(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Çetinkaya Peyruze Rana, Kaya Aslı, 2023. Tendencies of Prospective Music Teachers to Use Technology and the Status of Technology Use in Teaching Practice Course. Cumhuriyet International Journal of Education
2-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2021. The Reflections of Pre-service Music Teachers’ Creative Thinking Skills on Their Instrumental Improvisation Ability. International Online Journal of Educational Sciences
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2017. ”Thinking Creatively with Sounds and Words: Sounds and Images IIA” validity study in the Turkish language. Journal of Human Sciences
2-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2016. Assessment of creativity based learning environment for major instrument courses: A case study of Buca Faculty of Education, Department of Music Education. Journal of Human Sciences
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Başbuğ Çağrı, Kaya Aslı, 2022. Temel Yeterlilik Testi Başarı Sırası Barajının Müzik Öğretmenliği Programları Özel Yetenek Seçme Sınavına Etkileri. Trakya Eğitim Dergisi
2-) Özevin Tokinan Banu, Kaya Aslı, 2020. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Vilken Gözde, Kaya Aslı, 2023. Sanat Eğitiminin Çocuk Evlerinde Yaşayan Çocukların Sosyal-Duygusal Beceri Algılarına Etkisi. 3. ULUSLARARASI SANAT - TASARIM KONFERANSI, PERFORMANS VE SERGİSİ IADCE 2023
2-) Kaya Aslı, 2022. Okul Öncesi Çocukların Müziğe İlişkin Algıları. 2.ULUSLARARASI SANAT – TASARIM KONFERANSI, PERFORMANS VE SERGİSİ, IADCE 2022
3-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2019. Sanatsal İlginin Öğretmenlik Mesleğine Etkilerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri: Buca Eğitim Fakültesi Örneği. I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu
4-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2015. Assessment of Creativity Supporting Learning Environment for Major Instrument Courses: A Case Study of Buca Faculty of Education, Department of Music Education. ERPA International Congresses on Education 2015
5-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2014. Oyun Dans ve Müzik Derisine İlişkin Yaratıcılığı Destekleyen Öğrenme Ortamı Değerlendirme Ölçeği Geliştirme. MÜZED Bölge Konferansı İpek Yolu’nda Müzik Kültürü ve Eğitimi
6-) Kaya Aslı, Bilen Sermin, 2014. Armoni-Kontrpuan-Eşlik Dersi Yaratıcılığı Destekleyen Öğrenme Ortamı Değerlendirme Ölçeği Geliştirme Süreci. ERPA International Congresses on Education 2014
7-) Kaya Aslı, Özeke Sezen, 2011. İlköğretim (1-8. Sınıflar) Müzik Dersi Öğretim Programına İlişkin Müzik Branş Öğretmenlerinin Görüşleri. III. International Congress of Educational Research
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Kaya Aslı, Özeke Sezen, 2010. İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Müzik Dersine İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi. 9. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Kaya Aslı, 2024. Okul Öncesi Eğitimde Sanat Ve Yaratıcılık/ Okul Öncesi Eğitimde Yaratıcılık Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: ATA SEDA
2-) Kaya Aslı, 2021. Art Education An Overview: General Music Education From Creativity Perspective. Yayın Evi: Livre de Lyon Editör Adı: Danacı Bolat, Başak
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Online Journal of Educational Sciences. 2021. Hakemlik Sayısı: 2
3-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü
1-) Editörlük Türü: Diğer Yayınlar. 2024. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Okul Öncesi Eğitim Programı Müzik Alanı Öğretmen Kılavuz Kitabı.
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Temel Yeterlilik Testi Başarı Sırası Barajının Müzik Öğretmenliği Programları Özel Yetenek Seçme Sınavına Etkileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Assessment of creativity based learning environment for major instrument courses: A case study of Buca Faculty of Education, Department of Music Education - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) The Reflections of Pre-service Music Teachers’ Creative Thinking Skills on Their Instrumental Improvisation Ability - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) ”Thinking Creatively with Sounds and Words: Sounds and Images IIA” validity study in the Turkish language - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Temel Yeterlilik Testi Başarı Sırası Barajının Müzik Öğretmenliği Programları Özel Yetenek Seçme Sınavına Etkileri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Temel Yeterlilik Testi Başarı Sırası Barajının Müzik Öğretmenliği Programları Özel Yetenek Seçme Sınavına Etkileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
4-) Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algıları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Temel Yeterlilik Testi Başarı Sırası Barajının Müzik Öğretmenliği Programları Özel Yetenek Seçme Sınavına Etkileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: TUBİTAK 2209-A Üniversite öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 1. dönem kapsamında (proje no: 1919B012201824) yapılan bu araştırmada, sanat etkinliklerinin çocuk evlerinde yaşayan çocukların sosyal-duygusal beceri algıları üzerindeki etkisinin incelenmesi amaçlanmaktır. Araştırma kapsamında yapılacak sanat etkinliklerinin çocuk evlerinde yaşayan çocukların sosyal-duygusal beceri algıları düzeylerinde anlamlı fark yaratıp yaratmadığı ölçülecektir.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Sanat Eğitiminin Çocuk Evlerinde Yaşayan Çocukların Sosyal-Duygusal Beceri Algılarına Etkisi. 2023-2024
(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler
dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi,
panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )
1-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Beşinci Aşama. Türkiye. . 2024
2-) Ekoloji Temelli Yaratıcı Dans Eğitmen Eğitimi. Türkiye. . 2024
3-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Üçüncü Aşama. Türkiye. . 2024
4-) Öykünün Öncesi ve Sonrası Süreçsel Drama Atölyesi. Türkiye. . 2024
5-) "Elementer Blok Flüt Eğitimi-Blok Flüt Çalmaya Eğlenceli Bir Başlangıç" ve "Tá no Batuque- Vurmalı Çalgı Öğretimi". Türkiye. . 2024
6-) Çağdaş Drama Derneği "Suretler" Temalı Atölye. Türkiye. . 2024
7-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Dördüncü Aşama. Türkiye. . 2024
8-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği İkinci Aşama. Türkiye. . 2024
9-) Okul Öncesi Çocuk Gelişimi Eğitimi Sertifika Programı. Türkiye. . 2024
10-) Prodigies Music Curriculum Training. Türkiye. . 2024
11-) Özel Eğitimde Orff-Schulwerk Uygulamaları ve Orff-Sculwerk’le Müzik Terapi. Türkiye. . 2024
12-) ÇOCUKLARDA FELSEFE EĞİTMEN EĞİTİMİ (PC4). Türkiye. . 2023
13-) Değerler Eğitimi Eğitmenliği Sertifika Programı. Türkiye. . 2023
14-) Active Music Listening for Music Educators. Helsinki. . 2023
15-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/Liderliği Temel Aşama. Türkiye. . 2022
16-) Erasmus+ Programme: Power of Light Training Course. Yunanistan. . 2022
17-) Social Active Cycling Team Mugla Seminar and Cycling Tour. Türkiye. . 2021
18-) 3-12 yaş arası çocuklar için pedagojik modeller. Türkiye. . 2021
19-) Anadolu'dan Çıktım Yola. Türkiye. . 2021
20-) Edwin E. Gordon Music Learning Theory (MLT) observation training. İtalya. . 2021
21-) "Gordon'un Müzik Öğrenme Teorisi-Elementer Müzik Pedagojisine Uyarlamalar". Türkiye. . 2021
22-) Hikaye ve masal anlatıcılığı eğitmenliği. Türkiye. . 2020
23-) Kodály Seminar Online. Macaristan. . 2020
24-) Özel Eğitim Alanında Orff-Schulwerk Uygulamaları: Eğitsel'den Terapötik'e. Türkiye. . 2020
25-) Play Sing and Dance: Body Percussion and Orff-Schulwerk Music and Dance Pedagogy. Türkiye. . 2019
26-) Çocuk resimleri yorumlama. Türkiye. . 2019
27-) Edwin E. Gordon Music Learning Theory (MLT) observation training. İtalya. . 2019
28-) Open Streets Day Now We Bike Cycling Tour Wien-Bratislava-Budapest. Macaristan. . 2019
29-) Hikayelerle Orff Schulwerk Uygulamaları ve Türk Müziği ile Orff Schulwerk. Türkiye. . 2018
30-) The art of music education in according to the Music Learning Theory of Edwin E. Gordon. Türkiye. . 2018
31-) Playing with the Elements of Music. Türkiye. . 2018
32-) Müzik Öğrenme Teorisi (Music Learning Theory-MLT) Doğrultusunda 6 Yaş Üzeri Müzik ve Enstrüman Eğitimi. Türkiye. . 2018
33-) Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi Seviye Geliştirme Kursu III. Türkiye. . 2018
34-) Orff-Schulwerk'de Ürün, Süreç ve Sahneleme. Türkiye. . 2018
35-) Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi Seviye Geliştirme Kursu III'e Hazırlık . Türkiye. . 2018
36-) Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi Seviye Geliştirme Kursu II. Türkiye. . 2017
37-) "Orff-Schulwerk Müzik ve Hareket Eğitimi" ve Orff-Schulwerk Müzik ve HAreket Eğitimi II: Ksilofon Çalıyorum". Türkiye. . 2017
38-) Orff-Schulwerk Semineri. Türkiye. . 2017
39-) Orff-Schulwerk ve Hikayeler. Türkiye. . 2017
40-) Okul Öncesi Orff-Schulwerk Uygulamaları-II. Türkiye. . 2017
41-) 29th International Kodaly Seminar- Music Pedagogy Course. Macaristan. . 2017
42-) 1. Uluslararası İstanbul Kodaly Eğitim Günleri. Türkiye. . 2017
43-) Orff-Schulwerk Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi Seviye Geliştirme Kursu I. Türkiye. . 2016
44-) "Müzik ve Hareketin Tam Ortasında" ve "Sözsüz Cümleler". Türkiye. . 2016
45-) Önüm Arkam Taşım Topum ve İçimizdeki Ritim 2. Türkiye. . 2016
46-) "Sessizlik ve Oyun" Elementer Müzik ve Hareket Eğitimi. Türkiye. . 2016
47-) Yaratıcı Drama Eğitmenliği/ Liderliği Programı: 1. Aşama . Türkiye. . 2015
48-) Orff-Schulwerk'de Yaratıcı Dans ve Hareket II. Türkiye. . 2015
49-) Orff-Schulwerk Müzik, Dans ve Müzik Dili. Türkiye. . 2015
50-) The International Summer Course "Elemental Music and Dance Padagogy Orff-Schulwerk". Avusturya. . 2015
51-) Masallarla Orff-Schulwerk. Türkiye. . 2015
52-) İçimizdeki Ritim. Türkiye. . 2015
53-) 18th International Summer Course of Orff-Schulwerk in Pilsen. Çekya. . 2015
54-) The Scoring Certificate of the Torrance Tests of Creative Thinking -Verbal Forms. Türkiye. . 2014
55-) Uluslararası Sonbahar Kursu: Küçük Çocuklarla Müzik, Dans ve Müzikreatif. Türkiye. . 2014
56-) Orff-Schulwerk'de Yaratıcı Dans ve Hareket. Türkiye. . 2014
57-) TUBİTAK Ulusal ve Uluslararası Akademik Proje Desteklerine Yönelik Uygulamalı Eğitim. Türkiye. . 2013
58-) Ritimlerle ve şarkılarla Orff-Schulwerk. Türkiye. . 2013
59-) Engel Tanımıyotuz Dans Ediyoruz. Türkiye. . 2013
60-) Orff-Schulwerk'de Müzik ve Hareket Demetleri. Türkiye. . 2012
(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için
1-) Erken Çocuklukta Müzik Eğitimi. Türkiye. . 2024
2-) Erken Çocuklukta Müzik Eğitimi Dersi. Türkiye. . 2023
3-) Erken Çocuklukta Müzik Eğitimi Dersi. Türkiye. . 2022
(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve
1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrenci Sosyal Etkinlik Belgesi Değerlendirme Komisyonu Üyeliği. Türkiye. . 2023
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Beste Yarışması Yönetim Kurulu Üyeliği. Muğla. . 2022
3-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Öğrenci Sosyal Etkinlik Belgesi Değerlendirme Komisyonu Üyeliği. Türkiye. . 2022
4-) Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Komisyon Üyeliği. Türkiye. . 2021
5-) EPDAD Akreditasyon kurulları: Öz Değerlendirme Raporu Komisyonu. Türkiye. . 2020
6-) Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Komisyon Üyeliği. Türkiye. . 2020
(I-19) Yurt İçi Araştırma (Puansız)
1-) Devlet Tiyatroları Opera ve Balesi Çalışanları Yardımlaşma Vakfı (TOBAV) Orff-Schulwerk ile Sanat Eğitimi . Türkiye. . 2017
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) 3. Uluslararası Sanat - Tasarım Konferansı, Performans ve Sergisi IADCE 2023 - Bilim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2023
2-) 2.ULUSLARARASI SANAT – TASARIM KONFERANSI, PERFORMANS VE SERGİSİ, IADCE 2022 Bilim Kurulu Üyeliği ve Oturum Başkanlığı. Türkiye. . 2022
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Sürdürülebilir Fest Açılış Konseri. Türkiye. . 2024
2-) Bilim Ve Sanat Öğrenci Kongresi- Oturum Başkanlığı. Türkiye. . 2024
3-) Kentsel Yeşil Altyapı: Bisiklet Politika ve Uygulamaları Çalıştayı. Türkiye. . 2020
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) Scientix STEM Keşif Kampanyası Kapsamında STEM temelli "Sesleri Tanıyorum" Atölyesi (Muğla BİLSEM). Türkiye. . 2024
2-) Yaratıcı Drama ve Orff Günleri III. Türkiye. . 2024
3-) Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Okul Öncesi Öğretim Programı Eğitici Eğitimi Kursu. Türkiye. . 2024
4-) Muğla BİLSEM Öğretmenlerine Yönelik Sanatsal Konularda Bilimsel Proje Hazırlama Yöntem ve Teknikleri. Türkiye. . 2023
5-) TÜBİTAK 2209-A Projesi Yazıyorum. Türkiye. . 2023
6-) Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Ders Kitabı Yazarlık Eğitimi Çalıştayı. Türkiye. . 2022
7-) Yaratıcı Drama Orff ve Müzik Hareket Eğitim Günleri-II. Türkiye. . 2019
8-) Orff-Schulwerk ve Yaratıcı Dans. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, İstanbul/Türkiye. . 2014
9-) Orff-Schulwerk. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, İstanbul/ Türkiye. . 2014
(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya
kurullarda görev yapmak (her yıl için )
1-) Muğla BİLSEM Bireysel Değerlendirme Sınav Komisyonu- Müzik. Türkiye. . 2024
2-) MEB K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli Kapsamında Okul Öncesi Öğretim Programı Müzik Alanı Komisyonu. Türkiye. . 2023
(S-11) Müzik topluluğunda çalma, söyleme,(Aynı
programın tekrarı dikkate alınmayacaktır.)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Orkestra (tutti), Opera (koro), Bale'de (cor de alet) yer almak /. 2024. Marmaris Uluslararası Kültür ve Sanat Festivali 2024
(S-2) Karma sanat etkinliklerine katılma.*(sergi, proje, uygulama,
1-) DANS GÖSTERİLERİ/TOPLULUK DANSÇILIĞI/. 2024. Salon Mikromorfoz (Yaratıcı Dans Performansı)
2-) DANS GÖSTERİLERİ/TOPLULUK DANSÇILIĞI/. 2018. TEBEŞİR: KADINLAR VE SINIRLAR
(S-8) Kendi rehberliğinde hazırlanan öğrenci eser
yada yorumlarıyla gerçekleştirilen etkinlikler
(sergi, konser, workshop, heykel, sempozyum
vb.)
1-) DANS GÖSTERİLERİ/EĞİTMENLİK/. 2019. ”BOŞLUK” Yaratıcı Dans Gösterisi