Personel

Doç.Dr. ASLI GÜNDOĞAN GÜNGÖR
Doç.Dr.
Aslı Gündoğan Güngör
@ E-posta
asligundogan@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 2196

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Muğla Meslek Yüksekokulu / Çocuk Bakımı Ve Gençlik Hizmetleri Bölümü / Çocuk Gelişimi Programı

Kadro Birimi

Muğla Meslek Yüksekokulu / Çocuk Bakımı Ve Gençlik Hizmetleri Bölümü / Çocuk Gelişimi Programı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü 2008

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Eğitim Programları ve Öğretim Programı 2011

Doktora

Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Anabilim Dalı Sınıf Öğretmenliği Programı 2017

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Gündoğan Aslı, 2021. The relationship of preservice preschool and primary school teachers’ perceptions of democratic values and attitudes of gender roles. Hacettepe University Journal of Education
2-) Gündoğan Aslı, 2021. Views and Attitudes of Primary School Teachers Towards Life Studies Teaching. Psycho-Educational Research Reviews
3-) Gündoğan Aslı, Taşdere Ahmet, 2021. Woman, Man, Society and Sex: How Pre-Service Teachers Perceive Basic Gender Concepts?. International Journal of Progressive Education
4-) Gündoğan Aslı, 2020. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değer Eğitiminin Gerekliliği ve Hayat Bilgisi Dersi Bağlamında İşlevselliği. Journal of Qualitative Research in Education
5-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2018. Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması. Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Gündoğan Aslı, Can Beyhan, 2020. Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri. Turkish Studies - Education
2-) Uluçınar Ufuk, Gündoğan Aslı, Akar Cüneyit, 2020. Hayat bilgisi dersinde eğlenme düzeyini belirleme ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. Journal of History School
3-) Gündoğan Aslı, Erbey Halime Kübra, 2020. Gender in Career Choices of Fourth Grade Students. Journal of Theoretical Educational Science
4-) Gündoğan Aslı, 2020. İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Hayat Bilgisi Dersi. Anadolu Journal of Educational Sciences International
5-) Gündoğan Aslı, Akar Cüneyit, 2019. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKULDA MUTLULUK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. TAY Journal
6-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2018. İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİ“OKUL HEYECANIM” TEMASINDAKİ KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARI. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
7-) Gündoğan Aslı, Koçak Seval, 2017. Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Sakarya University Journal of Education
8-) Gündoğan Çögenli Aslı, Güven Meral, 2015. The Predictive Power of Metacognitive Learning Strategies on Achievement of Preservice Teachers.. Anadolu Journal of Educational Sciences International
9-) Gündoğan Çögenli Aslı, Güven Meral, 2014. Öğretmenlere Yönelik Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
10-) Gündoğan Çögenli Aslı, Uçansoy Aybüke, 2014. Sınıf Öğretmenlerinin Uyum ve Hazırlık Çalışmalarına İlişkin Görüşleri. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
11-) Şefik Yaşar, Gündoğan Çögenli Aslı, 2014. Determining Validity and Reliability of Data Gathering Instruments Used by Program Evaluation Studies in Turkey. Procedia-Social and Behavioral Sciences
12-) Gültekin Mehmet, Gündoğan Çögenli Aslı, 2014. Elementary Pre Service Teachers Metaphorical Perceptions Regarding Life Sciences. Cukurova University Faculty of Education Journal

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Gündoğan Aslı, 2017. 2015 hayat bilgisi öğretim programının sosyal beceriler bağlamında incelenmesi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Gündoğan Aslı, Kılıç Zeynep, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Liderlik ve Öğretmen Liderliğine İlişkin Görüşleri1. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Gündoğan Aslı, Erbey Halime Kübra, 2019. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞ AÇISIYLA SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE TOPLUMSAL CİNSİYET. 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION
2-) Baştürk Aybüke, Gündoğan Aslı, 2018. Çeşitliliğin Rezonansı: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sesinden Çok Kültürlülük ve Çok Kültürlü Eğitim. V th International Eurasian Educational Research Congress

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Gündoğan Aslı, 2019. Okulöncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik DeğerAlgıları İle Toplumsal Cinsiyet Rollerine Bakış Açıları. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) Gündoğan Aslı, Balbağ Nur Leman, Süner Kübra, 2019. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE SANAT EĞİTİMİ: SINIF ÖĞRETMENLERİ NE DÜŞÜNÜYOR?. 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION
3-) Gündoğan Aslı, Taşdere Ahmet, 2019. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Toplumsal Cinsiyet Rollerine YönelikAlgıları. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
4-) Gündoğan Aslı, Can Beyhan, 2019. Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri. 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
5-) Gündoğan Aslı, Erbey Halime Kübra, 2019. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Meslek Seçimlerinde Toplumsal Cinsiyet. 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
6-) Gündoğan Aslı, 2018. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Öğretimine Yönelik Tutumları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
7-) Göz Nur Leman, Gündoğan Aslı, Demirhan Gökhan, 2018. Sınıf Öğretmenlerinin Çokkültürlü Yeterlik Algıları ve Sınıf İçine Yansımaları. 27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
8-) Akar Cüneyit, Gündoğan Aslı, Metin Zeynep, 2018. İlkokul Çocukları Okulda Ne Kadar Mutlu?. 27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
9-) Akar Cüneyit, Gündoğan Aslı, Çetin Vildan, 2018. İlkokul Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersindeki Eğlenme Düzeyleri: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
10-) Göz Nur Leman, Gündoğan Aslı, 2018. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN RESİMLERİNDE TEKNOLOJİ. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi
11-) Gündoğan Aslı, 2017. 2015 Hayat Bilgisi Öğretim Programının sosyal beceriler bağlamında incelenmesi.. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
12-) Gündoğan Aslı, Kılıç Zeynep, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Liderlik ve Öğretmen Liderliğine İlişkin Görüşleri. 1. Ululararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi
13-) Gündoğan Aslı, Koçak Seval, 2017. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZLİDERLİK EĞİLİMLERİ. 1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS
14-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2017. Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması. 6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
15-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2017. Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamları oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar. 6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
16-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2016. İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersi okul heyecanım temasındaki kavramlara ilişkin bilişsel yapıları.. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu
17-) Gündoğan Çögenli Aslı, Uçansoy Baştürk Aybüke, 2013. Sınıf öğretmenlerinin uyum ve hazırlık çalışmalarına ilişkin görüşleri. 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
18-) Gündoğan Çögenli Aslı, Güven Meral, 2011. Öğretmenlere yönelik bilişüstü öğrenme stratejileri belirleme ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. 3rd International Conference on Educational Sciences.
19-) Gündoğan Çögenli Aslı, 2011. Sınıf öğretmenlerinin kullandıkları bilişüstü öğrenme stratejileri.. I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi,

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Gündoğan Aslı, 2018. Milli Değerlerin İçselleştirilmesinde Hayat Bilgisi Dersinin Rolü. 1. Türk Eğitim Kongresi
2-) Gültekin Mehmet, Gündoğan Çögenli Aslı, 2012. Sınıf öğretmeni adaylarının hayat bilgisi dersine ilişkin metaforik algıları. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
3-) Demir Metin, Akar Cüneyit, Gündoğan Aslı, Ermiş Hilal, 2010. İlköğretim programlarındaki temel becerilere ilişkin öğretim elemanı ve öğretmen adayı görüşleri.. 19.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı,
4-) Çiftçi Şerife Koza, Demiray Pınar, Gündoğan Aslı, Türkmen Lütfullah, 2009. Sınıf öğretmenliği yüksek lisans programına farklı alanlardan kabul edilen öğrencilerin adaptasyon sorunları ve alana katkıları. 4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Gündoğan Güngör Aslı, 2022. 21. yüzyıl becerileri bakış açısından eğitim ve öğretimde farklı yaklalımlar/otantik öğrenme. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Gültekin, Mehmet; Yazar, Taha; Oral, Behçet
2-) Gündoğan Aslı, Anagün Şengül Saime, 2021. İlkokulda Öğretim: Öğretmen El Kitabı/İlkokulda Hayat Bilgisi Öğretimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Korkmaz, İsa
3-) Gündoğan Aslı, Kılıç Zeynep, 2020. İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Güncel Uygulamalar/Hayat Bilgisi Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı. Yayın Evi: Nobel Yayın Editör Adı: Alkış Küçükaydın, Menşure
4-) Gündoğan Aslı, 2020. Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Dersinin Dünyadaki ve Türkiye’deki Tarihsel Gelişimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Aktepe Vedat, Gündüz Mevlüt
5-) Gündoğan Aslı, 2017. Öğretim İlke ve Yöntemleri: Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş./Öğrenme Stilleri. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Dal Sibel, Köse Mücahit
6-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2017. Küreselleşen Dünyada Eğitim/Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar.. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Özcan Demirel - Serkan Dinçer

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Gündoğan Aslı, 2021. Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları. Yayın Evi: Vizetek Yayıncılık Editör Adı: Gündoğan, Aslı ve Kılıç, Zeynep
2-) Gündoğan Aslı, 2019. Milli Eğitim Üzerine Yazılar/Milli Değerlerin İçselleştirilmesinde Hayat Bilgisi Dersinin Rolü. Yayın Evi: Efe Akademi Yayınları Editör Adı: Ali Fuat Arıcı, Mustafa Başaran

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Milli Eğitim Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 2
2-) Kuramsal EğitimBilim Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
4-) Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 3
5-) Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 3

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi.

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
3-) İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİ“OKUL HEYECANIM” TEMASINDAKİ KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARI - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
5-) Öğretmenlere Yönelik Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) 2015 hayat bilgisi öğretim programının sosyal beceriler bağlamında incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Liderlik ve Öğretmen Liderliğine İlişkin Görüşleri1 - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Hayat Bilgisi Dersi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmenlere Yönelik Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretim İlke ve Yöntemleri: Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş./Öğrenme Stilleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) The Predictive Power of Metacognitive Learning Strategies on Achievement of Preservice Teachers. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Hayat bilgisi dersinde eğlenme düzeyini belirleme ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değer Eğitiminin Gerekliliği ve Hayat Bilgisi Dersi Bağlamında İşlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Hayat Bilgisi Dersi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Hayat Bilgisi Dersi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Dersinin Dünyadaki ve Türkiye’deki Tarihsel Gelişimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Güncel Uygulamalar/Hayat Bilgisi Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİ“OKUL HEYECANIM” TEMASINDAKİ KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARI - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Sınıf Öğretmenlerinin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Algıları ve Sınıf İçi Uygulamaları Hakkında Bir Araştırma. 2017-2019

Verdiği Dersler

ÇGP1008 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SANAT VE YARATICILIK

ÇGP1009 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ

ÇGP2004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SEMİNER

ÇGP2011 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ

ÇGP2512 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MESLEK ETİĞİ

ÇGP2518 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖZEL EĞİTİMDE AR. GER. GELİŞ.

İŞY2805 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

RTV2801 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İLETİŞİM

ÇGP1008 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SANAT VE YARATICILIK

ÇGP1009 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ

ÇGP2004 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SEMİNER

ÇGP2011 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ

ÇGP2512 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MESLEK ETİĞİ

ÇGP2518 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖZEL EĞİTİMDE AR. GER. GELİŞ.

İŞY2805 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

ÇGP1009 2024-2025 Güz

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ

ÇGP2011 2024-2025 Güz

ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ

İŞY2805 2024-2025 Güz

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

RTV2801 2024-2025 Güz

İLETİŞİM

ÇGP1008 2023-2024 Bahar

SANAT VE YARATICILIK

ÇGP2004 2023-2024 Bahar

SEMİNER

ÇGP2512 2023-2024 Bahar

MESLEK ETİĞİ

ÇGP2518 2023-2024 Bahar

ÖZEL EĞİTİMDE AR. GER. GELİŞ.

ÇGP1009 2023-2024 Güz

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ

ÇGP2011 2023-2024 Güz

ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ

İŞY2805 2023-2024 Güz

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

ÇGP1008 2022-2023 Bahar

SANAT VE YARATICILIK

ÇGP2004 2022-2023 Bahar

SEMİNER

ÇGP2512 2022-2023 Bahar

MESLEK ETİĞİ

ÇGP1009 2022-2023 Güz

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ

ÇGP2011 2022-2023 Güz

ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ

İŞY2805 2022-2023 Güz

ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ