Personel

Doktor Öğretim Üyesi ASLI KAYA
Doktor Öğretim Üyesi
Aslı Kaya
@ E-posta
aslikaya@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1777

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü / Müzik Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü / Müzik Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI 2007

Yüksek Lisans

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ ANABİLİM DALI MÜZİK EĞİTİMİ 2010

Doktora

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ 2018

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Çetinkaya Peyruze Rana, Kaya Aslı, 2023. Tendencies of Prospective Music Teachers to Use Technology and the Status of Technology Use in Teaching Practice Course. Cumhuriyet International Journal of Education
2-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2021. The Reflections of Pre-service Music Teachers’ Creative Thinking Skills on Their Instrumental Improvisation Ability. International Online Journal of Educational Sciences

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2017. ”Thinking Creatively with Sounds and Words: Sounds and Images IIA” validity study in the Turkish language. Journal of Human Sciences
2-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2016. Assessment of creativity based learning environment for major instrument courses: A case study of Buca Faculty of Education, Department of Music Education. Journal of Human Sciences

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Başbuğ Çağrı, Kaya Aslı, 2022. Temel Yeterlilik Testi Başarı Sırası Barajının Müzik Öğretmenliği Programları Özel Yetenek Seçme Sınavına Etkileri. Trakya Eğitim Dergisi
2-) Özevin Tokinan Banu, Kaya Aslı, 2020. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Vilken Gözde, Kaya Aslı, 2023. Sanat Eğitiminin Çocuk Evlerinde Yaşayan Çocukların Sosyal-Duygusal Beceri Algılarına Etkisi. 3. ULUSLARARASI SANAT - TASARIM KONFERANSI, PERFORMANS VE SERGİSİ IADCE 2023
2-) Kaya Aslı, 2022. Okul Öncesi Çocukların Müziğe İlişkin Algıları. 2.ULUSLARARASI SANAT – TASARIM KONFERANSI, PERFORMANS VE SERGİSİ, IADCE 2022
3-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2019. Sanatsal İlginin Öğretmenlik Mesleğine Etkilerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri: Buca Eğitim Fakültesi Örneği. I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu
4-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2015. Assessment of Creativity Supporting Learning Environment for Major Instrument Courses: A Case Study of Buca Faculty of Education, Department of Music Education. ERPA International Congresses on Education 2015
5-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2014. Oyun Dans ve Müzik Derisine İlişkin Yaratıcılığı Destekleyen Öğrenme Ortamı Değerlendirme Ölçeği Geliştirme. MÜZED Bölge Konferansı İpek Yolu’nda Müzik Kültürü ve Eğitimi
6-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2014. Armoni-Kontrpuan-Eşlik Dersi Yaratıcılığı Destekleyen Öğrenme Ortamı Değerlendirme Ölçeği Geliştirme Süreci. ERPA International Congresses on Education 2014
7-) Kaya Aslı, Özeke Sezen, 2011. İlköğretim (1-8. Sınıflar) Müzik Dersi Öğretim Programına İlişkin Müzik Branş Öğretmenlerinin Görüşleri. III. International Congress of Educational Research

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Kaya Aslı, Özeke Sezen, 2010. İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Müzik Dersine İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi. 9. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Kaya Aslı, 2024. Okul Öncesi Eğitimde Sanat Ve Yaratıcılık/ Okul Öncesi Eğitimde Yaratıcılık Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: ATA SEDA
2-) Kaya Aslı, 2021. Art Education An Overview: General Music Education From Creativity Perspective. Yayın Evi: Livre de Lyon Editör Adı: Danacı Bolat, Başak

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Online Journal of Educational Sciences. 2021. Hakemlik Sayısı: 2
3-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Diğer Yayınlar. 2024. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Okul Öncesi Eğitim Programı Müzik Alanı Öğretmen Kılavuz Kitabı.

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Temel Yeterlilik Testi Başarı Sırası Barajının Müzik Öğretmenliği Programları Özel Yetenek Seçme Sınavına Etkileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Assessment of creativity based learning environment for major instrument courses: A case study of Buca Faculty of Education, Department of Music Education - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) The Reflections of Pre-service Music Teachers’ Creative Thinking Skills on Their Instrumental Improvisation Ability - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) ”Thinking Creatively with Sounds and Words: Sounds and Images IIA” validity study in the Turkish language - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Temel Yeterlilik Testi Başarı Sırası Barajının Müzik Öğretmenliği Programları Özel Yetenek Seçme Sınavına Etkileri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Temel Yeterlilik Testi Başarı Sırası Barajının Müzik Öğretmenliği Programları Özel Yetenek Seçme Sınavına Etkileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
4-) Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) Temel Yeterlilik Testi Başarı Sırası Barajının Müzik Öğretmenliği Programları Özel Yetenek Seçme Sınavına Etkileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: TUBİTAK 2209-A Üniversite öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 1. dönem kapsamında (proje no: 1919B012201824) yapılan bu araştırmada, sanat etkinliklerinin çocuk evlerinde yaşayan çocukların sosyal-duygusal beceri algıları üzerindeki etkisinin incelenmesi amaçlanmaktır. Araştırma kapsamında yapılacak sanat etkinliklerinin çocuk evlerinde yaşayan çocukların sosyal-duygusal beceri algıları düzeylerinde anlamlı fark yaratıp yaratmadığı ölçülecektir.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Sanat Eğitiminin Çocuk Evlerinde Yaşayan Çocukların Sosyal-Duygusal Beceri Algılarına Etkisi. 2023-2024

(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi, panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )

1-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Beşinci Aşama. Türkiye. . 2024
2-) Ekoloji Temelli Yaratıcı Dans Eğitmen Eğitimi. Türkiye. . 2024
3-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Üçüncü Aşama. Türkiye. . 2024
4-) Öykünün Öncesi ve Sonrası Süreçsel Drama Atölyesi. Türkiye. . 2024
5-) "Elementer Blok Flüt Eğitimi-Blok Flüt Çalmaya Eğlenceli Bir Başlangıç" ve "Tá no Batuque- Vurmalı Çalgı Öğretimi". Türkiye. . 2024
6-) Çağdaş Drama Derneği "Suretler" Temalı Atölye. Türkiye. . 2024
7-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Dördüncü Aşama. Türkiye. . 2024
8-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği İkinci Aşama. Türkiye. . 2024
9-) Okul Öncesi Çocuk Gelişimi Eğitimi Sertifika Programı. Türkiye. . 2024
10-) Prodigies Music Curriculum Training. Türkiye. . 2024
11-) Özel Eğitimde Orff-Schulwerk Uygulamaları ve Orff-Sculwerk’le Müzik Terapi. Türkiye. . 2024
12-) ÇOCUKLARDA FELSEFE EĞİTMEN EĞİTİMİ (PC4). Türkiye. . 2023
13-) Değerler Eğitimi Eğitmenliği Sertifika Programı. Türkiye. . 2023
14-) Active Music Listening for Music Educators. Helsinki. . 2023
15-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Temel Aşama. Türkiye. . 2022
16-) Erasmus+ Programme: Power of Light Training Course. Yunanistan. . 2022
17-) Social Active Cycling Team Mugla Seminar and Cycling Tour. Türkiye. . 2021
18-) 3-12 yaş arası çocuklar için pedagojik modeller. Türkiye. . 2021
19-) Anadolu'dan Çıktım Yola. Türkiye. . 2021
20-) Edwin E. Gordon Music Learning Theory (MLT) observation training. İtalya. . 2021
21-) "Gordon'un Müzik Öğrenme Teorisi-Elementer Müzik Pedagojisine Uyarlamalar". Türkiye. . 2021
22-) Hikaye ve masal anlatıcılığı eğitmenliği. Türkiye. . 2020
23-) Kodály Seminar Online. Macaristan. . 2020
24-) Özel Eğitim Alanında Orff-Schulwerk Uygulamaları: Eğitsel'den Terapötik'e. Türkiye. . 2020
25-) Play Sing and Dance: Body Percussion and Orff-Schulwerk Music and Dance Pedagogy. Türkiye. . 2019
26-) Çocuk resimleri yorumlama. Türkiye. . 2019
27-) Edwin E. Gordon Music Learning Theory (MLT) observation training. İtalya. . 2019
28-) Open Streets Day Now We Bike Cycling Tour Wien-Bratislava-Budapest. Macaristan. . 2019
29-) Hikayelerle Orff Schulwerk Uygulamaları ve Türk Müziği ile Orff Schulwerk. Türkiye. . 2018
30-) The art of music education in according to the Music Learning Theory of Edwin E. Gordon. Türkiye. . 2018
31-) Playing with the Elements of Music. Türkiye. . 2018
32-) Müzik Öğrenme Teorisi (Music Learning Theory-MLT) Doğrultusunda 6 Yaş Üzeri Müzik ve Enstrüman Eğitimi. Türkiye. . 2018
33-) Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi Seviye Geliştirme Kursu III. Türkiye. . 2018
34-) Orff-Schulwerk'de Ürün, Süreç ve Sahneleme. Türkiye. . 2018
35-) Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi Seviye Geliştirme Kursu III'e Hazırlık . Türkiye. . 2018
36-) Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi Seviye Geliştirme Kursu II. Türkiye. . 2017
37-) "Orff-Schulwerk Müzik ve Hareket Eğitimi" ve Orff-Schulwerk Müzik ve HAreket Eğitimi II: Ksilofon Çalıyorum". Türkiye. . 2017
38-) Orff-Schulwerk Semineri. Türkiye. . 2017
39-) Orff-Schulwerk ve Hikayeler. Türkiye. . 2017
40-) Okul Öncesi Orff-Schulwerk Uygulamaları-II. Türkiye. . 2017
41-) 29th International Kodaly Seminar- Music Pedagogy Course. Macaristan. . 2017
42-) 1. Uluslararası İstanbul Kodaly Eğitim Günleri. Türkiye. . 2017
43-) Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi Seviye Geliştirme Kursu I. Türkiye. . 2016
44-) "Müzik ve Hareketin Tam Ortasında" ve "Sözsüz Cümleler". Türkiye. . 2016
45-) Önüm Arkam Taşım Topum ve İçimizdeki Ritim 2. Türkiye. . 2016
46-) "Sessizlik ve Oyun" Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi. Türkiye. . 2016
47-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/ Liderliği Programı: 1. Aşama . Türkiye. . 2015
48-) Orff-Schulwerk'de Yaratıcı Dans ve Hareket II. Türkiye. . 2015
49-) Orff-Schulwerk Müzik, Dans ve Müzik Dili. Türkiye. . 2015
50-) The International Summer Course "Elemental Music and Dance Padagogy Orff-Schulwerk". Avusturya. . 2015
51-) Masallarla Orff-Schulwerk. Türkiye. . 2015
52-) İçimizdeki Ritim. Türkiye. . 2015
53-) 18th International Summer Course of Orff-Schulwerk in Pilsen. Çekya. . 2015
54-) The Scoring Certificate of the Torrance Tests of Creative Thinking -Verbal Forms. Türkiye. . 2014
55-) Uluslararası Sonbahar Kursu: Küçük Çocuklarla Müzik, Dans ve Müzikreatif. Türkiye. . 2014
56-) Orff-Schulwerk'de Yaratıcı Dans ve Hareket. Türkiye. . 2014
57-) TUBİTAK Ulusal ve Uluslararası Akademik Proje Desteklerine Yönelik Uygulamalı Eğitim. Türkiye. . 2013
58-) Ritimlerle ve şarkılarla Orff-Schulwerk. Türkiye. . 2013
59-) Engel Tanımıyotuz Dans Ediyoruz. Türkiye. . 2013
60-) Orff-Schulwerk'de Müzik ve Hareket Demetleri. Türkiye. . 2012

(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için

1-) Erken Çocuklukta Müzik Eğitimi. Türkiye. . 2024
2-) Erken Çocuklukta Müzik Eğitimi Dersi. Türkiye. . 2023
3-) Erken Çocuklukta Müzik Eğitimi Dersi. Türkiye. . 2022

(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve

1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrenci Sosyal Etkinlik Belgesi Değerlendirme Komisyonu Üyeliği. Türkiye. . 2023
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Beste Yarışması Yönetim Kurulu Üyeliği. Muğla. . 2022
3-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrenci Sosyal Etkinlik Belgesi Değerlendirme Komisyonu Üyeliği. Türkiye. . 2022
4-) Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Komisyon Üyeliği. Türkiye. . 2021
5-) EPDAD Akreditasyon kurulları: Öz Değerlendirme Raporu Komisyonu. Türkiye. . 2020
6-) Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Komisyon Üyeliği. Türkiye. . 2020

(I-19) Yurt İçi Araştırma (Puansız)

1-) Devlet Tiyatroları Opera ve Balesi Çalışanları Yardımlaşma Vakfı (TOBAV) Orff-Schulwerk ile Sanat Eğitimi . Türkiye. . 2017

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) 3. Uluslararası Sanat - Tasarım Konferansı, Performans ve Sergisi IADCE 2023 - Bilim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2023
2-) 2.ULUSLARARASI SANAT – TASARIM KONFERANSI, PERFORMANS VE SERGİSİ, IADCE 2022 Bilim Kurulu Üyeliği ve Oturum Başkanlığı. Türkiye. . 2022

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Sürdürülebilir Fest Açılış Konseri. Türkiye. . 2024
2-) Bilim Ve Sanat Öğrenci Kongresi- Oturum Başkanlığı. Türkiye. . 2024
3-) Kentsel Yeşil Altyapı: Bisiklet Politika ve Uygulamaları Çalıştayı. Türkiye. . 2020

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) Scientix STEM Keşif Kampanyası Kapsamında STEM temelli "Sesleri Tanıyorum" Atölyesi (Muğla BİLSEM). Türkiye. . 2024
2-) Yaratıcı Drama ve Orff Günleri III. Türkiye. . 2024
3-) Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Okul Öncesi Öğretim Programı Eğitici Eğitimi Kursu. Türkiye. . 2024
4-) Muğla BİLSEM Öğretmenlerine Yönelik Sanatsal Konularda Bilimsel Proje Hazırlama Yöntem ve Teknikleri. Türkiye. . 2023
5-) TÜBİTAK 2209-A Projesi Yazıyorum. Türkiye. . 2023
6-) Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Ders Kitabı Yazarlık Eğitimi Çalıştayı. Türkiye. . 2022
7-) Yaratıcı Drama Orff ve Müzik Hareket Eğitim Günleri-II. Türkiye. . 2019
8-) Orff-Schulwerk ve Yaratıcı Dans. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, İstanbul/Türkiye. . 2014
9-) Orff-Schulwerk. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, İstanbul/ Türkiye. . 2014

(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya kurullarda görev yapmak (her yıl için )

1-) Muğla BİLSEM Bireysel Değerlendirme Sınav Komisyonu- Müzik. Türkiye. . 2024
2-) MEB K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli Kapsamında Okul Öncesi Öğretim Programı Müzik Alanı Komisyonu. Türkiye. . 2023

(S-11) Müzik topluluğunda çalma, söyleme,(Aynı programın tekrarı dikkate alınmayacaktır.)

1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Orkestra (tutti), Opera (koro), Bale'de (cor de alet) yer almak /. 2024. Marmaris Uluslararası Kültür ve Sanat Festivali 2024

(S-2) Karma sanat etkinliklerine katılma.*(sergi, proje, uygulama,

1-) DANS GÖSTERİLERİ/TOPLULUK DANSÇILIĞI/. 2024. Salon Mikromorfoz (Yaratıcı Dans Performansı)
2-) DANS GÖSTERİLERİ/TOPLULUK DANSÇILIĞI/. 2018. TEBEŞİR: KADINLAR VE SINIRLAR

(S-8) Kendi rehberliğinde hazırlanan öğrenci eser yada yorumlarıyla gerçekleştirilen etkinlikler (sergi, konser, workshop, heykel, sempozyum vb.)

1-) DANS GÖSTERİLERİ/EĞİTMENLİK/. 2019. ”BOŞLUK” Yaratıcı Dans Gösterisi

Verdiği Dersler

GKD00010 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

MZK00050 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

DRAMA VE MÜZİKLİ OYUNLAR

MZK20001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MÜZİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

MZK20002 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MÜZİK ÖĞRETİMİ PROGRAMLARI

MZK40002 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

MZK40005 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ORFF ÇALGILARI

TOÖ20002 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜZİK EĞİTİMİ

MZK00050 2024-2025 Güz

DRAMA VE MÜZİKLİ OYUNLAR

MZK20001 2024-2025 Güz

MÜZİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

MZK40001 2024-2025 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

MZK40005 2024-2025 Güz

ORFF ÇALGILARI

GKD00010 2023-2024 Bahar

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

MZK20002 2023-2024 Bahar

MÜZİK ÖĞRETİMİ PROGRAMLARI

MZK40002 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

TOÖ20002 2023-2024 Bahar

ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜZİK EĞİTİMİ

EBB4815 2023-2024 Güz

Özel Öğretim Yöntemleri II

GMÖ4011 2023-2024 Güz

Oyun,Dans ve Müzik

MZK00050 2023-2024 Güz

DRAMA VE MÜZİKLİ OYUNLAR

MZK20001 2023-2024 Güz

MÜZİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

MZK40005 2023-2024 Güz

ORFF ÇALGILARI

SBÖ4801 2023-2024 Güz

Topluma Hizmet Uygulamaları

EBB3812 2022-2023 Bahar

Özel Öğretim Yöntemleri I

GKD00010 2022-2023 Bahar

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

MZK20002 2022-2023 Bahar

MÜZİK ÖĞRETİMİ PROGRAMLARI

MZK40002 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

TOÖ20002 2022-2023 Bahar

ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜZİK EĞİTİMİ

EBB4815 2022-2023 Güz

Özel Öğretim Yöntemleri II

GMÖ4011 2022-2023 Güz

Oyun,Dans ve Müzik

MZK00050 2022-2023 Güz

DRAMA VE MÜZİKLİ OYUNLAR

MZK20001 2022-2023 Güz

MÜZİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

MZK40001 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

MZK40005 2022-2023 Güz

ORFF ÇALGILARI

SBÖ4801 2022-2023 Güz

Topluma Hizmet Uygulamaları