Personel

Doç.Dr. ALİ NACİ KARABULUT
Doç.Dr.
Ali Naci Karabulut
@ E-posta
ankarabulut@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5690

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Fethiye İşletme Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi Ve Pazarlama Anabilim Dalı

Kadro Birimi

Fethiye İşletme Fakültesi / İşletme Bölümü / Üretim Yönetimi Ve Pazarlama Anabilim Dalı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü 29.08.2003

Yüksek Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı 15.07.2005

Doktora

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı 17.12.2013

Yayin Bilgileri

(A-1) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Bulut Zeki Atıl, Karabulut Ali Naci, 2018. Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust-loyalty perspective. Journal of Consumer Behaviour

(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Gürsoy Samet, Karabulut Ali Naci, Bulut Zeki Atıl, 2022. Analyzing the Impact of Consumer Confidence Index and Geopolitical Risk Indices on Foreign Trade in Food Commodities: Evidence from Turkey.. International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences
2-) Uslu Abdullah, Karabulut Ali Naci, 2018. Touristic Destinations’ Perceived Risk And Perceived Value As Indicators Of E-Wom And Revisit Intentions. International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences
3-) Bulut Zeki Atıl, Karabulut Ali Naci, Uçma Tuğba, Uzun Ali Çağlar, 1900. Explaining Young Consumers Online Purchase Behavior under Risky Conditions Perspectives from Mental Accounting. International Journal of Online Marketing

(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Hıra Merve, Karabulut Ali Naci, 2021. Nüfuzlu Pazarlama Uygulamalarının Marka Denkliğine ve Satın Alma Niyetine Etkisi: Gastronomi Turizmi Üzerine Bir Araştırma. International Journal of Contemporary Tourism Research

(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Karabulut Ali Naci, 2023. Comparing the Young Peoples Coffee Shop Perceptions with Their Senses of Taste. Yonetim ve Ekonomi
2-) Uslu Abdullah, Ergün Gözde Seval, Karabulut Ali Naci, 2020. Otel İşletmelerinde Marka Denkliğinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Güven Değişkeninin Aracı Rolü. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
3-) Güçlütürk Baran Günseli, Noyan Elçin, Karabulut Ali Naci, 2020. Z KUŞAĞININ TATİLE YÖNELİK İLGİLENİMİ. Öneri Dergisi
4-) Uslu Abdullah, Karabulut Ali Naci, 2019. Slow Food Konseptine Uygun Restoranlarda, Algılanan Hizmet Kalitesinin, Markaya Yönelik İmaj, Güven ve Sadakate Etkisi: Köyceğiz İlçesini Ziyaret Eden Yabancı Turistler Üzerinde Bir Araştırma. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
5-) Bulut Zeki Atıl, Tekinbaş Özkaya Feyza, Karabulut Ali Naci, Atağan Gülşah, 2019. Gıda ürünlerinin sürdürülebilir tüketimi bağlamında tüketici tipolojisi geliştirme çalışması. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
6-) Karabulut Ali Naci, Kırkbeşoğlu Nagehan, 2019. ÇEVRİMİÇİ TÜKETİCİ YORUMLARI İÇİN YASALGEREKSİNİMLER: eWOM’A HEP GÜVENEBİLİR MİYİZ?. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
7-) Karabulut Ali Naci, 2013. Tüketicilerin Algılanan Risk Değişkeni Karşısında İnternetten Alışveriş Yapma Eğilimlerinin Ölçülmesi Beklenen Fayda Teorisine Karşı Beklenti Teorisi. Journal of Yasar University

(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Gavcar, E., Bulut, Z.A., Karabulut, A.N., 2005. Öğrencilerin İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesini Tercih Nedenleri ve Beklentileri. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Örücü, E., Bulut, Z.A., Karabulut, A.N., 2005. Konaklama İşletmelerinde Ücret ve Ödül Yönetimi. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
3-) Fırat Aytekin, Bulut Zeki Atıl, Karabulut Ali Naci, 1900. Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Karabulut Ali Naci, Şalvarlı Mustafa Seçkin, Kayışkan Doğu, 2019. Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi. PPAD 24. Pazarlama Kongresi
2-) Gavcar Erdoğan, Şen Eyüp, Karabulut Ali Naci, 2019. Gıda Tüketiminde Önem Kazanmakta Olan Bir Karar Değişkeni=Sürdürülebilirlik. 4. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi
3-) Bulut Zeki Atıl, Kayışkan Doğu, Karabulut Ali Naci, Şalvarlı Mustafa Seçkin, 2019. Kısa mesaj reklamlarına yönelik algıların araştırılması. II. International Congress on Critical Debates in Social Sciences
4-) Karabulut Ali Naci, Altuntaş Barış, 2018. Anamur Muz Üreticilerinin Sorunları ve Büyüme Olanakları. 4. ASEAD Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
5-) Karabulut Ali Naci, Bulut Zeki Atıl, 2016. EXTENDING OUR UNDERSTANDING OF CONSUMERS’ EWOM BEHAVIOR: GENDER AND GENERATION DIFFERENCES. 18TH INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON ECONOMIC AND SOCIAL DEVELOPMENT – “BUILDING RESILIENT SOCIETY"
6-) Çukur, T., Dayan, V. Karabulut, A.N., “Muğla İli Arıcılığının Sürdürülebilirliği”; 2. Uluslararası Muğla Arıcılık ve Çam Balı Kongresi, 05.10.2010, Muğla/Türkiye - 2010
7-) Baldemir, E., Fırat A., Karabulut, A.N., Kaya, F., “The Effects of the Children Under 8 Years Old On Their Families’ Food Purchasing Decisions”; Uluslararası Burch Üniversitesi Sürdürülebilir Gelişme Sempozyumu, 10.06.2010, Saraybosna/Bosna Hersek. - 2010

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Karabulut Ali Naci, 2019. Dijitalleşen İletişim/Dijital İletişimin Ticari Bir Boyutu: Sosyal Medya Pazarlaması. Yayın Evi: Literatürk Academia Editör Adı: Ahmet AYHAN
2-) Bayrakdaroğlu Funda, Karabulut Ali Naci, 2018. Managerial Strategies for Business Sustainability During Turbulent Times/Marketing Mix Adaptation of Large-Scale Hotels in Turbulent Times: A Case From Mugla City. Yayın Evi: IGI Publishing Editör Adı: Ramona-Diana Leon
3-) Kurt Ganite, Uçma Tuğba, Karabulut Ali Naci, 2017. ENCYCLOPEDIA OF INFORMATION SCIENCE AND TECHNOLOGY 4TH EDITION/ARE SOCIAL MARKETING INVESTMENTS USED AS A TOOL FOR VOLUNTARY REPORTING OR DISCLOSURE?. Yayın Evi: IGI GLOBAL Editör Adı: KHOSROW-POUR, M.
4-) Uçma Tuğba, Karabulut Ali Naci, Uzun Ali Çağlar, 2013. Cases on Consumer Centric Marketing Management/Understanding Consumer Behaviour Through Mental Accounting: Evidence From Turkish Consumers. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Vimi Jham

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Karabulut Ali Naci, 2016. KOBİLERE KOÇLUK 5 NOKTA EĞİTİMİ/SATIŞ YÖNETİMİ. Yayın Evi: GAZİ KİTABEVİ Editör Adı: KURT, G, UÇMA UYSAL, T.
2-) Karabulut Ali Naci, 2015. Halkla İlişkiler/Halkla İlişkiler Faaliyetleri. Yayın Evi: Lisans Yayıncılık Editör Adı: GÖKSU, Nilüfer Fatma

(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm

1-) Bulut Zeki Atıl, Doğan Onur, Karabulut Ali Naci, 2021. THE ROAD TO SUSTAINABLE FOOD CONSUMPTION - DEVELOPMENT OF A SELF-ASSESSMENT TOOL AND APPLICATION IN FIVE COUNTRIES/Food Consumption and Sustainability in Turkey. Yayın Evi: Aarhus Universitet, Institut for Virksomhedsledelse, Aarhus BSS Editör Adı: Grunert Klaus, Bulut Zeki Atıl, Haas Rainer, Horska Elena, Uçma Uysal Tuğba, Mehlmann Marilyn
2-) Şen Eyüp, Aldemir Ceray, Uçma Uysal Tuğba, Karabulut Ali Naci, 2021. THE ROAD TO SUSTAINABLE FOOD CONSUMPTION - DEVELOPMENT OF A SELF-ASSESSMENT TOOL AND APPLICATION IN FIVE COUNTRIES/Monitoring Sustainable Food Consumption: The Sustainable Consumption of Food Index. Yayın Evi: Aarhus Universitet, Institut for Virksomhedsledelse, Aarhus BSS Editör Adı: Grunert Klaus, Bulut Zeki Atıl, Haas Rainer, Horska Elena, Uçma Uysal Tuğba, Mehlmann Marilyn

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences. 2018. Hakemlik Sayısı: 1

(D-15) AHCI, ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergilerde hakemlik

1-) International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences. 2021. Hakemlik Sayısı: 1

(D-3) Diğer uluslararası hakemli veya TR Dizin kapsamındaki dergilerde baş editörlük/konuk editörlük (her yıl için)

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi - Journal of Business in the Digital Age (JOBDA) - Cilt: 6, Sayı: 2.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi - Journal of Business in the Digital Age (JOBDA) - Cilt: 5, Sayı: 2.

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust-loyalty perspective - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 14
2-) Touristic Destinations’ Perceived Risk And Perceived Value As Indicators Of E-Wom And Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Touristic Destinations’ Perceived Risk And Perceived Value As Indicators Of E-Wom And Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust-loyalty perspective - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 15
5-) Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust-loyalty perspective - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
6-) Touristic Destinations’ Perceived Risk And Perceived Value As Indicators Of E-Wom And Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
7-) Gıda ürünlerinin sürdürülebilir tüketimi bağlamında tüketici tipolojisi geliştirme çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust-loyalty perspective - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 7
9-) Touristic Destinations’ Perceived Risk And Perceived Value As Indicators Of E-Wom And Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust-loyalty perspective - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Touristic Destinations’ Perceived Risk And Perceived Value As Indicators Of E-Wom And Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust-loyalty perspective - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 8
4-) Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust-loyalty perspective - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
5-) EXTENDING OUR UNDERSTANDING OF CONSUMERS’ EWOM BEHAVIOR: GENDER AND GENERATION DIFFERENCES - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Otel İşletmelerinde Marka Denkliğinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Güven Değişkeninin Aracı Rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Touristic Destinations’ Perceived Risk And Perceived Value As Indicators Of E-Wom And Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
8-) Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust-loyalty perspective - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 9

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust-loyalty perspective - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Tüketicilerin Algılanan Risk Değişkeni Karşısında İnternetten Alışveriş Yapma Eğilimlerinin Ölçülmesi Beklenen Fayda Teorisine Karşı Beklenti Teorisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Touristic Destinations’ Perceived Risk And Perceived Value As Indicators Of E-Wom And Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust-loyalty perspective - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) EXTENDING OUR UNDERSTANDING OF CONSUMERS’ EWOM BEHAVIOR: GENDER AND GENERATION DIFFERENCES - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Touristic Destinations’ Perceived Risk And Perceived Value As Indicators Of E-Wom And Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) Examining the role of two aspects of eWOM in online repurchase intention: An integrated trust-loyalty perspective - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
2-) Otel İşletmelerinde Marka Denkliğinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Güven Değişkeninin Aracı Rolü - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Tüketicilerin Algılanan Risk Değişkeni Karşısında İnternetten Alışveriş Yapma Eğilimlerinin Ölçülmesi Beklenen Fayda Teorisine Karşı Beklenti Teorisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: TÜRKİYE'DEKİ MUZ ÜRETİCİLERİNİN ULUSLARARASILAŞMA DÜZEYİ VE NİYETİ: ANAMUR ÖRNEĞİ. Konu: ANAMUR MUZ ÜRETİCİLERİNİN ULUSLARARASILAŞMA DÜZEYİ VE NİYETİNİN ARAŞTIRILMASI. BARIŞ-ALTUNTAŞ. 2019
2-) Tez Adı: YEMEKLİK ÜRÜN ALIŞVERİŞLERİNDE NÜFUZLU PAZARLAMA UYGULAMALARININ MARKA DENKLİĞİNE VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ. Konu: TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI. MERVE-HIRA. 2021
3-) Tez Adı: Retro pazarlama uygulamalarının marka denkliği ve yeniden satın alma eğilimi üzerindeki etkisi. Konu: Retro pazarlama uygulamalarının marka denkliği ve yeniden satın alma eğilimi üzerindeki etkisi. CİHAN-CİVANOĞLU. 2021

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yüksek lisans tezleri

1-) Tez Adı: TÜRKİYE'DEKİ MUZ ÜRETİCİLERİNİN ULUSLARARASILAŞMA DÜZEYİ VE NİYETİ: ANAMUR ÖRNEĞİ. Konu: ANAMUR MUZ ÜRETİCİLERİNİN ULUSLARARASILAŞMA DÜZEYİ VE NİYETİNİN ARAŞTIRILMASI. BARIŞ-ALTUNTAŞ. 2019
2-) Tez Adı: YEMEKLİK ÜRÜN ALIŞVERİŞLERİNDE NÜFUZLU PAZARLAMA UYGULAMALARININ MARKA DENKLİĞİNE VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ. Konu: TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI. MERVE-HIRA. 2021
3-) Tez Adı: Retro pazarlama uygulamalarının marka denkliği ve yeniden satın alma eğilimi üzerindeki etkisi. Konu: Retro pazarlama uygulamalarının marka denkliği ve yeniden satın alma eğilimi üzerindeki etkisi. CİHAN-CİVANOĞLU. 2021

(G-2) Uluslararası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış projede araştırmacı almak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Social/environmental responsibility of educational institutions ; Health andwellbeing.. Proje Türü: Avrupa Birliği. Assessing and Changing Adults' Behaviour on SUStainable COnsumption of Food. 2018-2021
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: KOBİ lere yönelik eğitimler içeren stratejik ortaklık projesi. Proje Türü: Avrupa Birliği. Coaches of SMEs 5 Points Trainings. 2014-2017
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: AB. Holistic Approach to Risk-Based Internal Financial Control for SMEs (HARBIF). 2013-2015

(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Social/environmental responsibility of educational institutions ; Health andwellbeing.. Proje Türü: Avrupa Birliği. Assessing and Changing Adults' Behaviour on SUStainable COnsumption of Food. 2018-2021
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: KOBİ lere yönelik eğitimler içeren stratejik ortaklık projesi. Proje Türü: Avrupa Birliği. Coaches of SMEs 5 Points Trainings. 2014-2017
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: AB. Holistic Approach to Risk-Based Internal Financial Control for SMEs (HARBIF). 2013-2015

Verdiği Dersler

AKD1000 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Akademik Danışmanlık

İŞL2004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama Yönetimi

İŞL2007 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama İlkeleri

İŞL3515 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Marka Yönetimi

İŞL4510 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama Araştırmaları

PZR2801 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

PAZARLAMA VE SATIŞ

TUİ2009 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlamanın Temel İlkeleri

TUİ4533 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Marka Yönetimi

UTL2008 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama Yönetimi

İŞL2007 2024-2025 Güz

Pazarlama İlkeleri

PZR2801 2024-2025 Güz

PAZARLAMA VE SATIŞ

TUİ2009 2024-2025 Güz

Pazarlamanın Temel İlkeleri

TUİ4533 2024-2025 Güz

Marka Yönetimi

İŞL2004 2023-2024 Bahar

Pazarlama Yönetimi

İŞL4510 2023-2024 Bahar

Pazarlama Araştırmaları

UİT 6508 2023-2024 Bahar

Rekabet Teorisi ve Küresel Rekabet

UTL2008 2023-2024 Bahar

Pazarlama Yönetimi

İŞL2007 2023-2024 Güz

Pazarlama İlkeleri

İŞL3515 2023-2024 Güz

Marka Yönetimi

TUİ4523 2023-2024 Güz

Turizmde E-Ticaret

UİT 5533 2023-2024 Güz

Uluslararası İşletmecilik

İŞL2004 2022-2023 Bahar

Pazarlama Yönetimi

İŞL3004 2022-2023 Bahar

Üretim/İşlemler Yönetimi

İŞL4510 2022-2023 Bahar

Pazarlama Araştırmaları

UİT 5518 2022-2023 Bahar

Uluslararası Ticarette Güncel Konular

İŞL3505 2022-2023 Güz

E-Pazarlama

İŞL3515 2022-2023 Güz

Marka Yönetimi

TUİ2009 2022-2023 Güz

Pazarlamanın Temel İlkeleri