Personel

Doç.Dr. ASLI TAYLI
Doç.Dr.
Aslı Taylı
@ E-posta
atayli@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1775

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü 26.05.1997

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bilim Dalı 02.11.2000

Doktora

Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimler Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bilim Dalı 13.06.2006

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Taylı Aslı, 2015. Life values is associated with life satisfaction ın Turkısh university sample. The Antropolojist
2-) Bulut Sefa Bulut Solmaz, Taylı Aslı, 2005. The Dose of Exposure and Prevelance Rates of Post Traumatic Stres Disorder in a Sample of Turkish Children Eleven Months After TSthe 1999 Marmara Earthquakes. School Psychology International

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Karababa Alper, Taylı Aslı, 2020. Basic Needs, Loneliness and Life Satisfaction As Predictors of Boredom Among University Students. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Taylı Aslı, 2014. Dealing with loneliness Methods young people often prefer. Journal of Educational and Social Research
3-) Taylı Aslı, 2014. What ıs the ımportance of the school sıze for school counselors. Mediterranean Journal of Social Sciences
4-) Taylı Aslı, 2013. School sıze as a predıctor of bullyıng. Internatıonal Journal of Academıc Research
5-) Taylı Aslı, 2008. Eğitimi sisteminde önemli bir sorun Okulu bırakma. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Karababa Alper, Adıgüzel Arca, Taylı Aslı, 2022. Flört Tecavüzü: Bir Gözden Geçirme. Toplum ve Sosyal Hizmet
2-) Dönmez Şerife, Taylı Aslı, 2018. Ortaokul Öğrencilerinde Okul İklimi, Okula Bağlılık ve Okul Yaşam Kalitesi Algısının İncelenmesi. Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilmleri Dergisi
3-) Can Asiye, Taylı Aslı, 2014. Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
4-) Taylı Aslı, 2014. Sosyal sorumluluğun ilişkili olduğu yaşam değerleri. Akademik Bakış: Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
5-) Taylı Aslı, 2013. Sorumluluğun bazı değişkenler açısından incelenmesi. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
6-) Taylı Aslı, 2010. Okullarda akran temelli programların uygulanma süreci. Milli Eğitim Dergisi
7-) Taylı Aslı, 2008. Okullarda akran temelli uygulamalar. Milli Eğitim Dergisi
8-) Taylı Aslı, 2008. Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar. Abant izzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi
9-) Taylı Aslı, 2008. Okul psikolojik danışma ve rehberlik hizmetlerinin değerlendirilebilirliği. Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
10-) Taylı Aslı, 2008. Alkolik ailelerin çocuklarına yönelik danışmanlık uygulamaları. Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
11-) Taylı Aslı, 2007. Kardeş sahibi olup olmama durumunun okul öncesi dönemdeki sosyal oyuna etkisi. Abant izzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi
12-) Bulut Sefa, Taylı Aslı, 2006. Cumhuriyet dönemi üstün yetenekliler eğitim politikası. Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Taylı Aslı, 2008. Öğrenci destekçisi ve okul değişim ajanı olarak psikolojik danışman. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Bülteni
2-) Taylı Aslı, 2007. Rehberlik hizmetlerinin değerlendirilme yolları. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Bülteni

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Taylı Aslı, 2021. Basına Yansıyan Siyanürle İntihar Haberlerinin Sosyal Öğrenme Ve İntihar Öncesi Dönemde “İkna” Etkisi Açısından İncelenmesi. 2. Uluslararası İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi
2-) Taylı Aslı, 2021. Okul Psikolojik Danışmanları Açısından İntihar Öncesi Dönemi Tanıma. 2. Uluslararası İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi
3-) Tümer Adile, Subaşı Baybuga Media, Kırman Aslı, Taylı Aslı, 2018. One Year Results of Transtherodical Model (TTM) Based Intervention on Smoking cessation of University Students. 24th World Nursing and Healthcare Conference
4-) Ültanır Emel, Deniz Yöndem Zeynep, Şahin Rukiye, Taylı Aslı, 2004. Quality Assesment Guidance and Psychological Counseling Program. Balkans Cauntiries Education Congress

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Taylı Aslı, 2021. Manisa’da Gerçekleşen Toplu Egen İntiharlarının Kriz Kuramı, İntihar Krizi Sendromu Ve Krize Müdahale Açısından İncelenmesi . 6. Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi
2-) Taylı Aslı, 2019. Etkili Okul Psikolojik Danışmanlık Uygulamalarının Aracı Olarak Hesap Verilebilirlik. V. İNESS Human and Civilization Congress From Past to Future Congress
3-) Taylı Aslı, Bekil Mustafa, 2019. Sosyal Empati Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.. V. İNESS Human and Civilization Congress From Past to Future Congress
4-) Solak Ömer, Taylı Aslı, 2019. Ebeveyne Yönelik Olumlu Tutum: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması. V. İNESS Human and Civilization Congress From Past to Future Congress, 17-21.04.2019. Alanya- Antalya.
5-) Karababa Alper, Taylı Aslı, 2018. Üniversite Öğrencilerinde Can Sıkıntısının YordayıcılarıOlarak Temel İhtiyaçlar, Yalnızlık Ve Yaşam Doyumu. 20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik
6-) Çetin Harun Berkay, Taylı Aslı, 2017. Kendini Sansürleme İsteği ve Problemli İnternet Kullanım Düzeyinin Sosyal İyi Olmayla İlişkisi. II. Uluslarası Sosyal Bilimler Sempozyumu
7-) Bekil Mustafa, Taylı Aslı, 2017. Üniversite Öğrencilerinin Özsaygı Düzeylerinin Sosyal Bağlılık Üzerindeki Yordayıcı Rolü. II. Uluslarası Sosyal Bilimler Sempozyumu
8-) Taylı Aslı, 2017. Psikotarih Bakışaçısından Sorumluluk Eğitimi. Uluslarası Eğitim ve Değerler Sempozyumu
9-) Taylı Aslı, 2017. Sosyal Değerler Eğitimine Katkı Olarak Sosyal Empati. Uluslarası Eğitim Ve Değerler Sempozyumu
10-) Taylı Aslı, 2017. Yalnızlığın Sonuçları: Kayıplar, Kazançlar. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
11-) Taylı Aslı, 2016. Farklı Yalnızlık Düzeylerindeki Bireylerin Yaşam Doyumu Sosyal Bağlılık Ve Sosyal Sorumluluk Düzeylerinin İncelenmesi. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
12-) Taylı Aslı, 2016. Sorumluluğun Akademik Güdülenme ve Okula Bağlılık İle İlişkisinin İncelenmesi. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
13-) Taylı Aslı, 2016. Okul Büyüklüğünün Okula Bağlılık Okul İklimi Ve Akademik Güdülenme Açısından İncelenmesi. 1.Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı’na (İnsan Ve Toplum Bilimleri (Ibad-2016)
14-) Fidan Özden, Taylı Aslı, 2016. Bir Yüzü Türkçe Okumak. 1.Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı’na (İnsan Ve Toplum Bilimleri (Ibad-2016)
15-) Taylı Aslı, 2014. Türk Üniversite Örnekleminde Yaşam Doyumunun İlintili Olduğu Yaşam Değerleri. I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
16-) Taylı Aslı, 2014. The Prediction level of social responsibility and social connectedness on empaty. 3rd Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER 2014)
17-) Taylı Aslı, 2012. Social Responsibility and Social Commitment Related with Life Values. 3rd WE ASC World Education Culture Congress. Delhi- India
18-) Taylı Aslı, 2012. Dealing with loneliness Methods young people often prefer. 2. International Conference on Human and Social Sciences. March Tirana Albania
19-) Taylı Aslı, 2012. Priority of values related with peace in turkish culture and the use of the results in creating a culture based on peace. 2. International Conference on Human and Social Sciences. Tirana Albania
20-) Taylı Aslı, Bulut Sefa, 2007. Factor Structure of Post Traumatic Growth Inventory in Turkish Adolescent.. 10th European Conference on Traumatic Stres (ECOTS). Opatija- Hırvatska.
21-) Taylı Aslı, Bulut Sefa, 2007. Posttraumatic Growth Reactions in Trauma Exposed Group of Middle School Children in the 3 and 6 Years of Tthe Earthquakes. . 10th European Conference on Traumatic Stres (ECOTS). Opatija- Hırvatska.
22-) Taylı Aslı, 2007. Factor Structure of Post Traumatic Growth Inventory in Turkish Adolescent. 10th European Conference on Traumatic Stres (ECOTS)
23-) Taylı Aslı, 2006. Sosyal ve kişisel sorumluluğun ölçülmesi ve öğretilmesi. 1. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Taylı Aslı, 2023. Afet Sonrası Psikolojik Danışma (Çalıştay). 2. PDR GÜNLERİ ÇALIŞTAYI
2-) Taylı Aslı, 2016. Kriz ve Krize Müdahale (çalıştay). 13. PDR Öğrencileri kongresi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
3-) Taylı Aslı, 2015. Okullarda Akran Temelli Programlar (çalıştay). 12. PDR Öğrencileri kongresi, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
4-) Taylı Aslı, 2007. Üstün yetenekli öğrencilerde akademik başarısızlık. Üstün Zekalı ve Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi
5-) Taylı Aslı, 2006. Sorumluluğun bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi. XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
6-) Bulut Sefa, Taylı Aslı, 2004. Cumhuriyet dönemi üstün yetenekliler eğitim politikası. 1. Ulusal Üstün Yetenekliler Kongresi
7-) Taylı Aslı, Cihan Güngör Hüdayar, 2003. Arkadaşlıkta tercih edilen özellikler. VII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Taylı Aslı, 2023. KRİZ VE KRİZE MÜDAHALE/. Yayın Evi: Vizetek Yayıncılık Editör Adı: -

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Taylı Aslı, 2017. Kişilerarası İlişkiler ve Etkili İletişim/Kişilerarası İlişkiler ve İletişimde Duygusal Zeka. Yayın Evi: PegemA Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Alim Kaya
2-) Taylı Aslı, 2017. Psikolojik Danışma ve Rehberlik/Kişisel Rehberlik ve Psikolojik Danışma. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Mehmet Güven
3-) Taylı Aslı, 2017. Eğitim Psikolojisi/Ahlak Gelişimi. Yayın Evi: PegemA Yayıncılık Editör Adı: Şerife Işık TERZİ
4-) Deniz Yöndem Zeynep, Taylı Aslı, 2017. Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi. Yayın Evi: PegemA Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Alim KAYA

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Taylı Aslı, 2014. Eğitim Psikolojisi/Sosyal Öğrenme Kuramı. Yayın Evi: Mentis Yayıncılık Editör Adı: Rezan Çeçen Eroğul- Filiz Yurtal

(D-13) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve panelistlik

1-) TÜBİTAK-BİDEB 2209-A/2209-B Programları Başvuru Değerlendirme/Psikolojik Danışma ve Rehberlik Paneli- 2 . 2012. Hakemlik Sayısı: 4

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) Eğitimi sisteminde önemli bir sorun Okulu bırakma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) The Dose of Exposure and Prevelance Rates of Post Traumatic Stres Disorder in a Sample of Turkish Children Eleven Months After TSthe 1999 Marmara Earthquakes - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) What ıs the ımportance of the school sıze for school counselors - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) School sıze as a predıctor of bullyıng - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Eğitimi sisteminde önemli bir sorun Okulu bırakma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) The Dose of Exposure and Prevelance Rates of Post Traumatic Stres Disorder in a Sample of Turkish Children Eleven Months After TSthe 1999 Marmara Earthquakes - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 2

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Eğitimi sisteminde önemli bir sorun Okulu bırakma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) The Dose of Exposure and Prevelance Rates of Post Traumatic Stres Disorder in a Sample of Turkish Children Eleven Months After TSthe 1999 Marmara Earthquakes - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Basic Needs, Loneliness and Life Satisfaction As Predictors of Boredom Among University Students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Okullarda akran temelli programların uygulanma süreci - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Eğitimi sisteminde önemli bir sorun Okulu bırakma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Okullarda akran temelli programların uygulanma süreci - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
15-) Kardeş sahibi olup olmama durumunun okul öncesi dönemdeki sosyal oyuna etkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
16-) Sorumluluğun bazı değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
17-) Okul psikolojik danışma ve rehberlik hizmetlerinin değerlendirilebilirliği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
18-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
19-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
20-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
21-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
22-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
23-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
24-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
25-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
26-) Okullarda akran temelli programların uygulanma süreci - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) What ıs the ımportance of the school sıze for school counselors - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) The Dose of Exposure and Prevelance Rates of Post Traumatic Stres Disorder in a Sample of Turkish Children Eleven Months After TSthe 1999 Marmara Earthquakes - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) The Dose of Exposure and Prevelance Rates of Post Traumatic Stres Disorder in a Sample of Turkish Children Eleven Months After TSthe 1999 Marmara Earthquakes - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Ortaokul Öğrencilerinde Okul İklimi, Okula Bağlılık ve Okul Yaşam Kalitesi Algısının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The Dose of Exposure and Prevelance Rates of Post Traumatic Stres Disorder in a Sample of Turkish Children Eleven Months After TSthe 1999 Marmara Earthquakes - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) Eğitimi sisteminde önemli bir sorun Okulu bırakma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Ortaokul Öğrencilerinde Okul İklimi, Okula Bağlılık ve Okul Yaşam Kalitesi Algısının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
6-) Ortaokul Öğrencilerinde Okul İklimi, Okula Bağlılık ve Okul Yaşam Kalitesi Algısının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) Kardeş sahibi olup olmama durumunun okul öncesi dönemdeki sosyal oyuna etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Eğitimi sisteminde önemli bir sorun Okulu bırakma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
9-) Sorumluluğun bazı değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
12-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
14-) Sosyal sorumluluğun ilişkili olduğu yaşam değerleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Eğitimi sisteminde önemli bir sorun Okulu bırakma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
16-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
17-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Kardeş sahibi olup olmama durumunun okul öncesi dönemdeki sosyal oyuna etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
19-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
20-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
21-) Kardeş sahibi olup olmama durumunun okul öncesi dönemdeki sosyal oyuna etkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
22-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
23-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
24-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 3
25-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 2

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
2-) Eğitimi sisteminde önemli bir sorun Okulu bırakma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Ortaokul öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Ortaokul Öğrencilerinde Okul İklimi, Okula Bağlılık ve Okul Yaşam Kalitesi Algısının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Eğitim Psikolojisi/Ahlak Gelişimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Psikolojik Danışma ve Rehberlik/Kişisel Rehberlik ve Psikolojik Danışma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Eğitim Psikolojisi/Sosyal Öğrenme Kuramı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Sorumluluğun bazı değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Eğitim Psikolojisi/Sosyal Öğrenme Kuramı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Cumhuriyet dönemi üstün yetenekliler eğitim politikası - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Sorumluluğun bazı değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 7
13-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
14-) Eğitim Psikolojisi/Ahlak Gelişimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
15-) Ortaokul Öğrencilerinde Okul İklimi, Okula Bağlılık ve Okul Yaşam Kalitesi Algısının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 12
17-) Kişilerarası İlişkiler ve Etkili İletişim/Kişilerarası İlişkiler ve İletişimde Duygusal Zeka - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Eğitim Psikolojisi/Ahlak Gelişimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
19-) Psikolojik Danışma ve Rehberlik/Kişisel Rehberlik ve Psikolojik Danışma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
20-) Eğitim Psikolojisi/Sosyal Öğrenme Kuramı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
22-) Kardeş sahibi olup olmama durumunun okul öncesi dönemdeki sosyal oyuna etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Eğitimi sisteminde önemli bir sorun Okulu bırakma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Kardeş sahibi olup olmama durumunun okul öncesi dönemdeki sosyal oyuna etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
25-) Okullarda akran temelli uygulamalar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Okullarda akran temelli programların uygulanma süreci - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
28-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
29-) Eğitimi sisteminde önemli bir sorun Okulu bırakma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
30-) Kişilerarası İlişkiler ve Etkili İletişim/Kişilerarası İlişkiler ve İletişimde Duygusal Zeka - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Kardeş sahibi olup olmama durumunun okul öncesi dönemdeki sosyal oyuna etkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
32-) Okulu bırakmanın önlenmesi ve önlemeye yönelik uygulamalar - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
33-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
34-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
35-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
36-) Kişilerarası İlişkiler ve Etkili İletişim/Kişilerarası İlişkiler ve İletişimde Duygusal Zeka - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
37-) Cumhuriyet dönemi üstün yetenekliler eğitim politikası - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) Eğitim Psikolojisi/Bilişsel Gelişim ve Dil Gelişimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1

(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlilik tezleri.

1-) Tez Adı: Güç Paylaşımı ve Benliğin Ayrımlaşması ile Ana-Baba Davranışları ve Çocuğun Uyumu Arasındaki İlişkilerde Ortak Ebeveynliğin Rolü. Konu: Güç Paylaşımı ve Benliğin Ayrımlaşması ile Ana-Baba Davranışları ve Çocuğun Uyumu Arasındaki İlişkilerde Ortak Ebeveynliğin Rolü. Alper -Karababa. 2023

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Algılanan Sosyal Destekle Okul Terki Riski Arasındaki İlişkide Okula Bağlılığın Aracı Rolü. Konu: Algılanan Sosyal Destekle Okul Terki Riski Arasındaki İlişkide Okula Bağlılığın Aracı Rolü. Büşra -TUNÇ. 2024
2-) Tez Adı: Süreğen ve kitlesel bir travma olarak Covid-19: Üniversite öğrencilerinde Covid-19 korkusunun algılanan stres ve travma ile başa çıkabilme algısını yordamasında yaşantısal kaçınmanın aracı rolü. Konu: Süreğen ve kitlesel bir travma olarak Covid-19: Üniversite öğrencilerinde Covid-19 korkusunun algılanan stres ve travma ile başa çıkabilme algısını yordamasında yaşantısal kaçınmanın aracı rolü. MESUDE SEVEN-GÜRÇEN. 2022
3-) Tez Adı: Lise öğrencilerinde okul terki riskinin okul iklimi ve yapısal özellikler kuramı açısından incelenmesi. Konu: Lise öğrencilerinde okul terki riskinin okul iklimi ve yapısal özellikler kuramı açısından incelenmesi. HARUN BERKAY-ÇETİN. 2019
4-) Tez Adı: Öğretmenlerde mutluluğun yordayıcıları olarak sosyal bağlılık, özgecilik ve sosyal empati. Konu: Öğretmenlerde mutluluğun yordayıcıları olarak sosyal bağlılık, özgecilik ve sosyal empati. MUSTAFA-BEKİL. 2019
5-) Tez Adı: PERMA modeline göre iyi oluşun yordayıcısı olarak erken dönem uyumsuz şemalar. Konu: PERMA modeline göre iyi oluşun yordayıcısı olarak erken dönem uyumsuz şemalar. BERİL-ÖZTÜRK. 2019
6-) Tez Adı: Üniversite öğrencilerinde yaşam değeri, yaşamın anlamı ve sosyal iyi olmanın mutluluğu yordamadaki rolü. Konu: Üniversite öğrencilerinde yaşam değeri, yaşamın anlamı ve sosyal iyi olmanın mutluluğu yordamadaki rolü. FATMA-TAŞDİBİ ÜNLÜ. 2019
7-) Tez Adı: Üniversite öğrencilerinde can sıkıntısının yordayıcıları olarak temel ihtiyaçlar, yalnızlık ve yaşam doyumu. Konu: Üniversite öğrencilerinde can sıkıntısının yordayıcıları olarak temel ihtiyaçlar, yalnızlık ve yaşam doyumu. ALPER-KARABABA. 2018
8-) Tez Adı: Ortaokul öğrencilerinde okul iklimi, okula bağlılık ve okul yaşam kalitesi algısının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Konu: Ortaokul öğrencilerinde okul iklimi, okula bağlılık ve okul yaşam kalitesi algısının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. ŞERİFE-DÖNMEZ. 2016
9-) Tez Adı: Üniversite öğrencilerinde psikolojik sağlamlığı yordamada yaşam doyumu, benlik saygısı, iyimserlik ve kontrol odağının incelenmesi. Konu: Üniversite öğrencilerinde psikolojik sağlamlığı yordamada yaşam doyumu, benlik saygısı, iyimserlik ve kontrol odağının incelenmesi. SEVGİ-ERYILMAZ. 2012
10-) Tez Adı: İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi. Konu: İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin kariyer gelişimlerinin incelenmesi. ASİYE-CAN. 2012

(F-3) Lisansüstü/Tıpta Uzmanlık/ Sanatta Yeterlilik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyesi olarak görev almak

1-) Tez Adı: Ortaokul ve Lise Son Sınıf Öğrencilerinde Sınav Kaygısının Obsesif Kompulsif Bilişler İle İlişkisinin İncelenmesi. Konu: Ortaokul ve Lise Son Sınıf Öğrencilerinde Sınav Kaygısının Obsesif Kompulsif Bilişler İle İlişkisinin İncelenmesi. Onur-Gedizli. 2022
2-) Tez Adı: Beliren Yetişkinlerde Toplumsal Cinsiyet Rollerine Yönelik Tutumun, Benlik Kurgusunun Ve Benliğin Ayrımlaşmasının Eş Seçme Stratejilerini Yordamadaki Rolü. Konu: Beliren Yetişkinlerde Toplumsal Cinsiyet Rollerine Yönelik Tutumun, Benlik Kurgusunun Ve Benliğin Ayrımlaşmasının Eş Seçme Stratejilerini Yordamadaki Rolü. Elvan-Türk. 2019
3-) Tez Adı: İlkokul 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin Ebevenylerinin Çocuklarıyla Olan İlişkisi, Çocuklarının Eğitim-Öğretimine Katılması, Çocukların Kaygısı ve Sosyal Uyum Becerileri Arasındaki İlişki: Alaşehir Örnekleminde Bir Model Denemesi . Konu: İlkokul 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin Ebevenylerinin Çocuklarıyla Olan İlişkisi, Çocuklarının Eğitim-Öğretimine Katılması, Çocukların Kaygısı ve Sosyal Uyum Becerileri Arasındaki İlişki: Alaşehir Örnekleminde Bir Model Denemesi . Gülay-Özsoy. 2019
4-) Tez Adı: İlkokul 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin Ebevenylerinin Çocuklarıyla Olan İlişkisi, Çocuklarının Eğitim-Öğretimine Katılması, Çocukların Kaygısı ve Sosyal Uyum Becerileri Arasındaki İlişki: Alaşehir Örnekleminde Bir Model Denemesi . Konu: İlkokul 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin Ebevenylerinin Çocuklarıyla Olan İlişkisi, Çocuklarının Eğitim-Öğretimine Katılması, Çocukların Kaygısı ve Sosyal Uyum Becerileri Arasındaki İlişki: Alaşehir Örnekleminde Bir Model Denemesi . Ömer-Solak. 2019
5-) Tez Adı: Ortaokul Öğrencilerinde Okul Terki Riskinin, Okul Tükenmişliği ve Algılanan Sosyal Destek Açısından İncelenmesi. Konu: Ortaokul Öğrencilerinde Okul Terki Riskinin, Okul Tükenmişliği ve Algılanan Sosyal Destek Açısından İncelenmesi. Konu: Ortaokul Öğrencilerinde Okul Terki Riskinin, Okul Tükenmişliği ve Algılanan Sosyal Destek Açısından İncelenmesi. Konu: Ortaokul Öğrencilerinde Okul Terki Riskinin, Okul Tükenmişliği ve Algılanan Sosyal Destek Açısından İncelenmesi. Meryem -Tırpancıoğlu. 2019
6-) Tez Adı: Mizaç temelli psikoeğitim programının 5-9 yaş grubu çocukların öğretmenlerinin sınıf yönetimi özyeterlik inançları . Konu: Mizaç temelli psikoeğitim programının 5-9 yaş grubu çocukların öğretmenlerinin sınıf yönetimi özyeterlik inançları . Demet-Çevik. 2019
7-) Tez Adı: Üniversite Öğrencilerinde Yaşantısal Kaçınma, Okul Tükenmişliği, Ruminasyon ve Depresyon İlişkisinde Bir Model Denemesi . Konu: Üniversite Öğrencilerinde Yaşantısal Kaçınma, Okul Tükenmişliği, Ruminasyon ve Depresyon İlişkisinde Bir Model Denemesi . Gülizar -Kaşıkara. 2019
8-) Tez Adı: Üniversite öğrencilerinin özel yaşam alanlarına yönelik umut düzeyleri ile stresle başa çıkma tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi . Konu: Üniversite öğrencilerinin özel yaşam alanlarına yönelik umut düzeyleri ile stresle başa çıkma tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi . Derya -Mutlu. 2017
9-) Tez Adı: Ergenlerin Duygusal Zeka ile Özyeterlik Algısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Konu: Ergenlerin Duygusal Zeka ile Özyeterlik Algısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Melike-Sert. 2017
10-) Tez Adı: Algılanan Evlilik Çatışması, Ebeveynin Akılcı Olmayan İnançları, Kaygıları ve Çocukların Otomatik Düşünceleri, Problem Çözme Becerileri İle Çocukların Psiko-Sosyal Uyumları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. Konu: Algılanan Evlilik Çatışması, Ebeveynin Akılcı Olmayan İnançları, Kaygıları ve Çocukların Otomatik Düşünceleri, Problem Çözme Becerileri İle Çocukların Psiko-Sosyal Uyumları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi. mehmet -Uzun. 2017
11-) Tez Adı: Sınıfta istenmeyen öğrenci davranışlarını önlemede öğretmenlerin kullandığı yöntemler. Konu: Sınıfta istenmeyen öğrenci davranışlarını önlemede öğretmenlerin kullandığı yöntemler. OSMAN -SERTTAŞ. 2016

(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Therapeutic Applications Project in Preventing Early School Dropout (Erasmus+ KA201 PASSION FOR LEARNING PROJESİ) . Proje Türü: AB. Therapeutic Applications Project in Preventing Early School Dropout (Erasmus+ Programme of te EUROPEAN UNION /KA201 PASSION FOR LEARNING PROJESİ) . 2019-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Emphatic and Supportive Teachers Key to Quality and Efficiency in Education “EMPAQT” (Erasmus+ Programme of te EUROPEAN UNION). Proje Türü: AB. Emphatic and Supportive Teachers Key to Quality and Efficiency in Education “EMPAQT” (Erasmus+ Programme of te EUROPEAN UNION). 2015-2017

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Akran Arabuluculuğu. Proje Türü: Kalkınma Bakanlığı. Anlaşmazlık Çözümü ve Akran Arabuluculuğu Eğitici Eğitimi. 12-16 Mayıs 2018. Bandırma- Balıkesir.(T.C. Güney Marmara Kalkınma Ajansı) . 2018-2018
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Yaşam Becerileri Eğitimi. Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). Yaşam Becerileri Eğitimi Eğitici Eğitimi. milli Eğitim Bakanlığı. 09-13 Nisan 2018. Menteşe- Muğla.. 2018-2018
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Akran Arabuluculuğu ve Anlaşmazlık çözümü . Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). Akran Arabuluculuğu ve Anlaşmazlık çözümü Eğitici Eğitimi. Milli Eğitim Bakanlığı. 05-09. Mart 2018, Menteşe, Muğla.. 2018-2018

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Teorilerüstü modele temellendirilen bir programla üniversite öğrencilerinin sigara bırakma durumları. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Teorilerüstü modele temellendirilen bir programla üniversite öğrencilerinin sigara bırakma durumları. 2012-2015

(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak

1-) Kurum Adı: . MSKU/Yurtdışı Konferanslara Katılım desteği: Investigation of School Size ın Terms of Commitment to the School School Climate and Academic Motivation.1st International Scientific Researches Congress - Humanity and Social Sciences (IBAD-2016). May 19 - 22, 2016 Madrid, SPAIN. 2016
2-) Kurum Adı: . MSKU/ Yurtdışı Konferanslara Katılım desteği:Priority of values related with peace in turkish culture and the use of the results in creating a culture based on peace. 2 ° International Conference on Human and Social Sciences ICHSS. March 23-24 Tiran Albania. 2014
3-) Kurum Adı: . MSKU /Yurtdışı Konferanslara Katılım desteği: Social Responsibility and Social Commitment Related with Life Values. 3rd WE ASC World Education Culture Congress. Delhi- INDIA 12-14.01.2012. . 2012
4-) Kurum Adı: . TÜBİTAK /Yurtdışı Konferanslara Katılım desteği: Posttraumatic Growth Reactions in Trauma Exposed Group of Middle School Children in the 3 and 6 Years of Tthe Earthquakes. 10th European Conference on Traumatic Stres (ECOTS). O5-9 June 2007 Opatija- HIRVATSKA. . 2007

(I-11) Değişim/İşbirliği Programları kapsamında yurtdışı kurumlarda ders vermek

1-) Erasmus- Öğretim Üyesi Değişim Programı, Halmstad Üniversity, Halmstad-SWEDEN. 5-16 Şubat 2007. (Katılımcı). . İSVEÇ. . 2007
2-) Erasmus- Öğretim Üyesi Değişim Programı. Siauliai Üniversity. Siauliai- LİTHUANİA 14-18 Mayıs 2007. (Katılımcı). . LİTVANYA. . 2007

(I-20) Yurt Dışı Araştırma (Puansız)

1-) Dil ve Kültürel Değişim Projesi. Valdosta State Üniversitesi, Konuk Katılımcı. Valdosta- Georgia- USA. 04 Tem-1 Eyl. 2005. (Katılımcı). . Georgia/Amerika Birleşik Devletleri. . 2005

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Oturum Başkanlığı. 2. Uluslararası İstanbul Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi. 23-25.12.2021 İstanbul. TÜRKİYE. . 2021
2-) Oturum Başkanlığı : 6. Lnternatıonal Congress on Innovatıve Scıentıfıc Approaches. 19-20 Desember 2021. Samsun- TURKİYE. TÜRKİYE. . 2021
3-) Oturum Başkanlığı. V. İNESS Human and Civilization Congress From Past to Future Congress, 17-21.04.2019. Alanya- Antalya.. TÜRKİYE. . 2019
4-) Oturum Başkanlığı: International Symposium of Education and Values (ISOEVA) 5-8 october 2017.. TÜRKİYE. . 2017
5-) oturum Başkanı: 1st International Scientific Researches Congress - Humanity and Social Sciences (IBAD-2016). May 19 - 22, 2016 Madrid, SPAIN. 2016. Ispanya. . 2016
6-) Oturum Başkanı. I. Eurasıan Educatıonal Research Congress Eğitim Fakültesi Salon 1 / Faculty Of Educatıon Hall 1 3rd Sessıon Cuma / Frıday11:40-12:50 24-26 Nisan 2014 – İstanbul.. KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ. . 2014
7-) Oturum Başkanı. Second Afternoon Session: 16:00-17:45Room A-3 16:00 – 17:45. New Media, Culture and Society. 2. International Conference on Human and Social Sciences ICHSS 2012. March 23-24 Tirana Albania. . ARNAVUTLUK. . 2012

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Komisyon Başkanı: 18. Milli Eğitim Şurası Hazırlık Komisyonu. Muğla: Muğla Öğretmenevi Toplantı Salonu. 26.07. 2010- 30.07.2010 . TÜRKİYE. . 2010

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) Travma Sürecine Müdahale Teknikleri- DENİZLİ/MERKEZEFENDİ RAM- 2. PDR GÜNLERİ ÇALIŞTAYI (Denizli /Okul Psikolojik Danışmanlarına). 04.05.2023. Türkiye. . 2023
2-) DEPREM SÜRECİNDE KRİZE MÜDAHALE (Online- Tüm Türkiye- Ortaöğretim Genel Müdürlüğüne Bağlı Okullarda Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenler. 31.03.2023).. Türkiye. . 2023
3-) Deprem sonrası çocuklara yönelik müdahaleler (Online/Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik derneği, ÇOCUK ODAKLI PSİKOSOSYAL DESTEK EĞİTİMİ programı kapsamında -Türkiye geneli okul psikolojik danışmanları 18.02.2023).. Türkiye. . 2023
4-) Kriz üzerine /Afetler ve Psikolojik İlk Yardım: Afetzedelere nasıl yaklaşmalıyız (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi -Akademik ve İdari Personeli. 22.02.2023). Türkiye. . 2023
5-) Kriz ve krize müdahale (Muğla Aile ve sosyal Hizmetler Bakanlığı, ASTEP çalışanlarına. 03.03.2023). Türkiye. . 2023
6-) Kriz ve Krize müdahale (Muğla Aile ve sosyal Hizmetler Bakanlığı, ASTEP çalışanlarına. 10.03.2023). Türkiye. . 2023
7-) Yakın ilişkilerde adalet ve eşitlik. (Aile Güçlendirme Programı. Muğla Aile ve sosyal Hizmetler Bakanlığı-ASTEP çalışanlarına. 07.03.2023). Türkiye. . 2023
8-) Din ve Ahlak Eğitiminde İletişim Çalıştayı. Türkiye. . 2022
9-) Başarıda Aile Faktörü (Muğla/Fethiye ASTEP Çalışanlarına). TÜRKİYE. . 2021
10-) .Sınav kaygısı ve Sınavda Dikkat Edilecek noktalar. Muğla Türdü İlköğretim okulu 8. Sınıf öğrencilerine. 12.04.2019. Menteşe-Muğla.. . . 2019
11-) Yetenek Haritası ve Gelişim Karnesi Paylaşım Çalıştayı. Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü. TÜRKİYE. . 2019
12-) Akran Arabuluculuğu ve Anlaşmazlık çözümü Eğitici Eğitimi. Muğla Rehberlik Araştırma Merkezi. Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü Rehber Öğretmenlerine 05-09. Mart 2018 (5 Günlük Eğitim) Menteşe, Muğla.. TÜRKİYE. . 2018
13-) Yaşam Becerileri Eğitimi Eğitici Eğitimi. Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü. Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü öğretmenlerine. 09-13 Nisan 2018 (5 Günlük Eğitim) Menteşe- Muğla.. TÜRKİYE. . 2018
14-) Anlaşmazlık Çözümü ve Akran Arabuluculuğu Eğitici Eğitimi. Bandırma Öğretmenevi. Balıkesir Milli Eğitim Müdürlüğü Rehber Öğretmenlerine. 12-16 Mayıs 2018 (5 Günlük Eğitim). Bandırma- Balıkesir.(T.C. Güney Marmara Kalkınma Ajansı’nın düzenlemiş olduğu Proje). TÜRKİYE. . 2018
15-) Sınav kaygısı ve Sınavda Dikkat Edilecek noktalar. Marmaris merkez ilçesi 12. Sınıf tüm öğrenciler. 20.05.2018. Marmaris-Muğla. TÜRKİYE. . 2018
16-) 7. DÖNEM AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI EĞİTİMİ. (Kuram-süreç ve uygulama). 106 saat, Nisan- Haziran 2017. TÜRKİYE. . 2017
17-) Cinsiyet Rollerinin kazanılması, eğitim ve Kültürlenme. Toplumsal Cinsiyet Eşitsizliği Paneli, çağrılı Konuşmacı. 7 Mart 2017. AKM-A Salonu, Muğla. . TÜRKİYE. . 2017
18-) Krize Müdahale Eğitimi. Milas Rehberlik Araştırma Merkezi Müdürlüğü. Milas Milli Eğitim Müdürlüğü Rehber Öğretmenlerine. 15.11.2017 (tüm gün eğitim) Milas-Muğla.. TÜRKİYE. . 2017
19-) Teknoloji Kullanımı ve Sorunlu Teknoloji Kullanımına Müdahale. Milas Rehberlik Araştırma Merkezi Müdürlüğü. Bodrum Milli Eğitim Müdürlüğü Rehber Öğretmenlerine. 27.12.2017 (tüm gün eğitim).Bodrum-Muğla.. TÜRKİYE. . 2017
20-) 6. DÖNEM AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI EĞİTİMİ (Kuram-süreç ve uygulama). 106 saat, Ocak- Şubat, 2016.. TÜRKİYE. . 2016
21-) Çocuk İstismarı ve İhmaline Yol Açabilecek Ebeveyn Etmenleri. Çocuk İstismar ve İhmalini Önleme Eğitim programı. Muğla Öğretmenevi. 25-26.02.2016.. TÜRKİYE. . 2016
22-) Sınav Kaygısı ve Sınavda Dikkat edilecek Noktalar. Fethiye Kız Meslek Lisesi Öğrencilerine. 01.3.2016. Muğla. TÜRKİYE. . 2016
23-) Ergenlik Döneminde Kimlik Bulmak ve Kimlik Kazanımı Sorunları. Muğla İl Müftülüğü: Her aya bir Konuk. 07.03. 2016. Muğla. TÜRKİYE. . 2016
24-) Kriz ve Krize Müdahale.(Çalıştay) 13. PDR Öğrencileri kongresi, 1-3 Ağustos 2016, MUĞLA. TÜRKİYE. . 2016
25-) Bireysel kariyer Planı ve yaşamı planlamak. Özel Yücelen Sağlık Meslek Lisesi Öğrencilerine. 27. O2. 2015. Muğla.. TÜRKİYE. . 2015
26-) 4. DÖNEM AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI EĞİTİMİ. (Kuram-süreç ve uygulama). 144 saat, Nisan-Mayıs, 2015.. TÜRKİYE. . 2015
27-) 5. DÖNEM AİLE VE EVLİLİK DANIŞMANLIĞI EĞİTİMİ (Kuram-süreç ve uygulama). 106 saat, Temmuz- Ağustos, 2015.. TÜRKİYE. . 2015
28-) Okullarda Akran temelli Programlar ve Uygulanışı. (ÇALIŞTAY)12. PDR Öğrencileri kongresi, 23-25 Temmuz 2015, Eskişehir.. TÜRKİYE. . 2015
29-) Öfke kontrolü ve Stresle Başetme. Muğla İl Sağlık Müdürlüğü-112 acil yardım çalışanlarına. 21. O3. 2014. Muğla. . TÜRKİYE. . 2014
30-) Okulda Krize Müdahale. Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü-Muğla İlindeki Yöneticilere. 29. O3. 2013. Muğla RAM.. TÜRKİYE. . 2013
31-) Akademik Başarı ve Motivasyon İlişkisi. Muğla İl Merkezinde Görevli Rehber Öğretmenlerine Yönelik Konferans. Türdü İlköğretim okulu. Muğla: 12.06.20212.. TÜRKİYE. . 2012
32-) Okullarda Akran Temelli Programlar. Yenimahalle İlçesinde Görevli Rehber Öğretmenlerine Yönelik Konferans. Yenimahalle RAM- Ankara: 18.05. 2012.. TÜRKİYE. . 2012
33-) İŞ VE MESLEK DANIŞMANLIĞI PROGRAMI (1. Grup) - 96 kredi. Muğla Üniversitesi, Sürekli Eğitim Merkezi. Muğla: Eğitim Fakültesi, Ahmet Altıntaş Konferans Salonu. 17.09.2011- 19.11.2011.. TÜRKİYE. . 2011
34-) İŞ VE MESLEK DANIŞMANLIĞI EĞİTİM PORGRAMI (2. Grup)- 96 kredi. Muğla Üniversitesi, Sürekli Eğitim Merkezi. Muğla: Eğitim Fakültesi, Ahmet Altıntaş Konferans Salonu. 17.09.2011- 19.11.2011.. TÜRKİYE. . 2011
35-) Sınav Kaygısı ve Sınavda Dikkat Edilecek Noktalar. Dalaman Anadolu Lisesi Öğrencilerine. 11. 04. 2010 –11:00. TÜRKİYE. . 2010
36-) Sınav Kaygısı ve Sınavda Dikkat Edilecek Noktalar. Dalaman Öztaş Lisesi Öğrencilerine. 11. 04. 2010 –13:00. TÜRLİYE. . 2010
37-) Akademik Başarıda ve Yaşam Başarısında Ailenin Katkısı. Dalaman Anadolu Lisesi ve Dalaman Öztaş Lisesi Velilerine. Öğrencilerine. 11. 04. 2010 –15:00. TÜRKİYE. . 2010
38-) Krize Müdalahe ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu. Muğla Emniyet Müdürlüğü Personeline. 30. 04. 2010 –14:00. TÜRKİYE. . 2010
39-) Öfke Kontrolü. Muğla Emniyet Müdürlüğü Personeline. 30. 04. 2010 –16:00. TÜRKİYE. . 2010
40-) Oyun ve psikoloji. Metinbilim Enstitüsü Topluluğu. Recai Pabutçu Konferans Salonu. Muğla.. TÜRKİYE. . 2010
41-) Akademik Başarı ve Motivasyon. Dalyan Şehit Tınaztepe İlköğretim Okulu. MUĞLA. 20-03- 20009 10:30 . TÜRKİYE. . 2009
42-) Akademik Başarı ve Motivasyonun Artırılması. Turgutreis Lisesi. MUĞLA. 20-04-2009.14:00 . TÜRKİYE. . 2009
43-) Akademik Başarı ve Motivasyonun Artırılmasında Veli Katkısı. Turgutreis Lisesi Öğrenci Velilerine. MUĞLA. 20-04-2009. 20:00 . TÜRKİYE. . 2009
44-) Çocuk ve Ergenlerin Gelişimsel Özellikleri ve Gelişimsel Gereksinimleri. Vali Erol Aksoy Çocuk Yetiştirme Yurdu çalışanlarına. MUĞLA. 18.11.2008. TÜRKİYE. . 2008
45-) Çocuk ve Yetişkinin Etkileşiminde Sorun Çözme ve İletişim. Vali Erol Aksoy Çocuk Yetiştirme Yurdu çalışanlarına. MUĞLA.20.11.2008. TÜRKİYE. . 2008
46-) Stresle Başetme Yöntemleri. Vali Erol Aksoy Çocuk Yetiştirme Yurdu çalışanlarına. MUĞLA,24.11.2008. TÜRKİYE. . 2008
47-) Motivasyon ve Akademik Başarının Artırılması. Gerede Anadolu Öğretmen Lisesi. GEREDE/BOLU. 14 -03- 2006 . TÜRKİYE. . 2006
48-) Alkol, Sigara ve Uyuşturucu Bağımlılığı ve Ergenlik Sorunları 50. Yıl İlköğretim Okulu. BOLU. 26 -05-2006 . TÜRKİYE. . 2006
49-) Alkol, Sigara ve Uyuşturucu Bağımlılığı ve Ergenlik Sorunları. Milli Egemenlik İlköğretim Okulu. BOLU. 03 -06- 2006 . TÜRKİYE. . 2006
50-) Meslek Seçimi ve Mesleğe Yönelim. Eğitime Yüzde Yüz Destek Kampanyası- Üniversite Halk Buluşması. Mengen Lisesi Öğrencilerine. BOLU. 18 -05- 2005 . TÜRKİYE. . 2005
51-) Meslek Seçimi ve Mesleğe Yönelim. Eğitime Yüzde Yüz Destek Kampanyası- Üniversite Halk Buluşması. Seben İlçesinde Velilere. BOLU. 07 -06- 2005 . TÜRKİYE. . 2005

(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya kurullarda görev yapmak (her yıl için )

1-) Doktora Yeterlik Komisyonu Üyesi- Aysun Müge UZAKGİDEN. TÜRKİYE. . 2024
2-) Doktora Jüri Üyeliği Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 23.01.2023. Türkiye. . 2023
3-) Tez İzleme Komitesi Üyesi- Hilal Asena Özdemir (1.TİK). TÜRKİYE. . 2023
4-) Doktora Tez İzleme Komitesi Üyesi- Alper Karababa (4. TİK). TÜRKİYE. . 2023
5-) ERASMUS Anabilim Dalı koordinatörü. Türkiye. . 2023
6-) ERASMUS Anabilim Dalı koordinatörü. Türkiye. . 2022
7-) Doktora Jüri Üyeliği Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 24.01.2022. Türkiye. . 2022
8-) Doktora Jüri Üyeliği Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 22.08.2022. Türkiye. . 2022
9-) Doktora Tez İzleme Komitesi Üyesi- Alper Karababa (3. TİK). TÜRKİYE. . 2022
10-) Doktora Yeterlik Komisyonu Üyesi- Hilal Asena Özdemir. TÜRKİYE. . 2022
11-) Doktora Yeterlik Komisyonu Üyesi- Gülizar KAŞIKARA. TÜRKİYE. . 2021
12-) Doktora Jüri Üyeliği Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 23.08.2021. Türkiye. . 2021
13-) ERASMUS Anabilim Dalı koordinatörü. Türkiye. . 2021
14-) ERASMUS Anabilim Dalı koordinatörü. Türkiye. . 2020
15-) Doktora Jüri Üyeliği Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 15.09.2020. Türkiye. . 2020
16-) Yüksek Lisans Jüri Üyeliği Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 26.08.2019. TÜRKİYE. . 2019
17-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Çocuk Hakları Koruma, Uygulama Ve Araştırma Merkezi Kurulu Üyesi . TÜRKİYE. . 2019
18-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Çocuk Hakları Koruma, Uygulama Ve Araştırma Merkezi Kurulu Üyesi . TÜRKİYE. . 2018
19-) Doktora Lisans Jüri Üyeliği Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 01.09.2018. TÜRKİYE. . 2018
20-) Yüksek Lisans Jüri Üyeliği Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 03.09.2017. Türkiye. . 2017
21-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Çocuk Hakları Koruma, Uygulama Ve Araştırma Merkezi Kurulu Üyesi . TÜRKİYE. . 2017
22-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Çocuk Hakları Koruma, Uygulama Ve Araştırma Merkezi Kurulu Üyesi . TÜRKİYE. . 2016
23-) Yüksek Lisans Jüri Üyeliği Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü15.08.2016. Türkiye. . 2016
24-) Yüksek Lisans Jüri Üyeliği Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 22.07.2015. Türkiye. . 2015
25-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Çocuk Hakları Koruma, Uygulama Ve Araştırma Merkezi Kurulu Üyesi . TÜRKİYE. . 2015
26-) Taylı, A. (2013). Öğretim Elemanı alımı Jüri Üyeliği. Muğla Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü. 14.12.2014. TÜRKİYE. . 2014
27-) Taylı, A. (2014). Doktora Jüri Üyeliği. Muğla Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü. 18.08.2014. TÜRKİYE. . 2014
28-) Taylı, A. (2014). Öğretim Elemanı alımı Jüri Üyeliği. Muğla Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü. 24.01.2014. TÜRKİYE. . 2014
29-) Taylı, A. (2011). Yüksek Lisans Jüri Üyeliği. Muğla Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. 04.02.2011. TÜRKİYE. . 2011
30-) Taylı, A. (2010). Yüksek Lisans Jüri Üyeliği. Muğla Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. 08.02.2010. TÜRKİYE. . 2010
31-) Taylı, A. (2010). Yüksek Lisans Jüri Üyeliği. Muğla Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. 06.09.2010. TÜRKİYE. . 2010
32-) Taylı, A. (2008). Yüksek Lisans Jüri Üyeliği. Muğla Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. 04.09.2008. TÜRKİYE. . 2008

Verdiği Dersler

AD 7520 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Ailede Kriz ve Krize Müdahale

AD 5501 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Aile Danışmanlığı Kuramları

AD 5502 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Ailede Krize Müdahale

AD 7517 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Aile Danışmanlığı Kuramları

EBB00020 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ

PDR00380 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

YENİ PSİKOLOJİK DANIŞMA YAKLAŞIM VE MODELLERİ

PDR10001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

PDR20005 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SOSYAL PSİKOLOJİ

PDR20006 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ

PDR30007 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI

PDR40004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TRAVMA SONRASI PSİKOLOJİK DANIŞMA

AD 7520 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Ailede Kriz ve Krize Müdahale

AD 7517 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Aile Danışmanlığı Kuramları

AD 7517 2024-2025 Güz

Aile Danışmanlığı Kuramları

EBB00020 2024-2025 Güz

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ

PDR10001 2024-2025 Güz

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

PDR20005 2024-2025 Güz

SOSYAL PSİKOLOJİ

PDR30007 2024-2025 Güz

PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI

PDR40009 2024-2025 Güz

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 1

PFD 4035 2024-2025 Güz

Rehberlik ve Özel Eğitim

RPD 5505 2024-2025 Güz

PSİKOLOJİK DANIŞMADA YENİ YAKLAŞIMLAR

AD 7520 2023-2024 Bahar

Ailede Kriz ve Krize Müdahale

PDR00380 2023-2024 Bahar

YENİ PSİKOLOJİK DANIŞMA YAKLAŞIM VE MODELLERİ

PDR20006 2023-2024 Bahar

KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ

PDR40004 2023-2024 Bahar

TRAVMA SONRASI PSİKOLOJİK DANIŞMA

PDR40010 2023-2024 Bahar

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2

AD 7517 2023-2024 Güz

Aile Danışmanlığı Kuramları

PDR10001 2023-2024 Güz

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

PDR20005 2023-2024 Güz

SOSYAL PSİKOLOJİ

PDR30007 2023-2024 Güz

PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI

PDR40009 2023-2024 Güz

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 1

RPD 6541 2023-2024 Güz

Krize Müdahale ve Travma Danışması

AD 7520 2022-2023 Bahar

Ailede Kriz ve Krize Müdahale

AD 5502 2022-2023 Bahar

Ailede Krize Müdahale

PDR00380 2022-2023 Bahar

YENİ PSİKOLOJİK DANIŞMA YAKLAŞIM VE MODELLERİ

PDR20006 2022-2023 Bahar

KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ

PDR40004 2022-2023 Bahar

TRAVMA SONRASI PSİKOLOJİK DANIŞMA

PDR40010 2022-2023 Bahar

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2

PFD 4026 2022-2023 Bahar

Rehberlik ve Özel Eğitim

RPD 5506 2022-2023 Bahar

AKADEMİK YAZIM

AD 5501 2022-2023 Güz

Aile Danışmanlığı Kuramları

AD 7517 2022-2023 Güz

Aile Danışmanlığı Kuramları

İİF2011 2022-2023 Güz

Psikolojiye Giriş

PDR10001 2022-2023 Güz

PSİKOLOJİYE GİRİŞ

PDR20005 2022-2023 Güz

SOSYAL PSİKOLOJİ

PDR30007 2022-2023 Güz

PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI

PDR40009 2022-2023 Güz

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 1