(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Yazıcı Hakkı, Kıvrak Ersin, Koca Nusret, Koca Mehmet Kürşat, Gökdemir Abdullah, Ekiz Evren, 2021. Ekoloji Temelli Bir Doğa Eğitimi Programının Yararları: Katılımcıların Deneyimleri Üzerinden Bir Değerlendirme. Eğitim ve Bilim
(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Kaya Mehmet Tamer, Gökdemir Abdullah, Yazıcı Hakkı, 2021. The Investigation of Social Studies Prospective Teachers’ Environmental Education Self-Efficacy in Terms of Various Variables. Education Quarterly Reviews
2-) Sidekli Sabri, Gökdemir Abdullah, Ayılmazdır Hülya, 2020. Pre-Service Teachers’ Attitudes Towards Gender Roles. International Journal of Eurasian Education and Culture
3-) Selanik Ay Tuğba, Gökdemir Abdullah, 2020. Perception of Peace among Pre-service Teachers. International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
4-) Kaya Mehmet Tamer, Gökdemir Abdullah, Yazıcı Sibel, 2019. Investigating Attitudes of Social Sciences Pre-service Teachers towards Using Technology. International Technology and Education Journal
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Yiğit Çağrı, Koca Nusret, Gökdemir Abdullah, 2022. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenci Tasarımlı Dergilerin Akademik Başarıya ve Derse Karşı Tutuma Etkisi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
2-) Gökdemir Abdullah, Gazel Ahmet Ali, 2019. Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
3-) Gökdemir Abdullah, Polat Bayram, 2019. 1924 ile 2005 Yılları Arasındaki Sosyal Bilgiler Programlarında Yer Alan Hukuk Konularının İncelenmesi. Kesit Akdemi
4-) Kaya Mehmet Tamer, Yazıcı Hakkı, Gökdemir Abdullah, 2019. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Coğrafya Derslerinde Kullandıkları Öğrenme Stratejileri . Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi (İJOFE)
5-) Kaya Mehmet Tamer, Çiftçi Barış, Gökdemir Abdullah, 2019. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. International Primary Education Research Journal
6-) Koca Nusret, Gökdemir Abdullah, Daşdemir İskender, 2017. Sosyal Bilgiler 6. Sınıf Ülkemizin Kaynakları Ünitesindeki Madenlerimiz Konusunun Öğretiminde CBS Kullanmanın Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi. TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergisi
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Gökdemir Abdullah, Koca Nusret, Kulaca İlhan, 2020. Turistik Değerlerin Öğretiminde Materyal Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi. Tarih Okulu Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Yazıcı Hakkı, Kıvrak Ersin, Koca Nusret, Koca Mehmet Kürşat, Gökdemir Abdullah, Ekiz Evren, 2019. Sosyal Bilgilerde Proje Uygulamaları: Afyonkarahisar TÜBİTAK 4004 Projesi Örneği. III. International Congress on Science and Education
2-) Yazıcı Hakkı, Yazıcı Sibel, Gökdemir Abdullah, 2018. Ortaokul Öğrencilerinin Vatan Kavramına İlişkin Metaforları. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi
3-) Ertürk Mustafa, Gökdemir Abdullah, Daşdemir İskender, 2012. 1924 ve 2005 Sosyal Bilgiler Programları Çerçevesinde Vatandaşlık Konularının Karşılaştırılması. IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi
4-) Ertürk Mustafa, Daşdemir İskender, Gökdemir Abdullah, 2012. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Coğrafi Bilgi Sistemlerine İlişkin Tutumları. IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Koca Mehmet Kürşat, Gökdemir Abdullah, Kaya Mehmet Tamer, Yazıcı Sibel, 2019. Bağımsız Küçük Grup Gezilerinin Gezi Gözlem Tekniğinin Sınırlılıkları Üzerine Etkisi: Bir Karma Yöntem Araştırması. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİMKONGRESİ
2-) Kaya Mehmet Tamer, Gökdemir Abdullah, Çiftçi Barış, 2019. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarının Teknoloji Entegrasyonu Yeterliğine Yönelik Algıları. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
3-) Kaya Mehmet Tamer, Gökdemir Abdullah, 2019. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Müze Eğitimine Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
4-) Gökdemir Abdullah, Çelik Özkan, Kaya Mehmet Tamer, 2019. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Çocuk Haklarına Yönelik Uygulamaların Değerlendirilmesi. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK2019)
5-) Gökdemir Abdullah, Akgün Hayal, Kaya Mehmet Tamer, 2019. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem ve Tekniklere İlişkin Görüşleri. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİMKONGRESİ
6-) Gökdemir Abdullah, Altıntaş Sedat, Çetin Altıntaş Esra, 2019. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine İlişkin Metaforik Algıları. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
7-) Kaya Mehmet Tamer, Gökdemir Abdullah, 2018. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi
8-) Koca Mehmet Kürşat, Gökdemir Abdullah, Kaya Mehmet Tamer, Yazıcı Sibel, 2018. Bağımsız Küçük Grup Gezilerinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Afyonkarahisar Turizm Algılarına Etkisi. International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences
9-) Sidekli Sabri, Gökdemir Abdullah, Kırbağ Onur, 2018. Sosyal Bilgiler ve Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması . Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi
10-) Sidekli Sabri, Gökdemir Abdullah, Ertoğrul Derya, 2018. KPSS Kaygısının Son Sınıf Eğitim Fakültesi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkisi. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi
11-) Sidekli Sabri, Gökdemir Abdullah, Gölcüklüoğlu Müge, 2018. Topluma Hizmet Uygulamalarını Alan Öğretmen Adaylarında Bireysel ve Sosyal Sorumluluk Bilincinin Değerlendirilmesi. International Congress on Science and Education
12-) Yazıcı Hakkı, Gökdemir Abdullah, Ekiz Evren, Kaya Mehmet Tamer, 2017. Ortaokul Sosyal Bilgiler Öğrencilerinin Metafora Dayalı Coğrafya Kavramına İlişkin Algıları. I st International Symposium on Social Sciences and Educational Research
13-) Koca Nusret, Gökdemir Abdullah, 2017. Sosyal Bilgiler Konularının Öğretiminde Sanal Tur (Sanal Gezi). 1 st lnternational Symposium on Social Sciences and Educational Research
14-) Selanik Ay Tuğba, Gökdemir Abdullah, 2016. Öğretmen Adaylarının Örnek Senaryolara Dayalı Olarak Barış Algılarının Belirlenmesi. 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
15-) Yazıcı Hakkı, Kaya Mehmet Tamer, Bulut Ramazan, Gökdemir Abdullah, 2016. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri. 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
16-) Yazıcı Hakkı, Kaya Mehmet Tamer, Gökdemir Abdullah, Bulut Ramazan, 2016. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimine Yönelik Öz Yeterlilik Algılarının İncelenmesi . 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
17-) Kaya Mehmet Tamer, Çiftçi Barış, Gökdemir Abdullah, Daşdemir İskender, 2015. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Genel Yeterlik Algıları. VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi
18-) Gökdemir Abdullah, Öz Gökhan, 2015. İlköğretim Öğrencilerinin Trafik Okuryazarlıklarının Belirlenmesi. XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu,
19-) Gökdemir Abdullah, Özen Tuğba, Özdemir Gamze, 2015. İlkokul 4.Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Sorularının Bilişsel Düzeylerinin İncelenmesi. XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
20-) Güler Emre, Gökdemir Abdullah, 2014. Coğrafi Bilgi Sistemlerinin Sosyal Bilgiler eğitimindeki önemi ve CBS’xxnin kullanım alanları. Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi
21-) Gökdemir Abdullah, Daşdemir İskender, 2012. Tarih Öğretiminde Kullanılan Öğretim Yöntemleri ve Tarih Öğretiminde Soru Cevap Yönteminin Kullanılması. II. International Symposium on History Education
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Gökdemir Abdullah, 2022. İlk ve Ortaokulda Uygulama Örnekleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi/Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenme Öğretme Süreci. Yayın Evi: Vizetek Yayıncılık Editör Adı: GÜRDOĞAN BAYIR Ömür, SELANİK AY Tuğba
2-) Gökdemir Abdullah, 2022. Afetler ve Afet Yönetimi/Orman Yangınları. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Prof. Dr. Halil TOKCAN- Doç. Dr. Yavuz TOPKAYA
3-) Gökdemir Abdullah, 2021. Çevre Eğitimi/Çevre Eğitiminde Medyanın Kullanımı. Yayın Evi: Pegem Editör Adı: TOKCAN, Halil; TOPKAYA, Yavuz
4-) Yazıcı Hakkı, Gökdemir Abdullah, 2021. Uygulama Örnekleriyle Coğrafya Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-1/Coğrafya Eğitiminde Bulut Bilişim Teknolojileri ve Kullanımı. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Artvinli, Eyüp - Değirmenci, Yavuz
5-) Gökdemir Abdullah, 2020. Konu ve Beceri Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi -II /Hukuk Okuryazarlığı Becerisi ve Öğretimi. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Çelikkaya Tekin, Yakar Hamza
6-) Gökdemir Abdullah, 2020. Sosyal Bilgilerde Güncel Okumalar-2/Sosyal Bilgiler Eğitiminde Ters Yüz Öğrenme. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: ERSOY, Arife Figen – KARADUMAN, Hıdır
7-) Gökdemir Abdullah, Akgün Hayal, Kaya Mehmet Tamer, 2019. Eğitimde Araştırmalar Kitabı/Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem Ve Tekniklere İlişkin Görüşleri. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Bilal DUMAN, Sabri SİDEKLİ
8-) Koca Mehmet Kürşat, Gökdemir Abdullah, Kaya Mehmet Tamer, Yazıcı Sibel, 2019. Eğitimde Araştırmalar Kitabı/Bağımsız Küçük Grup Gezilerinin Gezi Gözlem Tekniğinin Sınırlılıkları Üzerine Etkisi: Bir Karma Yöntem Araştırması. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Bilal DUMAN, Sabri SİDEKLİ
9-) Gökdemir Abdullah, 2018. Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları. Yayın Evi: Eğiten Kitap Yayıncılık Editör Adı: Sabri SİDEKLİ
10-) Sidekli Sabri, Gökdemir Abdullah, 2016. Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Tarih ve Çocuk. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Semra GÜVEN, Selahattin KAYMAKÇI
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) International Primary Education Research Journal. 2022. Hakemlik Sayısı: 3
2-) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) International Online Journal of Educational Sciences. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
5-) International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE). 2020. Hakemlik Sayısı: 4
6-) Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
7-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 3
8-) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Araştırma ve Deneyim Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Turkish Studies. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 2
14-) Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 3
(D-2) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde baş editörlük
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. International Primary Education Research Journal.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi.
(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı
editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. International Primary Education Research Journal.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi.
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. International Primary Education Research Journal.
5-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. International Primary Education Research Journal .
6-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi.
7-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi.
8-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi.
9-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Eğitim Kuram Ve Uygulama Araştırmaları Dergisi.
(D-7) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde
yardımcı editörlük, misafir editörlük yada yayın kurulu
üyeliği
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi.
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Tarih ve Çocuk - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) The Investigation of Social Studies Prospective Teachers’ Environmental Education Self-Efficacy in Terms of Various Variables - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) The Investigation of Social Studies Prospective Teachers’ Environmental Education Self-Efficacy in Terms of Various Variables - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Tarih ve Çocuk - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Coğrafya Derslerinde Kullandıkları Öğrenme Stratejileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Tarih ve Çocuk - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Perception of Peace among Pre-service Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) 1924 ile 2005 Yılları Arasındaki Sosyal Bilgiler Programlarında Yer Alan Hukuk Konularının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Perception of Peace among Pre-service Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) 1924 ile 2005 Yılları Arasındaki Sosyal Bilgiler Programlarında Yer Alan Hukuk Konularının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
9-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Tarih ve Çocuk - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Coğrafi Bilgi Sistemlerine İlişkin Tutumları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Ekoloji Temelli Bir Doğa Eğitimi Programının Yararları: Katılımcıların Deneyimleri Üzerinden Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) Sosyal Bilgiler 6. Sınıf Ülkemizin Kaynakları Ünitesindeki Madenlerimiz Konusunun Öğretiminde CBS Kullanmanın Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) 1924 ve 2005 Sosyal Bilgiler Programları Çerçevesinde Vatandaşlık Konularının Karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Coğrafya Derslerinde Kullandıkları Öğrenme Stratejileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) The Investigation of Social Studies Prospective Teachers’ Environmental Education Self-Efficacy in Terms of Various Variables - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Tarih ve Çocuk - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
5-) Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) 1924 ile 2005 Yılları Arasındaki Sosyal Bilgiler Programlarında Yer Alan Hukuk Konularının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Sosyal Bilgilerde Güncel Okumalar-2/Sosyal Bilgiler Eğitiminde Ters Yüz Öğrenme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Coğrafi Bilgi Sistemlerine İlişkin Tutumları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Sustanable environment and climate change. Proje Türü: H2020. Sustanable environment and climate change international science festival. 2021-2021
(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje
yürütücülüğü
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Kalkınma Bakanlığı. Nitel Araştırma ve Nitel Verilerin Analizinde Nvivo Kullanımı. 2017-2018
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Sınıf içi/okul dışı öğrenme ortamlarındaki tasarım ve üretim odaklı öğretim faaliyetlerinin incelenmesi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf İçi/Okul Dışı Öğrenme Ortamlarındaki Tasarım Ve Üretim Odaklı Öğretim Faaliyetlerinin İncelenmesi. 2020-2021
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: TÜBİTAK 4004 Doğa Okulu Öğretmen Eğitimi . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Zaferin ve Termalin Başkenti Afyonkarahisar’da Kültür ve Ekoloji Temelli Doğa Okulu. 2018-2019
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Bağımsız Küçük Grup Gezilerinin Gezi Gözlem Tekniğinin Sınırlılıkları Üzerine Etkisi: Bir Karma Yöntem Araştırması. 2018-2019
(Ğ-1) Alanında uluslar arası bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . Akademik Katkı Ödülü. 2018
(I-3) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak.
uluslararası sportif organizasyonlarında yöneticilik,
düzenleme kurulu üyeliği yapmak.
1-) 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi. Muğla. . 2019
2-) I. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. Antalya. . 2018
3-) 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU. Muğla. . 2016
4-) IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu. Muğla. . 2016
5-) Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi. Muğla. . 2014
(I-4) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. Ulusal
spor teşkilatları yönetim kurulu, genel kurul, teknik
kurul, eğitim kurulu, hakem kurulu üyeliği
yapmak.ulusal sportif organizasyonlarda yöneticilik,
düzenleme kurulu üyeliği yapmak.
1-) 13. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi. Afyonkarahisar. . 2018
2-) Muğla Değerleri Sempozyumu. Muğla. . 2013
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) Muğla MEM Öğretmen Akademisi . Muğla. . 2019