(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Tezcan Fatma, 2021. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı: Genç Yetişkinlerin Katılma Nedenleri ve Programdan Beklentileri. The Journal of Social Science
2-) Tezcan Fatma, Deveci Tanju, 2018. Andragoji ve Yaşamboyu Öğrenme Bağlamında Yetişkinlerin Öğrenmesi. Researcher: Social Science Studies
3-) Tezcan Fatma, Duman Ahmet, 2014. Yetişkin Öğrenenlerin Güdüsel Yönelimleri Üzerine Nitel Bir Araştırma. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
4-) Tezcan Fatma, Duman Ahmet, 2014. Muğla Halk Eğitimi Merkezi Kurslarına Katılan Yetişkin Öğrenenlerin Güdüsel Yönelimleri. e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Deveci Tanju, Tezcan Fatma, 2017. Andragogical, Pedagogical and Lifelong Learning Orientations of Freshman Engineering Students in a Project-Based Course Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Proje Tabanlı Bir Dersteki Andragojik, Pedagojik ve Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri. Yaşadıkça Eğitim Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Tezcan, F., 2008. “Eleştirel Pedagojiden Eleştirel Medya Okuryazarlığına”. abece Aylık Eğitim ve Ekin Dergisi
2-) Bilir, A., Kuru, S., Tezcan, F., 2007. Muğla İli Ortaöğretim Okullarında Disiplin Uygulamalarına İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Tezcan Fatma, 2021. Atatürk ve Halk (Yetişkin) Eğitimi. Doğumunun 140. Yılında Atatürk Uluslararası Sempozyumu
2-) Bilir Aynur, Kuru Saadet, Tezcan Fatma, 2008. Öğretim Üyelerinin Küreselleşmeye İlişkin Görüşleri (Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği). International Conference on Educational Sciences ICES'08
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Tezcan Fatma, 2021. Paulo Freire'nin Eleştirel Mirası ve Ezilenlerin Pedagojisi. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Tezcan Fatma, 2018. Pedagojik Formasyon Sertifika Programı: Pedagojik Bir Öğrenme Ortamında Yetişkin Olmak. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Tezcan, F., Duman, A., 2015. Motivatinal Orientations and Positive Teacher Perceptions of Student Teachers Participated Teacher Certification Program at Muğla Sıtkı Koçman University. The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges ICEFIC 2015, Ankara University, Faculty of Educational Sciences, Ankara, Turkey.
(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Tezcan Fatma, Duman Ahmet, 2016. Motivational Orientations and Teacher Perceptions of Student Teachers. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: LAP Lambert
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Tezcan Fatma, 2021. Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar III/Neden Yetişkin Eğitimi?: 21. Yüzyılda Yetişkin Eğitimini Gerekli Kılan Nedenler. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Kıranlı Güngör Semra
2-) Tezcan Fatma, Duman Ahmet, 2014. Eleştirel Eğitim Seçkisi/Öğretmenlik Sertifikası Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği İle İlgili Algı ve Metaforları. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayınları Editör Adı: Nevzat Samet Baykal, Ayhan Ural, Zeynep Alica
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
5-) e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, 10-13 Ekim 2018 – Giresun. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makalelerde yapılan atıf
1-) Andragoji ve Yaşamboyu Öğrenme Bağlamında Yetişkinlerin Öğrenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Andragogical, Pedagogical and Lifelong Learning Orientations of Freshman Engineering Students in a Project-Based Course Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Proje Tabanlı Bir Dersteki Andragojik, Pedagojik ve Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar
olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan
atıf.
1-) Muğla Halk Eğitimi Merkezi Kurslarına Katılan Yetişkin Öğrenenlerin Güdüsel Yönelimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Andragogical, Pedagogical and Lifelong Learning Orientations of Freshman Engineering Students in a Project-Based Course Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Proje Tabanlı Bir Dersteki Andragojik, Pedagojik ve Yaşamboyu Öğrenme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-7) Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı
kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine
yapılan atıf.
1-) Andragoji ve Yaşamboyu Öğrenme Bağlamında Yetişkinlerin Öğrenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Andragoji ve Yaşamboyu Öğrenme Bağlamında Yetişkinlerin Öğrenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Yetişkin öğrenmesi ile ilgili içerikleri Avrupa tarafından online bir platformda paylaşarak, yetişkin eğitimi alanındaki uzmanları bir araya getirmeyi hedeflemektedir.. Proje Türü: Avrupa Birliği. E-Platform for Adult Learning in Europe (EPALE) National Support Services-NSS Projesi. 2019-2019
(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . TEŞEKKÜR BELGESİ. 2017
2-) Kurum Adı: . TEŞEKKÜR BELGESİ. 2013
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) DOĞUMUNUN 140. YILINDA ATATÜRK ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, 19.05.2021 (Moderatör). SAMSUN. . 2021
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Yetişkin Eğitiminin Geleceği Çalıştayı, 16-19 Şubat 2017 (Alan Uzmanı Akademisyen). TÜRKİYE, ANKARA. . 2017
(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans,
seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde
davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Avrupa Yetişkin Öğrenme Gündemi Uygulamaları İçin Ulusal Koordinatörler Projesi Temel Beceriler Uluslararası Konferansı, Davetli Konuşmacı ( 16-17 Ekim 2015) . TÜRKİYE. . 2015
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) Yetişkinler ve Öğrenme (MEB, Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü-Seminer), 29.04.2021 (Davetli Konuşmacı). TÜRKİYE. . 2021
2-) Aile Eğitim Programı Eğiticilerin Eğitimi, 20-24 Mart 2017 (Davetli Konuşmacı). TÜRKİYE, MUĞLA.. . 2017
3-) Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Avrupa Yetişkin Öğrenme Gündemi Uygulamaları İçin Ulusal Koordinatörler Projesi Paydaş Toplantısı, Davetli Akademisyen ( 09.10.2015) . TÜRKİYE. . 2015
4-) "Yetişkin Eğitiminde Yaklaşımlar Semineri", Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü, 22-24. 01. 2014, İstanbul (Davetli Konuşmacı). Ocak. Türkiye. 2014
5-) “Başarının Sırrı, Liderlik ve Ekip Ruhu”, Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü Zirvedekilerle Buluşma Eğitim Programı, Mayıs 2013 (Davetli Konuşmacı). Mayıs. Türkiye. 2013