2020. 21. Yüzyıl Değerleri/Kritik Düşünme ve Problem Çözme. Yayın Evi: Detay Anattolia Akademik Yayıncılık Editör Adı: Kaya, Ozan
2-) Türker Ali, 2009. Turizm Mevzuatı/Dünyada ve Ülkemizde Turizm. Yayın Evi: Lisans Editör Adı: Nursel Çitli
3-) Çitli, N., Bilgiçli, İ., Türker, A., Karal, B., 2009. "Turizm Mevzuatı" içinde "Dünyada ve Ülkemizde Turizm". Yayın Evi: Lisans Editör Adı: Nursel Çitli
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Akademik Bakış. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Turizm ve Araştırma Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2023. Turist Rehberleri İçin Anadolu'nun Somut Olmayan Kültürel Mirası.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2022. Turizmde Kariyer Alternatifleri.
3-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. TURİST REHBERLERİ İÇİN ŞEHİR TURU REHBERİ.
(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2019. Güncel Turizm Sorunları.
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Tatil Yeri Seçiminde Ülke İmajının Turistin Risk Algısı Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 9
2-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 10
3-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 14
4-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Algıladıkları Ülke İmajı ve Olumsuz Algılara İlişkin Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
5-) Tatil Yeri Seçiminde Ülke İmajının Turistin Risk Algısı Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
6-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
7-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 10
8-) Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
9-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
10-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
11-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
12-) Agro-Turizm Kapsamında Narın Turistik Ürün Olarak Kullanımı: Ortaca Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
13-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
14-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
15-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
16-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
17-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
18-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
19-) Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
20-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 3
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 15
2-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 12
3-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 17
4-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 16
5-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 9
6-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 23
7-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 11
2-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 12
3-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 7
5-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 10
6-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
7-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 12
8-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 8
9-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
10-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 12
11-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 8
12-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
13-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
14-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
15-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 10
16-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 12
17-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
18-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 13
19-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 13
20-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
21-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
22-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
23-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
24-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 12
25-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 5
26-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
27-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 5
28-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
29-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
30-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
31-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 4
32-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 4
33-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
34-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
35-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
36-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
37-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
38-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
39-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 5
40-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 2
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
2-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
3-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Algıladıkları Ülke İmajı ve Olumsuz Algılara İlişkin Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
4-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
5-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
6-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
7-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
8-) Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
9-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 4
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
2-) Duygusal Zeka ve Duygusal Emeğin Satış Performansına Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Turist Rehberleri İçin ANADOLUDA ANTİK KENT VE MERKEZLER/Kaunos - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye'de Tatil Yapan Turistlerin Algıladıkları Risk Türleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Turist Rehberliği Üzerine güncel Araştırmalar/Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistlere Aktalarılmasının Turist Rehberleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Turizm Aktörü Olarak Profesyonel Turist Rehberlerinin Rehberlik Eğitim Sistemine Bakış Açılarını Belirlemeye Yönelik Bir Odak Grup Çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Çağdaş Pazarlama İletişim Kanallarının Butik Oteller Tarafından Kullanım Etkinliğinin Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
13-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) Kavramdan Uygulamaya Turist Rehberliği Mesleği/Tur Yönetimi Uygulaması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Algıladıkları Ülke İmajı ve Olumsuz Algılara İlişkin Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
18-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
19-) Fakelore ve Folklorizmin Turizm ile İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
20-) GSM Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
21-) Dış Mekân Turizm Ve Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Muğla İli İklim Konforu Analizi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
22-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
23-) Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
24-) Yeni Tip Koronavirüs (Covid-19) Salgını Sonrası Turizm ve Turist Rehberliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
25-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
26-) Türkiye'de Tatil Yapan Turistlerin Algıladıkları Risk Türleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
27-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
28-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
29-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
30-) Biliş İhtiyacının Satış Performansı Üzerine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
31-) Yeni Tip Koronavirüs (Covid-19) Salgını Sonrası Turizm ve Turist Rehberliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
32-) Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
33-) Doğu Karadeniz Bölgesinin Yerli Turist Profili ve Pazar Bölümlendirmede Kullanımı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
34-) Anadolu’da İnanç Turizmi Fenomenler, Efsaneler, Kişiler ve Mekanlar/Düzgün Baba: Hızır İnanışıyla Özdeşleştirilen Bir Evliya - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
35-) İletişim Becerilerinin Satış Performansı ve Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
36-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
37-) Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
38-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
39-) Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikayetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Antalya ve Ankara Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
40-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
41-) Konaklama İşletmelerinin Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yaklaşımı: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
42-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Algıladıkları Mesleki Engelleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
43-) Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Turistik Ürün Olarak Geliştirilmesine Yönelik Alternatif Öneriler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
44-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
45-) Profesyonel Turist Rehberlerinin Kültürel Zekâ Seviyelerinin Mesleğe BakışAçıları Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
46-) Duygusal Beceri Değerlendirme Sürecinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Turist Rehberleri Üzerine bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
47-) Turizm Aktörü Olarak Profesyonel Turist Rehberlerinin Rehberlik Eğitim Sistemine Bakış Açılarını Belirlemeye Yönelik Bir Odak Grup Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
48-) Fakelore ve Folklorizmin Turizm ile İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
49-) PAZARLAMA İLETİŞİM KANALI OLARAK SOSYAL MEDYANIN TURİST REHBERLERİ TARAFINDAN KU - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
50-) Sosyal Paylaşım Sitelerinin Pazarlama İletişim Kanalı Olarak Konaklama İşletmelerinde Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
51-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
52-) Kavramdan Uygulamaya Turist Rehberliği Mesleği/Tur Yönetimi Uygulaması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
53-) Mutfak Kültürünün Turizm Ürünü Olarak Kullanım Etkinliğinin İncelenmesi: Ayder Turizm Merkezi Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1