(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Ertürk Abbas, 2016. Analyzing of Organizational Trust in Secondary Schools in Turkey. International Journal of Educational Sciences
2-) Ertürk Abbas, 2015. Organizational Citizenship and Mobbing Behavior of Secondary School Teachers Q4. Anthropologist
3-) Ertürk Abbas, 2013. Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4. Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
4-) Cemaloğlu Necati, Ertürk Abbas, 2008. Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4. Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi
(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Zıblım Lukman, Ertürk Abbas, 2022. The organizational power applied by school principals and its effect on teachers’ perception of power distance. Participatory Educational Research
2-) Ertürk Abbas, Zıblım Lukman, 2020. Is The Perception of Organizational Deviation Affected by The Organizational Climate? Research in Schools. Eurasian Journal of Educational Research
3-) Ertürk Abbas, Yılmaz İlkay, 2016. The Relationship Between Teachers’ Mobbing Behaviors And Job Satisfaction. The Turkish Online Journal of Educational Technology
4-) Ertürk Abbas, 2016. Organizational Trust of Mobbing Victims A Study of Turkish Teachers. Journal of Education and Training Studies
5-) Ertürk Abbas, Keskinkılıç Kara Sultan Bilge, 2015. The Mobbing Behavior In Secondary Schools And Differences By Province. Turkish Online Journal of Educational Technology
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Ertürk Abbas, 2020. 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi?. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Ertürk Abbas, 2016. The relationship between whistleblowing and organizational citizenship behavior for high school teachers. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
3-) Ertürk Abbas, Dönmez Emrah, 2016. Relationship between Leadership Styles of School Principals and Whistleblowing Behaviors of Teachers
. Universal Journal of Educational Research
4-) Altınkurt Yahya, Ertürk Abbas, Yılmaz İlkay, 2015. Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers. Journal of Teacher Education and Educators
5-) Ertürk Abbas, 2013. Yıldırma Davranışları nedenleri ve Sonuçları. Bartın Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Keskinkılıç Kara Sultan Bilge, Ertürk Abbas, 2009. Eğitim Bilimleri Doktora Öğrencilerinin İstatistiksel Bilgi Yeterlilikleri. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Yüksel Mehmet, Ertürk Abbas, 2023. Türkiye’deki illerin sosyo-ekonomik gelişmişlik endeksine göre LGS fen ve matematik testleri ile LGS diğer alt test başarılarının karşılaştırmalı analizi. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
2-) Ertürk Abbas, Dönmez Emrah, 2021. Evde Eğitim: Okul Sistemi İçin Sonun Başlangıcı mı?. Başkent University Journal of Education
3-) Ertürk Abbas, 2021. Küreşelleşme: Yoksul toplumlara çare oldu mu? Eğitim olgusu üzerinden bir inceleme. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Ertürk Abbas, 2012. Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları . kastamonu Eğitim Fakültesi
5-) Cemaloğlu Necati, Ertürk Abbas, 2007. ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Ertürk Abbas, Dönmez Emrah, 2017. Ruhsal Liderlik ve Eğitimdeki Yansımaları. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Ertürk Abbas, Keskinkılıç Kara Sultan Bilge, Zafer Güneş Demet, 2016. Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Ertürk Abbas, 2007. Güç ve Güç Türleri. Çağdaş Eğitim Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Ertürk Abbas, Dönmez Emrah, 2019. Cultural Globalization and Its Reflections in Education. 5 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL
2-) Çolak Fatma, Ertürk Abbas, 2018. Okullarda liderlik kapasitesi ve öğretmenlerin örgütsel sapma davranşları arasındaki ilişki. INTE 2018
3-) Dönmez Emrah, Ertürk Abbas, 2018. Okullarda örgütsel yenilik düzeyi ile örgütsel bağlılık düzeyi arasındaki ilişki. INTE 2018
4-) Keskinkılıç Kara Sultan Bilge, Ertürk Abbas, 2014. Mental Models of the School Principals on Leadership. INTE2014
5-) Ertürk Abbas, Cemaloğlu Necati, 2013. Causes of Mobbing Behavior. INTE2013
6-) Cemaloğlu Necati, Ertürk Abbas, 2009. Okul Müdürlerinin Maruz kaldığı Yıldırma Davranışları. IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
7-) Ertürk Abbas, Keskinkılıç Kara Sultan Bilge, 2008. Eğitim Bilimleri Doktora Öğrencilerinin İstatistiksel Uygulama ve Yorumlama Yeterlikleri. XVI. İnternational Confearance On Educational Sciences
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Ertürk Abbas, Zıblım Lukman, 2018. Okullarda örgütsel sapma ve örgütsel iklim arasındaki ilişki. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Ertürk Abbas, Dönmez Emrah, 2016. Relationship between Leadership Styles of School Principals and Whistleblowing Behaviors of Teachers. ICLEL 2016 - II. International Conferance on Liflong Education and Leadership for All
3-) Ertürk Abbas, Yılmaz İlkay, 2016. The Relationship Between Teachers Mobbing Behaviors And Job Satisfaction. INTE 2016 (International Conference on New Horizons in Education
4-) Ertürk Abbas, 2015. Ortaöğretim okullarında örgütsel güven ve yıldırma davranışları ilişkisi. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
5-) Ertürk Abbas, Cemaloğlu Necati, 2012. Türkiyenin Mobbing Haritası. 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Ertürk Abbas, Dönmez Emrah, 2017. RUHSAL LİDERLİK. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Zıblım Lukman, Ertürk Abbas, 2023. EĞİTİMDE ETKİLİ İLETİŞİM/ÖRGÜTSEL İKİYÜZLÜLÜK ve EĞİTİM KURUMLARI. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: İbrahim Halil Yurdakal
2-) Zıblım Lukman, Ertürk Abbas, 2022. Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XIV/OKULLARDA ÖRGÜTSEL GÜÇ ARAŞTIRMALARI VE VARSAYIMLARI. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Bahadır Gülbahar
3-) Ertürk Abbas, 2021. Eğitime Giriş/EĞİTİM BİLİMLERİNDE YÖNTEM. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Nezahat Güçlü, Murat Bülbül
4-) Ertürk Abbas, 2021. Sınıf Yönetimi/ÖĞRETMENİN BEDEN DİLİ. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Necati Cemaloğlu, Kübra Yenel
5-) Ertürk Abbas, 2020. liderlik Kuram araştırma uygulama/liderlik kapasitesi. Yayın Evi: pegem akademi Editör Adı: kürşat yılmaz
6-) Ertürk Abbas, 2019. Eğitim Yönetimi/Verimlilik ve Eğitimde Verimlilik. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Necati Cemaloğlu, Murat Özdemir
7-) Ertürk Abbas, 2017. Örgütsel Davranış ve Yönetimi/Bilgi Uçurma. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Servet Özdemir, Necati Cemaloğlu
8-) Ertürk Abbas, 2016. Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama/Hizmetkar Liderlik, Ruhsal Liderlik ve Kuantum Liderlik. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Nezahat Güçlü
9-) Ertürk Abbas, 2016. Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi/Liderlik ve Okul Yönetimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kadir Keskinkılıç
(Ç-1) Alanında kitap çevirisi
1-) Ertürk Abbas, 2013. Fen Bilgisi Alıştırma kitabı İlköğretim 6 Sınıf I bölüm/. Yayın Evi: Fuzuli yayınevi Editör Adı: Abbas ERTÜRK
2-) Ertürk Abbas, 2013. Fen Bilgisi Alıştırma kitabı İlköğretim 6 Sınıf II bölüm/. Yayın Evi: Fuzuli Yayınevi Editör Adı: Abbas ERTÜRK
3-) Ertürk Abbas, 2012. Fizik Öğrenci alıştırma kitabı 10 Sınıf Fen Böl/. Yayın Evi: Fuzuli yayınevi Editör Adı: komisyon
4-) Ertürk Abbas, 2012. Fizik Öğrenci ders kitabı 10 Sınıf Fen Böl. Yayın Evi: Fuzuli yayınevi Editör Adı: komisyon
5-) Ertürk Abbas, 2012. Fen Bilgisi Öğrenci ders kitabı İlköğretim 6 Sınıf I bölüm/. Yayın Evi: Fuzuli yayınevi Editör Adı: komisyon
6-) Ertürk Abbas, 2012. Fen Bilgisi Öğrenci ders kitabı İlköğretim 6 Sınıf II bölüm/. Yayın Evi: Fuzuli yayınevi Editör Adı: komisyon
7-) Ertürk, A., 2012. Fizik - Öğrenci alıştırma kitabı. 10. Sınıf-Fen Bölümü. Yayın Evi: Fuzuli Basım ve Yayın Editör Adı: Komisyon
8-) Ertürk, A., 2012. Fen Bilgisi-Öğrenci ders kitabı. İlköğretim 6. Sınıf (I. bölüm) . Yayın Evi: Fuzuli Basım ve Yayın Editör Adı: Komisyon
9-) Ertürk, A., 2012. Fen Bilgisi-Öğrenci alıştırma kitabı. İlköğretim 6. Sınıf (I. Bölüm). Yayın Evi: Fuzuli Basım ve Yayın Editör Adı: Komisyon
10-) Ertürk, A., 2012. Fen Bilgisi-Öğrenci alıştırma kitabı. İlköğretim 6. Sınıf. ( II. Bölüm). Yayın Evi: Fuzuli Basım ve Yayın Editör Adı: Komisyon
11-) Ertürk, A., 2011. Herkes için Bilim: Fizik öğrenci ders kitabı - 11. Sınıf- Fen Bölümü. Yayın Evi: Fuzuli Basım ve Yayın Editör Adı: Komisyon
12-) Ertürk, A., 2011. Herkes için Bilim: Fizik alıştırma kitabı - 11. Sınıf-Fen Böl. Yayın Evi: Fuzuli Basım ve Yayın Editör Adı: k
13-) Ertürk Abbas, 2011. Herkes için fizik Alıştırma kitabı 12 Sınıf Fen Bölümü/. Yayın Evi: Fuzuli yayınevi Editör Adı: Abbas ERTÜRK
14-) Ertürk Abbas, 2011. Herkes için fizik Öğrenci ders kitabı 12 Sınıf Fen Bölümü. Yayın Evi: Fuzuli yayınevi Editör Adı: komisyon
15-) Ertürk Abbas, 2011. Herkes için Bilim Fizik öğrenci ders kitabı 11 Sınıf Fen Böl/. Yayın Evi: Fuzuli yayınevi Editör Adı: komisyon
16-) Ertürk Abbas, 2011. Herkes için Bilim Fizik alıştırma kitabı 11 Sınıf Fen Böl/. Yayın Evi: Fuzuli yayınevi Editör Adı: komisyon
(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik
1-) Anthropologist. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bİlimleri. 2013. Hakemlik Sayısı: 3
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
4-) International Journal of Academic Research in Education and Review (IJARER). 2018. Hakemlik Sayısı: 2
5-) Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 2
7-) Researcher: Social science studies. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Educational Process: International Journal. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
11-) İnternational journal of educational research and development. 2013. Hakemlik Sayısı: 2
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi eğitim Fakültesi dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 2
(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı
editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. Science Journal of Education.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Journal of Cultural Analysis and Social Change.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Ejer Eurasian Journal of Educational Research.
(D-7) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde
yardımcı editörlük, misafir editörlük yada yayın kurulu
üyeliği
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi- Eğitim Fakültesi Dergisi.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi EĞitim Fakültesi Dergisi.
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Is The Perception of Organizational Deviation Affected by The Organizational Climate? Research in Schools - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Mental Models of the School Principals on Leadership - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Relationship between Leadership Styles of School Principals and Whistleblowing Behaviors of Teachers
- Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Mental Models of the School Principals on Leadership - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
10-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
11-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Is The Perception of Organizational Deviation Affected by The Organizational Climate? Research in Schools - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkiye’deki illerin sosyo-ekonomik gelişmişlik endeksine göre LGS fen ve matematik testleri ile LGS diğer alt test başarılarının karşılaştırmalı analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
4-) Ruhsal Liderlik ve Eğitimdeki Yansımaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Mental Models of the School Principals on Leadership - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Evde Eğitim: Okul Sistemi İçin Sonun Başlangıcı mı? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Eğitim Bilimleri Doktora Öğrencilerinin İstatistiksel Bilgi Yeterlilikleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Is The Perception of Organizational Deviation Affected by The Organizational Climate? Research in Schools - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
16-) 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
18-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
19-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Eğitim Bilimleri Doktora Öğrencilerinin İstatistiksel Bilgi Yeterlilikleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
21-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
22-) Mental Models of the School Principals on Leadership - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
23-) Eğitim Bilimleri Doktora Öğrencilerinin İstatistiksel Bilgi Yeterlilikleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
25-) Causes of Mobbing Behavior - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
26-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
27-) Organizational Citizenship and Mobbing Behavior of Secondary School Teachers Q4 - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
28-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
29-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
30-) Eğitim Bilimleri Doktora Öğrencilerinin İstatistiksel Bilgi Yeterlilikleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
31-) Mental Models of the School Principals on Leadership - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
32-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
33-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
34-) Organizational Citizenship and Mobbing Behavior of Secondary School Teachers Q4 - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
35-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
36-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
37-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
38-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
39-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
40-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
41-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
42-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Organizational Citizenship and Mobbing Behavior of Secondary School Teachers Q4 - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) Organizational Citizenship and Mobbing Behavior of Secondary School Teachers Q4 - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
6-) Organizational Citizenship and Mobbing Behavior of Secondary School Teachers Q4 - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
7-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
8-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
9-) Analyzing of Organizational Trust in Secondary Schools in Turkey - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
10-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
11-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
12-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
13-) Organizational Citizenship and Mobbing Behavior of Secondary School Teachers Q4 - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
14-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 5
15-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 5
16-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
17-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
18-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 3
19-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
20-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
21-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) The relationship between whistleblowing and organizational citizenship behavior for high school teachers - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
3-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) Mental Models of the School Principals on Leadership - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Eğitim Bilimleri Doktora Öğrencilerinin İstatistiksel Bilgi Yeterlilikleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
7-) Yıldırma Davranışları nedenleri ve Sonuçları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) Relationship between Leadership Styles of School Principals and Whistleblowing Behaviors of Teachers
- Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Organizational Trust of Mobbing Victims A Study of Turkish Teachers - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
12-) Is The Perception of Organizational Deviation Affected by The Organizational Climate? Research in Schools - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
13-) Organizational Trust of Mobbing Victims A Study of Turkish Teachers - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Örgütsel Davranış ve Yönetimi/Bilgi Uçurma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
16-) Yıldırma Davranışları nedenleri ve Sonuçları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
17-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
18-) Ruhsal Liderlik ve Eğitimdeki Yansımaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
19-) Eğitim Bilimleri Doktora Öğrencilerinin İstatistiksel Bilgi Yeterlilikleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
20-) 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
21-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
22-) Causes of Mobbing Behavior - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
23-) Mental Models of the School Principals on Leadership - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
24-) The relationship between whistleblowing and organizational citizenship behavior for high school teachers - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
25-) Is The Perception of Organizational Deviation Affected by The Organizational Climate? Research in Schools - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
26-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 12
27-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
28-) Relationship between Leadership Styles of School Principals and Whistleblowing Behaviors of Teachers
- Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
29-) Ruhsal Liderlik ve Eğitimdeki Yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
30-) Is The Perception of Organizational Deviation Affected by The Organizational Climate? Research in Schools - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
31-) 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
32-) Mental Models of the School Principals on Leadership - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
33-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
34-) Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama/Hizmetkar Liderlik, Ruhsal Liderlik ve Kuantum Liderlik - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
35-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
36-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
37-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
38-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
39-) Yıldırma Davranışları nedenleri ve Sonuçları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
40-) Organizational Trust of Mobbing Victims A Study of Turkish Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
41-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
42-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
43-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
44-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
45-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
46-) 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
47-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
48-) Ruhsal Liderlik ve Eğitimdeki Yansımaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
49-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
50-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
51-) Yıldırma Davranışları nedenleri ve Sonuçları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
52-) Causes of Mobbing Behavior - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
53-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
54-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
55-) Mental Models of the School Principals on Leadership - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
56-) Organizational Trust of Mobbing Victims A Study of Turkish Teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
57-) The relationship between whistleblowing and organizational citizenship behavior for high school teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
58-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 6
59-) The Mobbing Behavior In Secondary Schools And Differences By Province - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
60-) Relationship between Leadership Styles of School Principals and Whistleblowing Behaviors of Teachers
- Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
61-) Ruhsal Liderlik ve Eğitimdeki Yansımaları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
62-) Örgütsel Davranış ve Yönetimi/Bilgi Uçurma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
63-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
64-) Mental Models of the School Principals on Leadership - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
65-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
66-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
67-) The relationship between whistleblowing and organizational citizenship behavior for high school teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
68-) Ruhsal Liderlik ve Eğitimdeki Yansımaları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
69-) Causes of Mobbing Behavior - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
70-) Mental Models of the School Principals on Leadership - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
71-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 5
72-) Relationship between Leadership Styles of School Principals and Whistleblowing Behaviors of Teachers
- Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
73-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 6
74-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
75-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
76-) Causes of Mobbing Behavior - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
77-) Causes of Mobbing Behavior - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
78-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
79-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
80-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
81-) Causes of Mobbing Behavior - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
82-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
83-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
84-) Eğitim Bilimleri Doktora Öğrencilerinin İstatistiksel Bilgi Yeterlilikleri - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
85-) Okul Müdürlerinin Maruz kaldığı Yıldırma Davranışları - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
86-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 3
87-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 5
88-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 2
89-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 4
90-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 4
91-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Organizational Citizenship and Mobbing Behavior of Secondary School Teachers Q4 - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama/Hizmetkar Liderlik, Ruhsal Liderlik ve Kuantum Liderlik - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 7
7-) Is The Perception of Organizational Deviation Affected by The Organizational Climate? Research in Schools - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Yıldırma Davranışları nedenleri ve Sonuçları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) RUHSAL LİDERLİK - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 7
11-) Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama/Hizmetkar Liderlik, Ruhsal Liderlik ve Kuantum Liderlik - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
13-) Eğitim Bilimleri Doktora Öğrencilerinin İstatistiksel Bilgi Yeterlilikleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
16-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
17-) Is The Perception of Organizational Deviation Affected by The Organizational Climate? Research in Schools - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) The relationship between whistleblowing and organizational citizenship behavior for high school teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Organizational Trust of Mobbing Victims A Study of Turkish Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
21-) Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama/Hizmetkar Liderlik, Ruhsal Liderlik ve Kuantum Liderlik - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
23-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
25-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
28-) The relationship between whistleblowing and organizational citizenship behavior for high school teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
29-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
31-) Causes of Mobbing Behavior - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
32-) Yıldırma Davranışları nedenleri ve Sonuçları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
33-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
34-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
35-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
36-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 7
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama/Hizmetkar Liderlik, Ruhsal Liderlik ve Kuantum Liderlik - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Yıldırma Davranışları nedenleri ve Sonuçları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Eğitim Bilimleri Doktora Öğrencilerinin İstatistiksel Bilgi Yeterlilikleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
11-) Yıldırma Davranışları nedenleri ve Sonuçları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Ruhsal Liderlik ve Eğitimdeki Yansımaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Eğitim Yönetimi/Verimlilik ve Eğitimde Verimlilik - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama/Hizmetkar Liderlik, Ruhsal Liderlik ve Kuantum Liderlik - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
16-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
17-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
18-) Ruhsal Liderlik ve Eğitimdeki Yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
19-) Eğitim Yönetimi/Verimlilik ve Eğitimde Verimlilik - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama/Hizmetkar Liderlik, Ruhsal Liderlik ve Kuantum Liderlik - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
24-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
25-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
28-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) Öğretmenlerin Psikolojik Sermayeleri ile Tükenmişlik DüzeyleriArasındaki İlişki The Relationship Between Psychological Capital and Burnout Levels of Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Eğitim Yönetiminde Liderlik Teori Araştırma ve Uygulama/Hizmetkar Liderlik, Ruhsal Liderlik ve Kuantum Liderlik - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
33-) Organizational Citizenship and Mobbing Behavior of Secondary School Teachers Q4 - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
34-) Causes of Mobbing Behavior - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
35-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
36-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
37-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
38-) Eğitim Bilimleri Doktora Öğrencilerinin İstatistiksel Bilgi Yeterlilikleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
39-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 7
40-) The relationship between whistleblowing and organizational citizenship behavior for high school teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
41-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
42-) Organizational Citizenship and Mobbing Behavior of Secondary School Teachers Q4 - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
43-) Örgütsel Davranış ve Yönetimi/Bilgi Uçurma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
44-) Organizational Trust of Mobbing Victims A Study of Turkish Teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
45-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
46-) Yıldırma davranışları maruz kalanlar ve etkilenenler Q4 - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
47-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
48-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
49-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
50-) Organizational Trust of Mobbing Victims A Study of Turkish Teachers - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
51-) Relationship between Leadership Styles of School Principals and Whistleblowing Behaviors of Teachers
- Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
52-) Analyzing of Organizational Trust in Secondary Schools in Turkey - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
53-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
54-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
55-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
56-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
57-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
58-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 7
59-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
60-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
61-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
62-) Eğitim Bilimleri Doktora Öğrencilerinin İstatistiksel Bilgi Yeterlilikleri - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) 2023 Eğitim Vizyonu: Sorunlara çare mi? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş Bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
4-) Kaos Kuramı Yönetim ve Eğitimdeki yansımaları - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmen ve Okul Müdürlerinin Maruz Kaldıkları Yıldırmanın Yönü Q4 - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
6-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
7-) ÖGRETMENLERİN MARUZ KALDIKLARI YILDIRMA EYLEMLERNİiN CİNSİYET YÖNÜNDEN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlilik tezleri.
1-) Tez Adı: Okul Yöneticilerinin Değer Temelli Liderlik Özelliklerinin Öğretmen algıları ve görüşlerine göre incelenmesi. Konu: Değer Temelli Liderlik Özellikleri. Emine -TUNÇER GÜNAY. 2024
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: Okul yöneticilerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin güç mesafesi arasındaki ilişki (Muğla/Türkiye-Tamale/Gana örneği). Konu: Okul yöneticilerinin kullandığı güç kaynakları ve öğretmenlerin güç mesafesi. LUKMAN-ZIBLIM. 2020
2-) Tez Adı: Okulların liderlik kapasitesi ve öğretmenlerin örgütsel sapma davranışları arasındaki ilişki(Muğla ili örneği). Konu: Okulların liderlik kapasitesi. FATMA-ÇOLAK. 2019
3-) Tez Adı: Okul müdürlerinin örgütsel yenilik yönetimi davranış düzeyi ile öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki. Konu: Okullarda örgütsel yenilik. EMRAH-DÖNMEZ. 2018
4-) Tez Adı: Öğretmenlerin maruz kaldıkları psikolojik yıldırma (Mobbing) davranışları ile iş doyumu arasındaki ilişki. Konu: Öğretmenlerin maruz kaldıkları psikolojik yıldırma (Mobbing) davranışları ile iş doyumu arasındaki ilişki. İLKAY-YILMAZ. 2017
(F-3) Lisansüstü/Tıpta Uzmanlık/ Sanatta Yeterlilik tez
çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyesi olarak görev
almak
1-) Tez Adı: OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETİM BİÇİMLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ (MUĞLA-BODRUM ÖRNEĞİ). Konu: Eleştirel Düşünme. İLYAS- YILMAZ. 2024
2-) Tez Adı: ÖĞRETMENLERİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİ İLE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ ARASINDAKİ İLİŞKİ (MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ). Konu: Eleştirel Düşünme. Bekir Yağız -ANASIZ. 2024
3-) Tez Adı: ÖĞRETMENLERİN BİREYSEL YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİNİN YORDAYICISI OLARAK ÖĞRENEN ÖRGÜT PROFİLİ VE ÖRGÜT KÜLTÜRÜ. Konu: Öğrenen örgüt. Selin Hazal-Demirci. 2022
4-) Tez Adı: OKUL MÜDÜRLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ TÜRLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN ÖZERKLİK DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ (İZMİR İLİ ÖRNEĞİ) . Konu: Güç Türleri. Efraim -keskin. 2021
5-) Tez Adı: OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖRGÜTSEL İLETİŞİM SÜRECİNE İLİŞKİN YETERLİKLERİ. Konu: Örgütsel iletişim. Nazlı Sıla-Öner. 2019
6-) Tez Adı: ÖĞRETMENLERİN GÜÇ MESAFESİ ALGILARI İLE ÖRGÜTSEL SESSİZLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. Konu: Güç mesafesi. Derya-Göl Dede. 2019
7-) Tez Adı: ÖĞRETMENLERİN ALGILADIKLARI ÖRGÜTSEL DESTEK İLE İŞ DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ (MENTEŞE İLÇE ÖRNEĞİ). Konu: İş doyumu. Göksel-Ergül. 2019
(G-1) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış proje yürütücülüğü
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Okullarda meydana gelen yıldırma davranışları ve bu davranışlar için alınan önlemler. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Türkiye ve İngiltere okullarında görev yapan öğretmenlerin maruz kaldıkları yıldırma davranışları ve önlemler. 2021-2023
(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
yürütücülük
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Okulların Liderlik kapasitesi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. OKULLARIN LİDERLİK KAPASİTESİ VE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL SAPMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ (MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ). 2018-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Eğitim Öğretim Kurumlarında bulunan örgütsel yenilik ve örgütsel bağlılık. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖRGÜTSEL YENİLİK DÜZEYİ VE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ). 2017-2019
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Bilgi uçurma bir örgütte meydana gelen yasa yada etik dışı davranışların örgüt çalışanları tarafından iç veya dış yetkililere sızdırılmasıdır Bu davranış örgütün içinde bulunan ve gizlenen sorunların ortaya çıkması açısından önemli bir olgudur .. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Bilgi uçurma ve Liderlik Stilleri Arasındaki İlişki. 2016-2017
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Örgütte bireylerin psikolojik yıldırmaya maruz kalmaları çalışanların iş doyumlarını etkilediği düşünülmektedir İş doyumu genel olarak kişinin işine karşı oluşturduğu olumlu tutumlar bireyin işini sevmesi ya da yaptığı işten mutluluk duyması olarak tanımlanmaktadır İşinden doyum elde eden çalışanlar örgütün verimliliğine büyük oranda katkı sağlamaktadır Bir öğretmenin iş doyum düzeyi bulunduğu okulda mutlu ve verimli olup olmamasına bağlıdır Bu nedenle okulda maruz kalınan yıldırma öğretmenin iş doyum düzeyini olumsuz etkilediği düşünülmüştür bu araştırma maruz kalınan yıldırma ile iş doyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi amacıyla yapılmaktadır bu çerçevede farklı okul türleri arasındaki farklılıkları da saptamayı amaçlamıştır. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretmenlerin maruz kaldığı psikolojik yıldırma (mobbing) davranışları ile işdoyumu arasındaki ilişki. 2016-2017
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. 2017-2017
(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . yayın teşvik ödülü. 2015
2-) Kurum Adı: . yayın teşvik ödülü. 2013
3-) Kurum Adı: . yayın teşvik ödülü. 2008
(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için
1-) 2020-2021 Güz dönemimde azami ders saati dışında 3 ders alınmıştır. . Türkiye. . 2020
(I-18) Ulusal Hakemsiz Makaleler
1-) Uçan Türk dergisi. Türkiye. . 2000
(I-20) Yurt Dışı Araştırma (Puansız)
1-) Türkiye ve İngiltere okullarında görev yapan öğretmenlerin maruz kaldıkları yıldırma davranışları ve önlemler. Birleşik Kırallık. . 2023
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) 4. Uluslararası Felsefe Eğitim sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2021
2-) INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION . Prag. . 2019
3-) 3. Uluslararası felsefe eğitim sanat ve bilim tarihi sempozyumu. Türkiye. . 2018
4-) INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION. PARİS. . 2018
5-) INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION . ALMANYA. . 2017
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) II. Uluslararası Felsefe, Eğiti, sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2017
2-) Felsefe Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2015