Personel

Prof.Dr. YAHYA ALTINKURT
Prof.Dr.
Yahya Altınkurt
@ E-posta
yahyaaltinkurt@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5518

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Yönetimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Marmara Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Elektrik Öğretmenliği 1994

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi 2003

Doktora

Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi 2007

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Iliman Püsküllüoğlu Elif, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2021. The Relationship of Organisational Trust with Organisational Justice, Organisational Commitment, and Organisational Citizenship Behaviours in Educational Organisations: A Meta-Analysis. TED EĞİTİM VE BİLİM
2-) Kaya Çağlar, Altınkurt Yahya, 2018. Öğretmenlerin psikolojik sermayeleri ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişkide psikolojik ve yapısal güçlendirmenin rolü. Eğitim ve Bilim
3-) Senar, A.Ş., Nihal, T., Yahya, A., Kürşad, Y., 2016. Relationship between professional values and critical thinking disposition of science -technology and mathematics teachers. Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education
4-) Altınkurt, Y., Türkkaş Anasız, B., Ekinci, C.E., 2016. The relationships between structural and psychological empowerment of teachers and their organizational citizenship behaviors. Education and Science
5-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Karaman, G., 2015. The effect of gender, seniority and subject matter on the perceptions of organizational justice of teachers: a meta-analytical study. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri- Educational Sciences: Theory & Practice
6-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Yıldırım, H., 2015. Türkiye’deki öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışlarına cinsiyet, kıdem ve branş değişkenlerinin etkisi: Bir meta analiz çalışması. . Eğitim ve Bilim-Education and Science
7-) Bayrak, C., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2014. The relationship between school principals’ power sources and school climate. . The Anthropologist
8-) Altınkurt, Y., 2014. The relationship between school climate and teachers’ organizational silence behaviors. . Anthropologist
9-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Kesim, E., 2014. The relationship between school climate and the workaholism tendencies of teachers. . Anthropologist
10-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2012. Okul yöneticilerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki. . Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
11-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2012. Being a female school administrator in Turkey: Views of teachers and administrators. . Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
12-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2012. Prospective science and mathematics teachers’ computer anxiety and learning styles. . Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
13-) Ağaoğlu, E., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Karaköse, T., 2012. Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). . Eğitim ve Bilim
14-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2012. An examination of articles published on preschool education in Turkey. . Educational Sciences: Theory & Practice
15-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2011. Relationship between management by values, organizational trust and organizational citizenship. . Technics Technologies Education Management
16-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Çokluk, Ö., 2011. Eğitim inançları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması. . Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri
17-) Altınkurt, Y., 2010. Milli Eğitim Müdürlüğü çalışanları ve okul yöneticilerinin stratejik planlamaya ilişkin tutumları. . Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2022. Öğretmenlerin Örgütsel Güç Mesafesi Algıları ile Özerklik Davranışları Arasındaki İlişkide Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Aracı Rolü. International Journal of Educational Researchers
2-) Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2022. The Precarization of Educational Labor: The Examination of Teachers’ Job Insecurity Perceptions. Universitepark
3-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2018. The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis. Turkish Journal of Education
4-) Hoşgörür Tuğba, Altınkurt Yahya, Kan Duygu, 2017. The mediator role of organizational justicein the relationship between teachers’ prejudices in their school relations andorganizational commitment: a structural equation model. Educational Process: International Journal
5-) Yılmaz, K., Oğuz, A., Altınkurt, Y., 2017. Öğretmenlerin liderlik davranışları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2017. A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout. Eurasian Journal of Educational Research
7-) Yılmaz Kürşad, Oğuz Aytunga, Altınkurt Yahya, 2017. The relationship between leadership behaviors and learner autonomy support behaviors of teachers. Hacettepe University Journal of Education
8-) Altınkurt, Y., Ekinci, C.E., 2016. Examining the relationships between occupational professionalism and organizational cynicism of teachers. Educational Process: International Journal
9-) Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2016. Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
10-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Güner, M., Şen, B., 2015. The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. . Eurasian Journal of Educational Research
11-) Yorulmaz, Y.İ., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2015. The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation. Educational Process: International Journal
12-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2014. Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile iş doyumu arasındaki ilişki.. Sakarya University Journal of Education
13-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2012. Relationship between the school administrators’ power sources and teachers’ organizational trust levels in Turkey. . Journal of Management Development

(A-3-Eski) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Keskin Efraim, Altınkurt Yahya, 2022. The Relationship Between Power Types Used by School Principals and Teachers’ Autonomy Behaviors. Universitepark

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Iliman Püsküllüoğlu Elif, Altınkurt Yahya, 2018. Öğretmenlerin eleştirel düşünme eğilimleri ile örgütsel muhalefet davranışları arasındaki ilişki. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Iliman Püsküllüoğlu Elif, Altınkurt Yahya, 2017. Development of Teachers’ Structural Empowerment Scale (TSES): a validity and reliability study. Üniversitepark Bülten
3-) Aykaç Necdet, Yıldırım Kasım, Altınkurt Yahya, Miller Marsh Monica, 2017. Understanding the Underlying Factors Affecting the Perception of Pre-Service Teachers’ Teacher Identity: A New Instrument to Support Teacher Education. ÜNİVERSİTEPARK Bülten
4-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2015. Workaholic tendencies and job satisfaction of school administrators in various employee types?. The Journal of International Education Science
5-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2015. Farklı çalışan tipindeki okul yöneticilerinin işkoliklik eğilimleri ve iş doyumları [Workaholic tendencies and job satisfaction of school administrators in various employee types]. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi-The Journal of International Education Science
6-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2014. Öğretmenlerin mesleki profesyonelliği ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması [Validity and reliability study for the occupational professionalism of teachers scale (OPTS)]. . Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, 11(2), 332-345.
7-) Oğuz, A., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Hatipoğlu, S., 2014. Öğretmenlerin eğitim inançları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. . Turkish Journal of Educational Studies
8-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Erol, E., Salalı, E., 2014. Okul müdürlerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm algıları arasındaki ilişki. . Journal of Teacher Educatıon and Educators
9-) Çolak, İ., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2014. The relationship between teachers’ teacher leadership roles and organizational commitment levels. Educational Process: International Journal
10-) Aydın, A., Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2013. Eğitim yönetiminde pozitif psikoloji [Positive psychology in educational administration]. . Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi -International Journal of Human Sciences
11-) Topkaya, N., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Dilek, S., 2013. Saygınlığını yitirme kaygısı ile örgütsel sinizm arasındaki ilişkiler [The relationship between loss of face and organizational cynicism]. . Akademik Bakış
12-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2013. Okullarda Örgütsel Güç Ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması [Development of Organizational Power Scale at schools: A reliability and validity study].. e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi - E-International Journal of Educational Research
13-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Karaköse, T., Erol, E., 2012. Okul yöneticilerine uygulanan zorunlu yer değiştirme uygulaması hakkında okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri [School managers and teachers’ opinions regarding compulsory rotation application applied to school managers]. . e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi - E-International Journal of Educational Research
14-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2011. Ortaöğretim okulu öğretmenlerinin öğretmenlerin liderlik davranışlarına ilişkin görüşleri [Secondary school teachers’ views on teachers’ leadership behaviors]. . Journal of Qafqaz University
15-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2011. Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. . Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi - International Journal of Human Sciences
16-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2011. İlköğretim ve ortaöğretim okullarının vizyon, misyon ve değerleri ile ilgili bir çözümleme [An analysis of elementary and secondary schools’ vision, mission and values]. . Akademik Bakış
17-) Şimşek, Y., Altınkurt, Y., 2010. Şimşek, Y. & Altınkurt, Y. (2010). Genel lise öğretmenlerinin sınıf yönetimi çerçevesinde iletişim özelliklerinin belirlenmesi. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 6 (1), 36-49. . Eğitimde Kuram ve Uygulama
18-) Şimşek, Y., Altınkurt, Y., 2009. Endüstri meslek liselerinde görev yapan öğretmenlerin okul müdürlerinin iletişim becerilerine ilişkin görüşleri [Opinions of vocational high school teachers related to the communication skills of their school principals]. Akademik Bakış. 17, 136-151.. Akademik Bakış

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Sever Yalçın, Altınkurt Yahya, 2023. Öğretmenlerin Örgütsel Güvenleri ile Özerklikleri Arasındaki İlişkide Örgütsel Güç Mesafesi Algısının Aracı Rolü. MANAS Sosyal Arastirmalar Dergisi
2-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, Yılmaz Kürşad, 2018. Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması.. Trakya Eğitim Dergisi
3-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2017. Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Altınkurt Yahya, Iliman Püsküllüoğlu Elif, 2017. Örgütsel muhalefet ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
5-) Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, Yılmaz Kürşad, 2017. Öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki. Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
6-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Erol, E., 2014. Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonları [Pedagogic formation program students’ motivations for teaching profession]. . Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2013. Örgütsel İklim Ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. . Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
8-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Oğuz, A., 2012. İlköğretim ve ortaöğretim okulu öğretmenlerinin eğitim inançları. . Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
9-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2012. Ortaöğretim okullarında değerlerle yönetim, örgütsel adalet ve iş doyumu arasındaki ilişki. . Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
10-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2012. Relationship between the leadership behaviors, organizational justice and organizational trust. . Çukurova University Faculty of Education Journal
11-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2012. Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki. Kastamonu Eğitim Dergisi
12-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2011. Öğretmen adaylarının öğretmenlerin mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. . Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
13-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2011. Öğretmen adaylarının eleştirel pedagoji ile ilgili görüşleri. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (3), 195-213. . Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Yahya, A., Kürşad, Y., 2015. Farklı çalışan tipindeki okul yöneticilerinin işkoliklik eğilimleri ve iş doyumları.. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
2-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2012. Özel dershane öğretmenlerinin psikolojik sözleşmeleri. . Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
3-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2011. İlköğretim okulu öğretmenlerinin mizah tarzları. . Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
4-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2010. Değerlere göre yönetim ve örgütsel adalet ilişkisinin ortaöğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre incelenmesi. . Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
5-) Şimşek, Y., Altınkurt, Y., 2010. Endüstri meslek liselerinde görev yapan öğretmenlerin okul kültürüne ilişkin görüşleri. . Milli Eğitim
6-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2009. Öğretmen adaylarının mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri.. İş Ahlakı Dergisi
7-) Altınkurt, Y., Bali, A., 2009. Stratejik planlama çalışmaları çerçevesinde Milli Eğitim Müdürlüğü çalışanlarının ve Milli Eğitim Müdürlüğünden hizmet alanların kuruma ilişkin görüşlerinin belirlenmesi (Kütahya İli). . Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
8-) Karaköse, T., Altınkurt, Y., 2009. Okul yöneticilerinin ve il milli eğitim müdürlüğü çalışanlarının değerlere göre yönetim ile ilgili görüşleri (Kütahya ili örneği). . Değerler Eğitimi
9-) Altınkurt, Y., Karaköse, T., 2009. İlköğretim okulu müdürlerinin etik liderlik davranışlarına ilişkin öğretmen görüşleri. . Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
10-) Altınkurt, Y., 2008. Öğrenci devamsızlıklarının nedenleri ve devamsızlığın akademik başarıya olan etkisi. . Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
11-) Ağaoğlu, E., Şimsek, Y., Altınkurt, Y., 2006. Endüstri meslek liselerinde stratejik planlama öncesi SWOT analizi uygulaması. . Eğitim ve Bilim

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Altınkurt, Y., Demir, S. Akbaba Dağ, S. & Erol, E. (2010). Türkiye’de eğitim denetimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin değerlendirilmesi. II. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, 23-25 Haziran 2010. - 2010
2-) Şimşek, Y. & Altınkurt, Y. (2009). Okul müdürlerinin etik liderlik uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşleri. I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi. Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 1-3 Mayıs 2009. Çanakkale - 2009
3-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Karaköse, T. (2009). Öğretmenlerin okul müdürlerinin kültürel liderlik uygulamalarına ilişkin görüşleri. Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 1–3 Ekim 2009. Edirne. ss. 599–603. - 2009
4-) Karaköse, T., Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2009). Örgütsel adaletin öğretmenlerin iş doyumu üzerindeki etkileri. Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 1–3 Ekim 2009. Edirne. ss. 558–561. - 2009
5-) Yılmaz, K., Karaköse, T. & Altınkurt, Y. (2009). İlköğretim okullarında örgütsel güven ile örgütsel adalet arasındaki ilişki. Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 1–3 Ekim 2009. Edirne. ss. 319–322. - 2009

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Keskin Efraim, Altınkurt Yahya, 2021. Okul Müdürlerinin Kullandıkları Güç Türleri İle Öğretmenlerin Özerklik Davranışları Arasındaki İlişki. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Çolak İbrahim, Aysel İlker, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2021. Ortaöğretimde Neoliberal Bir Dönüşüm: Proje Okulları. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Altınkurt Yahya, Keskin Efraim, Ziblim Lukman, 2018. Öğretmenlerin Özyeterlik İnançları ile Özerklik Davranışları Arasındaki İlişki. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2018. Öğretmenlerin Psikolojik Güçlendirilmeleri ile Özyeterlik İnançlarıArasındaki İlişki. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
5-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, Ekinci Cemal Ergin, 2017. Bazı ülkelerdeki öğretmenlerin ve okulların özerklik düzeyleri.. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
6-) Türkkaş Anasız Burcu, Altınkurt Yahya, 2017. Max Weber’in sosyolojiye katkıları ve eğitim yönetimi bağlamında yeniden yorumlanması. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
7-) Katipoğlu İlke, Altınkurt Yahya, 2017. Eğitim yönetiminin bilimleşme süreci ve Thomas Barr Greenfield. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
8-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2017. The relationship between job satisfaction and burnout of teachers in Turkey: a meta-analysis study. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
9-) Bağ Derya, Ekinci Cemal Ergin, Altınkurt Yahya, 2017. Akademik personelin psikolojik sözleşme ihlali algıları ve iş doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
10-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Karaköse, T., Kalfa, O., 2015. Pre-service teachers’ views on the quality of faculty life. . III.International Symposium New Issues on Teacher Education (ISNITE’ 2015)
11-) Karaköse, T., Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Kalfa, O., 2015. The relationship between work-life balance and life satisfaction among teachers in Turkish public schools.. III. International Symposium, New Issues on Teacher Education (ISNITE’ 2015)
12-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2015. Farklı çalışan tipindeki okul yöneticilerinin işkoliklik eğilimleri ve iş doyumları.. II. Eurasian Educational Research Congress [2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi].
13-) Karaman, G., Altınkurt, Y., 2015. Okul müdürlerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel sessizlik davranışları arasındaki ilişki. . II. Eurasian Educational Research Congress [2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi].
14-) Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2014). Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile iş-yaşam dengesine ilişkin görüşleri arasındaki ilişki. IX. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 16-18 Ekim 2014. Edirne. - 2014
15-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Kalfa, O. M. (2014). The training problem of school principals and mentoring in Turkey. II. International Symposium, New Issues on Teacher Education (ISNITE’2014). May 22-24, 2014. University of Macerata. Macerata, Italy. - 2014
16-) Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2014). Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile iş-yaşam dengesine ilişkin görüşleri arasındaki ilişki. IX. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 16-18 Ekim 2014. Edirne. - 2014
17-) Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2014). Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile iş-yaşam dengesine ilişkin görüşleri arasındaki ilişki. IX. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 16-18 Ekim 2014. Edirne. - 2014
18-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Karacagil, Ö. K. & Kahya, O. (2014). Relationship between the levels of teachers’ job satisfaction and burnout. II. International Symposium, New Issues on Teacher Education (ISNITE’2014). May 22-24, 2014. University of Macerata. Macerata, Italy - 2014
19-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Güner, M. & Şen, B. (2014). Okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin duygusal emekleri ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki. I. Eurasian Educational Research Congress - 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi - İstanbul Üniversitesi & EJER. 24-26 Nisan 2014. İstanbul. - 2014
20-) Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2014). Öğretmenlerin mizah tarzları ile örgütsel sinizme ilişkin görüşleri arasındaki ilişki. I. Eurasian Educational Research Congress - 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi - İstanbul Üniversitesi & EJER. 24-26 Nisan 2014. İstanbul. - 2014
21-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Erol, E. & Salalı, E. T. (2013). Relationship between the school principals uses organizational power sources and high school teachers’ organizational cynicism. European Network for Research and Development in Educational Leadership and Management Conference – ENIRDELM 2013. September 19-21, 2013. Portoroz, Slovenia. - 2013
22-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Kalfa, O. M. (2013). Views of pre-service teachers about the leadership behaviors of teachers. European Network for Research and Development in Educational Leadership and Management Conference – ENIRDELM 2013. September 19-21, 2013. Portoroz, Slovenia. - 2013
23-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y. & Çelik, M. (2013). School principals do not receive educational leadership training in Turkey! European Network for Research and Development in Educational Leadership and Management Conference – ENIRDELM 2013. September 19-21, 2013. Portoroz, Slovenia. - 2013
24-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Kalfa, O. M. (2013). Students’ views about the academicians’ professional ethical behaviors related to students. European Network for Research and Development in Educational Leadership and Management Conference – ENIRDELM 2013. September 19-21, 2013. Portoroz, Slovenia. - 2013
25-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Erol, E. (2012). Okul yöneticileri uzaktan eğitim programı konusunda okul yöneticisi görüşleri. I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu. Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi & MEB Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü. 20–22 Eylül 2012. Uşak. - 2012
26-) Erol, E., Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2012). Temel eğitim öğretmenlerinin mesleki gelişim eğitimi ve çalışmaları konusunda öğretmen görüşleri. I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu. Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi & MEB Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü. 20–22 Eylül 2012. Uşak. - 2012
27-) Erol, E., Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2012). Temel eğitim öğretmenlerinin mesleki gelişim eğitimi ve çalışmaları konusunda öğretmen görüşleri. I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu. Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi & MEB Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü. 20–22 Eylül 2012. Uşak. - 2011
28-) Erol, E., Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2012). Temel eğitim öğretmenlerinin mesleki gelişim eğitimi ve çalışmaları konusunda öğretmen görüşleri. I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu. Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi & MEB Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü. 20–22 Eylül 2012. Uşak. - 2011

(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2018. The role of critical thinking dispositions and power distance on teachers’ autonomy. Teacher Education Policy in Europe (TEPE) Conference 2018

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Şimşek, Y. & Altınkurt, Y. (2007). Eğitim örgütlerinde iletişim, konusunda yapılmış lisansüstü tezlerin değerlendirilmesi. III. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 17-20 Ekim 2007. - 2007
2-) Altınkurt, Y. (2005). Eğitim Kurumlarının Öğrenme Kültürüne İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri (Kütahya İli). Sözlü Bildiri. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Denizli: Pamukkale Üniversitesi, 28-30 Eylül 2005. - 2005

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Altınkurt Yahya, 2021. Neliberal Politikalar ve Emeğin Prekarizasyonu. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) İliman Püsküllüoğlu, E., Altınkurt, Y., 2015. Sosyolojinin temel kuramsal yaklaşımları bağlamında eğitim yönetimi. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Geçer, A., Altınkurt, Y., 2015. Doğal tutarlılık yaklaşımı (Coherentism) ve eğitim yönetimi. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Çelik, M., 2015. Okul müdürlerinin okul kültürü ile ilgili görüşleri.. 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
5-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Karaköse, T., 2015. Okul müdürlerinin liderlik yönelimleri hakkındaki görüşleri. . 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
6-) Bağ, D., Altınkurt, Y., Ekinci, C.E., 2015. Husserl ve fenomenolojik yaklaşım. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
7-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Karaköse, T., 2015. Okul müdürlerinin liderlik yönelimleri hakkındaki görüşleri. 10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
8-) Ekinci, C.E., Altınkurt, Y., Ekinci, N., 2015. Öğretmen Adaylarının Yükseköğretim Yeterlikler Çerçevesi Öğretmen Yetiştirme Temel Alan Yeterliklerine Sahip Olma Düzeyleri. I. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi
9-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Erol, E. & Çelik, M. (2013). Eğitim yönetimi, teftişi, ekonomisi ve planlaması lisansüstü öğretim programlarında temel dersler sorunu. EYFOR 4 - 4. Eğitim Yönetimi Forumu. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi. 3-5 Ekim 2013. Balıkesir. - 2013
10-) Karaman, G., Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2013). İl eğitim denetmenlerinin rehberlik görevlerine ilişkin ilkokul ve ortaokul öğretmenlerinin görüşleri. EYFOR 4 - 4. Eğitim Yönetimi Forumu. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi. 3-5 Ekim 2013. Balıkesir. - 2013
11-) Salalı, E. T., Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2013). Okul yöneticilerinin iş başında yetiştirilmesi (mentorluk). EYFOR 4 - 4. Eğitim Yönetimi Forumu. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi. 3-5 Ekim 2013. Balıkesir. - 2013
12-) Altun-Dilek, S., Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2013). Serbest kıyafet uygulamasına ilişkin öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri. 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 5-7 Eylül 2013. Eskişehir. - 2013
13-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Karaköse, T. & Erol, E. (2012). Okul yöneticilerine uygulanan zorunlu yer değiştirme uygulaması hakkında okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri. VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi. EYEDDER & İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 24–26 Mayıs 2012. Malatya. - 2012
14-) Altınkurt, Y. & Yılmaz, K. (2011). Değerlerle yönetim, örgütsel adalet ve iş doyumu arasındaki ilişki. XX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 8–10 Eylül 2011. Burdur. - 2011
15-) Ağaoğlu, E., Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Karaköse, T. (2010). Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri. V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi. EYEDDER & Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi . 1–2 Mayıs 2010. Antalya. - 2010
16-) Şimşek, Y. & Altınkurt Y. (2006). Genel lise öğretmenlerinin sınıf yönetimi çerçevesinde iletişim özelliklerinin belirlenmesi. XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Muğla: Muğla Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, 13-15 Eylül 2006. - 2006
17-) Ağaoğlu, E., Ceylan, M., Kesim. E., Madden, T., Altınkurt, Y., (2005). Okul yönetimi ile ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi. II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu. İstanbul: Marmara Üniversitesi, 26-28 Ekim 2005. - 2005

(B-6) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Yıldırım, H., Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2013). İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin 4+4+4 eğitim sistemine ilişkin görüşleri. EYFOR 4 - 4. Eğitim Yönetimi Forumu. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği & Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi. 3-5 Ekim 2013. Balıkesir. - 2013

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Ağaoğlu Esmahan, Altınkurt Yahya, Ceylan Müesser, Kesim Eren, Madden Tuğba, 2008. Okul Yönetimi Alanında Yapılmış Araştırmaların Değerlendirilmesi/. Yayın Evi: Anadolu Üniversitesi Editör Adı: -

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2022. Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar/Türkiye’de Eğitim Örgütlerinde Örgütsel Muhalefet Konusunda Yapılan Çalışmalara İlişkin Bir Meta Değerlendirme. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Nayır Funda, Poyrazlı Şenel
2-) Altınkurt Yahya, Yılmaz Kürşad, 2021. Eğitim Yönetimi Kuram ve Uygulama/Yönetim Biçimleri ve Yönetsel Güç. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Yılmaz Kürşad, Demir Kamile
3-) Altınkurt Yahya, Çolak İbrahim, Yorulmaz Yılmaz İlker, 2021. Psiko-Sosyal Yönleriyle Yönetim/Örgütsel sessizlik. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Memduhoğlu, H. B., Yılmaz, K.
4-) Yılmaz, K., Altınkurt, Y., 2012. Relationship between organizational justice, organizational trust and organizational citizenship behaviors in secondary schools in Turkey. Advances in Educational Administration,. Yayın Evi: Emerald Group Publishing Limited Editör Adı: I. Duyar & A. Normore

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Altınkurt Yahya, Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Eğitim yönetiminde doğal tutarlılık kuramı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Demir, K. Yılmaz, K.
2-) Altınkurt Yahya, Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Eleştirel kuram ve eğitim yönetimine yansımaları. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Demir, K. Yılmaz, K.
3-) Altınkurt Yahya, Türkkaş Anasız Burcu, 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Simgesel etkileşim kuramı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Demir, K. Yılmaz, K.
4-) Altınkurt Yahya, Özten İlke, 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Eğitim yönetiminin bilimleşme sürecinde kuram hareketi ve öznelcilik. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Demir, K. Yılmaz, K.
5-) Altınkurt Yahya, 2017. Yönetimde Yeni Yaklaşımlar/Örgütsel Adalet. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Memduhoğlu, H. B. & Yılmaz, K.
6-) Altınkurt Yahya, Yılmaz Kürşad, 2017. Yönetimde Yeni Yaklaşımlar/Stratejik Yönetim ve Stratejik Liderlik. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: H. B. Memduhoğlu & K. Yılmaz
7-) Balkaya Şengül, Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2016. Eğitim Yönetimi Araştırmaları/Farklı Çalışan Tipindeki Öğretim Elemanlarının İşkoliklik Eğilimleri ve Tükenmişlik Düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği). Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kadir Beycioğlu, Niyazi Özer, Didem Koşar, İdris Şahin
8-) Altınkurt Yahya, Iliman Püsküllüoğlu Elif, 2016. Eleştirel Eğitim Yönetimi Yazıları/Bilim tarihi, sosyoloji ve psikoloji paradigmaları bağlamında eğitim yönetimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kürşad yılmaz
9-) Altınkurt Yahya, Aysel İlker, 2016. Yeni Türkiye’nin Toplumsal Yapısı/Yeni Türkiye ve Eğitim: Eğitime Dikkatli Bakmak. Yayın Evi: İmge Editör Adı: Kaya, İ.
10-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., 2010. "Stratejik yönetim ve stratejik liderlik". Yönetimde Yeni Yaklaşımlar. . Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: H. B. Memduhoğlu & K. Yılmaz
11-) Altınkurt, Y., 2010. "Örgütsel Adalet". Yönetimde Yeni Yaklaşımlar. . Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: H. B. Memduhoğlu & K. Yılmaz

(Ç-2) Alanında makale, kitap bölümü ve karar tahlili vb.çevirileri

1-) Altınkurt Yahya, Şimşek Yücel, 2014. Sınıf Yönetimi Stratejileri Öğretmen Kılavuzu/Öğrenci davranışlarının yönetimi. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Turgut Karaköse

(D-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde baş editörlük

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Educational Process International Journal.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Antropologist.

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Eğitim ve Bilim. 2019. Hakemlik Sayısı: 4

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
2-) MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 2
3-) Journal of Teacher Education and Educators. 2019. Hakemlik Sayısı: 2

(D-5) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafında taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği.

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Eğitim ve Bilim.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Eğitim ve Bilim.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. Eğitim ve Bilim.

(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. Journal of Educational Sciences Research (JESR).
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2017. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi / Journal of Educational Sciences Research.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2015. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD)- Journal of Educational Sciences Research (JESR). .

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
4-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
8-) Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Relationship between the school administrators’ power sources and teachers’ organizational trust levels in Turkey. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
12-) Öğretmenlerin eğitim inançları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
14-) Değerlere göre yönetim ve örgütsel adalet ilişkisinin ortaöğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre incelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Ortaöğretim okullarında değerlerle yönetim, örgütsel adalet ve iş doyumu arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
17-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
3-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
4-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
5-) Eğitim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar/Türkiye’de Eğitim Örgütlerinde Örgütsel Muhalefet Konusunda Yapılan Çalışmalara İlişkin Bir Meta Değerlendirme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Öğretmenlerin Örgütsel Güç Mesafesi Algıları ile Özerklik Davranışları Arasındaki İlişkide Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Aracı Rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
9-) The Relationship of Organisational Trust with Organisational Justice, Organisational Commitment, and Organisational Citizenship Behaviours in Educational Organisations: A Meta-Analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
10-) Öğretmenlerin Örgütsel Güvenleri ile Özerklikleri Arasındaki İlişkide Örgütsel Güç Mesafesi Algısının Aracı Rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
12-) Öğretmen adaylarının öğretmenlerin mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
13-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) Okul yöneticilerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
16-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
17-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
18-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
19-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) The relationship between teachers’ teacher leadership roles and organizational commitment levels - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
22-) Öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
23-) Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
25-) Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 10
26-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
28-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
29-) İlköğretim ve ortaöğretim okulu öğretmenlerinin eğitim inançları. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
30-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
32-) Eğitim inançları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
33-) Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonları [Pedagogic formation program students’ motivations for teaching profession]. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
34-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
35-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
36-) Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
37-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
38-) Öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
39-) Öğretmenlerin eğitim inançları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
40-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
41-) Değerlere göre yönetim ve örgütsel adalet ilişkisinin ortaöğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre incelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
42-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
43-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
44-) Öğrenci devamsızlıklarının nedenleri ve devamsızlığın akademik başarıya olan etkisi. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
45-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
46-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
47-) İlköğretim ve ortaöğretim okulu öğretmenlerinin eğitim inançları. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
48-) Okul yöneticilerinin ve il milli eğitim müdürlüğü çalışanlarının değerlere göre yönetim ile ilgili görüşleri (Kütahya ili örneği). - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
49-) Relationship between the leadership behaviors, organizational justice and organizational trust. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
50-) Relationship between organizational justice, organizational trust and organizational citizenship behaviors in secondary schools in Turkey. Advances in Educational Administration, - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
51-) Eğitim inançları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
52-) Öğretmen adaylarının mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
53-) Okul yöneticilerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
54-) Relationship between the school administrators’ power sources and teachers’ organizational trust levels in Turkey. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
55-) Öğretmen adaylarının eleştirel pedagoji ile ilgili görüşleri. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (3), 195-213. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
56-) Öğretmen adaylarının öğretmenlerin mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
57-) Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonları [Pedagogic formation program students’ motivations for teaching profession]. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
58-) Eğitim yönetiminde pozitif psikoloji [Positive psychology in educational administration]. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 7
2-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
6-) Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile iş doyumu arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
7-) Okullarda Örgütsel Güç Ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması [Development of Organizational Power Scale at schools: A reliability and validity study]. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğrenci devamsızlıklarının nedenleri ve devamsızlığın akademik başarıya olan etkisi. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 4
9-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
10-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
11-) Değerlere göre yönetim ve örgütsel adalet ilişkisinin ortaöğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre incelenmesi. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 4
12-) Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
13-) Okul yöneticilerinin ve il milli eğitim müdürlüğü çalışanlarının değerlere göre yönetim ile ilgili görüşleri (Kütahya ili örneği). - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
14-) Endüstri meslek liselerinde görev yapan öğretmenlerin okul müdürlerinin iletişim becerilerine ilişkin görüşleri [Opinions of vocational high school teachers related to the communication skills of their school principals]. Akademik Bakış. 17, 136-151. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
15-) İlköğretim ve ortaöğretim okullarının vizyon, misyon ve değerleri ile ilgili bir çözümleme [An analysis of elementary and secondary schools’ vision, mission and values]. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
16-) Öğretmen adaylarının eleştirel pedagoji ile ilgili görüşleri. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (3), 195-213. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
17-) Endüstri meslek liselerinde stratejik planlama öncesi SWOT analizi uygulaması. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) The relationship between school climate and the workaholism tendencies of teachers. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen adaylarının mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Örgütsel İklim Ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
14-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) İlköğretim ve ortaöğretim okulu öğretmenlerinin eğitim inançları. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Öğretmenlerin mesleki profesyonellikleri ile iş doyumu arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
18-) Eğitim inançları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Öğretmen adaylarının öğretmenlerin mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Examining the relationships between occupational professionalism and organizational cynicism of teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Öğretmen adaylarının mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
22-) Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Öğretmenlerin mesleki profesyonelliği ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması [Validity and reliability study for the occupational professionalism of teachers scale (OPTS)]. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
24-) An examination of articles published on preschool education in Turkey. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Eğitim yönetiminde pozitif psikoloji [Positive psychology in educational administration]. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) The relationship between teachers' emotional labor and burnout level. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
27-) Öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Öğretmenlerin eğitim inançları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
30-) Değerlere göre yönetim ve örgütsel adalet ilişkisinin ortaöğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre incelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
3-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) The relationship between school principals’ power sources and school climate. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
9-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
12-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
13-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
15-) İlköğretim ve ortaöğretim okulu öğretmenlerinin eğitim inançları. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
16-) Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Eğitim inançları ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
18-) Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonları [Pedagogic formation program students’ motivations for teaching profession]. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
19-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Öğrenci devamsızlıklarının nedenleri ve devamsızlığın akademik başarıya olan etkisi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
21-) Eğitim yönetiminde pozitif psikoloji [Positive psychology in educational administration]. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Öğretmenlerin eğitim inançları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
23-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
24-) Değerlere göre yönetim ve örgütsel adalet ilişkisinin ortaöğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre incelenmesi. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Ortaöğretim okullarında değerlerle yönetim, örgütsel adalet ve iş doyumu arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
26-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
3-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) The relationship between school principals’ power sources and school climate. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonları [Pedagogic formation program students’ motivations for teaching profession]. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) The relationships between structural and psychological empowerment of teachers and their organizational citizenship behaviors - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen adaylarının öğretmenlerin mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
4-) Eğitim Yönetimi Kuram ve Uygulama/Yönetim Biçimleri ve Yönetsel Güç - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) The relationship between school principals’ power sources and school climate. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Okullarda Örgütsel Güç Ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması [Development of Organizational Power Scale at schools: A reliability and validity study]. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Öğretmen adaylarının mesleki etik dışı davranışlar ile ilgili görüşleri. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Öğretmen adaylarının eleştirel pedagoji ile ilgili görüşleri. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (3), 195-213. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Relationship between the school administrators’ power sources and teachers’ organizational trust levels in Turkey. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) The relationship between teachers’ occupational professionalism and organizational alienation - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) The relationship between school climate and teachers’ organizational silence behaviors. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Öğretmen adaylarının Türk eğitim sisteminin sorunlarına ilişkin görüşleri [Prospective teachers’ views about the problems of Turkish educational system]. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Farklı çalışan tipindeki okul yöneticilerinin işkoliklik eğilimleri ve iş doyumları. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) The relationship between school climate and the workaholism tendencies of teachers. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Ortaöğretim okullarında değerlerle yönetim, örgütsel adalet ve iş doyumu arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Examining the relationships between occupational professionalism and organizational cynicism of teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) The relationship between school principals’ power sources and school climate. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Okul müdürlerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm algıları arasındaki ilişki. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Relationship between the school administrators’ power sources and teachers’ organizational trust levels in Turkey. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Eleştirel kuram ve eğitim yönetimine yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) The examination of teacher burnout in Turkey: A meta-analysis - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) Eğitim Yönetimi Araştırmaları/Farklı Çalışan Tipindeki Öğretim Elemanlarının İşkoliklik Eğilimleri ve Tükenmişlik Düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) A meta-analysis of the relationship between teachers? job satisfaction and burnout - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Öğretmen özyeterlik inancı ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
28-) Okul yöneticilerinin yeterliklerine ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri (Kütahya İli). - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Okul iklimi ile öğretmenlerin özerklik davranışları arasındaki ilişki (Muğla ili örneği). Konu: Eğitim Yönetimi. İbrahim-Çolak. 2016
2-) Tez Adı: Öğretmenlerde tükenmişliğin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Bir meta analiz çalışması. Konu: Eğitim yönetimi. Y. İlker-Yorulmaz. 2016
3-) Tez Adı: Okul müdürlerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel sessizlik davranışları arasındaki ilişki . Konu: Örgütsel Davranış. Gizem -Karaman. 2015

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Bilimsel etkinlik düzenleme (Uluslararası) düzenleme. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. 2017-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretmenlerde tükenmişliğin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Bir meta analiz çalışması. 2015-2016

(Ğ-1) Alanında uluslar arası bilimsel nitelikli ödül almak

1-) Kurum Adı: . Outstanding Author Contribution Reward. 2012

(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak

1-) Kurum Adı: . Üstün Akademik Başarı Ödülü. 2018

(I-3) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. uluslararası sportif organizasyonlarında yöneticilik, düzenleme kurulu üyeliği yapmak.

1-) 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu/Sempozyum Başkanı. Türkiye. . 2020
2-) III. Uluslararası Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu/Düzenleme Kurulu Başkanı. Türkiye. . 2018
3-) II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu/Düzenleme Kurulu Başkanı. Türkiye. . 2017

(I-4) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. Ulusal spor teşkilatları yönetim kurulu, genel kurul, teknik kurul, eğitim kurulu, hakem kurulu üyeliği yapmak.ulusal sportif organizasyonlarda yöneticilik, düzenleme kurulu üyeliği yapmak.

1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu/Düzenleme Kurulu Başkanı. Türkiye. . 2015

(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu/Panelist. Türkiye. . 2020
2-) EYFOR X- ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU / PANELİST . Türkiye. . 2019
3-) III. Uluslararası Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu / Panelist. Türkiye. . 2018

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) Türkiye Felsefe Kurumu 33. İstanbul Semineri. . . 2021
2-) Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR-IV /Panelist . Türkiye/Balıkesir. . 2013

Verdiği Dersler

EBB00010 2023-2024 Bahar

EĞİTİM FELSEFESİ

EYT 5508 2023-2024 Bahar

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ VE UYGULAMALARI

EBB00010 2023-2024 Güz

EĞİTİM FELSEFESİ

EYT 6001 2023-2024 Güz

Eğitim Yönetiminde Çağdaş Kuram ve Yaklaşımlar

EBB00010 2022-2023 Bahar

EĞİTİM FELSEFESİ

EYT 5508 2022-2023 Bahar

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ VE UYGULAMALARI

EBB00010 2022-2023 Güz

EĞİTİM FELSEFESİ

EBB10001 2022-2023 Güz

EĞİTİME GİRİŞ

EBB1801 2022-2023 Güz

Eğitim Bilimlerine Giriş

EYT 4553 2022-2023 Güz

YÖNETİME GİRİŞ