(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Zağralı Çakır Egem, Bekar Aydan, 2024. Sustainable culinary culture: gastronomic practices of locals' transitional periods in Menteşe in the context of intangible cultural heritage. Worldwide Hospitality and Tourism Themes
2-) Bekar, A., Yozukmaz, N., Sürücü, Ç., Gövce, A.M., 2015. The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey. American International Journal of Social Science
3-) Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2014. Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları. Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Bilimler Dergisi
4-) Bekar Aydan, 2013. Tüketicilerin Gıda Güvenliğine Yönelik Tutumları. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tarım Bilimleri Dergisi
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Bekar Aydan, Yozukmaz Nisan, Karakulak Çisem, 2021. THE IMPACT OF POPULAR CULTURE ON FOOD RELATED BEHAVIOR. Social Sciences and Education Research Review
2-) Bekar Aydan, Durmaz Şükran, Yozukmaz Nisan, 2020. The Effect of Green Practices on Emotional Attachment and Green Loyalty of Coffee Shop Consumers. TURIZAM
3-) Bekar Aydan, Yozukmaz Nisan, Sürücü Çağrı, İnan Ramazan, 2020. Marmaris’i Ziyaret Eden Turistlerin Alışveriş Deneyimlerine İlişkinMemnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi. The Journal Academic Social Science Studies
4-) Yozukmaz Nisan, Bekar Aydan, 2017. Consructing a Profile of Domestic Wine Tourists:The Case of Sırınce. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
5-) Bekar Aydan, Kılınç Songül, 2017. Attempts of Reviving The 4000 Years of History of Winemaking in The Ancient City of Cnidus and Bringing it Into Gastronomy Tourism. International Journal of Economics, Commerce and Management
6-) Keskin Harun, Bekar Aydan, 2017. Restoranlarda Turistik Ürün Olarak Yöresel Yemeklerin Kullanımı: Datça Örneği. Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler Dergisi
7-) Bekar Aydan, Arman Melike Sinem, Sürücü Çağrı, 2017. Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
8-) Bekar Aydan, Sürücü Çağrı, 2017. The Effects of Aesthetic Value in Food an Beverage Businesses on The Aesthetic Experiences and Revisit Intentions of Customers. The Journal of Academic Social Science Studies
9-) Bekar Aydan, Sürücü Çağrı, 2017. Mutfak Profesyonellerinin Türk Mutfağı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
10-) Bekar Aydan, Karakulak Çisem, 2016. Yiyecek İçecek Stilistliği ve Fotoğrafçılığı. Akademik Bakış Dergisi
11-) Bekar Aydan, Gümüş Dönmez Filiz, 2016. Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme. NWSA
12-) Bekar Aydan, Zağralı Egem, 2015. Türk Yemek Kültürü ve Teknolojik Gelişmelerin Yemek Kültürü Üzerine Etkileri. Journal of Tourism Theory and Research
13-) Bekar Aydan, Olay Nermin, 2015. İngiliz Turistlerin Taklit Ürün Satınalma Davranışının İncelenmesi Fethiye Örneği. İşletme Araştırmaları Dergisi
14-) Bekar Aydan, Çetin Özçetin, 2015. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Mobil Uygulamaların Kullanımı Foursquare Örneği. Gaziantep Üniversity Journal of Social Sciences
15-) Bekar, A., Gövce, A.M., 2015. Tüketicilerin Gıda Satın Alma Davranışları İle Yaşam Tarzı ilişkisi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
16-) Bekar, A., Belpınar, A., 2015. Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi. E-Journal of Yaşar Üniversitesi
17-) Bekar Aydan, Gümüş Dönmez Filiz, 2014. Temalı Restoranlar ve Temalı Etnik Restoran Ayrımı. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
18-) Bekar, A., Ersoy, A.F., 2011. Sanayide Çalışan İşçilerin Enerji Harcamaları ve Beslenme Durumlarının Değerlendirilmesi. E-Journal of New World Sciences Academy
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Özsezgin İlknur, Bekar Aydan, 2022. Turistik Destinasyonlardaki Yerli Halkın Kişilik Tiplerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışına Etkisi. ODÜ Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
2-) İnan Ramazan, Bekar Aydan, Urlu Hakan, 2021. Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Davranışları ve Tutumlarına İlişkin Bir Değerlendirme. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
3-) Tufan Erman, Bekar Aydan, 2021. Z Kuşağının Yeşil Tüketim Davranışları: Yiyecek-içecek İşletmesi Müşterileri Üzerine
Bir Uygulama. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
4-) Bekar Erdin, Bekar Aydan, 2020. Fine-Dining Restoran İşletmelerinde Canlı Müzik: Müşteriler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
5-) Bekar Aydan, Gövce Mete, 2019. Restoran Seçiminde Çeşitlilik Arama Niyeti. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
6-) Kahvecioğlu Jale, Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2019. Z Kuşağının Gastronomi Turizmine İlişkin Tutumlarının Yenilik Arayışı KapsamındaDeğerlendirilmesi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
7-) Kılınç Şahin Songül, Bekar Aydan, 2018. Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
8-) Yüksel Faruk, Bekar Aydan, 2017. Küçük ve Orta Ölçekli Yiyecek-İçecek İşletmesi Sahiplerinin Girişimci Kişilik Özellikleri ve Girişimcilik Motivasyonları . Journal of Tourism and Gastronomy Studies
9-) Yozukmaz Nisan, Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2017. A Conceptual Review of ”Foodies” in Tourism. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
10-) Bekar Aydan, Kocatürk Emine, Sürücü Çağrı, 2017. Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği . Journal of Tourism and Gastronomy Studies
11-) Bekar Aydan, Balcı İlker, 2015. Engelli Bireylerin Bakış Açısıyla Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
12-) Bekar Aydan, Demirci Zeynep, 2015. Menü Kartlarının Müşterilerin Yiyecek İçecek Tercihi Üzerindeki Etkisi. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
13-) Bekar Aydan, Çağrı Sürücü, 2015. Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
14-) Arpacı, F., Bekar, A., 2013. Çocukların Büyük Ebeveynleri İle Etkileşimlerine İlişkin Görüşleri. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
15-) Kılıç, B., Bekar, A., 2012. Üniversite Kampüsü İçerisinde Yiyecek İçecek Hizmeti Sunan İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesinin Müşteri memnuniyetine Etkisi. Seyahat ve Otel işletmeciliği Dergisi
16-) Bekar Aydan, Ersoy Ali Fuat, 2012. Mesleki Eğitim Merkezinde Kalfalık Ustalık Eğitimi Alan İşçilerin Çalışma Koşullarının Performanslarına İlişkin Görüşleri. Milli Eğitim Dergisi
17-) Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2011. Tüketicilerin Alışverişten Sofraya Gıda Güvenliğine Yönelik Tutum ve Davranışları. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
18-) Ersoy Ali Fuat, Bekar Aydan, 2011. Çankırı Küçük Sanayi Sitesinde Çalışan İşçilerin İşyeri Çalışma Koşullarının Saptanması. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
19-) Ersoy, A.F., Bekar, A., 2011. 45 ve Üzeri Yaştaki Bireylerin Besin Tüketim Tercihleri. 3. Sektör Kooperatifçilik Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2015. Hizmet Kalitesi Memnuniyet İlişkisi Üniversite Kampüsünde Faaliyet Gösteren Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
2-) Küçükkömürler Saime, Bekar Aydan, 2006. Kolesterol Konusunda Verilen Eğitimin Kadınların Bilgi Düzeyleri Üzerine Etkisi. Aile ve Toplum Eğitim Kültür ve Araştırma Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Bekar Aydan, Kılıç Burhan, Zağralı Çakır Egem, 2023. The Traces of the Historical Silk Road in Tokat Within the Scope of Culturel Heritage. Silk Road” International University of Tourism and Cultural Heritage
2-) Çakır Hacı Ahmet, Bekar Aydan, 2022. KAHVE EVLERİNE İLİŞKİN MARKA BEĞENİLİRLİĞİ VE DAVRANIŞSAL NİYETE ETKİSİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ. VI. INTERNATIONAL GASTRONOMY TOURISM STUDIES CONGRESS
3-) Gövce Mete, Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2022. TURİSTERİN PRESTİJ ARAMA DAVRANIŞLARININ SOSYO DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI. VI. INTERNATIONAL GASTRONOMY TOURISM STUDIES CONGRESS
4-) Demir Duygu, Bekar Aydan, 2021. YERLİ TURİSTLERİN ÇEVRE BİLİNCİNİN VE DESTİNASYON MARKA İMAJININ YAVAŞ ŞEHİRLERE YÖNELİK DAVRANIŞSAL NİYETE ETKİSİ. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi
5-) Kahvecioğlu Jale, Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2019. Z KUŞAĞININ GASTRONOMİ TURİZMİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ YENİLİK ARAYIŞI KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. IV. ULUSLARARASI GASTRONOMİ TURİZMİ ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
6-) Bekar Aydan, İnan Ramazan, Sürücü Çağrı, 2018. Üniversite Öğrencilerinin Online Alışverişe Karşı Tutumları. I. Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Yeni Trendler Kongresi
7-) Kılıç Burhan, Bekar Aydan, Yozukmaz Nisan, Sayman Ezgi, 2018. THE DETERMINATION OF FOODIE ACTIVITIES OF GEN Z. 4th International Gastronomic Tourism Congress
8-) Akçay Salim, Bekar Aydan, 2018. Konaklama İşletmelerinin Yiyecek İçecek Hizmetlerine Yönelik Kriz Uygulamaları ve Uygulamaların Misafir Memnuniyetine Yansıması. 5th International Symposium on Multidisciplinary Studies
9-) Bekar Aydan, Özer İbrahim, Çelik Hakan, Paça Harun, 2018. Tüketici Algısı Üzerinde Restoran Yoğunluğunun Etkisi. International Gastronomy Tourism Studies Congress
10-) Kılınç Şahin Songül, Bekar Aydan, 2018. Tüketicilerin Coffee Shoplara Olan Davranışsal Ve Duygusal Bağlılığa Neden Olan Faktörlerin Analiz Edilmesi. International Gastronomy Tourism Studies Congress
11-) Keskin Harun, Bekar Aydan, 2017. Restoranlarda Turistik Ürün Olarak Yöresel Yemeklerin Kullanımı: Datça Örneği. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi
12-) Bekar Aydan, Yüksel Faruk, 2017. Küçük Ve Orta Ölçekli Yiyecek-İçecek İşletmesi Sahiplerinin Girişimci Kişilik Özellikleri ve Girişimcilik Motivasyonları. Innovation and Global Issues in Social Sciences Platform
13-) Bekar Aydan, Zağralı Egem, 2015. Türk Yemek Kültürü ve Teknolojik Gelişmelerin Yemek Kültürü Üzerine Etkileri. International Conference on Social Sciences and Education Research
14-) Bekar Aydan, Çağrı Sürücü, 2015. Mutfak Profesyonellerinin Türk Mutfağı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri. I. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi
15-) Bekar Aydan, Kılınç Songül, 2015. Müşterilerin Restoranda Yemek Seçim Kararında Etkili Olan Faktörler. 2. Uluslararası Turizm ve Yönetim Araştırmaları Kongresi
16-) Bekar, A., Arman, M.S., Sürücü, Ç., 2015. Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri: Marmaris Bal Evi Örneği. 2. Uluslararası Turizm ve Yönetim Araştırmaları Kongresi
17-) Bekar, A., Zağralı, E., 2015. Turistik Destinasyonlardaki Restoranların Menülerinde Yöresel Yemeklerin Kullanımı: Akyaka Örneği . I. Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi
18-) Ersoy Ali Fuat, Bekar Aydan, Yıldızlı Feride, 2012. Tüketicilerin Gıda Ürünü Satın Almada Etiket Duyarlılığı. I. Uluslararası Aile ve Tüketici Bilimleri Kongresi
19-) Kılıç, B., Şahin, Ö., Kurnaz, A., Bekar, A., 2011. Destinasyon İmajı Oluşturmada Güdüleyici Bir Etken Olarak Gastro Turizm ve Kazdağları Yenilebilir Çiçeklerinin Kullanımı. Uluslarası Kazdağları ve Edremit Sempomyumu
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Yılmaz Bahar Sena, Bekar Aydan, 2023. Zincir ve Bağımsız Yiyecek-İçecek İşletmelerinin Çevresel Biliş Ve Çevresel Performans Düzeylerinin Karşılaştırılması. VII. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi
2-) Gövce Mete, Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2023. Restoran Müşterilerinin Gıda Atıklarına Yönelik Tutumları: Demografik Özellikler Ve Kuşaklararası Karşılaştırma. VII. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi
3-) Yozukmaz Nisan, Bekar Aydan, 2020. Türkiye’nin Şarap Turizmi Potansiyeli ve Şarap Turistleri Segmentasyonu. INTERNATIONAL TRAVEL AND TOURISM DYNAMICS CONGRESS
4-) Bekar Aydan, Artun Cemal, Yozukmaz Nisan, 2016. The Entrepreneurial Attitudes towards Menu Changing in the Small-Medium Sized Food and Beverage Enterprises in Fethiye. XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Bekar Aydan, Gövce Ahmet Metehan, 2018. Restoran Seçiminde Çeşitlilik Arama Niyeti. 19. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Bekar Aydan, Asal Şükran, Yozukmaz Nisan, 2018. Coffee Shop Müşterilerinin İşletmeye Bağlılığında ve Sadakatinde Yeşil Uygulamaların Etkisi. 19. Ulusal Turizm Kongresi
3-) Bekar Aydan, Yozukmaz Nisan, İnan Ramazan, Sürücü Çağrı, 2017. Marmaris i Ziyaret Eden Turistlerin Alışveriş Deneyimlerine İlişkin Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi. 18. Ulusal Turizm Kongresi
4-) Yozukmaz Nisan, Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2017. Yeni Bir Turist Segmenti: Foodieler. 18. Ulusal Turizm Kongresi
5-) Bekar Aydan, Kılınç Songül, Kılıç Burhan, 2016. Antik Kent Knidos un 4000 Yıllık Şarap Tarihinin Yeniden Canlandırılma Çabaları ve Gastronomi Turizmine Kazandırılması. I. Ulusal Alternatif Turizm Kongresi
6-) Bekar Aydan, Çakır Hacı Ahmet, Kılıç Burhan, 2016. Cittaslow Kentlerindeki Yerel Halkın Slow Food Akımı Hakkındaki Farkındalığı Akyaka Örneği. I. Ulusal Alternatif Turizm Kongresi
7-) Bekar Aydan, Karakulak Çisem, Sürücü Çağrı, 2016. Müşterilerin Temalı Restoranlara Yönelik Algı ve Tutumları Leman Kültür Restoranları Örneği. 17. Ulusal Turizm Kongresi
8-) Bekar Aydan, Gökgöz Hülya, Sürücü Çağrı, 2016. Yiyecek İçecek İşletmelerinin E Tablet Menü Kullanımları. Gastronomi Turizmi Kongresi
9-) Bekar Aydan, Gümüş Dönmez Filiz, Çağrı Sürücü, 2014. Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi. 15. Ulusal Turizm Kongresi
10-) Bekar Aydan, Olay Nermin, 2012. İngiliz Turistlerin Taklit Ürün Satınalma Davranışının İncleenmesi Fethiye Örneği. 13. Ulusal Turizm Kongresi
11-) Ersoy Ali Fuat, Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2012. İşyeri Çalışma Koşullarının İş Kazaları Üzerindeki Etkisinin Lojistik Regresyon Analazi ile Değerlendirilmesi. 18. Ulusal Ergonomi Kongresi
12-) Ersoy, A.F., Arpacı, F., Bekar, A., 2012. Konut Mutfaklarında Donanım Tasarımının Tüketiciye Antropometrik Uygunluğunun İncelenmesi. 18. Ulusal Ergonomi Kongresi
13-) Bekar, A., Kılıç, B., Şahin, Ö., 2011. Gastro Turizm ve Turistik Tüketicilerin Gastro Turizme Yönelik Görüşleri. 12. Ulusal Turizm Kongresi
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Bekar Aydan, Karakulak Çisem, 2016. Coğrafi İşaretleme Yoluyla Gastronomik Kimlik Oluşturma ve Gastronomik Kimliğin Destinasyon Pazarlamasındaki Rolü Trakya Örneği. Gastronomi Turizmi Kongresi
(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Gövce Mete, Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2023. Turizm Deneyimi, Destinasyon Sadakati ve Kişilik Perspektifiyle PRESTİJ ARAMA DAVRANIŞI/. Yayın Evi: Detay Yayınevi Editör Adı: GÖVCE METE, BEKAR AYDAN, KILIÇ BURHAN
(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2017. Yiyecek İçecek İşletmelerinde MENÜ PLANLAMA Kavramlar ve Uygulamalar/. Yayın Evi: Beta Editör Adı: a
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Bekar Aydan, Avcu İlhan, 2023. Tatlı ve Pastacılık/PASTACILIKTA KULLANILAN HAM MADDELER VE YARI MAMUL MADDELER. Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi A. Ş. Editör Adı: Hakan Koç, Bayram Altıntaş
2-) Gövce Mete, Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2023. Turizm Alanında Çok Yönlü Araştırmalar/Turisterin Prestij Arama Davranışlarının Sosyo Demografik Özelliklerine Göre Karşılaştırılması. Yayın Evi: Özgür Yayınları Editör Adı: Merve Öksüz
3-) Bekar Aydan, 2023. Gastronomide Üretim ve Tüketim Boyutları/Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Gıda Atıkları. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Fatih Türkmen, Sibel Ayyıldız
4-) Çakır Hacı Ahmet, Bekar Aydan, 2022. Geçmişten Günümüze Gastronominin İzleri -Araştırmalara Dayalı Kanıtlar-/Sakin Şehir (Cittaslow) Akyaka'da Halk Yavaş Yemek (Slow Food) Akımı Hakkında Ne Biliyor?. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Osman Çulha
5-) Kılıç Burhan, Bekar Aydan, Yozukmaz Nisan, 2021. Generation Z Marketing and Management in Tourism and Hospitality
The Future of the Industry/The New Foodie Generation: Gen Z. Yayın Evi: Palgrave Macmillan, Cham Editör Adı: Nikolaos Stylos, Roya Rahimi, Bendegul Okumus, Sarah Williams
6-) Yılmaz Hakan, Bekar Aydan, 2019. Gastronomi Olgusuna Sosyolojik Bakış/Popüler Kültür ve Gastronomi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Cevdet Avcıkurt, Mehmet Sarıoğlan
7-) Akçay Salim, Bekar Aydan, 2018. Academic Studies in Social Sciences. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Burak Eryılmaz, Yusuf Bahadır Keskin
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Bekar Aydan, Karakulak Çisem, 2017. Gastronomi Üzerine Araştırmalar/Coğrafi İşaretleme Yoluyla Gastronomik Kimlik Oluşturma ve Gastronomik Kimliğin Destinasyon Pazarlamasındaki Rolü:Trakya Örneği. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Düriye Bozok, Cevdet Avcıkurt, Murat Doğdubay, Mehmet Sarıoğlan, Göksel Kemal Girgin
2-) Bekar Aydan, Gökgöz Hülya, Sürücü Çağrı, 2017. Gastronomi Üzerine Araştırmalar/Yiyecek İçecek İşletmelerinin E-Tablet Menü Kullanımları. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Düriye Bozok, Cevdet Avcıkurt, Murat Doğdubay, Mehmet Sarıoğlan, Göksel Kemal Girgin
3-) Kılıç Burhan, Bekar Aydan, Kurnaz Alper, 2016. Bir İletişim Biçimi Olarak GASTRONOMİ/Markanın Yemeği Oluır mu?. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Hakan Yılmaz
4-) Bekar Aydan, 2016. YÖRESEL MUTFAKLAR/Güney Doğu Anadolu Bölgesi'nin Yöresel Mutfağı. Yayın Evi: Anadolu Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Ebru ZENCİR
5-) Bekar Aydan, Kılıç Burhan, 2016. MENÜ YÖNETİMİ/Menü Yönetiminde Güncel Konular. Yayın Evi: Anadolu Üniversitei Basımevi Editör Adı: Hakan YILMAZ, Alev DÜNDAR ARIKAN
6-) Kılıç Burhan, Bekar Aydan, 2016. Dünya Mutfakları II/Çin Mutfağı. Yayın Evi: Anadolu Üniversitesi Yayını Editör Adı: Alev Dündar Arıkan
(Ç-2) Alanında makale, kitap bölümü ve karar tahlili vb.çevirileri
1-) Bekar Aydan, İnan Ramazan, 2023. Yiyecek Hizmetleri Yönetimi İlkeler ve Uygulamalar/Liderlik. Yayın Evi: Hipokrat Yayınevi Editör Adı: Funda Pınar Çakıroğlu, Ayşe Nur Songür Bozdağ
2-) Kılıç Burhan, Bekar Aydan, 2019. Profesyonel Aşçılık/Vejetaryen Beslenme İçin Pişirme. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Elif Denizci
3-) Bekar Aydan, 2019. Turizm Ansiklopedisi - Türkiye : Turizm Ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Ritüeller (Ayinler). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz Orhan, UYSAL Muzaffer
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) International Journal of Agriculture Environment and Food Sciences. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) European Journal of Management and Business Economics. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) BMJI. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi . 2016. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) VI. International Gastronomy Tourism Studies Congress. 2022. Hakemlik Sayısı: 3
2-) JOURNAL OF GASTRONOMY, HOSPITALITY AND TRAVEL. 2022. Hakemlik Sayısı: 2
3-) Aydın GASTRONOMY. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) JOTAGS. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) JOTAGS. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
6-) JOTAGS. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) JOTAGS. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
8-) TURAR. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
9-) JOURNAL OF GASTRONOMY, HOSPITALITY AND TRAVEL. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Jotags. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
11-) JOTAGS. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
12-) JOTAGS. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
13-) JOTAGS. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
14-) JOTAGS. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
15-) JOTAGS. 2020. Hakemlik Sayısı:
16-) JOTAGS. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Jotags. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Uluslararası Gastronomi Araştırmaları Kongresi. 2019. Hakemlik Sayısı: 2
19-) JOTAGS. 2018. Hakemlik Sayısı: 2
20-) Uluslararası Gastronomi Araştırmaları Kongresi. 2018. Hakemlik Sayısı: 4
21-) Gastronomi Turizmi Kongresi. 2016. Hakemlik Sayısı: 2
22-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
23-) Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi . 2015. Hakemlik Sayısı: 1
(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı
editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. JOURNAL OF GASTRONOMY, HOSPITALITY AND TRAVEL.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. Journal of Gastronomy, Hospitality, and Travel (JOGHAT).
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Z Kuşağının Gastronomi Turizmine İlişkin Tutumlarının Yenilik Arayışı KapsamındaDeğerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Çocukların Büyük Ebeveynleri İle Etkileşimlerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Fine-Dining Restoran İşletmelerinde Canlı Müzik: Müşteriler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) A Conceptual Review of ”Foodies” in Tourism - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Davranışları ve Tutumlarına İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Engelli Bireylerin Bakış Açısıyla Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Z Kuşağının Gastronomi Turizmine İlişkin Tutumlarının Yenilik Arayışı KapsamındaDeğerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Yiyecek İçecek Stilistliği ve Fotoğrafçılığı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Consructing a Profile of Domestic Wine Tourists:The Case of Sırınce - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Üniversite Kampüsü İçerisinde Yiyecek İçecek Hizmeti Sunan İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesinin Müşteri memnuniyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) A Conceptual Review of ”Foodies” in Tourism - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) Consructing a Profile of Domestic Wine Tourists:The Case of Sırınce - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) Üniversite Kampüsü İçerisinde Yiyecek İçecek Hizmeti Sunan İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesinin Müşteri memnuniyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) A Conceptual Review of ”Foodies” in Tourism - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Davranışları ve Tutumlarına İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Davranışları ve Tutumlarına İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) The Effects of Aesthetic Value in Food an Beverage Businesses on The Aesthetic Experiences and Revisit Intentions of Customers - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Yiyecek İçecek Stilistliği ve Fotoğrafçılığı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Restoran Seçiminde Çeşitlilik Arama Niyeti - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) The Effects of Aesthetic Value in Food an Beverage Businesses on The Aesthetic Experiences and Revisit Intentions of Customers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) A Conceptual Review of ”Foodies” in Tourism - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) A Conceptual Review of ”Foodies” in Tourism - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
17-) Yiyecek İçecek İşletmelerinde MENÜ PLANLAMA Kavramlar ve Uygulamalar/ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
18-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
19-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
20-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
21-) Menü Kartlarının Müşterilerin Yiyecek İçecek Tercihi Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
22-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
23-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
24-) Temalı Restoranlar ve Temalı Etnik Restoran Ayrımı - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
25-) Hizmet Kalitesi Memnuniyet İlişkisi Üniversite Kampüsünde Faaliyet Gösteren Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
26-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
27-) Üniversite Kampüsü İçerisinde Yiyecek İçecek Hizmeti Sunan İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesinin Müşteri memnuniyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
28-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
29-) Üniversite Kampüsü İçerisinde Yiyecek İçecek Hizmeti Sunan İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesinin Müşteri memnuniyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
30-) Gastro Turizm ve Turistik Tüketicilerin Gastro Turizme Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
31-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
32-) Sanayide Çalışan İşçilerin Enerji Harcamaları ve Beslenme Durumlarının Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
33-) Turistik Destinasyonlardaki Restoranların Menülerinde Yöresel Yemeklerin Kullanımı: Akyaka Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
34-) Çocukların Büyük Ebeveynleri İle Etkileşimlerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
35-) Turistik Destinasyonlardaki Restoranların Menülerinde Yöresel Yemeklerin Kullanımı: Akyaka Örneği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) A Conceptual Review of ”Foodies” in Tourism - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
2-) Consructing a Profile of Domestic Wine Tourists:The Case of Sırınce - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Üniversite Kampüsü İçerisinde Yiyecek İçecek Hizmeti Sunan İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesinin Müşteri memnuniyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Hizmet Kalitesi Memnuniyet İlişkisi Üniversite Kampüsünde Faaliyet Gösteren Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Davranışları ve Tutumlarına İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Gastro Turizm ve Turistik Tüketicilerin Gastro Turizme Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Mutfak Profesyonellerinin Türk Mutfağı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) A Conceptual Review of ”Foodies” in Tourism - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Yiyecek İçecek İşletmelerinde Mobil Uygulamaların Kullanımı Foursquare Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Temalı Restoranlar ve Temalı Etnik Restoran Ayrımı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
15-) Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Üniversite Kampüsü İçerisinde Yiyecek İçecek Hizmeti Sunan İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesinin Müşteri memnuniyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Küçük ve Orta Ölçekli Yiyecek-İçecek İşletmesi Sahiplerinin Girişimci Kişilik Özellikleri ve Girişimcilik Motivasyonları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Tüketicilerin Alışverişten Sofraya Gıda Güvenliğine Yönelik Tutum ve Davranışları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Tüketicilerin Gıda Güvenliğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Davranışları ve Tutumlarına İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) The Effects of Aesthetic Value in Food an Beverage Businesses on The Aesthetic Experiences and Revisit Intentions of Customers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
25-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
29-) Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) Hizmet Kalitesi Memnuniyet İlişkisi Üniversite Kampüsünde Faaliyet Gösteren Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) A Conceptual Review of ”Foodies” in Tourism - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
32-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
33-) Hizmet Kalitesi Memnuniyet İlişkisi Üniversite Kampüsünde Faaliyet Gösteren Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
34-) Temalı Restoranlar ve Temalı Etnik Restoran Ayrımı - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
35-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
36-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
37-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
38-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
39-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
40-) Mutfak Profesyonellerinin Türk Mutfağı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
41-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
42-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
43-) Yiyecek İçecek İşletmelerinde Mobil Uygulamaların Kullanımı Foursquare Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
44-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
45-) Türk Yemek Kültürü ve Teknolojik Gelişmelerin Yemek Kültürü Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
46-) Gastronomi Üzerine Araştırmalar/Coğrafi İşaretleme Yoluyla Gastronomik Kimlik Oluşturma ve Gastronomik Kimliğin Destinasyon Pazarlamasındaki Rolü:Trakya Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
47-) Mutfak Profesyonellerinin Türk Mutfağı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
48-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
49-) Destinasyon İmajı Oluşturmada Güdüleyici Bir Etken Olarak Gastro Turizm ve Kazdağları Yenilebilir Çiçeklerinin Kullanımı - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
50-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
51-) Çocukların Büyük Ebeveynleri İle Etkileşimlerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
52-) Sanayide Çalışan İşçilerin Enerji Harcamaları ve Beslenme Durumlarının Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Hizmet Kalitesi Memnuniyet İlişkisi Üniversite Kampüsünde Faaliyet Gösteren Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Menü Kartlarının Müşterilerin Yiyecek İçecek Tercihi Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Generation Z Marketing and Management in Tourism and Hospitality
The Future of the Industry/The New Foodie Generation: Gen Z - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Tüketicilerin Gıda Güvenliğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Temalı Restoranlar ve Temalı Etnik Restoran Ayrımı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) A Conceptual Review of ”Foodies” in Tourism - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Davranışları ve Tutumlarına İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
16-) Çocukların Büyük Ebeveynleri İle Etkileşimlerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
18-) Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
19-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
20-) Gastronomi Üzerine Araştırmalar/Yiyecek İçecek İşletmelerinin E-Tablet Menü Kullanımları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Türk Yemek Kültürü ve Teknolojik Gelişmelerin Yemek Kültürü Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Tüketicilerin Organik Gıda Satın Alma Davranışları ve Tutumlarına İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Fine-Dining Restoran İşletmelerinde Canlı Müzik: Müşteriler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
24-) Engelli Bireylerin Bakış Açısıyla Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Tüketicilerin Gıda Satın Alma Davranışları İle Yaşam Tarzı ilişkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
28-) Çocukların Büyük Ebeveynleri İle Etkileşimlerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
29-) Menü Kartlarının Müşterilerin Yiyecek İçecek Tercihi Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
30-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
31-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
32-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
33-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
34-) Temalı Restoranlar ve Temalı Etnik Restoran Ayrımı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
35-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
36-) Gastronomi Üzerine Araştırmalar/Yiyecek İçecek İşletmelerinin E-Tablet Menü Kullanımları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
37-) Tüketicilerin Gıda Ürünü Satın Almada Etiket Duyarlılığı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
38-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
39-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
40-) Menü Kartlarının Müşterilerin Yiyecek İçecek Tercihi Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
41-) Yiyecek İçecek İşletmelerinde Mobil Uygulamaların Kullanımı Foursquare Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
42-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
43-) Küçük ve Orta Ölçekli Yiyecek-İçecek İşletmesi Sahiplerinin Girişimci Kişilik Özellikleri ve Girişimcilik Motivasyonları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
44-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
45-) Hizmet Kalitesi Memnuniyet İlişkisi Üniversite Kampüsünde Faaliyet Gösteren Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
46-) Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
47-) Tüketicilerin Gıda Güvenliğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
48-) Tüketicilerin Gıda Satın Alma Davranışları İle Yaşam Tarzı ilişkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
49-) Mutfak Profesyonellerinin Türk Mutfağı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
50-) Türk Yemek Kültürü ve Teknolojik Gelişmelerin Yemek Kültürü Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
51-) Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
52-) Tüketicilerin Gıda Satın Alma Davranışları İle Yaşam Tarzı ilişkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
53-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
54-) Tüketicilerin Gıda Güvenliğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
55-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
56-) İngiliz Turistlerin Taklit Ürün Satınalma Davranışının İncelenmesi Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
57-) Tüketicilerin Gıda Güvenliğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
58-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
59-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
60-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
61-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
62-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
63-) İşyeri Çalışma Koşullarının İş Kazaları Üzerindeki Etkisinin Lojistik Regresyon Analazi ile Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
64-) İngiliz Turistlerin Taklit Ürün Satınalma Davranışının İncelenmesi Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
65-) Gastro Turizm ve Turistik Tüketicilerin Gastro Turizme Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
66-) Hizmet Kalitesi Memnuniyet İlişkisi Üniversite Kampüsünde Faaliyet Gösteren Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
67-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Dünya Mutfakları II/Çin Mutfağı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Fine-Dining Restoran İşletmelerinde Canlı Müzik: Müşteriler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Menü Kartlarının Müşterilerin Yiyecek İçecek Tercihi Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Temalı Restoranlar ve Temalı Etnik Restoran Ayrımı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) The Effects of Aesthetic Value in Food an Beverage Businesses on The Aesthetic Experiences and Revisit Intentions of Customers - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) YÖRESEL MUTFAKLAR/Güney Doğu Anadolu Bölgesi'nin Yöresel Mutfağı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) İngiliz Turistlerin Taklit Ürün Satınalma Davranışının İncelenmesi Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Yiyecek İçecek İşletmelerinde MENÜ PLANLAMA Kavramlar ve Uygulamalar/ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
11-) Tüketicilerin Gıda Güvenliğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
12-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Türk Yemek Kültürü ve Teknolojik Gelişmelerin Yemek Kültürü Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) Gastronomi Üzerine Araştırmalar/Coğrafi İşaretleme Yoluyla Gastronomik Kimlik Oluşturma ve Gastronomik Kimliğin Destinasyon Pazarlamasındaki Rolü:Trakya Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Yiyecek İçecek İşletmelerinde Mobil Uygulamaların Kullanımı Foursquare Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Z Kuşağının Gastronomi Turizmine İlişkin Tutumlarının Yenilik Arayışı KapsamındaDeğerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
17-) Tüketicilerin Gıda Güvenliğine Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
18-) Küçük ve Orta Ölçekli Yiyecek-İçecek İşletmesi Sahiplerinin Girişimci Kişilik Özellikleri ve Girişimcilik Motivasyonları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
19-) Generation Z Marketing and Management in Tourism and Hospitality
The Future of the Industry/The New Foodie Generation: Gen Z - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
20-) Temalı Restoranlar ve Temalı Etnik Restoran Ayrımı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
21-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
22-) A Conceptual Review of ”Foodies” in Tourism - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
23-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
24-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
25-) Gastronomi Olgusuna Sosyolojik Bakış/Popüler Kültür ve Gastronomi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
26-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
27-) Yiyecek İçecek Stilistliği ve Fotoğrafçılığı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
28-) Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
29-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
30-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
31-) Çocukların Büyük Ebeveynleri İle Etkileşimlerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
32-) Profesyonel Aşçılık/Vejetaryen Beslenme İçin Pişirme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
33-) Müşterilerin Restoranda Yemek Seçim Kararında Etkili Olan Faktörler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
34-) Menü Kartlarının Müşterilerin Yiyecek İçecek Tercihi Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
35-) A Conceptual Review of ”Foodies” in Tourism - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
36-) Mutfak Profesyonellerinin Türk Mutfağı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
37-) Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
38-) Temalı Restoranlar ve Temalı Etnik Restoran Ayrımı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
39-) Hizmet Kalitesi Memnuniyet İlişkisi Üniversite Kampüsünde Faaliyet Gösteren Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
40-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
41-) Yiyecek İçecek Stilistliği ve Fotoğrafçılığı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
42-) Yiyecek İçecek İşletmelerinde MENÜ PLANLAMA Kavramlar ve Uygulamalar/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
43-) Bir İletişim Biçimi Olarak GASTRONOMİ/Markanın Yemeği Oluır mu? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
44-) Dünya Mutfakları II/Çin Mutfağı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
45-) YÖRESEL MUTFAKLAR/Güney Doğu Anadolu Bölgesi'nin Yöresel Mutfağı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
46-) Fine-Dining Restoran İşletmelerinde Canlı Müzik: Müşteriler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
47-) Türk Yemek Kültürü ve Teknolojik Gelişmelerin Yemek Kültürü Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
48-) The Effects of Aesthetic Value in Food an Beverage Businesses on The Aesthetic Experiences and Revisit Intentions of Customers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
49-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
50-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
51-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
52-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
53-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
54-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
55-) Marmaris’i Ziyaret Eden Turistlerin Alışveriş Deneyimlerine İlişkinMemnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
56-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
57-) Engelli Bireylerin Bakış Açısıyla Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
58-) Z Kuşağının Gastronomi Turizmine İlişkin Tutumlarının Yenilik Arayışı KapsamındaDeğerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
59-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
60-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
61-) Sanayide Çalışan İşçilerin Enerji Harcamaları ve Beslenme Durumlarının Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
62-) Consructing a Profile of Domestic Wine Tourists:The Case of Sırınce - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
63-) Mutfak Profesyonellerinin Türk Mutfağı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
64-) Küresel Bir Sorun “Gıda Atıkları”: Otel İşletmelerindeki Boyutları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
65-) Hizmet Kalitesi Memnuniyet İlişkisi Üniversite Kampüsünde Faaliyet Gösteren Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
66-) A Conceptual Review of ”Foodies” in Tourism - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
67-) Hizmet Kalitesi Memnuniyet İlişkisi Üniversite Kampüsünde Faaliyet Gösteren Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
68-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
69-) Gastronomi Festivallerinin Algılanan Destinasyon İmajına ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi: Fethiye Yeşilüzümlü ve Yöresi Kuzugöbeği Mantar Festivali Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
70-) Menü Kartlarının Müşterilerin Yiyecek İçecek Tercihi Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
71-) Türk Yemek Kültürü ve Teknolojik Gelişmelerin Yemek Kültürü Üzerine Etkileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
72-) Üniversite Kampüsü İçerisinde Yiyecek İçecek Hizmeti Sunan İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesinin Müşteri memnuniyetine Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
73-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
74-) The concept of Cittaslow as a Marketing Tool for Destination Development: The Case of Muğla, Turkey - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
75-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
76-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
2-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
3-) Gastronomi Üzerine Araştırmalar/Yiyecek İçecek İşletmelerinin E-Tablet Menü Kullanımları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) Temalı Restoranlar ve Temalı Etnik Restoran Ayrımı - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
6-) Tüketicilerin Dışarıda Yemek Yeme Nedenlerine İlişkin Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
7-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
8-) Hizmet Kalitesi Memnuniyet İlişkisi Üniversite Kampüsünde Faaliyet Gösteren Yiyecek İçecek İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Turizmde Çekicilik Unsuru Olarak Gastronomi Müzeleri:Marmaris Bal Evi Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
10-) Yiyecek İçecek İşletmelerinde MENÜ PLANLAMA Kavramlar ve Uygulamalar/ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
11-) Yiyecek İçecek İşletmelerinde Mobil Uygulamaların Kullanımı Foursquare Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
12-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
13-) Gastro Turizm ve Turistik Tüketicilerin Gastro Turizme Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
14-) Yiyecek İçecek İşletmesi Tasarımının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
15-) Turistik Destinasyonlardaki Restoranların Menülerinde Yöresel Yemeklerin Kullanımı: Akyaka Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
16-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
17-) Yiyecek İçecek Stilistliği ve Fotoğrafçılığı - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
18-) Turistlerin Gelir Düzeylerine Göre Destinasyondaki Gastronomi Turizmi Etkinliklerine Katılımları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
19-) Temalı Restoranlar ve Temalı Etnik Restoran Ayrımı - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
20-) Turistlerin Gastronomi Turizmine İlişkin Görüşlerinin Milliyetlere Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlilik tezleri.
1-) Tez Adı: Deneyim, öznel esenlik, duygular, memnuniyet ve sadakat ilişkisi: Glamping turizmi üzerine bir araştırma. Konu: Glamping turizmi Deneyimi, öznel esenlik, duygular, memnuniyet ve sadakat ilişkisi. HAKAN-ASLAN. 2023
2-) Tez Adı: SOMUT OLMAYAN KÜLTÜREL MİRAS BAĞLAMINDA GASTRONOMİK PRATİKLERİN İRDELENMESİ: MENTEŞE ÖRNEĞİ. Konu: SOMUT OLMAYAN KÜLTÜREL MİRAS BAĞLAMINDA GASTRONOMİK PRATİKLERİN İRDELENMESİ:. EGEM-ZAĞRALI ÇAKIR. 2023
3-) Tez Adı: Prestij Arama Davranışının Destinasyon Sadakati Üzerindeki Etkisinde Unutulmaz Turizm Deneyiminin ve Kişiliğin Rolü. Konu: Prestij Arama Davranışının Destinasyon Sadakati Üzerindeki Etkisinde Unutulmaz Turizm Deneyiminin ve Kişiliğin Rolü. METE-GÖVCE. 2022
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: Havayolu taşımacılığında müşteri memnuniyeti ve sadakatinde kabin ekibinin etkisi. Konu: Havayolu taşımacılığında müşteri memnuniyeti ve sadakatinde kabin ekibinin etkisi. KEREM-KUMAŞ. 2023
2-) Tez Adı: Fine-Dining Restoran İşletmelerinde Canlı Müzik: Müşteriler Ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi. Konu: Yiyecek İçecek İşletmelerinde müziğin etkisi. ERDİN-BEKAR. 2019
3-) Tez Adı: Yiyecek içecek işletmelerinde estetik değerin müşterilerin estetik deneyimlerine ve tekrar ziyaretlerine etkisi. Konu: Yiyecek içecek işletmelerinde estetik değerin müşterilerin estetik deneyimlerine ve tekrar ziyaretlerine etkisi. ÇAĞRI-SÜRÜCÜ. 2016
4-) Tez Adı: Küresel bir sorun "gıda atıkları": Otel işletmelerinde önlenmesi ve değerlendirilmesine yönelik model önerisi. Konu: üresel bir sorun "gıda atıkları": Otel işletmelerinde önlenmesi ve değerlendirilmesine yönelik model önerisi. SONGÜL-KILINÇ ŞAHİN. 2016
5-) Tez Adı: Coğrafi işaretleme yoluyla gastronomik kimlik oluşturma ve gastronomik kimliğin destinasyon pazarlamasındaki rolü: Trakya örneği. Konu: oğrafi işaretleme yoluyla gastronomik kimlik oluşturma ve gastronomik kimliğin destinasyon pazarlamasındaki rolü: Trakya örneği. ÇİSEM-KARAKULAK. 2016
6-) Tez Adı: Restoranlarda Turistik Ürün Olarak Yöresel Yemeklerin Kullanımı: Datça Örneği. Konu: Restoranlarda Turistik Ürün Olarak Yöresel Yemeklerin Kullanımı. Harun -Keskin. 2016
7-) Tez Adı: Engelli Bireylerin Bakış Açısıyla Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Karşılaşılan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri. Konu: Yiyecek İçecek İşletmeleri. İLKER-BALCI. 2015
8-) Tez Adı: Konaklama İşletmelerinde Animasyon Hizmetlerinin Çeşitlendirilmesi. Konu: Konaklama İşletmelerinde Animasyon Hizmetlerinin Çeşitlendirilmesi. SİMGE-BALBAL. 2015
9-) Tez Adı: Gastronomi turizmine yönelik turist görüşlerinin kültürlerarası karşılaştırılması (Kapadokya örneği). Konu: Gastronomi turizmine yönelik turist görüşlerinin kültürlerarası karşılaştırılması (Kapadokya örneği). AYŞE-BELPINAR. 2014
10-) Tez Adı: İngiliz Turistlerin Taklit Ürün Satın Alma Davranışının İncelenmesi: Fethiye Örneği.. Konu: Taklit Ürün Satın Alma. NERMİN-AYAZ OLAY. 2012
(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje
yürütücülüğü
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). Somut Olmayan Kültürel Miras Kapsamında Gastronomik Pratiklerin İncelenmesi: Menteşe. 2022-2023
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Küçük ve Orta Ölçekli Yiyecek İçecek İşletmelerinde Gıda Atıkları ve İşletmelerin Atıklara İlişkin Stratejileri. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Küçük ve Orta Ölçekli Yiyecek İçecek İşletmelerinde Gıda Atıkları ve İşletmelerin Atıklara İlişkin Stratejileri. 2022-2023
(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
yürütücülük
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Türkiye’nin Şarap Turizmi Potansiyeli Ve Şarap Turistleri Segmentasyonu. 2017-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Yiyecek İçecek İşletmelerinde Estetik Değerin Müşterilerin Estetik Deneyimlerine ve Tekrar Ziyaretlerine Etkisi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Estetik Değerin Müşterilerin Estetik Deneyimlerine ve Tekrar Ziyaretlerine Etkisi. 2015-2016